دسته‌ها
اخبار

معرفی 25 تا از بهترین رستوران های گیلان + عکس و آدرس سفرزون-غذای رژیمی

ترکیب مزه ی بادمجان کبابی با گوجه فرنگی له شده و سیر غوغایی در ذهن شما ایجاد میکند که قطعا عاشق آن خواهید شد. کوکوی مرغ به سبک شمالی از غذاهایی است که هم طعم بسیار خوشایندی دارد، هم اینکه خیلی سریع آماده سرو می شود. باید با دختر شمالی ازدواج کنم تا از این غذاهای خوشمزه بهرمند شوم.

  • برای پختن و جا افتادت این غذای اصبل گیلانی چند ساعت زمان لازم است.
  • بعد از جا افتادن مواد به آن آب نارنج زده شده و تخم مرغ به آن افزوده می‌شود.
  • بادمجان، گوجه فرنگی، آلو بخارا، آلو سیاه، رب گوجه ترش، شکر و ادویه مواد دیگر مورد استفاده برای طبخ این غذا هستند.
  • هرکسی که یک بار به گیلان سفر کرده باشد، قطعا کباب ترش را با گوشت و پوست خود حس کرده است.
  • در این مقاله با بهترین و معروفترین غذاهای کشور قبرس شمالی آشنا شدید، اگر به این فکر هستید که برای تفریح و خوش گذرانی به قبرس سفر کنید، حتما چند مورد از غذاهایی که در بالا معرفی شد را امتحان کنید.

رستوران سنتی کابانا کباب یک رستورانی دو طبقه است و ظرفیت خوبی هم دارد اما چون جزء معروف ترین رستوران های تنکابن می باشد، در ایام شلوغ سال شاید سر و صدای مشتریان بخاطر حضور جمعیت زیاد در محیطی کوچک کمی ناخوشایند باشد. پیتزا سولی تنکابن در بخش غربی تنکابن و بلوار شیرودی قرار دارد که از معروف ترین بلوار های ساحلی شهر محسوب می شود. دسترسی به پیتزا سولی هم بسیار آسان می باشد بطوریکه دو مسیر خوب وجود دارد. مسیر دوم دسترسی به فست فود پیتزا سولی تنکابن میدان شهید شیرودی است که تقطاع خیابان های شیخ فضل الله نوری، شهید مطهری و امام خمینی می باشد. ضلع شمال غربی میدان بلوار شیرودی است و زمانی که وارد بلوار شدید، بعد از 1.8 کیلومتر و با عبور از خیابان خاتمی، سولی پیتزا را در سمت راست بلوار مشاهده می کنید.

انواع غذای محلی اردبیل، سفره سنتی استان اردبیل

اگر هم خواستید قلیان سفارش دهید، تنوع طعم قلیان در این مجموعه بالا می باشد و قلیان برای سلیقه های مختلف هست. همانطور که اول گفتیم، کافه رستوران ماسا در مجاورت شهرک فرهنگیان تنکابن قرار دارد که مابین تنکابن و شیرود واقع شده است. برای دسترسی به این کافه رستوران از شهر تنکابن از آنجایی که دسترسی به جاده اصلی کمی سخت است و می باییست وارد بلوار شیرودی شوید، بلوار شیرودی را تا انتها ادامه می دهید تا وارد بلوار کریم آباد شده و سپس به جاده اصلی برسید. زمانی که وارد جاده اصلی شدید، بعد از 1.5 کیلومتری به شهرک فرهنگیان می رسید. قبل از شهرک، هایپر سنتر خزر و در مجاورتش، کافه رستوران ماسا را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد.

محکومیت ۴۰۰ اغتشاشگر حوادث اخیر در تهران

رستورانی با ساختمان و دکوراسیونی قدیمی اما گرم و صمیمی، که فضای سبزی زیبا و پارکی هم برای بازی کودکان دارد. رستوران شیلات علاوه بر انواع ماهی‌های خوشمزه، انواع کباب‌ها، غذاها و پیش‌غذاهای سنتی گیلکی را هم با کیفیت عالی سرو می‌کند و قیمت مناسبی هم دارد. مالاتا یا مالابیج، یک ماهی ترش گیلانی است که آن را با باقلاقاتوق یا برنج کته میل می‌کنند. این ماهی معمولاً ماهی سفید یا کپور است و سس آن را با ترکیبی از مواد مختلف درست می‌کنند که به انار آغوز معروف است.

رستوران خوش‌بین

غذا های ایرانی هم یا با برنج هستند یا به صورت خوراک با دورچین کامل سرو می شوند. با اینکه اکثر گردشگران بخاطر غذاهای شمالی و کته کبابی ها به شهرهای شمالی کشور سفر می کنند، عده بسیاری هم هستند که برای تنوع به سراغ فست فودها و رستوران های ایتالیایی می روند یا از عاشقان فست فود و غذاهای ایتالیایی هستند. در شهر تنکابن رستوران های ایتالیایی مختلفی وجود دارد که اکثر آن ها جزء بهترین رستوران های تنکابن بوده و از نظر محیط، کیفیت و تنوع غذاها همانند سایر رستوران های ایتالیایی هستند. یکی از خوشمزه‌ترین و بهترین غذاهای شمالی است که طعم خاص و بی نظیر آن زبانزد بوده و به وفور در میان مردم رشت و شهرهای شمالی مورد طبخ و استفاده قرار می‌گیرد.