دسته‌ها
اخبار

نان تست فرانسوی پخته – WellPlated.com


این نان توست فرانسوی دستور العمل جیب پشتی شما برای برانچ های تعطیلات و صبحانه های آ، هفته با خانواده خواهد بود! رویه پوسته دار جای خود را به یک فضای داخلی نرم و کاستارد مانند می دهد که همگی با ادویه های گرم برای آن طعم دنج مقاومت ناپذیر پخته شده است.

نان تست فرانسوی پخته شده با دارچین در بشقاب با میوه

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

بهترین نان تست فرانسوی پخته شده، مطالعه در تضاد است.

شما می خواهید ،مت بالایی ترد، لبه های آن کمی جویدنی باشد و وقتی به وسط می رسد، همه در مورد آن بافت لطیف و کاستارد.

آیا کاستارد-y یک کلمه است؟ شاید نه، اما می د،د در مورد چه چیزی صحبت می کنم، درست است؟

کاسترد تخم مرغ چاشنی دارچین، نان را اشباع می کند و به آن قوام شبیه به پودینگ نان می دهد.

در واقع، شما ممکن است نان تست فرانسوی پخته شده را به ،وان یک نسخه کمی فضیلت‌تر از پودینگ نان در نظر بگیرید که با خوردن آن برای صبحانه 1000% احساس می‌کنید.

یک قاشق نان تست فرانسوی پخته شده

درباره نان تست فرانسوی پخته شده

این دستور پخت نان تست فرانسوی با نان تست فرانسوی بلوبری من و نان تست فرانسوی شبانه من همپوش، زیادی دارد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در مورد این نان تست فرانسوی بد،د:

  • می‌تو،د آن را از قبل درست کنید و بگذارید یک شب در یخچال بماند، که همیشه برای آن دسته از ما که برای پختن صبح‌ها کمی بدبین هستند، گزینه‌ای ارزشمند است.
  • مانند هر کاسه نان تست فرانسوی شایسته، برای سرو جمعیت عالی است.
  • این فوق العاده همه کاره است. من برخی از ایده‌های شخصی‌سازی را در زیر به اشتراک می‌گذارم، اما می‌تو،د با خیال راحت به آن بپردازید.

تا زم، که نسبت کاستارد به نان را ثابت نگه دارید و نروید هم دیوانه با افزودنی ها، فضای زیادی برای تنوع وجود دارد.

یک بشقاب نان تست فرانسوی پخته شده سالم با میوه

طرز تهیه نان تست فرانسوی پخته شده

حتی اگر از شب قبل آن را درست نکنید، این دستور پخت نان تست فرانسوی به اندازه کافی آسان است که می تو،د بدون هیچ استرسی آن را در روز آماده کنید.

حدود 20 دقیقه برای آماده سازی و 45 دقیقه برای پختن، همراه با 10 دقیقه استراحت طول می کشد تا تمام آن کاسترد خوب در نان خیس شود.

نکته!

می تو،د نان را با دست تکه تکه کنید یا با چاقوی دندانه دار آن را مکعبی کنید. همچنین می تو،د از نانوایی خود بخواهید که نان را به ورقه های یک اینچی برش دهد، به این م،ی که در خانه کمی کمتر برش خواهید داشت!


مواد تشکیل دهنده

نان توست فرانسوی:

  • نان خمیر ترش به سبک Crusty Artisan یا نان فرانسوی. توجه داشته باشید که نان فرانسوی نیست یک باگت؛ یک نان فرانسوی پهن تر است و پوسته آن جویدنی تر و کمتر ترد است.
  • تخم مرغ. در صورت تمایل می تو،د به جای تخم مرغ کامل از سفیده تخم مرغ استفاده کنید، اما زرده ها به کاستارد قوام می بخشند.
  • شیر کم چرب یا شیر انتخابی. می‌تو،د نصف و نیمه را با کمی انحطاط بیشتر عوض کنید، اما وقتی من این دستور غذا را فقط برای خودمان درست می‌کنم و نه برای یک موقعیت خاص، دوست دارم آن را سبک نگه دارم.
  • قندها. من از مخلوط شکر گرانول و شکر قهوه ای استفاده می کنم. این کار طعم م، شکر قهوه ای را کاهش می دهد تا بر طعم های دیگر در دستور غذا غلبه نکند.
  • عصاره و،ل خالص. برای تغییر کمی در ک،یک، سعی کنید از عصاره بادام استفاده کنید.
  • ادویه ها. من از دارچین و جوز هندی آسیاب شده استفاده می کنم، اما می تو،د از ادویه پای کدو تنبل، ادویه پای سیب یا دارچین را با هل استفاده کنید.
  • نمک کوشر. کمی نمک باعث تعادل در دستور غذا می شود.

پر ، و سرو ،:

  • شکر دانه ریز + دارچین. سس مخفی این دستور، er sugar. این فقط برای شیرینی نیست – به اضافه ، کمی ترد نیز کمک می کند!
  • برای خدمت. موارد دلخواه شما شربت افرا خالص، کره، میوه تازه (زغال اخته، توت فرنگی، تمشک، موز ورقه شده). دیوانه شوید یا آن را ک،یک نگه دارید.

جهت

  1. ظرف پخت خود را با اسپری ن،ب یا کره بپوش،د، سپس نان را به قطعات 1 اینچی ت،یم کنید و در ظرف آماده شده قرار دهید.
نان برای نان تست فرانسوی پخته شده در یک ظرف پخت

2. مواد کاسترد را در یک کاسه همزن بزنید سپس مخلوط تخم مرغ را روی حبه های نان بریزید.

هم زدن تخم مرغ ها برای نان تست فرانسوی پخته شده

3. نان را در مایع فشار دهید تا اشباع شود. بگذارید حداقل 10 دقیقه یا تا یک شب بماند.

نان خیس شده برای نان تست فرانسوی پخته شده آسان

4. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و شکر دارچینی را به طور یکنواخت روی نان تست فرانسوی بپاشید.

ظرف پخت نان تست فرانسوی با دارچین

5. نان تست فرانسوی را به مدت 30 تا 40 دقیقه یا تا زم، که روی آن ترد شده و داخل آن سفت شود، اما همچنان مرطوب باشد، بپزید. بشقاب، مواد اضافه کنید، و لذت ببرید!

دستور پخت نان تست فرانسوی در یک ظرف پخت

یادداشت رژیمی

شما می تو،د این نان تست فرانسوی پخته شده را بدون گلوتن با جایگزینی نان بدون گلوتن درست کنید. من متوجه شده ام که نان باگت و نان شیرینی بدون گلوتن در نان تست فرانسوی و کاسرول بهتر است.

انواع دستور غذا

  • سیب دارچینی. یک سیب سفت (مثل ه، کریسپ یا پینک لیدی) را ورقه یا خلال کنید و به همراه نان به ظرف کاسرول اضافه کنید. سیب ها همراه با نان تست فرانسوی خوب و لطیف می پزند.
  • تراشه شکلات. قبل از اضافه ، شکر دارچین، تکه های شکلات را روی نان تست فرانسوی بپاشید تا کمی انحطاط بیشتر شود.
  • آجیل موز. روی نان تست فرانسوی را با موز ورقه شده و پیکان آب نباتی تزیین کنید.
  • نان کشمشی. یک قرص نان کشمشی ورقه نشده از نانوایی ب،ید و به جای نان فرانسوی یا خمیر مایه از آن استفاده کنید.

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. نان تست فرانسوی پخته شده تا 3 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری می شود.
  • برای گرم ،. نان تست فرانسوی خود را در مایکروویو قرار دهید تا سریع گرم شود، یا آن را در فر 350 درجه فارنهایت قرار دهید تا تردی سطح و لبه‌های آن بازگردد.
  • یخ زدن. نان تست فرانسوی پخته شده را در ظرف پخت بپیچید یا باقیمانده آن را به ظرف در بسته یا کیسه فریزر منتقل کنید. تا 3 ماه نگهداری شود، سپس در یخچال قبل از گرم ، مجدد طبق دستورالعمل بالا ذوب شود.

نکات ذخیره سازی

باقیمانده نان تست فرانسوی پخته شده را در کیسه های فریزر به اندازه کوارت بریزید تا برای یک صبحانه آسان گرم کنید و بخورید!

نان تست فرانسوی پخته ترد با شربت

چه چیزی را با نان تست فرانسوی پخته سرو کنید

  • بیکن. اگر یک فر دو نفره دارید، در حین پختن نان تست فرانسوی، یک دسته بیکن پخته درست کنید. اگر نه، بیکن سرخ کن هوا را امتحان کنید!
  • میوه. احساس جاه طلبی می کنید؟ یک کاسه سالاد میوه درست کنید تا در کنار نان تست فرانسوی سرو کنید. یا فقط مقداری میوه تازه بریده شده را از فروشگاه مواد غذایی ب،ید.
  • تخم مرغ. با تخم مرغ آب پز یا تخم مرغ همزده مقداری پروتئین به صبحانه خود اضافه کنید.
  • ماست. نان تست فرانسوی پخته شده خود را با یک ماست یون، و،لی یا اسکایر روی آن سرو کنید، یا آن را در یک اسموتی ماست یون، بزنید.
  • کاسه های مخلوط کن.
  • هم بزنید.
  • ظرف کاسرول.
بهترین دستور پخت نان تست فرانسوی در بشقاب با شربت
نان تست فرانسوی پخته شده با دارچین در بشقاب با میوه

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

این نان تست فرانسوی پخته شده بهترین نوع صبحانه آ، هفته است – گرم، دنج و بسیار آسان. حتی لازم نیست آدم صبح باشی تا از پسش بر بیای!

سوالات متداول

چرا نان تست فرانسوی پخته من خیس است؟

استفاده از نان ساندویچ ورقه شده یا برش خیلی کوچک مکعب های نان دو دلیل متداول است که ممکن است نان تست فرانسوی شما خیس باشد. همچنین ممکن است نسبت نان به کاستارد پایین باشد. مطمئن شوید که ن، که استفاده می کنید حدود یک پوند وزن داشته باشد.

آیا برای نان تست فرانسوی باید نان را خشک کنید؟

این به شما بستگی دارد! اگر نان تست فرانسوی سفت‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌تو،د نان را خشک کنید یا از نان یک روزه برای این دستور استفاده کنید. مثل نان تست فرانسوی شما در سمت نرم تر؟ سپس از نان تازه استفاده کنید.

بهترین نان برای استفاده برای نان تست فرانسوی پخته شده چیست؟

از آنجایی که نان تست فرانسوی پخته شده زمان بیشتری را صرف خیساندن کاستارد می کند، من متوجه شدم که نان محکم بهترین کار را دارد. برای این دستور، من از نان فرانسوی یا خمیر ترش استفاده می کنم، اما یک نان روستایی روستایی نیز خوب جواب می دهد. اساساً، اگر فکر می کنید هنگام خیساندن در مخلوط تخم مرغ از بین می رود، برای نان تست فرانسوی پخته شده ایده خوبی نیست.

برای خدمت

  • شربت افرا خالص
  • کره شور یا بدون نمک
  • زغال اخته تازه توت فرنگی یا تمشک (اختیاری)
  • موز ورقه شده اختیاری

  • سخاوتمندانه یک ظرف پخت 9×13 اینچی را با اسپری ن،ب بپوش،د یا با کره بدون نمک ،ید. نان را به قطعات 1 اینچی پاره یا برش دهید، سپس به طور مساوی در تابه بریزید (حدود 9 فنجان نان خواهید داشت).

  • در یک کاسه بزرگ، تخم مرغ، شیر، خامه، شکر گرانول، شکر قهوه ای، و،ل، دارچین، جوز هندی و نمک را با هم مخلوط کنید. به طور مساوی روی حبه های نان بریزید. با انگشتان خود، حبه‌های نان را فشار دهید و به آرامی آن‌ها را دور بریزید تا همه با مقداری از مخلوط تخم‌مرغ خیس شوند. آنها را در صورت نیاز تنظیم کنید تا در یک لایه یکنواخت قرار گیرند. اجازه دهید 10 دقیقه بماند یا یک شب روی آن را بپوش،د و در یخچال بگذارید.

  • بعد از آماده شدن برای پخت، فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. در یک کاسه کوچک، شکر و دارچین را با هم مخلوط کنید. با یک قاشق کوچک، روی نان تست فرانسوی را به طور مساوی پخش کنید.

  • نان تست فرانسوی را بدون درپوش به مدت 30 تا 40 دقیقه بپزید، بسته به اینکه چقدر ترد و پودینگ مانند آن را دوست دارید. روی آن باید کمی ترد باشد و وقتی با چاقوی کره چک می‌کنید دیگر در مرکز آن خام نباشد. (35 دقیقه نقطه شیرینی در فر من برای رطوبت داخل و تکه های ترد بالای آن است). برای سرو، با قاشق مقدار زیادی را بردارید (یا برش بزنید و مانند لاز،ا سرو کنید). آن را گرم با کره، شربت افرا و هر نوع چاشنی دلخواه سرو کنید.

برای ذخیره ،: نان تست فرانسوی پخته شده تا 3 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری می شود.
برای گرم ،: نان تست فرانسوی خود را در مایکروویو قرار دهید تا سریع گرم شود، یا آن را در فری با دمای 350 درجه فارنهایت قرار دهید تا تردی سطح و لبه‌های آن بازگردد.
یخ زدن: نان تست فرانسوی پخته شده را در ظرف پخت بپیچید یا باقیمانده آن را به ظرف دربسته یا کیسه فریزر منتقل کنید. تا 3 ماه نگهداری شود، سپس در یخچال قبل از گرم ، مجدد طبق دستورالعمل بالا ذوب شود.

کا،ی: 293کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 48gپروتئین: 12gچربی: 6gچربی های اشباع شده: 2gچربی های چند غیر اشباع: 1gچربی اشباع شده: 2gچربی ترانس: 0.02gکلسترول: 164میلی گرمپتاسیم: 141میلی گرمفیبر: 1gقند: 21gویتامین A: 238IUویتامین سی: 0.01میلی گرمکلسیم: 63میلی گرماهن: 3میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

دستور العمل های مرتبط

همه عاشق نان تست فرانسوی برای صبحانه هستند! در اینجا چند دستور پخت دیگر برای امتحان وجود دارد.

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/baked-french-toast/?adt_ei=%7B%7B%20subscriber.email_address%20%7D%7D