دسته‌ها
اخبار

مشاهده تخفیف های رستوران های تهران در نت برگ-غذای رژیمی

اگر خیلی دیزی خوردن را دوست دارید حتما برای یک بار هم که شده دیزی ایرانشهر را امتحان کنید. درست است که قیمت آن به نسبت جاهای دیگر کمی بالاست اما کیفیت سرویس دهی و حال و هوای رستوران راضی تان می کند. بعد از هزینه ی غذا باید در نظر بگیرید که این رستوران به جز دیزی هیچ غذای دیگری ندارد. پس حواس تان باشد که فقط با دوستان دیزی خورتان به این رستوران بروید. کباب‌ها از محبوبیت غیرقابل انکاری در بین انواع مختلف غذاها برخوردارند. یکی از دلایلی که موجب می‌شود بسیاری ار افراد ترجیح دهند برای سفارش یک غذای خوشمزه به بهترین رستوران بازار بزرگ تهران بروند بهره‌مندی از طعم و مزه عالی کباب‌های پرطرفداری است که در چلوکبابی شمشیری طبخ می‌شود.

کسی که داره صبح تا شب کار میکنه و درآمد چندانی نداره ، نمیتونه اینجور رستورانها بره . یا مثلا البرز را که من خودم یکی از دوستارانش هستم ، بنظرم ، سوای از محیط دلنشینش ، فقط کباب برگش بسیار عالیه . یا رستوران رفتاری ، درسته که از رستورانهای بسیار قدیمی ، اما وقتی میری داخل ، به عمق فاجعه ، پی میبری و از غذا خوردن ، پشیمون میشی . بپردازید و هم از زیبایی های مناطقی مثل کردان، طالقان و سایر شهر های اطراف تهران لذت ببرید و هم از کیفیت بسیار عالی بهترین رستوران های تهران. رستوران نارنجستانرستوران نارنجستان، از جمله بهترین رستوران‌های تهران است که به قول معروف سری میان سرها دارد.

فست فود بوف پیروزیفست فود بوف به عنوان قدیمی‌ترین برند زنجیره‌ای فست فود در تهران شناخته می‌شود که فعالیتش را از دورانی شروع کرد که کمتر کسی به فست فود علاقه نشان می‌داد. این فست فودی از همان دوران غذاهای خوشمزه با کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می‌داد و شعبه پیروزی فست فود بوف فضایی بزرگ داشته و طرفداران زیادی هم دارد. با توجه به‌شلوغی و درخواست مشتریان خیابان پیروزی، این رستوران به صورت شبانه‌روزی باز است و انواع ساندویچ گرم و سرد و پیتزاها را به مشتریان ارائه می‌کند.

  • می تونی انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیت بالا و مزه های فراموش نشدنی تو این رستوران نوش جان کنی.
  • می‌توانید هر یک از شعبه‌هایی که به شما نزدیک‌تر است را انتخاب و یک روز به یادماندنی را در آنجا تجربه کنید.
  • پیدا کردن بهترین رستوران های تهران این روزها کار سختی شده چون تعداد رستوران ها با ظاهر پر زرق و برق و منوهای اختصاصی زیاد شده است.
  • رستوران کوچه باغ در غرب تهران انواع غذاهای سنتی ایرانی و کباب‌های بی‌نظیر را در محیطی دلنشین همراه با موسیقی سنتی ایرانی سرو می‌کند.
  • در منوی رستوران شایسته، غذا های ایرانی با پیش غذا هایی مانند انواع سالادها، نوشیدنی هایی همچون خاکشیر به همراه تخم شربتی، شربت زعفران، گل محمدی و غیره به چشم میخورد.

بیشتر تخصصشان در آماده کردن حجم زیادی از غذا برای شرکت‌ها و اداراتی است که آن محله‌ها قرار دارند. از طرف دیگر در محله‌هایی مثل نارمک در شرق تهران، صادقیه در غرب تهران یا مثلا هزاردستگاه و … کترینگ‌ها و تهیه غذاها بیشتر تخصصشان در ارائه سرویس به خانه‌ها یا صاحبان فروشگاه‌های فعال در این محل‌ها است.

اگر علاقه به فرهنگ هندی و خوردن غذاهای تند هندی و گیلکی دارید، از این رستوران شگفت انگیز غافل نشوید. هنگام ورود به رستوران تاج محل نشانه های زیادی از فرهنگ هندی، صندلی های چوبی با روکش قرمز، مجسمه ها، ظروف تزئینی، تابلوهای زیبا و نورپردازی ملایم قابل مشاهده است. این رستوران دارای منوی متنوعی از انواع نان هندی، سوپ های هندی، کباب ها، برنج و بسیاری از غذاهای خوشمزه هندی در اینجا تهیه می‌شود.

رستوران ایتالیایی هیراد

اگر به دنبال یک فضای نوستالژیک همراه با غذاهای اصیل ایرانی هستید، از این رستوران دیدن نمایید. رستوران موبی دیکاگر اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی باشید، قطعا نام موبی دیک به گوش شما خورده است. موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید بوده که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی ایفای نقش می‌کند و ناخدای یک کشتی، بدون وقفه به دنبال شکار این نهنگ سفید رنگ است. رستوران موبی دیک یکی از رستوران‌های قدیمی و البته جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در محدوده فردوسی و خیابان قرنی واقع شده است. تنوع غذایی این رستوران بسیار بالا است و شما می‌توانید در بین غذاهای ایرانی و فرنگی، یک وعده نهار خوشمزه را انتخاب کنید. “رستوران سنتی مهتاب” یکی از رستوران های خوب لاهیجانه و همونطور که از اسمش پیداست،یه رستوران سنتیه و انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو میشه.

۲. بهترین رستوران های لوکس تهران

اگر تعدادتان زیاد است، یک بخش رستوران فقط به تعداد نفرات بالا اختصاص داده شده و میز های بالای 10 نفره کمتر هم قرار دارند هرچند برای این امر باید از قبل رزرو کنید. اگر هم تعدادتان بیش از دو نفر و تا 6 نفر می باشد هم بخش دیگر رستوران جایی ایده آل خواهد بود. تفریحات تهران – بهترین تفریحات تهران که می توانید اوقات فراغت شاد و لذتبخشی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

می‌گن وقتی به کیش می‌آیی سر کیسه را باید شل کنی و چندان به قیمت فکر نکنی. اما رستوران‌‌هایی هم این قاعده رو بهم زدن، مثل توتی فروتی که قیمت غذاها چندان هم بالا نیست. مسافران همیشگی کیش معتقدن که رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستوران های کیش است و خودش یک جاذبه توریستی محسوب میشه.

رستوران سنتی شرف‌الاسلامی نیز به دلیل امکانات و جذابیت‌های ویژه خود در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفت. حدود ۸۰ سال از آغاز فعالیت این رستوران می‌گذرد که البته با این وجود همچنان در صدر بهترین رستوران‌های پایتخت قرار خواهد داشت. در کنار رستوران نارنجستان، رستوران تهران بین را نیز باید یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران دانست که در محدوده سعادت آباد قرار دارد. این رستوران غذاهای خود را به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد و محیطی بسیار لوکس و زیبا دارد.

این رستوران در یک ساختمان اصیل و قدیمی که ۱۲۰ سال عمر دارد واقع شده است. اما اگر مهمانی های خاص دارید می توانید به شعبه سعادت آباد که دارای سالن VIP و کافی شاپ می باشد مراجعه نمایید. این رستوران که در مرکز شهر تهران است برخلاف رستوران هاییی که بالاتر معرفی شد ارزان قیمت نیست. رستوران زیر زمین یک منوی متنوع و کامل برای هر سلیقه و هر رژیم غذایی دارد. یکی از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران خورشت خلال کرمانشاهی آن است.