دسته‌ها
اخبار

پاستا پستو با ماهی سالمون و نخود فرنگی –


این پاستا آسان پستو با ماهی قزل آلا و نخود فرنگی با پستوی تازه، ماهی قزل آلا بوداده، نخود سبز و مقداری آب لیموی روشن درست می شود. از این ماکارونی باورن،ی سالمون گرم، سرد یا دمای اتاق لذت ببرید.

یک چنگال پاستا پستو با ماهی قزل آلا و نخود فرنگی.

چه روز شلوغی داشته باشم یا یک هفته واقعا طول،، هیچ چیز بهتر از این نیست که آن را با یک وعده غذایی خوب و یک لیوان شراب تمام کنم. ماکارونی پستو من با ماهی سالمون و نخودفرنگی مورد علاقه من است زیرا ساده است و به سرعت و به راحتی با هم ،یب می شود، اما هنوز طعم آن خوشمزه است و با مواد با کیفیت درست می شود تا مغذی و سیر کننده باشد. از غذای مایکروویو صرف نظر کنید و این غذای دریایی درجه یک را درست کنید و برای خودتان یک لیوان از آن بریزید شراب کپتوره برای استراحت و احساس رضایت بعد از یک هفته پر از استرس.

لیز در حال ریختن شراب گرفتن است.

چرا غذاهای دریایی با شراب؟

چه در یک رستوران و چه در حال لذت بردن از غذای خود در خانه، غذاهای دریایی و شراب مانند کره بادام زمینی و ژله با هم ،یب می شوند. طعم میوه ای و تازه شراب می تواند به کاهش طعم “ماهی” ماهی سالمون و سایر غذاهای دریایی کمک کند. شراب کپتوره دارای مجموعه ای فوق العاده برای انتخاب در هنگام پیدا ، غذای من، برای غذای شما. من دوست دارم با یک شراب سفید مانند آنها بروم سوویگنون بلاناما بسته به غذاهای دریایی، ممکن است قرمزی با اندام بیشتر دوست داشته باشید. اما به نظر من شراب سفید خشک و اسیدی به خوبی با پستو که از پنیر و روغن چرب و شور است، جفت می شود. ریحان گلدار نیز به خوبی با نت های گریپ فروت موجود در ساو بلان جفت می شود.

،اصر

  • ماهی سالمون: منبع عالی پروتئین و امگا 3 است، من عاشق آشپزی با ماهی آزاد وحشی هستم، اما ماهی آزاد پرورشی یک جایگزین عالی است.
  • سس پستو: پستو ،یداری شده یا خانگی، سس خوشمزه، مغزدار و گیاهی برای پاستا درست می کند.
  • پاستا: من معمولا از روتینی استفاده می کنم، اما می تو،د از پاپیون یا پاستا پنه نیز استفاده کنید.
  • روغن زیتون: قلب سالم و با طعم ملایم، روغن زیتون به ،یب سس کمک می کند.
  • دانههای فلفل قرمز: فقط کمی گرما و تفاوت ظریف به طعم سس پستو اضافه می کند.
  • نخود فرنگی: نخود فرنگی منجمد راهی آسان و مقرون به صرفه برای گنجاندن سبزیجات در وعده غذایی شماست.
  • آب لیمو: روشن و اسیدی، طعمی است که به خوبی با غذاهای دریایی و پاستا هماهنگ می شود.

طرز تهیه پاستا پستو با ماهی سالمون و نخود فرنگی

چاشنی ماهی سالمون

ماکارونی پستو را با ماهی قزل آلا و نخود فرنگی با صحبت ، فیله ماهی قزل آلا و چاشنی نمک و قرار دادن روی یک ورقه پخت آماده شروع کنید.

پخش پستو روی ماهی قزل آلا

سپس ،متی از پستو را بردارید و روی آن پخش کنید. سپس به مدت حدود 15 دقیقه در فر 350 قرار دهید تا به راحتی پوسته پوسته شود.

اضافه ، پاستا به قابلمه

سپس یک قابلمه آب نمک بردارید و آن را به جوش بیاورید، سپس پاستا خود را اضافه کنید و طبق دستور بسته بپزید. مقداری از آب ماکارونی را آبکش کنید، سپس آن را کنار بگذارید.

پستو را به ماهیتابه اضافه کنید

در حالی که پاستا در حال پختن است، یک تابه عمیق بردارید و روغن زیتون و بقیه پستو را روی حرارت متوسط ​​به بالا اضافه کنید.

اضافه ، فلفل چیلی به پستو

فلفل دلمه‌ای را درون آن بپاشید و سپس حرارت دهید تا گرم شود.

اضافه ، آب پاستا به سس

کمی از آب ماکارونی ذخیره شده را اضافه کنید، بقیه را در صورتی که برای قوام صحیح سس نیاز دارید، نگه دارید.

ماکارونی پخته شده را به ماهیتابه اضافه کنید

بعد پاستا پخته شده را هم بزنید.

نخود فرنگی یخ زده را به ماهیتابه اضافه کنید

به دنبال آن نخود یخ زده.

اضافه ، آب لیمو به پاستا

آب لیموی تازه را بچک،د و با کمی نمک و فلفل مزه دار کنید.

جدا ، ماهی آزاد پخته شده

پس از اتمام پخت ماهی قزل آلا، آن را از فر خارج کرده و با چنگال پوسته پوسته کنید.

اضافه ، ماهی آزاد به پاستا

آن را به پاستا اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند، حرارت دهید تا همه چیز گرم شود.

پاستا پستو با سالمون و نخود.

با تزئین جعفری تازه در کنار لیوان شراب مورد علاقه خود سرو کنید و پاستا پستو را با ماهی قزل آلا و نخود فرنگی نوش جان کنید!

تعویض های آسان

  • غذاهای دریایی را عوض کنید. این پاستا پستو به جای ماهی قزل آلا با میگو یا گوش ماهی طعم عالی دارد.
  • از رنگ سبز متفاوت استفاده کنید. اگر طرفدار نخود نیستید یا در حال حاضر ندارید، می تو،د از لوبیا سبز، کلم بروکلی یا کلم برو،ل استفاده کنید!

سوالات متداول:

چگونه می توان پستو را به پاستا ،باند؟

به همین دلیل است که من مقداری از آب پاستا را در دستور غذا قرار می دهم! استفاده از مقداری از باقی مانده آب ماکارونی نشاسته ای در سس پستو به ،بیدن آن به پاستا کمک می کند.

آیا پستو همیشه حاوی پنیر است؟

من معتقدم مارک هایی وجود دارند که یک پستوی گیاهی بدون پنیر در آن درست می کنند، اما من خودم هرگز آنها را امتحان نکرده ام.

بهترین پاستا برای پختن پستو چیست؟

پستو روی همه انواع پاستا، کوتاه یا بلند طعم عالی دارد.

پاستا پستو با سالمون و نخود.

غذاهای دریایی بیشتر

بخور، لایک کن، به اشتراک بگذار!

آیا این دستور را امتحان کردید و آن را دوست داشتید؟ دفعه بعد که آن را ساختید، یک ع، بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید! بر،ب بزنید @thelemonbowl و #thelemonbowl تا بتو،م غذای شما را تحسین کنیم و به اشتراک بگذاریم.

لیز در حال خوردن پاستا پستو با ماهی قزل آلا و نخود فرنگی با یک لیوان شراب کپچر.

استراحت کنید و به تنهایی از آن لذت ببرید یا آن را برای دوستانتان سرو کنید، اما پاستا پستو من با ماهی قزل آلا و نخود فرنگی در کنار یک لیوان شراب کپتوره بهتر است لذت ببرید.

چنگال شما منتظر است.

پاستا پستو با ماهی سالمون و نخود فرنگی ۲

پاستا پستو با ماهی سالمون و نخود فرنگی

این دستور پخت آسان ماکارونی ماهی قزل آلا با پستوی تازه، ماهی آزاد بوداده، نخود سبز و مقداری آب لیموی روشن تهیه می شود. از این ماکارونی باورن،ی سالمون گرم، سرد یا دمای اتاق لذت ببرید.

آماده سازی: 5 دقیقه

پختن: 20 دقیقه

خدمات: 6

  • فر را از قبل با دمای 350 درجه گرم کنید و یک ورقه فر را با فویل بپوش،د. با اسپری پخت و پز اسپری کنید سپس ماهی قزل آلا را روی آن قرار دهید و با دستمال کاغذی خشک کنید.

  • 1/4 فنجان پستو را روی ماهی قزل آلا پخش کنید و 15 تا 20 دقیقه بپزید تا با چنگال به راحتی پوسته پوسته شود.

  • در حالی که ماهی قزل آلا در حال پخت است، ماکارونی را طبق دستورالعمل بسته بندی بپزید و 1 فنجان آب ماکارونی نشاسته ای ذخیره کنید.

  • در یک ماهیتابه بزرگ و عمیق، روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و سپس 1/4 فنجان پستو و تکه های فلفل چیلی را باقی بگذارید. قبل از مخلوط ، با 1/2 فنجان آب ماکارونی نشاسته‌ای، حدود 1 تا 2 دقیقه حرارت دهید تا گرم شود (در صورتی که بعداً به آن نیاز داشتید، بقیه را رزرو کنید.)

  • پاستا پخته شده، نخود فرنگی یخ زده و آب لیمو را با هم مخلوط کنید. خوب هم بزنید تا به طور یکنواخت در سس پستو آغشته شود. با نمک و فلفل مزه دار کنید. اگر کمی مایع بیشتری نیاز دارید، کمی آب ماکارونی نشاسته ای بیشتری به آن اضافه کنید.

  • قبل از مخلوط ، با پاستا، سالمون را با دو چنگال با دقت پوسته پوسته کنید. قبل از سرو با جعفری تازه تزئین کنید.


خدمت: 1فنجانکا،ی: 369کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 34gپروتئین: 22gچربی: 15gچربی های اشباع شده: 3gچربی های چند غیر اشباع: 2gچربی اشباع شده: 3gکلسترول: 43میلی گرمسدیم: 230میلی گرمپتاسیم: 519میلی گرمفیبر: 3gقند: 3gویتامین A: 632IUویتامین سی: 12میلی گرمکلسیم: 57میلی گرماهن: 2میلی گرم


افشای: این دستور پخت با مشارکت شراب کپتوره. از شما برای حمایت از برندهایی که The Lemon Bowl را ممکن می کنند، سپاسگزاریم. همه افکار مال من است




منبع: https://thelemonbowl.com/pesto-pasta-with-salmon-and-peas/