دسته‌ها
اخبار

معرفی معروف ترین و محبوب ترین غذاهای دنیا-غذای رژیمی

این ماده طعم‌های مختلف شور، ترش، تند و شیرین دارو قیمتش هم در تایلند ارزان است. پائِلا در واقع پلویی از ترکیبات مختلف مانند سبزیجات، برنج، گوشت یا ماهی است که یکی از غذاهای معروف در اسپانیا است و انواع مختلفی هم داره. اما معروف ترینش پائِلا دریاییه که از میگو، صدف و ماهی‌های مختلف درست میشه و طعم و عطر بی‌ نظیری دارده. ربته یک برترین غذاهای جهان نیز تعلق گرفته است به یک غذای تایلندی به نام ماسامان کاری که به عنوان پادشاه غذاها محسوب می شود.

  • این بار ماکارونی را با سس خوشمزه بشامل عربی تهیه کنید و از طعم بی نظیرش لذت ببرید.
  • مواد اصلی پیتزا سبزیجات عبارتند از خمیر پیتزا ، پنیر خامه ای ، فلفل دلمه و انواع سبزی.
  • اکنون پس از گذشت سال ها برخی رستوران‌های کانادایی بیش از ۱۰۰ نوع مختلف پوتین سرو می‌کنند.
  • از زمانی که ترک‌ها در قرم شانزدهم به مجارستان حمله کردند، پاپریکا را با خود این کشور آوردند و رنگ این غذا به قرمز تغییر کرد.

خاچاپوری به معنی نان پنیری، یکی از غذاهای سنتی، مشهور و غذای ملی گرجستانی است. خمیر این نان در حین پخت پف کرده و به‌شکل‌های مختلفی درمی‌آید. از دیگر ترکیبات این نان میتوان به پنیر و تخم‌مرغ اشاره نمود. خاچاپوری یکی از نان های محبوب و پرطرفدار در رستوران‌های گرجستان و دکه‌های غذای خیابانی است.

دستور تهیه 7 دستور تهیه شام رژیمی و خوشمزه

بورک یکی از غذاهای مشترک و معروف بین کشورهای منطقه بالکان یعنی یونان، رومانی، بوسنی و هرزگوین، صربستان، بخش اروپایی ترکیه، مونته‌نگرو، اسلوونی، کرواسی، بلغارستان و آلبانی است. همبرگر از جمله غذاهای جهانی محسوب می شود که خواستگاه آن کشور آلمان می باشد . امروزه نیز همبرگر در سرتاسر دنیا یافت می شود و جز محبوب ترین غذاهای بین المللی نیز محسوب می گردد. بسیاری از رستوران های زنجیره ای از جمله مک دونالد نیز همبرگر با دستورهای پخت مختلف به بازار عرضه کرده اند که موجب محبوبیت چندین برابر این غذای آلمانی در میان مردم شده است . همبرگر بیشتر از گوشت ها تهیه می شود که در کنار آن نیز به همراه نان آماده میل کردن می شود.

غذاهای بین المللی

دستور پخت اصلی آن از تخم مرغ تازه، گوشت خوک، پنیر رومانو و فلفل سیاه است. پیتزا ناپلی در بین قرن های ۱۸ و ۱۹ میلادی پدید آمده است. این پیتزا در اصل یک خمیر نازک به همراه گوجه فرنگی، پنیر موزارلا و روغن زیتون بکر می باشد. اما در حقیقت، پخت یک پیتزا ناپلی اصیل بیشتر یک هنر است تا ترکیب کردن ۳ یا ۴ مواد اولیه ساده.

از این رو توانسته اند در این زمینه بسیار قوی تر از دیگر ملل باشند. برای پخت این غذا باید از فیله یا ران گاو استفاده کنند و آشپزان تاکید دارند که فیورنتینا باید طوری باشد که به راحتی در دهان آب شود و نیاز زیادی به جویدن احساس نشود. البته امکان سفارش این غذا به صورت کاملا پخته شده نیز وجود دارد. پرچم واقعی ایتالیا همین پیتزای جذاب قرمز و سفید و سبز است.