دسته‌ها
اخبار

نان کدو حلوایی بدون گلوتن سریع و آسان


نان کدو حلوایی سریع و آسان بدون گلوتن نرم، لطیف، کاملا مرطوب و پر از ادویه های گرم کننده است. پاییز را به خوشمزه ترین شکل جشن بگیرید!

نان کدو تنبل بدون گلوتن برش خورده

نکته اصلی که باید در مورد این نان کدو تنبل بدون گلوتن بد،د این است که کودک 5 ساله من یک لقمه خورد و بلافاصله درخواست کرد که در اوا، این ماه به ،وان کیک تولدش سرو شود.

این بچه رو دوست داریم یا چی؟!

همانطور که گفته شد، نان کدو تنبل بدون گلوتن سریع و آسان من، لطیف و مرطوب، پر از ادویه های گرم کننده و الهام گرفته از پاییز است، و تنها چیزی است که ما G-Free-،ps برای جشن گرفتن فصل باشکوه پاییز به آن نیاز داریم.

یک چنگال که یک تکه نان کدو تنبل بدون گلوتن را گاز می گیرد

نان کدو حلوایی بدون گلوتن + لبنیات

من مطمئن نیستم که در مورد این اکتبر خاص چیست، اما من به تک تک لحظات هر روز ،بیده ام. ما به ،وان یک خانواده با هم فیلم‌های پاییزی را تماشا کرده‌ایم (زنده باد جشنواره بو فست هالووین جورج کنجکاو) که به باغ‌های سیب محلی می‌رفتیم، از صبح‌ها و شب‌های با شکوه و خنک لذت می‌بردیم – به‌علاوه من توانستم مادر را برای دو نفر در ایوان جلوی خانه‌ام زنده نگه دارم. هفته و شمارش!

همانطور که گفتم، تا الان ماه خوبی بوده است و ما تازه شروع کرده ایم.

نکته مهم دیگر خوردن این نان کدو حلوایی نرم و شیرین با ادویه کدو حلوایی بدون گلوتن است که نه تنها طعمی شبیه بهشت ​​دارد، بلکه خانه شما را با لذیذترین و دنج ترین رایحه پر می کند. کلمات دقیق بن این بود:اینجا بوی جهنم میده!در حالی که آ،ین نان ما در فر پخته شد.

شما آن را دارید، مردمی!

این نان سریع کدو حلوایی نه تنها فاقد گلوتن است، بلکه به طور طبیعی بدون لبنیات نیز هست. بعلاوه من از جایگزینی آسان و سالم مواد برای کاهش چربی و کا،ی در دستور غذا استفاده می کنم بدون اینکه طعم، بافت یا رطوبت را از بین ببرم. من نمی توانم صبر کنم تا شما آن را امتحان کنید!

مواد لازم

این دستور پخت آسان پاییزی به تعداد انگشت شماری از مواد پخت روزانه بدون گلوتن نیاز دارد. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • آرد پخت بدون گلوتن: من این دستور غذا را با مخلوط آرد پخت باب رد میل GF 1 تا 1. هر ،یب آردی بدون گلوتن را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که دارای ،بی مانند صمغ زانتان است.
  • بکینگ پودر و جوش شیرین: این مواد به نان کدو حلوایی فاقد گلوتن، خمیدگی خوبی می بخشد.
  • ادویه پای کدو تنبل: ،یبی از دارچین آسیاب شده، زنجبیل آسیاب شده، جوز هندی، فلفل دلمه ای آسیاب شده و میخک آسیاب شده، طعم و رایحه الهام گرفته از پای کدو تنبل را به شما می دهد.
  • دارچین: دارچین اضافی باعث افزایش طعم دلپذیر می شود.
  • نمک: فقط کمی برای متعادل ، شیرینی نان.
  • قند: شکر گرانول معمولی به این نان شیرینی کامل می دهد.
  • تخم مرغ: تخم مرغ ساختار نان کدو تنبل بدون گلوتن را فراهم می کند. من یک جایگزین تخم مرغ وگان مانند تخم کتان را در این دستور آزمایش نکرده ام.
  • روغن نباتی یا روغن کانولا: مقدار بسیار کم روغن به هر برش بافت نرم و مرطوبی می دهد. می تو،د از روغن نارگیل ذوب شده و خنک شده نیز استفاده کنید.
  • سس سیب شیرین نشده: سس سیب شیرینی لطیف و طبیعی به آن اضافه می کند، به علاوه به ما امکان می دهد مقدار روغن موجود در دستور غذا را کاهش دهیم.
  • عصاره و،ل: طعم دلپذیرتری به نان کدو تنبل می دهد.
  • پوره کدو تنبل: مطمئن شوید که از پوره کدو حلوایی 100٪ خالص استفاده می کنید و نه از فیلینگ پای کدو تنبل، که از قبل شیرین و ادویه شده است. من پوره کدو تنبل برند لیبی را دوست دارم.

یک تکه نان کدو تنبل بدون گلوتن در بشقاب

نکته شماره 1 من برای نان کدو تنبل بدون گلوتن

اکنون، من باید یک اخطار/نکته را در این دستور العمل لحاظ کنم:

  • یک روز کامل بعد از پخت صبر کنید تا آن را بخورید.

محصولات پخته شده خانگی بدون گلوتن در روز دوم پس از پخت بسیار بهتر هستند، از جمله این نان کدو حلوایی بدون گلوتن. رویه نرم می شود، بافت آن به صورت ،ده مرطوب در می آید و طعم آن تشدید می شود. بنابراین، کاری که از شما می‌خواهم انجام دهید این است که نان را بپزید، بگذارید کاملاً به دمای اتاق برود و روی یک قفسه خنک‌کننده خنک شود، سپس آن را در یک کیسه گالن زیپلاک یا ظرف دربسته قرار دهید و بگذارید حداقل 12 ساعت قبل از برش دادن و بلعیدن بماند.

صبر شما با بهترین نان کدو حلوایی بدون گلوتن که قابل تصور است پاداش داده می شود (فقط از کودک 5 ساله من بپرسید!)

ع، بالای سر از تکه های نان کدو تنبل بدون گلوتن روی یک بشقاب

طرز تهیه آسان نان کدو حلوایی بدون گلوتن

مرحله 1: مواد خشک را با هم مخلوط کنید. با اضافه ، یک مخلوط آرد بیکینگ ۱ به ۱ بدون گلوتن، ادویه پای کدو تنبل، دارچین، جوش شیرین، بیکینگ پودر و نمک در یک کاسه کوچک شروع کنید، سپس هم بزنید تا ،یب شوند و کنار بگذارید.

مواد خشک برای نان کدو تنبل بدون گلوتن در یک کاسه

مرحله 2: مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید. در یک کاسه بزرگ شکر، روغن، تخم مرغ، و،ل، سس سیب شیرین نشده و پوره کدو حلوایی را اضافه کنید و حدود 1 دقیقه با همزن بزنید تا یکدست و ، رنگ شود.

مواد مرطوب برای نان کدو تنبل بدون گلوتن در یک کاسه

مرحله 3: مواد مرطوب و خشک را با هم مخلوط کنید. مواد خشک را به همراه مواد خیس داخل کاسه بزرگی بریزید سپس هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

مواد لازم برای نان کدو تنبل بدون گلوتن در یک کاسه با هم مخلوط شده اند

مرحله 4: پخت. خمیر را داخل یک تابه نان 9×5 اینچی اسپری شده ن،ب بریزید و روی آن را با پشت قاشق صاف کنید. در دمای 350 درجه به مدت 60-70 دقیقه یا تا زم، که سیخ چوبی یا خلال دند، که در مرکز فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید بپزید. نه زیر پخت نیست.

نکته: نان کدو تنبل را در حدود علامت 20 دقیقه بررسی کنید. اگر ،مت بالایی آن از قبل قهوه ای شده است، یک تکه فویل روی تابه قرار دهید (نیازی به چین نیست) سپس پخت را ادامه دهید تا سیخ تمیز بیرون بیاید. از آنجایی که زمان پخت این نان طول،‌تر است، می‌خواهید قبل از اینکه مرکز نان فرصت پخت پیدا کند، مطمئن شوید که رویه آن نسوزد.

خمیر نان کدو تنبل بدون گلوتن در یک تابه پخت

مرحله 5: نان کدو تنبل را خنک کنید. اجازه دهید نان کدو حلوایی به مدت 15 دقیقه در تابه فر خنک شود سپس آن را خاموش کرده و روی توری سیمی کاملا خنک شود.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، نان خنک شده را قبل از برش و سرو، حداقل 12 ساعت در ظرف دربسته نگهداری کنید! باقیمانده غذا را تا 5 روز در ظرف در بسته نگهداری کنید. همینطور که می نشیند بهتر می شود.

نان کدو حلوایی بدون گلوتن خنک کننده روی پیشخوان

چگونه نان کدو تنبل بدون گلوتن را فریز کنیم

برای یخ زدن این نان کدو تنبل، اجازه دهید کاملا خنک شود، سپس در پ،تیک بپیچید و سپس در فویل بپیچید. داخل کیسه فریزر Ziplock قرار دهید سپس تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. در یخچال ذوب کنید سپس برش بزنید و لذت ببرید!

ع، نزدیک از یک تکه نان کدو تنبل بدون گلوتن

غذاهای بیشتر کدو تنبل بدون گلوتن

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند

یک چنگال که یک تکه نان کدو تنبل بدون گلوتن را گاز می گیرد

نان کدو حلوایی بدون گلوتن سریع و آسان

شرح

نان کدو حلوایی سریع و آسان بدون گلوتن نرم، لطیف، کاملا مرطوب و پر از ادویه های گرم کننده است. فقط در یک کاسه با مواد روزمره درست شده است!

،اصر

  • 1-1/2 فنجان مخلوط پخت آرد بدون گلوتن با ،ب (به یادداشت ها مراجعه کنید)
  • 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
  • 1 قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل
  • 1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 قاشق چایخوری دارچین
  • شکر گرانول 1 فنجان
  • 2 عدد تخم مرغ بزرگ
  • 1/4 فنجان روغن نباتی یا روغن کانولا
  • 1/4 فنجان سس سیب شیرین نشده
  • 2 قاشق چایخوری عصاره و،ل
  • 1 فنجان پوره کدو تنبل (نه پر ، پای کدو تنبل)

جهت ها

  1. فر را از قبل با دمای 350 درجه گرم کنید و سپس یک قالب نان 5*9 اینچی را با اسپری ن،ب اسپری کنید و کنار بگذارید.
  2. مخلوط آرد بدون گلوتن، بیکینگ پودر، ادویه پای کدو تنبل، جوش شیرین، نمک و دارچین را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید سپس هم بزنید تا ،یب شود و کنار بگذارید.
  3. تخم مرغ ها، شکر، روغن، سس سیب، و،ل و پوره کدو حلوایی را در یک کاسه بزرگ بریزید و 1 دقیقه هم بزنید تا یکدست و ، رنگ شود. مواد خشک را اضافه کنید سپس هم بزنید تا یکدست شود.
  4. خمیر را در قالب نان آماده شده بریزید، سپس روی آن را با پشت قاشق صاف کنید و به مدت 60 تا 70 دقیقه بپزید، یا تا زم، که سیخ در مرکز فرو رفته تمیز بیرون بیاید. روی نان را در علامت 20 دقیقه بررسی کنید – اگر روی آن از قبل قهوه ای شده است، به آرامی یک تکه فویل روی آن قرار دهید (نیازی به چین نیست) سپس پخت را ادامه دهید. از آنجایی که این یک دستور پخت نان سریع است، نمی‌خواهید قبل از اینکه مرکز فرصت پخت کامل را پیدا کند، رویه آن بسوزد.
  5. اجازه دهید نان کدو حلوایی به مدت 15 دقیقه در تابه خنک شود سپس آن را بردارید و روی توری خنک کننده قرار دهید تا کاملا خنک شود. در یک کیسه Ziplock اندازه گالن روی پیشخوان نگهداری کنید. این نان بهتر است در روز دوم بعد از اینکه فرصتی برای نرم شدن داشت سرو شود.

یادداشت

  • من با استفاده از این دستور غذا را تست کردم باب رد میل بدون گلوتن 1 تا 1 آرد پخت. نتایج شما ممکن است در صورت استفاده از مخلوط آرد GF متفاوت باشد.
  • یخ زدن: نان را کاملاً خنک کنید سپس در بسته بندی ساران و سپس فویل بپیچید سپس داخل کیسه زیپلاک فریزر قرار دهید. تا 3 ماه فریز کنید.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، نان کدو حلوایی بدون گلوتن

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/quick-and-easy-gluten-free-pumpkin-bread/