دسته‌ها
اخبار

چندش آورترین غذاهای دنیا چه غذاهایی هستند؟ + عکس لست سکند-غذای رژیمی

زرشک پلو مانند کباب کوبیده، جوجه کباب و … به عنوان یک غذای مجلسی برای پذیرایی در مراسم های مهم و مجالس استفاده می ‌شود. چلو مرغ با استفاده از برنج معطر، سبزی، خیار و مرغ سرخ شده همراه با سس سویا تهیه می شود. لذا نام چلو مرغ سنگاپوری نیز در لیست غذاهای برتر جهان به چشم میخورد. چلومرغ در ایران نیز یکی از غذاهای محبوب و رایج است.

  • کاتی رول، یکی از محبوب‌ترین غذاهای خیابانی هند است.
  • رستوران گردان برج سفید ، در خیابان پاسداران روبه روی بوستان ششم واقع شده است‌.
  • اگر از طرفداران غذاهای دریایی هستید و این غذا را حتما امتحان کنید.

خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد. دونات ها نیز امروزه آوازه ای به اندازه کل دنیا دارند . حتی در کشور عزیزمان ایران ؛ نمی توان کسی را یافت که از دونات خوشش نیاید و طعم آنرا ناخوشایند بداند. در مقابل می توان طعم دونات را اعتیاد آور خواهند زیرا هر چه بیشتر از آن میل کنید رغبت شما به میل نمودن مجدد افزایش پیدا می کند. دونات ها نیز به عنوان میان وعده کامل محسوب می شوند که می تواند به خوبی انرژی لازم برای فعالیت مختلف را تامین کند.

انواع غذاها

پیشنهاد می‌کنیم پای گوشت را با سس گوجه‌ی فرنگی گرم یا سرد امتحان کنید. طرز تهیه پاستا قالبی یه غذای سالم و محبوب تمام اعضای خانواده مخصوصا بچه ها پس حتما این غذا رو… مندی در واقع یک بشقاب برنج به همراه گوشت است که به طور سنتی در تنورهای زیر زمینی درست میشه. این غذا اونقدر خوشمزه است که دوس داری برای چندین بار هم تستش کنی. پاستل د ناتا دارای ظاهری زیبا و لذیذ می باشد که خوشمزگی و طعم خوش آن نیز به زیبایی ظاهر آن لذیذ است . غذایی پرتغالی که افسانه های مختلفی نیز درباره آن وجود دارد .

طرز تهیه منتو افغانی خوشمزه 4 نفره

در بسیاری از کشورها خرچنگ به عنوان یک غذای لاکچری و خوشمزه محسوب می شود که طرفداران بسیاری زیادی را به خودش اختصاص داده است . اما در مقابل بسیاری از کشورها نیز رابطه خوبی با غذاهای پخته شده با خرچنگ را ندارند. اما با این حال این غذای جهانی طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد که موجب شده است در رتبه 17 برترین غذاهای جهان قرار بگیرد.

کاری ماسامان نیز یک کاری تایلندی با ریشه ای اسلامی است که در کنار سوم تام (سالادی ترش، پرفلفل، شیرین و نمکی) از بهترین غذاهای جهان به شمار می آیند. یک میز غذای کره ای حاوی دست کم 12 نوع پیش غذا است که اغلب شامل انواع سوپ ها، ترشیجات و سس ها است. کیمچی هم محبوب ترین ترشی در سراسر این کشور است که در سطح جهانی نیز شناخته شده و محبوب است. شما در کنار هر غذایی می توانید کمی هم کیمچی بخورید.

غذاهای بسیاری را ایتالیایی ها تهیه می کنند ولی بهترین این غذاها پیتزا است. برای دسته بندی بهترین غذاهای ایتالیایی باید بدین صورت عمل نمود. انواع بستنی – پاستا – پیتزا – شیرینی – دسر – سوپ – سالاد و بسیاری دیگر از غذاهای ایتالیایی. امتحان کردن غذای هر مقصد یکی از مهم ترین کارهایی است که هر گردشگر به آن خاطر سفر می کند.