دسته‌ها
اخبار

پیاز سرخ شده | COOKTORIA


توسط ت،ا شف · این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد

پیاز سرخ شده – یک دستور العمل ساده با یک ترد خوشمزه که مملو از طعم های سرگرم کننده و طعمی شگفت انگیز است.

پیاز سرخ شده در بشقاب

من عاشق چرخش در این دستور هستم. این طعم شما را به یاد حلقه های پیاز می اندازد اما با طعم و مزه بسیار بیشتر. هویج رنده شده رنگ زیبایی ایجاد می کند که آن را برای یک غذای پیش غذا برای به اشتراک گذاشتن با خانواده و دوستان عالی می کند.

مهم نیست که این دستور ساده پیاز را برای لذت بردن در خانه به تنهایی یا به ،وان راهی برای به اشتراک گذاشتن عشق خود به آشپزی با دیگران درست می کنید، شکی نیست که این دستور العمل موفق خواهد بود.

مطمئن باشید که هر لقمه ای را میل می کنید و یک دیپ لذیذ را به انتخاب خود انتخاب می کنید تا طعم فوق العاده آن را نیز تقویت کنید.

آموزش تصویری

محتویات اصلی

  • پیازها. از پیاز زرد یا سفید استفاده کنید.
  • هویج. شیرینی و رنگ اضافی را اضافه می کند.
  • سیر. برای عطر اضافی
  • تخم مرغ سرخ ،ی ها را کنار هم نگه دارید.
  • ارد. از آرد همه منظوره استفاده کنید.
  • پنیر پارمسان. این ماده اختیاری است.
  • جعفری. یا شوید تازه.
  • فلفل قرمز.
  • نمک و فلفل. مزه.
  • روغن برای سرخ ،. من از روغن هسته انگور استفاده می کنم.

طرز تهیه پیاز سرخ شده

1. در یک کاسه بزرگ همه مواد را به جز روغن با هم مخلوط کنید.

مخلوط ، خمیر برای سرخ ،ی ها

2. یک تابه چدنی یا ن،ب را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا داغ شود. روغن را اضافه کنید و بچرخ،د تا تابه را بپوشاند (یک ماهیتابه ن،ب به روغن کمتری نیاز دارد). 2 تا 3 قاشق غذاخوری از مخلوط پیاز را داخل تابه بریزید، تپه ها را با قاشق کمی صاف کنید و حدود یک اینچ از هم فاصله بگیرید.

سرخ ،ی ها در روغن

3. سرخ ،ی ها را به مدت 2 تا 3 دقیقه بپزید، یک بار آنها را برگرد،د و 1 تا 2 دقیقه دیگر آنها را بپزید تا قهوه ای طلایی و پخته شوند. (* برای دستورالعمل پخت به یادداشت دستور پخت زیر مراجعه کنید).

ورق زدن سرخ ،ی ها

4. گرم را با ماست یا خامه ترش یا من Beet Aioli (دستور در ،مت یادداشت ها) سرو کنید.

پیاز سرخ شده در یک بشقاب خا،تری

نکته دستور غذا: اگر می خواهید به جای آن این پیازهای سرخ شده را بپزید، مرحله 1 را برای تهیه مخلوط پیاز دنبال کنید. بعد از اینکه سرخ‌کرده‌ها را روی ماهیتابه داغ و کمی روغن‌شده در فر چیدید، آن‌ها را در فری که از قبل با دمای 425 درجه فارنهایت گرم شده‌اید، قرار دهید و به مدت 10 تا 13 دقیقه بپزید.

چگونه Beet Aioli من را درست کنم

این آیولی چغندر نه تنها زیبا است، بلکه یک غوطه ور عالی برای سرخ ، پیاز است. باید ½ فنجان سس مایونز، 3 قاشق غذاخوری چغندر ریز پخته شده و 1 حبه سیر ،د شده را با هم مخلوط کنید. آماده!

برخی دیگر از ایده های سس غوطه وری عبارتند از:

فرو بردن پیاز سرخ شده در Beet Aioli

نکات و ترفندها

به دمای روغن توجه کنید. شما نمی خواهید روغن خیلی داغ شود و یا اینکه پیاز سرخ شده را بسوزاند و طعم تلخی به آنها بدهد. دستورالعمل های حرارت دادن در دستور بالا را دنبال کنید تا مطمئن شوید که آنها را در دمای من، سرخ می کنید.

پیازها را به اندازه های مشابه ،د کنید. مطمئن شوید که وقتی پیاز را برش می‌دهید تقریباً به همان اندازه است. به این ترتیب تکه های بزرگی وجود ندارد و به طور یکنواخت پخته می شوند.

یک دستمال کاغذی روی بشقاب بگذارید تا روغن اضافی آن گرفته شود. از آنجایی که قرار نیست از یک تن روغن استفاده کنید، این ممکن است نگر، زیادی ایجاد نکند، اما در هر صورت، سرخ ، پیاز پخته شده را روی یک حوله کاغذی قرار دهید، هنگامی که آنها را از ماهیتابه چدنی بیرون کشیدید تا به جذب مقداری کمک کنید. از روغن پخت و پز اضافی

نحوه نگهداری و گرم ، مجدد

نگهداری این پیاز سرخ شده نیز بسیار ساده است. آنها باید در یخچال در ظرفی درب دار نگهداری شوند تا زم، که برای گرم ، و خوردن آماده شوید. آنها تا 3 روز تازه می مانند.

هنگامی که برای لذت بردن دوباره آماده شدید، چند راه وجود دارد که می تو،د به راحتی این کار را انجام دهید. اولین مورد این است که آنها را مجدداً کم و آهسته روی اجاق گاز گرم کنید و از مقدار کمی روغن برای سرخ ، آنها استفاده کنید تا دوباره داغ شوند. (شما باید نزدیک بم،د و توجه کنید زیرا نمی خواهید آنها را بسوز،د!)

راه دیگر گرم ، مجدد این است که آنها را برای چند ث،ه در مایکروویو قرار دهید.

با این سرخ کن ها چی سرو کنیم

همانطور که در بالا ذکر کردم، سس غوطه ور کلید است، اما چند ماده غذایی دیگر وجود دارد که می تو،د با این سرخ ،ی های خانگی سرو کنید.

یک سالاد جانبی خوب همیشه انتخاب خوبی است مانند سالاد خیار با طراوت یا سالاد کلم شگفت انگیز.

اگر هوس یک دستور جدید و هیجان انگیز پیاز را دارید، واقعاً عاشق این پیاز سرخ شده خوشمزه خواهید شد! واقعاً هیچ طعم دیگری مانند آنها وجود ندارد!

دستور العمل های آسان تر

پیاز سرخ شده

ت،ا شف

یک دستور العمل ساده با یک ترد خوشمزه که مملو از طعم های سرگرم کننده و طعمی شگفت انگیز است.

زمان آماده سازی 15 دقیقه

زمان پخت 15 دقیقه

زمان کل 30 دقیقه

دوره ناهار

غذا آمریکایی

خدمات 4 وعده های غذایی

کا،ی 302 کیلو کا،ی

،اصر

<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle wprm-toggle-active" data-multiplier="1" data-servings="4" data-recipe="12634" style="background-color: #616161;color: #ffffff;" aria-label="Adjust servings by 1x">1x<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle" data-multiplier="2" data-servings="4" data-recipe="12634" style="background-color: #616161;color: #ffffff;border-left: 1px solid #616161;" aria-label="Adjust servings by 2x">2 برابر<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle" data-multiplier="3" data-servings="4" data-recipe="12634" style="background-color: #616161;color: #ffffff;border-left: 1px solid #616161;" aria-label="Adjust servings by 3x">3 برابر

  • 3 متوسط پیاز، پوست کنده و ،د شده (حدود 1 پوند)
  • 1 متوسط هویج، رنده شده
  • 2 حبه سیر، ،د شده
  • 1 فنجان رنده شده پارمسان
  • 2 تخم مرغ
  • ½ فنجان ارد
  • فنجان جعفری ،د شده
  • ½ قاشق چایخوری فلفل قرمز
  • ½ قاشق چایخوری نمک
  • ½ قاشق چایخوری فلفل
  • ¼ فنجان روغن برای سرخ ،

دستورالعمل ها

  • در یک کاسه بزرگ همه مواد را علاوه بر روغن با هم مخلوط کنید.

  • یک تابه چدنی یا ن،ب را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا داغ شود. روغن را اضافه کنید و بچرخ،د تا تابه را بپوشاند (یک ماهیتابه ن،ب به روغن کمتری نیاز دارد). 2 تا 3 قاشق غذاخوری از مخلوط پیاز را داخل تابه بریزید، تپه ها را با قاشق کمی صاف کنید و حدود یک اینچ از هم فاصله بگیرید.

  • سرخ ،ی ها را به مدت 2 تا 3 دقیقه بپزید، یک بار آنها را برگرد،د و 1 تا 2 دقیقه دیگر بپزید تا قهوه ای طلایی و پخته شوند. (* برای دستورالعمل پخت به یادداشت دستور پخت زیر مراجعه کنید).

  • گرم را با ماست یا خامه ترش یا Beet Aioli (دستور در ،مت یادداشت) سرو کنید.

یادداشت

نکته دستور غذا: اگر می خواهید به جای آن این پیازهای سرخ شده را بپزید، مرحله 1 را برای تهیه مخلوط پیاز دنبال کنید. بعد از اینکه سرخ‌کرده‌ها را روی ماهیتابه داغ و کمی روغن‌شده در فر چیدید، آن‌ها را در فری که از قبل با دمای 425 درجه فارنهایت گرم شده‌اید، قرار دهید و به مدت 10 تا 13 دقیقه بپزید.

چگونه می توان AIOLI چغندر من را درست کرد

این آیولی چغندر نه تنها زیبا است، بلکه یک غوطه ور عالی برای سرخ ، پیاز است. شما باید ½ فنجان مایونز، 3 قاشق غذاخوری چغندر ریز رنده شده پخته شده و 1 حبه سیر ،د شده را با هم مخلوط کنید. آماده!

تغذیه

کا،ی: 302کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 24gپروتئین: 15gچربی: 16gچربی های اشباع شده: 6gکلسترول: 104میلی گرمسدیم: 670میلی گرمپتاسیم: 289میلی گرمفیبر: 3gقند: 5gویتامین A: 3607IUویتامین سی: 14میلی گرمکلسیم: 326میلی گرماهن: 2میلی گرم

این دستور پخت را امتحان کردید؟نظر خود را در زیر بنویسید، من بی صبرانه منتظر شنیدن شما هستم!


منبع: https://cooktoria.com/onion-fritters/