دسته‌ها
اخبار

معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور بام تهران-غذای رژیمی

هر کدام از غذاها را که به چشم شما بهتر بیاید، می‌توانید سفارش دهید. مسیر را تا انتها می‌روید، سینی غذای خود را به پذیرش ارائه می‌دهید و هزینه آن را می‌پردازید. در حقیقت داخل این رستوران از مجموعه بهترین رستوران های تهران، دیگر لازم نیست که با نگاه‌کردن و رصد‌کردن میزهای دیگر متوجه کیفیت غذا شوید.

  • رستوران‌هایی که خیلی وقت‌ها عمرشان به یک سال بیشتر نمی‌کشد و خیلی زود هم فراموش می‌شوند.
  • شعبه آرژانتین نیز با دکوراسیون خاص و کلاسیک خود برای قرارهای روزانه مناسب است و بیشتر جو خانوادگی دارد.
  • رستوران اسفندیار به دلیل مجهز بودن به سالنی نسبتا بزرگ گنجایش افراد زیادی را دارد.
  • کافه رستوران گیاهی آناندا با منویی شامل انواع غذاهای گیاهی و وگان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که دوست دارند یک وعده سالم، خوشمزه و گیاهی را در رستوران میل کنند.

، این مکان را به فضایی خاص برای مهمانی‌ و دورهمی‌های مهم تبدیل نموده است. ، گریل هاوس، کاپری پیتزا، سالاد بار پامولا، کافه ویونا و کافه سوشال را شامل می‌شود. بر روی دیوارهای این رستوران، نقاشی هایی از قهوه خانه وجود دارد که کاملا با سبک رستوران مطابقت داشته و فضایی دلنشین را مهیا کرده است. این رستوران در تمام طول هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان گرامی خود است.

تفاوت رستوران با کترینگ در چیست؟

شاید انتخاب یک رستوران عالی در تهران، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری وجود دارد کار بسیار سختی باشد. در این مطلب چند نمونه از بهترین فست‌فود و رستوران های شبانه روزی تهران در منطقه جنوب را بیان کرده‌ایم تا اگر نصف شب دلتان برگر یا پیتزا خواست، بتوانید به نزدیک‌ترین رستوران مراجعه کنید. برخی از این رستوران‌ها ارسال 24 ساعته نیز دارند و شما می‌توانید با یک تماس یا از طریق پلتفرم‌های آنلاین غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

۲۸. رستوران سن مارکو با سابقه درخشان دربوشهر

این مجموعه در سه طبقه و شامل فضای رستوران، فضای سفره خانه، زیرزمین و بالکن باز، فروشگاه عرضه سوغات، شربت سرا و بستنی سرا است. پارک جنگلی شیان یکی از ریه‌های تهران است و خیلی‌ها هم برای گذراندن اوقات فراغت خود به این پارک جنگلی می‌روند و چند ساعتی را از فضای شهر دور هستند. اما نباید فراموش کرد که در شیان، بخش‌های مختلف و جذاب دیگری هم غیر از جنگل وجود دارد! نمی‌توان گفت که «تهران بین» یکی از رستوران های شیشه ای تهران نیست! با اینکه دور تا دور این رستوران شیشه سرتاسری ندارد، اما به دلیل وجود پنجره‌های متعدد و منظره خوبی از شهر که می‌‎توانید از این رستوران آن را ببینید، تهران بین هم جزو یکی از رستوران‌های این لیست قرار گرفته است.

رستوران سنتی عالی قاپو همه‌ی آن چیزی است که از یک رستوران سنتی ایرانی انتظار دارید. هر چند که قیمت‌ها در این رستوران کمی گران به‌نظر می‌رسد، اما در مقابل هم کیفیت خوبی دریافت می کنید و هم رفتار پرسنل عالی و حرفه‌ای است. این کبابی نیز از قدیمی ترین چلوکبابی های تهران به‌حساب می‌آید و از آن جایی که در بازار تهران واقع شده، لازم نیست که حتما اطلاعات دقیقی آدرس آن را داشته باشید. رستوران البرز هم یکی از همین رستوران‌هاست که مکانی برای استراحت و صرف یک وعده غذای خوش‌طعم به‌حساب می‌آید که از سال ۱۳۴۶ مشغول به فعالیت است.

اگر قصد دارید یکی از بهترین‌ رستوران های تهران را انتخاب کنید، رستوران شاندیز در محله جردن، قطعا بهترین گزینه پیش روی شماست. اگر دوست دارید در محیطی سنتی، یک غذای خوشمزه و با کیفیت بسیار بالا را امتحان کنید، باید بدانید که درهای رستوران مرشد نیاوران به روی شما باز است. نوشته معرفی 50 رستوران برتر ایران (بهترین رستوران های کشور) اولین بار در سفر به جاذبه های گردشگری جهان پدیدار شد. حالا که با بهترین رستوران های ایران آشنا شدید میتوانید انتخاب های با سلیقه تری داشته باشید.

قیمت غذاهای هانی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با دیدن قبض صورت‌حساب، دود از سرتان بلند نمی‌شود! کیفیت غذاهای هانی هم که نیازی به تعریف ندارد و غذا در این رستوران به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود. آوازه رستوران نایب حتی به خارج از ایران نیز رسیده و در برخی کشورهای خارجی نیز شعبه دارد و اصلاً نیازی نیست که درباره بهترین‌بودن رستوران نایب صحبت کنیم.