دسته‌ها
اخبار

محبوب‌ترین و بهترین رستوران بازار تهران کدام است؟ مزه گردی-غذای رژیمی

رستوران رفتاری، واقع در منطقه بازار بزرگ تهران، به جرئت یکی از رستوران های تهران با قیمت مناسب محسوب می‌شود. منظور از قیمت مناسب برای ما تناسب بین قیمت، کیفیت و خدماتی است که یک رستوران ارائه می‌دهد. در این رستوران کیفیت را فدای قیمت مقرون‌به‌صرفه نکرده‌اند و می‌توانید از طعم لذیذ کباب‌های آن لذت ببرید. رستوران رفتاری شهرت دیرینه دارد و سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. ظاهر داخل رستوران آنچنان لوکس نیست؛ اما با این وجود محیطی آراسته، پاکیزه و پرسنلی آموزش‌دیده و مؤدب دارد.

  • توی این رستوران می‌تونی با خیال راحت از تازه‌ترین و بهترین غذاهای منو سفارش بدی و توی یه محیط زیبا، غذای خودت رو نوش جان کنی.
  • رستوران قجری با چیدمانی سنتی و غذاهای ایرانی خوشمزه، یکی از رستوران‌هایی است که در کنار مرغوبیت غذا، قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه هم دارند.
  • رستوران روحی یکی از معروف ترین رستوراه های خاص و جذاب در تهران است و رستوران گردها علاقه زیادی به این رستوران دارند و رستوران بخاطر استفاده از ظرف های رویی معروف به روحی، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.
  • اگر هم قصد برگزاری جلسات و مراسم های مختلف را در رستوران برج میلاد دارید می توانید از قبل هم رزرو داشته باشید.
  • معروف‌ترین غذای رستوران مسلم، ته‌چین ویژه مرغ آن است که رضایت بیشتر مشتریان رستوران مسلم را به‌دست آورده است.
  • طراحی دکوراسیون این رستوران به دقت انجام شده است و در آن از اشیای قدیمی همانند چرخ خیاطی سنتی و تلویزیون‌های کابینت‌دار استفاده کرده‌اند.

غذا در این رستوران هم‌معنی نامش تعریف‌شده و همه‌چیز به اصل خود نزدیک است و هرچند که مثل هر محل پرطرفدار دیگر عموما شلوغ است اما ارزش این را دارد که کمی صبر کنید تا میزی برای شما و همراهانتان خالی شود. در منوی «حس توران» از تمام ایران غذاهایی را پیدا می‌کنید که احتمالا تا به حال نامشان را هم نشنیده‌اید. در عوض محیط رستوران کاملاً دنج است و شما را با طراحی زیبا به حال و هوای گذشته و خانه‌های قدیمی می‌برد.

کافه رستوران سالوینو

این کافه رستوران دارای فضای باز و سرپوشیده است که در فضای بسته، ویدئو پروژکتوری قرار داده‌اند تا برای مشتریان فیلم پخش کند و برای شب‌نشینی بسیار جای مناسبی است. شما می‌توانید انواع شیرینی، دسر، نوشیدنی و غذاهای فرنگی را سفارش دهید و طعم‌های لذیذی را تجربه کنید. فست فود شبانه روزی مستر فود نایتفست فود مستر فود نایت جزو رستوران های 24 ساعته تهران است که تا ساعت پنج صبح کار می‌کند.

بهترین رستوران های تهران

قدمت نام رستوران مرشد به سال 1391 برمیگردد زمانی که رستوران مرشد در کوچه ذغالی ها که کوچه ای دوست داشتنی در منطقه قدیمی تجریش محسوب می شود به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران افتتاح شد. در آن زمان، رستوران مرشد یک آشپزخانه بود و فقط به صورت بیرون بر غذا سرو می کرد و بازار داغش هم ایام محرم و ماه رمضان بود چراکه در آن زمان، رستوران مرشد برای بسیاری از مناطق غذا ارسال می کرد. انقدری غذا های مرشد باکیفیت، خوشمزه و خوش قیمت بودند که رستوران مرشد تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران شد. در نهایت، شعبه تجریش از زیباترین و خاطره انگیزترین رستوران های سنتی تهران به شمار می رفت.

بهترین هتل چهار ستاره تهران

عطر و طعم غذاهای این رستوران حال و هوای شهر گیلان را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند. رستوران گیلانه در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است. سعادت آباد/ مابین میدان سرو و کاج/ میدان شهرداری، رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد. از دیگر رستوران های خوب تهران که در لیست رستوران های لوکس تهران نیز قرار می‌گیرند می‌توان به رستوران شاندیز (جردن)، رستوران لبنانی کوبابا (جردن)، رستوران چینی اژدهای طلایی (پل رومی) و رستوران برزیلی رودیزیو (پالادیوم) اشاره کرد.

برای پیدا کردن رستوران خوب در تهران باید عوامل مختلفی مانند هزینه ها، ورودی، پارکینگ و مسیر و غیره را خوب بررسی کنید و همچنین از کمیت و کیفیت غذاهای طبخ شده مطمئن شوید در صورت تایید مراجعه کنید. هرچند شعبه شهرک غرب زیباست ولی شعبه تجریش را هم بد نیست امتحان کنید. در حال حاضر کبابی شمرون پنج شعبه دارد ولی معروف‌ترینش همان رستوران ضلع شمال شرقی تجریش است.