دسته‌ها
اخبار

نان شیر پیازچه | نیبلز سالم اثر لیزا لین


نان شیر پیازچه

من با افتخار می گویم که خانواده ام من را دوست دارند نان پیازچه پخته شده (蔥油麵包) زیرا آنها را به یاد نان نانوایی آسیایی می اندازد. آن نان پیازچه هم یکی از مورد علاقه های من است. در سال گذشته، من سعی کردم به جای شکل دادن به دو نان پیچ خورده بزرگ، دستور پخت نان را در یک تابه نان بپزم. به این ترتیب، می توانم نان را به تنهایی لذت ببرم یا آن را برای نان تست و ساندویچ تکه تکه کنم. من الان چند بار این نان شیر پیاز را برای خانواده ام پختم و مهر تایید آنها را می گیرد!

تانگزونگ

تانگژونگ: کلید یک نان نرم

چیزی که بیشتر از همه در مورد این نان دوست دارم فضای نرم و پردار آن است. برای بدست آوردن این ،ده هوای فوق العاده، تانگ ژونگ (湯種) را به خمیر اضافه می کنم. Tangz،ng یک تکنیک آسیایی برای گرم ، آرد و آب با هم برای تشکیل خمیر است که سپس به خمیر اضافه می شود. خمیر اجازه می دهد تا آب بیشتری به آرد جذب شود و نان با بافت نرم تری به دست آید. نان نه تنها روزی که پخته می شود نرم است، بلکه ،ده نان چند روز بعد نیز نرم می ماند!

آزمایش نان شیر پیازچه

برای توسعه این دستور غذا، من دستور پخت نان شیر ژاپنی و نان پیازچه پخته شده را تطبیق دادم. همانطور که من این دستور غذا را آزمایش کردم، سعی کردم به طرق مختلف به نان شکل دهم. می خواستم نان را به شکل یک شکل در بیاورم مادر بزرگ چون من عاشق این هستم که چگونه پیچ ها در بالای نان به نظر می رسند. اما پس از چند بار پختن نان، متوجه شدم که توزیع فیل پیازچه بسیار ناسازگار است. بیشتر اوقات، پر ، پیازچه در بالای نان با چند پراکندگی ریز پیاز در مرکز قرار می گرفت.

تست دستور پخت نان شیر پیاز
این یکی از چند نان اولی است که من تست کردم. 80٪ از پر ، پیازچه در بالای آن قرار گرفت.

در مرحله بعد، سعی کردم خمیر را مانند یک نان چرخان دارچینی درآورم که داخل آن فیل پیازچه چرخانده شده است. این هم جواب نداد چون مرکز نان با سرد شدن فرو ریخت. از آنجایی که در مرکز آن مقدار زیادی پیاز پر شده بود، چرخش داخلی نمی توانست به طور کامل به ،مت بیرونی نان ب،بد. در نتیجه سوراخ های بزرگی در داخل نان ایجاد شد.

پیچش پیازچه
نان با پر ، داخل آن به این شکل است. به سوراخ های بزرگ داخل نان توجه کنید.

در نهایت تصمیم گرفتم فیل پیازچه را در 2 اضافه به نان اضافه کنم. در اصل خمیر را یکبار به شکل مستطیل درآوردم و نیمی از فیلینگ را روی خمیر پهن کردم. سپس تا می زنم و دوباره خمیر را به شکل مستطیل در می آورم و باقی مانده فیل را پهن می کنم و نان را به شکل بابکا در می آوریم. این روش نهایی شکل دادن به نان شیر پیاز بهترین نتایج را به همراه داشت. پر ، پیاز به طور مساوی تری توزیع شد.

وقتی فیلینگ را لایه لایه می کنم، فیلینگ پیازچه بسیار یکنواخت تر به نظر می رسد.

آیا می توانم خمیر را با دست ورز دهم؟

به طور معمول، من از همزن ایستاده خود برای کار ، خمیر استفاده می کنم، زیرا در ابتدا خیس شدن بسیار احساس می شود. با این حال، می توان خمیر را با دست ورز داد. زمان بیشتری می برد و روند آشفته تری خواهد داشت.

وقتی تانگ ژونگ را درست کردید و مایه خمیر را فعال کردید، تمام مواد خمیر را در یک کاسه اضافه کنید. با یک قاشق چوبی همه چیز را با هم مخلوط کنید تا به نظر برسد که تمام مایعات جذب آرد شده است (ع، زیر را ببینید).

ورز دادن خمیر با دست

سطح کار را کمی آرد پاشی کنید. یک سوهان نیمکتی آماده کنید تا خمیر خیس را از روی پیشخوان بتراشید.

خمیر را روی سطح آرد پاشی شده منتقل کنید. آن را چند بار ورز دهید. سپس نیمه پایینی خمیر را بگیرید و به سمت خود بکشید. آن را روی نیمه دیگر تا کنید. روند کشش و تا زدن را برای چند دقیقه تکرار کنید. برای جدا ، خمیر ،بیده به سطح کار از اسکراپر نیمکتی استفاده کنید. در ابتدا کار آس، نخواهد بود زیرا خمیر بسیار مرطوب است و به انگشتان شما می ،بد. فقط تا جایی که می تو،د ادامه دهید.

بعد از چند دقیقه تمام خمیر را گرفته و روی پیشخوان بکوبید و به سمت خود بکشید و تا کنید. این کار را تا زم، تکرار کنید که خمیر دیگر احساس نکند واقعا روی دست شما ،بنده است.

هنگام ورز دادن خمیر با دست، به مدت زمان ورز دادن خمیر توجه نکنید. در عوض، روی احساس خمیر تمرکز کنید. در پایان، خمیر کمی ،بنده به نظر می رسد اما خیلی ،بناک نیست.

تست پنجره پنجره
تست شیشه پنجره از خمیر گرفته شده زم، که من در بریت،ا نان درست می کردم

در نهایت، آزمایش شیشه پنجره را انجام دهید تا مطمئن شوید که گلوتن به درستی توسعه یافته است. اندازه یک توپ گلف از خمیر را بردارید و وسط تکه خمیر را دراز کنید. اگر خمیر تا یک لایه نازک کشیده شد و نور از آن عبور کرد، خمیر برای اولین بالا آمدن آماده است.

آیا می توانم خمیر را از قبل درست کنم؟

آره! بلافاصله بعد از اینکه خمیر را در همزن یا با دست ورز دادید، خمیر را در ظرف چرب شده قرار دهید و روی آن را بپوش،د و بگذارید یک شب ور بیاید. هنگامی که برای پخت در روز بعد آماده شدید، خمیر را مستقیماً از یخچال فرم دهید. لازم نیست ابتدا اجازه دهید به دمای اتاق برسد.

نان شیر پیازچه

دستور العمل های نان بیشتر

نان شیر پیازچه

PIN EMAIL PIN

خدمات: 8 مردم

نویسنده: لیزا لین

نان شیر پیازچه

این نان شیر پیازچه ،ده ای فوق العاده سبک و مطبوع دارد. از آنجایی که خمیر حاوی تانگ ژونگ است، نان تا چند روز خوب و نرم می ماند. برای این دستور به پیازچه زیادی نیاز دارید. اگر آنها را در دسته های کوچک از فروشگاه های مواد غذایی ،یداری می کنید، مطمئن شوید که 2 دسته در دسترس دارید. وقتی دستور غذا را آزمایش کردم، از یک ترازو برای اندازه گیری همه موادم استفاده کردم. توصیه می کنم اگر ترازو دارید همین کار را انجام دهید. اگر شما ورز دادن خمیر با دست، برای دستورات ورز دادن به پست وبلاگ مراجعه کنید).خمیر با چربی و شکر غنی شده است، بنابراین افزایش دوم زمان می برد: 1 1/2 تا 2 ساعت (معمولاً برای من در طول پاییز/زمستان 2 ساعت است). اگر یک نان نسوز بپزید، پارگی های کوچک زیادی در سراسر نان وجود دارد. این پایان دنیا نیست – نان آنقدرها هم خوب به نظر نمی رسد.

زمان آماده سازی1 ساعت

زمان پخت30 دقیقه

زمان استراحت3 ساعت

،اصر

تانگزونگ

  • 2 قاشق غذاخوری (20 گرم) آرد نان، (نگاه کنید به یادداشت 1)
  • 1/3 فنجان (75 گرم / 78 میلی لیتر) آب

خمیر

  • روغن برای کاسه گریس، هر روغنی کار می کند
  • 1/2 فنجان (115 گرم / 118 میلی لیتر) شیر کامل
  • 4 قاشق غذاخوری (50 گرم) شکر
  • 1 1/2 قاشق چای خوری (5 گرم) مخمر خشک فعال
  • 2 3/4 فنجان (330 گرم) آرد نان، (نگاه کنید به یادداشت 2)
  • 1 قاشق سوپخوری (10 گرم) شیر خشک فوری، (نگاه کنید به یادداشت 3)
  • 1 قاشق چایخوری (4 گرم) نمک کوشر کریستال الماس، یا زیر با 1/2 قاشق چایخوری نمک دریا
  • 4 قاشق غذاخوری (55 گرم) کره بدون نمک، ذوب شده و کمی خنک شده است
  • 1 تخم مرغ بزرگ

فیلینگ پیازچه

  • 1 1/3 فنجان (90 گرم) پیازچه ،د شده
  • 3/4 قاشق چایخوری (3 گرم) نمک کوشر کریستال الماس، یا زیر با 3/8 قاشق چایخوری نمک دریا
  • 1 قاشق سوپخوری روغن کنجد

تاپینگ

  • 1 تخم مرغ
  • 1 قاشق سوپخوری شیر
  • 1 تا 2 قاشق غذاخوری کنجد برشته شده

تج،ات ویژه (برخی از پیوندهای زیر پیوندهای وابسته هستند)

دستورالعمل ها

Tangz،ng را بسازید

  • شما می تو،د تانگ ژونگ را در قابلمه یا مایکروفر درست کنید. برای روش قابلمه ایآرد و آب را با همزن بزنید تا آرد حل شود. قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و مخلوط را مرتباً هم بزنید. در حدود 30 ث،ه تا 1 دقیقه آرد شروع به غلیظ شدن می کند. مدام هم بزنید تا مایع آبکی جذب خمیر غلیظ‌تری شود. حرارت را خاموش کنید و تانگ ژونگ را در ظرفی بریزید تا خنک شود.

  • برای روش مایکروویوآرد و آب را در یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو با هم مخلوط کنید. سپس مخلوط را به مدت 30 ث،ه روی حرارت قرار دهید. کاسه را از مایکروویو خارج کنید، همه چیز را هم بزنید و قوام مخلوط را بررسی کنید. اگر شروع به خمیر شدن کرد، همه چیز را هم بزنید و بگذارید خنک شود. در غیر این صورت مخلوط را در فواصل 5 تا 10 ث،ه حرارت دهید و در این بین هم بزنید تا خمیر غلیظی به دست آید. سعی کنید تانگ ژونگ را در مایکروویو بیش از حد گرم نکنید زیرا می تواند به یک خمیر جامد و سفت تبدیل شود.

خمیر را آماده کنید

  • یک کاسه بزرگ همزن را کمی با روغن چرب کنید و کنار بگذارید.

  • در یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو، شیر را به مدت 30 تا 40 ث،ه در مایکروویو با حرارت بالا گرم کنید. برای بررسی دمای شیر از دماسنج استفاده کنید. باید جایی در حدود 105 درجه فارنهایت تا 120 درجه فارنهایت باشد. اگر شیر هنوز به اندازه کافی داغ نشده است، دوباره آن را به مدت 5 تا 10 ث،ه گرم کنید. اگر شیر خیلی داغ است، سریع شیر را هم بزنید و بگذارید چند دقیقه خنک شود. اگر دماسنج ندارید، از انگشتان خود برای تست دما استفاده کنید. شیر باید خیلی گرم باشد اما داغ نباشد.

  • شکر و مخمر را به شیر اضافه کنید. هم بزنید تا مایه هیدراته شود. در حالی که مواد دیگر را آماده می کنید، بگذارید 5 تا 8 دقیقه بماند. بعد از 5 تا 8 دقیقه، باید لایه ای از فوم را در بالا مشاهده کنید که حداقل 1/4 اینچ ضخامت دارد (نشان دهنده فعال بودن مخمر).

  • در کاسه یک همزن، آرد، تانگ جونگ، مخلوط شیر/مخمر، پودر شیر فوری، نمک، کره ذوب شده و تخم مرغ را اضافه کنید.

  • می،ر را با قلاب خمیر قرار دهید. خمیر را روی کم مخلوط کنید تا جایی که در کناره های کاسه آرد شلی مشاهده نشود. این باید 30 ث،ه تا 1 دقیقه طول بکشد.

  • سپس سرعت را تا متوسط ​​به پایین افزایش دهید و خمیر را به مدت 8 دقیقه کار کنید. ممکن است لازم باشد هر از گاهی دو طرف کاسه را بتراشید.

  • خمیر را از کاسه روی سطح کمی آرد پاشی شده ،ید و چند بار ورز دهید. اگر خمیر ،بناک بود روی خمیر کمی آرد بپاشید و چند بار ورز دهید.

  • خمیر را به شکل توپ در آورید و داخل کاسه همزن چرب شده قرار دهید. روی کاسه را با یک حوله مرطوب (یا درب سیلی،) بپوش،د و حدود 1 ساعت در جای گرمی بگذارید تا حجم خمیر دو برابر شود.

نان بپز

  • در اوا، دوره استراحت دوم، فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک توری فر را در مرکز قرار دهید.

  • برای شستن تخم مرغ، تخم مرغ را با 1 قاشق غذاخوری شیر هم بزنید. به آرامی یک لایه نازک از تخم مرغ را روی نان بشویید. سعی کنید نان را با شستشوی تخم مرغ خیس نکنید، زیرا تخم مرغ می تواند باعث ،بیدن نان به کناره های قالب نان شود. دانه های کنجد برشته شده را روی نان سخاوتمندانه بپاشید.

  • نان را به مدت 26 تا 28 دقیقه بپزید تا روی آن قهوه ای طلایی شود. نان را از فر خارج کرده و به مدت 5 دقیقه بگذارید تا در تابه خنک شود.

  • سپس نان را روی توری خنک کننده برگرد،د. من دوست ندارم اجازه دهم نان در تابه خنک شود، زیرا می بینم می تواند در داخل تابه تراکم ایجاد شود و نان را مرطوب کند. اگر شستن تخم مرغ پخته باعث ،بیدن نان به تابه می شود، به آرامی با انگشتان خود نان را از تابه دور کنید تا آزاد شود. اجازه دهید نان حداقل 20 تا 30 دقیقه قبل از برش و سرو خنک شود.

  • باقیمانده غذا را به مدت 3 تا 4 روز در یک ظرف دربسته در دمای اتاق نگهداری کنید.

یادداشت

  1. من این دستور را با استفاده از آرد همه منظوره به جای آرد نان درست کرده ام و همینطور جواب می دهد. نان قوام جویدنی کمی دارد.
  2. این اندازه گیری حجم از روش قاشق و جارو برای اندازه گیری آرد حاصل می شود.
  3. من پودر شیر فوری اضافه می کنم تا طعم شیری به نان بدهد. اگر منبع آن دشوار است می تو،د آن را کنار بگذارید.
  4. اگر از یک تابه قدیمی استفاده می‌کنید، تابه‌ای که مشکل ،بیدن نان به لبه‌ها دارد، قالب نان را چرب کنید. سپس ،مت بلند تابه را با کاغذ روغنی بپوش،د.

تغذیه

خدمت: 1خدمت ، | کا،ی: 268کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 16.8g | پروتئین: 6.2g | چربی: 9.4g | چربی های اشباع شده: 4.3g | کلسترول: 16.8میلی گرم | سدیم: 258میلی گرم | فیبر: 1.5g | قند: 7.6g

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟بر،ب بزنید @،olisalin یا یک امتیاز ستاره بگذارید و در وبلاگ نظر دهید!




منبع: https://healthynibblesandbits.com/scallion-milk-bread/