دسته‌ها
اخبار

معرفی معروف ترین و محبوب ترین غذاهای دنیا-غذای رژیمی

ماکارون محبوب‌ترین و شناخته شده ترین سوغات فرانسه است. ظاهر رنگارنگ ماکارون هرکسی را وسوسه به خوردن می کند. اما این شیرینی خوشمزه طعم‌‌های دیگری مانند قهوه، کاپوچینو و توت‌فرنگی نیز دارد. این شیرینی در اصل با سفیده تخم‌مرغ، شکر، پودر بادام یا بادام‌زمینی و رنگ‌های خوراکی مجاز تهیه می‌شود. شاید بتوان گفت خوشمزه ترین غذا با قارچ و مرغ همین پاستا با سس قارچ و مرغ است، البته برای دوستانی که از طعم سس بر پایه شیر به همراه پاستا لذت میبرند. غذاهایی که با قارچ درست میشود طرفداران زیادی دارد به خصوص ببن گیاهخواران.

افرا را می توان به همراه پنکیک و انواع غذاهای دیگر میل نمود. هاموس از جمله غذاهای محبوب در خاورمیانه به شمار می رود که با نخود ، سیر ، آب لیمو و تاهینی تهیه می شود . هاموس را می توان بر روی برنج ، سبزیجات و حتی شیرینی جات ریخته و از طعم خوش آن لذت ببرید . نان تست فرانسوی یک خوراکی سرخ شده است که دو تکه نان تست را با کره بادام زمینی یا مربای کایا مخلوط می کنند. نان تست فرانسوی را در هنگ کنگ به همراه شربت سرو می کنند که می توان غذایی کامل برای صبحانه ها به شمار برود .

  • گفته می‌شود که تیرامیسو متعلق به منطقه ونتو ایتالیا است، ولی به شما تضمین می‌کنیم که از خوردن تیرامیسو در هر بخشی از ایتالیا پشیمان نخواهید شد.
  • برای مثال یکی از روایات نامگذاری این غذا، استفاده از گوشت مرغ‌های ۶۵ روزه است.
  • در ویتنام سوپی سرو می‌شود که از خون خام اردک تهیه شده است.
  • پیتزا پپرونی یا پپرونه از پیتزاهای معروف ایتالیاست.

پلوی مرغ سنگاپور همیشه در لیست خوش‌ طعم‌ ترین غذاهای جهان قرار داره و یکی از بهترین غذاهای معروف دنیا است. در این غذا مرغ آغشته به روغن رو به‌ صورت کامل در ظرف قرار داده و می‌پزند، سپس اون رو قطعه قطعه کرده و همراه برنج می‌پزند. سام تام معروف ترین سالاد و یک غذای سنتی تایلندی است.

تازه های آشپزی(آموزش انواع غذاها، خواص مواد غذایی، غذاهای رژیمی، مربا و ترشیجات، شیرینی پزی و…)

نام اصلی خوراک کلم و سیب‌زمینی بابل اند اسکوئیک است. این غذا در اصل برای استفاده از سبزیجات سرخ‌ یا پخته شده باقی‌مانده در یخچال ها به وجود آمد. مواد تشکیل‌دهنده اولیه و اصلی این خوراک، کلم و سیب‌زمینی است. اما می‌توان به این خوراک مواد دیگری مانند هویج، لوبیا، جوانه‌ها و دیگر سبزیجات باقی‌مانده را هم اضافه کرد.

پدتای تایلندی مشهورترین و جزو غذاهای معروف تایلند است. پدتای در واقع یک غذای گیاهی است که سس ماهی و میگو به آن اضافه شده است. لذا این غذای خوشمزه حتی برای افراد گیاهخوار مناسب است. جوجه کباب یکی از معروف‌ترین کباب‌های ایرانیه که نیاز به معرفی نداره و یکی از پرفروش‌ترین غذاهای رستورانی و اما یکی از پایه ثابت‌های پیکنیک واسه اکثر خانواده های ایرانیه. لیست انواع غذاهای ایتالیاییایتالیا جز کشور های بینظیر در آشپزی محسوب می شود و واقعا در زمینه هنر آشپزی صاحب سبک هستند.

چند نکته‌ی جالب در مورد عادت‌های غذایی در جهان

فیلم آموزش بافت پادری پوم پوم ، از این روش می توان فرش… مدل زیورآلات شیک و طلا از برند ایرانی فابیان مدل دستبند طلا… سفارش ساخت سایت ، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی از جمله اموری هستند که… كرپ ژامبون یک نوع فينگرفود مناسب براى پذيرايى و جشن ها است كه به صورت سرد سرو ميشه مواد لازم… طاجین گوشت و به، خورش مخصوص مراکش و کشورهای شمال آفریقا است. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم.

همچنین یک دسر ترکیبی محسوب می شود که این روز ها به آن شکر هم اضافه می کنند. بدمزه ترین غذای دنیا مربوط به کشورهای جنوب شرقی آسیا است و بالوت نام دارد. یکی از دیگر از بدمزه‌ترین غذاها، پینگ است که از عنکبوت سرخ شده تهیه می‌شود. غذاهای عربی بسیار به ذائقه ایرانی ها نزدیک هستند پس در بین مردم محبوبیت خاصی دارند. شاورما عربی یکی از غذاهایی است که به شدت توصیه میشود تهیه و سرو کنید. پاستیلا نوعی پای شیرین و محبوب مراکشی است که در اصل با کبوتر درست می‌شود.

خوشحال می‌‌شویم نظرتان را در قالب کامنت با ما به اشتراک بگذارید. در تهیه این پودینگ ابتدا از خون گوسفند و گاو نیز استفاده می‌شد و اشراف فقط از بلک پودینگ تهیه شده از خون خوک‌ماهی، یک پستاندار دریایی آبزی می‌خوردند. در برخی از مناطق انگلستان پودینگ سیاه پخته شده به عنوان یک وعده غذایی کامل با نان یا سیب زمینی مصرف می‌شود، اما در برخی مناطق دیگر، از جمله ایرلند، یک صبحانه کامل سنتی است. ژله به نظر خوشمزه می‌آید مثل ژله‌ای که به عنوان دسر سرو می‌شود، ولی این ژله که یکی از چندش ترین غذاهای دنیا است، از بینی گوزن شمالی تهیه می‌شود. این غذا گاهی به عنوان دسر نیز سرو می‌شود و یک غذای سنتی آلاسکایی و البته وقت‌گیر است که از تکه‌های بینی گوزن شمالی به دست می‌آید.

غذاهای خانگی ایالات متحده را نیز نباید نادیده گرفت. از غذاهای خوشمزه آمریکایی می توان به آبگوشت صدف، کیک لیمو و سالاد کوب اشاره کرد. همچنین نباید پویش تولید غذاهای سازگار با محیط زیست که اکنون توسط میشل اوباما هدایت می شود را نیز نادیده گرفت. چیزبرگر یکی از نمونه هایی است که می توان گفت مردم ایالات متحده از یک غذای خوب، غذایی بهتر ساخته اند. کیک شکلاتی نیز از غذاهای کلاسیک ایالات متحده به شمار می آید که در سراسر جهان شناخته شده است. مثلا در شمال کشور کباب‌ترش و کباب اردک سرو می‌شود.