دسته‌ها
اخبار

محبوب‌ترین و بهترین رستوران بازار تهران کدام است؟ مزه گردی-غذای رژیمی

کیفیت و حجم غذاهای این رستوران بالا است و در بسیاری از مواقع یک غذا برای دو نفر کافی است. شما می توانید در کنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای لبنانی و افغانی را سفارش دهید. در کوبابا صبحانه سرو می شود و پیش غذاهای پرطرفداری مانند حمص، سمبوسه، تبوله، فلافل و سالاد فتوش دارد. وجه تمایز این رستوران داشتن غذاهایی مثل موساکای بادمجان، ‌اسکندر افندی و پلوی افغانی است که در صورت علاقه مندی می توانید امتحان کنید. رستوران ها یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری تهران هستند که انواع مدل های سنتی و بین المللی آن در این شهر وجود دارد.

  • رفتار کادر رستوران بسیار حرفه‌ای و مودبانه است و در کمک کردن به مشتری‌ها دریغ نمی‌کنند.
  • اگر با خودروی شخصی میخواهید به برج میلاد مراجعه کنید می توانید از پارکینگ اختصاصی برج میلاد هم برای پارک وسیله نقلیه خود استفاده کنید.
  • ظرف‌های غذا در رستوران مسلم حسابی پر و پیمان‌اند و هر پرس غذا تقریبا برای دو نفر کافی است.
  • در این رستوران شاهد سرو انواع غذاهای ایتالیایی خواهید بود انواع لازانیا و پاستا و از همه معروفتر پیتزاهای ایتالیایی آن که طرفداران خاص خود را دارد.

رفتار کارکنان آن هم بسیار محترمانه است و حس خوبی به شما انتقال می دهد. رستوران ارکیده آرژانتین یکی از بهترین رستوران هایی است که در تهران وجود دارد و غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد. این رستوران در واقع یک رستوران لوکس با دکوری بسیار زیبا است که می توانید یک شب خاطره انگیز را در آن بگذرانید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی وجود دارد و هر نوع کبابی که بخواهید را می توانید سفارش دهید. فضای این رستوران خانوادگی است و میزهای گرد با فاصله از هم قرار گرفته اند.

آدرس شعبات رستوران روحی تهران

افرادی که به دنبال تجربه طعم‌های متفاوتی از پیتزا هستند، حتما به کندیک سر بزنند و از منوی بی‌نظیر آن استفاده کنند. این شعبه که در خیابان گلبرگ تهرانپارس واقع شده است، همیشه شلوغ است. قیمت مناسب ساندویچ‌های هات داگ مسعود در کنار طعم و عطر بی‌نظیر آن‌ها، همه مشتریان این فست فود را راضی می‌کند. همچنین نوع برخورد کارکنان هات داگ مسعود با مشتریان بسیار عالی است. حجم ساندویچ‌ها در این فست فود طوری طراحی شده است که به راحتی یک نفر را سیر می‌کنند.

رستوران مستوران

لازم به ذکر است رستوران دارای میز سلف سرویس بوده و همچنین غذاها به صورت بیرون بر هم ارسال می شود. اولین چیزی که توجه افراد را در ورود به رستوران لئون به خود جلب می‌کند، مربوط به رفتار پرمهر و صمیمی کارکنان رستوران است. رستوران لئون، از رستوران‌های پرطرفدار واقع در شهر تهران بوده که احتمالاً کمتر آن را خلوت خواهید دید. چنان‌چه تمایل دارید تجربه نوش‌جان کردن غذا را در محیط دنج و کوچک داشته باشید، رستوران لئون مکان مناسبی محسوب می‌گردد. رستوران لئون دارای چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران بوده که بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان به حساب می‌آید.

رستوران خیام

پس از مدتی این رستوران شهرت زیادی پیدا کرد و پس از مدتی مساحت رستوران بزرگ تر شد و به محل جدیدی منتقل شد. در حال حاضر این رستوران سه شعبه دارد که می توانید از خدمات ارزشمند آن استفاده کنید. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به محیط سنتی و صمیمی، غذاهای خوشمزه و خوش طعم، حجم زیاد غذا و در نهایت رفتار صمیمانه پرسنل آن اشاره کرد.