دسته‌ها
اخبار

معرفی 0 تا 100 بهترین رستوران گیلکی تهران مزه گردی-غذای رژیمی

رستوران گیلکی بنه با غذاهای شمالی بی‌نظیر، انواع ماهی آماده پذیرایی از شماست. رستوران بنه پارکینگ ندارد و باید برای سرو غذا زودتر به آنجا مراجعه کنید تا بتوانید به‌راحتی از غذای خود لذت ببرید. اگر دوست داشتید غذای شمالی را در فضایی لوکس و مدرن میل کنید به شما رستوران گیلکی بنه را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین رستوران گیلانی در تهران است. گیلانه در بین رستوران‌های شمالی در تهران جای خود را به خوبی باز کرده و پذیرای مهمان‌های خارجی زیادی هم هست. اول به این دلیل که فضای لوکس و میزهای بزرگی مناسب برگزاری مهمانی دارد و دوم به این دلیل که سطح پذیرایی سرویس دهی پرسنل آن خوب است و باعث حفظ آبرو می‌شود. غذاهای محلی گیلان همانند غذاهای سنتی دیگر شهرهای کشورمان از محصولات کشاورزی و دامپروری خطه شمال تاثیر گرفته است.

  • شاید اسم این غذای محلی کمی عجیب به نظر برسد، اما اسپناساک در حقیقت همان خورشت اسفناج بوده که ممکن است بارها آن را میل کرده باشید.
  • این غذای لذیذ با استفاده از ادویه‌های مختلف، پیاز، شکر و لیموترش مزه دار می‌شود.
  • خورش ترش تره گیلانی را همراه با برنج کته یا نان و در کنار ماهی دودی یا ماهی شور و انواع مخلفات گیلانی مانند ترب سفید، سیر، باقالی خام و …
  • مشتریان رستوران هم از تمامی غذا ها، پیش غذاها و نوشیدنی های رستوران راضی هستند اما چون پیتزا ها ایتالیایی می باشند، گاهی افرادی پیدا می شود که از حجم غذا ها ایراد بگیرد.
  • راستی اگر می خواهید فهرست غذایی کامل تری داشته باشید، توصیه می کنیم دستورهای زیر را هم ببینید.

در تهیه ترش واش از گشنیز، چغندر، نعنا، چوچاق، سبزی محلی ترش واش، پیاز، رب آلوچه، بادمجان، سیر، گوجه فرنگی و مرغ یا ماهی استفاده می‌شود. سبزی‌های محلی، بادمجان، سیر و رب آلوچه می‌شود و خوشمزگی گوشت مرغ یا ماهی موجود در خورش ترش واش را بیشتر می‌کند. در مواد اولیه کال کباب بر خلاف اسمی که دارد خبری از گوشت نیست.

بهترین غذاهای شمالی (لیست ۱۵ غذای معروف و خوشمزه شمال ایران)

در تهیه این غذا از سبزی محلی خالواش، سبزی چوچاق، گوشت چرخ کرده، رب گوجه، پیاز، گردو و زردچوبه استفاده می‌شود. از جمله خورشت‌های های خوش طعمی که نام آن‌ها به غیر از مناطق بومی، در نقاط دیگر چندان ورد زبان‌ها نیست اما در این حال که گمنام هستند می‌تواند شگفت انگیز باشند. این خورشت پر ارزش و فوق العاده با استفاده از اسفناج، چغندر قرمز یا همان لبو، ماش، سیر، کدو تنبل و آب نارنج تهیه می‌شود که هرکدام از مواد اولیه آن به تنهایی سرشار از مقدار زیادی ویتامین‌های مختلف است. خورشت ماش در گلستان، به همراه کته، برنج و یا کوکوی سیب زمینی سرو می‌شود.

اینجا یک معضلی دارد با نام جای پارک چون در یکی از شلوغ ترین میادین تنکابن قرار دارد و در زمان هایی که تنکابن مملو از گردشگر است، به سختی می توان جای پارک در نزدیکی رستوران پیدا کرد. از نظر غذا ها، به ندرت مشتری پیدا شده که قیمت اعلام شده نسبت به حجم، کیفیت و محیط رستوران را گران دانسته اما اکثریت از غذا ها بخصوص غذا های محلی به شدت راضی هستند. فست فود پیتزا سولی در ظاهر نامش پیتزا سولی است اما در واقعیت جایی فراتر از یک فست فود می باشد و در ادامه میخواهیم شما را با این فست فود دوست داشتنی بیشتر آشنا کنیم. کمی از تنکابن خارج می شویم و به سراغ یکی از بهترین رستوران های اطراف تنکابن می رویم. رستوران قلعه شهسوار که در روستای قلعه گردن قرار دارد و مردم آن را با نام رستوران قلعه میشناسند.

افلیا – تهیه شده از گوشت خوک

در کنار مناظر سرسبز و دریای شمال، چشیدن طعم غذاهای محلی مازندران لذتی عجیب دارد؛ بنابراین با ما در هتل سازی دریا همراه باشید تا مهمترین غذاهای چالوس و مازندران را معرفی کنیم. همچنین به شما پیشنهاد میکنیم قبل از سفر به استان مازندران و شهر زیبای چالوس حتما راهنمای کامل سفر به چالوس را مطالعه نمائید. در این رستوران انواع غذاهای کبابی شامل چلوکباب های کوبیده، جوجه و غیره سرو می شود. از جمله بهترین غذاهای شمالی که به روال خیلی دیگر از غذاهای این استان، به وسیله باقلای پلویی پخته می‌شود و علاوه برآن، از تخم مرغ و شوید خشک و کره نیز در آن استفاده می‌شود. ضمن اینکه استفاده از سیر در کنار باقلا طعم بی نظیر و خاصی به آن می‌بخشد و با برنج یا کته، به همراه ماهی شور و زیتون پرورده سرو می‌شود. از غذاهای به شدت ترشی که ریشه آن به استان گیلان باز می‌گردد.

همینجا هم بگوییم که شهسوار در واقع نام قدیمی تنکابن می باشد. به همین منظور برای دسترسی به این کافه رستوران ایتالیایی می بایست وارد بلوار شیرودی شوید تا در انتهای بلوار به میدان آزادی برسید. سپس در میدان آزادی مجدد وارد بلوار شیرودی به سمت شرق شوید تا به خیابان توسکا برسید.