دسته‌ها
اخبار

مبل چستر شامل ست های سه نفره و دو نفره و مبل تک نفره | mobleseyed

مبل چستر شامل ست های سه نفره و دو نفره و مبل تک نفره | mobleseyed

ویژگی‌های دیگر این مبل‌ها که سبب شده است تا این حد محبوب شده و از دیگر مبل‌ها متمایز شوند، دسته‌ها و پایه‌های خرید قسطی مبل چستر آن‌ها است. معمولاً پایه‌های چوبی ساده‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، اما همین پایه‌ها به قدری با ظرأفت طراحی شده‌اند که در همان نگاه اول مبل چستر را نیز ظریف جلوه می‌دهند. مدل چیدمان مبل چستر، بستگی به فضای اتاق شما و همچنین هماهنگی با بقیه اجزای اتاق و دکوراسیون شما دارد. این مبل می تواند در انواع مختلف مدل چند نفره طراحی شود. یا یک کاناپه ۳ و یک کاناپه ۲ نفره و همچنین دو مبل تک نفره.

  • مبل ال چستر کارلوس یکی از مدل های زیبا و منحصر به فرد می باشد که بسیار لوکس و مدرن طراحی شده است.
  • وجود پاسنگی چوبی در کنار دوخت های طرح دار، نمای این مبل را فوق العاده زیبا کرده است.
  • 2.پایه های مبل لاریسا نیو از چوب راش گرجستان و اسکلت آن از چوب روس است.
  • مبلمان کلاسیک مارکیز این مبلمان دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد این مبلمان از تلفیق دو سبک …
  • اما برای شمایی که این موضوع برایتان مهم است و دوست دارید تا از مبل چستر اصل استفاده نمایید، باید بگوییم که چند راه برای تعشخیص دادن اصل و کپی بودن مبلمان وجود دارد.

همچنین می توانید با استفاده از کوسن های خوش رنگ جلوه ای شیک و زیبا به مبل راحتی خود دهید. ترجیحا از انتخاب مبل های رنگ روشن اجتناب کنید، مخصوصا اگر فرزند کوچک در منزل دارید. اگر می‌خواهید از بین تعداد زیادی محصول، یک مبل شیک، جدید و متناسب با سلیقه خود را تهیه کنید، بهتر است به سراغ بازارهای اصلی بروید. یافت اباد همان جایی است که می‌توانید انواع و اقسام سرویس مبل مدرن را مشاهده کرده و از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید.

مبل راحتی ماهور

که از نظر زیبایی چستر با لمسه دست، زیبایی منحصر به فردی نسبت به چستر دوخت دارد. برای مشاهده راهنمای خرید مبل چستر جدید روی عکس کلیک کنید. شما می توانید سفارش خود را فقط با پرداخت نیمی از مبلغ ثبت نموده و باقی آن را درب منزل پرداخت کنید. ما کالای سفارش داده شما را با بهترین و محکم ترین بسته بندی با کامیون های مخصوص حمل بار برای شما درب منزلتان ارسال می کنیم. مبلمان کلاسیک مارکیز این مبلمان دارای طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد این مبلمان از تلفیق دو سبک … رنگ های قهوه ای ، مشکی ، قرمز ، خاکستری و در کل رنگ های که ظرافت و جلوه دکمه ها را به خوبی نمایش می دهند گزینه های مناسبی به حساب می آیند.

تخت خواب دونفره چسترhelikala سرویس تختخواب logi

طراحی این محصول به گونه ای است که آن را از مبلمان های مشابه متمایز می کند. پایه های فلزی این مبل و قوسی که در کناره های وجود دارد مبل ساردین را زیبا تر می کند. پایه های این مبل بصورت خط های موازی هستند و دور تا دور این مبل یک نوار با نمای فلزی جذاب وجود د.. انتخاب رنگ مبل چستر طوسی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد که می توانید با تماس با کارشناسان ما و مشاوره با آنها یکی از بهترین ها را برای خود انتخاب کنید. اولین مؤلفه قیمت مبلمان چستری است که استفاده می‌کنید.