دسته‌ها
اخبار

ماهی صدف قرمز {سبک منهتن}


ماهی منهتن در حال پخت در قابلمه بالای محصول نهایی در یک کاسه
آبگوشت صدف منهتن در کاسه هایی با روکش متنی
به سبک منهتن چادر صدف قرمز

این دستور پخت گوشت صدف قرمز دل،ب و ، بر پایه گوجه فرنگی حاوی صدف تازه ،د شده، سیب زمینی نرم، رازیانه و بیکن دودی است. این دستور غذا که به ،وان چاودر منهتن نیز شناخته می شود، سوپ عالی برای گرم ، شما در یک عصر سرد، برای گرم ، ناهار یا برای پذیرایی از مهمانان در طول فصل تعطیلات است.

یک کاسه آبجو صدف قرمز دل،ب با کراکر صدفی در بالا

چرا ما این دستور غذا را برای ماهی صدف قرمز به سبک منهتن دوست داریم

در حالی که ممکن است با شنیدن کلمه “چودر” به فکر غذای دریایی خامه‌ای نیو،ند یا چاودر ذرت غنی بیفتید، اما آیا می‌دانستید که چاودر دیگری بدون خامه نیز وجود دارد که به نام چاودر صدف قرمز یا منهتن کلام چودر شناخته می‌شود؟ این یک گوجه فرنگی دل،ب است و بله قرمز آبگوشت دستور پخت خانگی ما حاوی مقدار زیادی صدف ،د شده، تکه‌های سبزیجات و سیب‌زمینی نرم و یک آبگوشت خوش طعم به جای شیر یا خامه است.

نکات مهم دستور غذا

  • این آبگوشت در 40 دقیقه آماده می شود!
  • ماهی صدف قرمز ما به جای صدف های کنسرو شده از صدف های ،د شده تازه استفاده می کند.
  • اما، می توان آن را برای استفاده از صدف های کنسرو شده سازگار کرد.
  • شما همچنین می تو،د سبزیجات دیگر را در آنجا بریزید!
  • آنقدر دل،ب و خوشمزه است که شایسته جشن است!
  • آن را با نان سبوس دار سرو کنید تا یک وعده غذایی کامل باشد.

مواد تشکیل دهنده کلیدی برای چغندر صدف منهتن

مواد لازم برای تهیه چادر منهتن صدف

صدف های تازه کوبیده شده

این صدف های ،د شده ،د شده در آب نمک در ظروف اغذیه فروشی در پیشخوان ماهی در سوپرمارکت های بزرگ، بازارهای غذاهای دریایی و بازارهای گوشت فروخته می شوند. اگر آنها منجمد هستند، آنها را یک شب در یخچال قرار دهید. اگر بعد از انتظار یک شبه هنوز یخ زده اند، ظرف اغذیه فروشی را به مدت 30 دقیقه در حمام آب گرم قرار دهید. سپس بلافاصله از صدف ها استفاده کنید. آب نمک موجود در بسته بندی را برای دستور غذا رزرو کنید.

آیا می توانم این آبگوشت را با کنسرو صدف درست کنم؟

تو می تو،! فقط در 1-1/2 فنجان صدف های کنسرو چرخ شده، آبکش شده (یا حدود 4 قوطی 6-1/2 اونس) جایگزین کنید. اگر از صدف های کنسرو شده استفاده می کنید، در مرحله 6 به مدت 1 دقیقه نجوش،د.

آب صدف و آبگوشت

برای آب صدف از آب صدف برند بار هاربر استفاده کردم. نسبت به مارک های دیگر سدیم کمتری دارد، بنابراین باعث می شود که چغندر شما خیلی کمتر شور شود. اگر نتوانستید بار هاربر را پیدا کنید، نگران نباشید. فقط نمک اضافه شده را حذف کنید، مزه کنید و در پایان میزان نمک خود را تنظیم کنید.

سبزیجات

برای محتوای سبزیجات در این دستور، از پیاز شیرین، رازیانه، کرفس و سیب زمینی سفید استفاده می کنیم.

کنسرو گوجه فرنگی

از یک قوطی 14 اونسی گوجه فرنگی ،د شده استفاده کنید. ما عاشق طعم دودی هستیم که گوجه‌فرنگی‌های ،د شده برشته شده را به چودر اضافه می‌کنند. اگر کمی ادویه دوست دارید، به دنبال ادویه هایی باشید که چیلی سبز اضافه کرده اند.

چاشنی ها

چاشنی های موجود در این چوچا شامل سیر چرخ شده، آویشن (خشک یا تازه)، پاپریکا دودی، دانه کرفس، فلفل تازه آسیاب شده و نمک به دلخواه است.

مواد اضافی

  • بیکن نپخته، ،د شده
  • شراب سفید خشک (اختیاری)
  • روغن زیتون

طرز تهیه آبگوشت خانگی با صدف تازه

بیکن و پیاز را بپزید

مرحله 1: بیکن را بپزید

بیکن ،د شده را در ته یک قابلمه سوپ بزرگ با کف سنگین روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. بیکن را بپزید و مرتب هم بزنید تا ترد شود. این باید حدود 5-7 دقیقه طول بکشد. تکه های بیکن را با یک قاشق سوراخ برداشته و روی بشقاب که با دستمال کاغذی پوشانده اید قرار دهید.

مرحله 2: پیاز را بپزید

روغن را به چربی بیکن در قابلمه خود اضافه کنید و سپس پیاز، سیر و نمک را اضافه کنید. هر از گاهی هم بزنید تا پیازها بپزند، حدود 6 تا 8 دقیقه تا طلایی شوند.

سبزیجات و شراب را به قابلمه اضافه کنید

مرحله 3: ادویه ها و سبزیجات را اضافه کنید

حرارت را تا متوسط ​​رو به بالا افزایش دهید و سپس رازیانه، کرفس، آویشن، پاپریکا دودی، دانه کرفس و فلفل را هم بزنید. مخلوط را بپزید و مرتباً هم بزنید تا سبزیجات شروع به نرم شدن کنند. این باید حدود 2 تا 3 دقیقه طول بکشد.

مرحله 4: شراب را اضافه کنید

اگر از شراب سفید خشک استفاده می کنید، اکنون آن را اضافه کنید و بگذارید بجوشد. آنقدر بپزید تا شراب تبخیر شود، که باید حدود 2 دقیقه طول بکشد.

سیب زمینی، گوجه فرنگی و صدف را به قابلمه اضافه کنید

مرحله 5: آب گوشت، آب صدف و سیب زمینی را اضافه کنید

آبگوشت، آب صدف و سیب زمینی را به آن اضافه کنید. محتویات قابلمه را به جوش بیاورید و سپس حرارت را به حد متوسط ​​تا کم یا برای اینکه دم بکشد کم کنید. حدود 12-14 دقیقه تا زم، که سیب زمینی ها نرم شوند بپزید.

مرحله 6: گوجه فرنگی و صدف را اضافه کنید

گوجه‌فرنگی و صدف‌ها را اضافه کنید و سپس به آرامی بجوش،د. مرتب هم بزنید و یک دقیقه بجوش،د. زیاد نپزید. بیکن را هم بزنید و قابلمه سوپ را از روی حرارت بردارید. آبگوشت را داخل کاسه ها بریزید و روی هر وعده رازیانه ،د شده بپوش،د. گرم سرو کنید و لذت ببرید!

خوراک صدف قرمز در یک کاسه با کراکر در بالا و اطراف

سوالات متداول و نکات تخصصی

خاستگاه منهتن کلام چاودر

تفاوت بین رود آیلند، منهتن و کلم چودر نیو،ند چیست؟

همه چیز به خامه برمی گردد! کلم چودر نیو،ند با شیر و/یا خامه درست می شود تا غلیظ و خامه ای ظاهر شود. رود آیلند کلام چاودر اساساً دقیقاً مشابه همتای خود در نیو،ند است اما بدون لبنیات ساخته شده است بنابراین با آبگوشت شفاف بیرون می آید. منهتن کلام چاودر (یا خوراک صدف قرمز!) لبنیات را حذف می کند و با گوجه فرنگی و سبزیجات بیشتری درست می شود!

چرا آن را منهتن کلام چودر می نامند؟

منهتن کلام چودر به وجود آمد زم، که گوجه فرنگی در اواسط دهه 1800 رایج شد و جمعیت پرتغالی ایتالیایی و رود آیلند نیویورک شروع به اضافه ، آن به چودر ،د. در طول مسیر، این نسخه از خوراک صدف در نیویورک محبوب شد، بنابراین به آن منهتن کلام چودر لقب گرفت.

آیا Red Clam C،wder بدون لبنیات است؟

آره! بر خلاف خوراک صدف نیو،ند، چاودر صدف قرمز (یا منهتن) بدون لبنیات است.

آیا می توان از قبل آبگوشت صدف قرمز درست کرد؟

می تو،د پایه چوچرا را از یک روز قبل (تا مرحله 6) درست کنید و سپس آن را بجوش،د و قبل از سرو گوجه فرنگی و صدف را با آن مخلوط کنید. پس از آن می تو،د باقیمانده غذا را در یک ظرف در بسته به مدت 3 تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید. دوباره حرارت دهید تا بخار داغ شود اما در هنگام گرم ، دوباره جوش نزنید.

آیا می توانم این آبگوشت را فریز کنم؟

بله، می تو،د منهتن کلام چودر را به مدت 4 تا 6 ماه منجمد کنید. سوپ را با قرار دادن یک شب در یخچال و سپس گرم ، آن روی اجاق گاز، یخ کنید.

با چادر صدف قرمز چی سرو کنم؟

کراکر و نان صدفی را توصیه می کنم! آنها برای چادر صدف ساخته شده اند! شما همچنین می تو،د آن را با نان ذرت یا کلوچه ذرت یا سالاد سرو کنید، یا می تو،د ،مت های کوچکتری از چودر را با ساندویچ یا بسته بندی برای ناهار سرو کنید.

دستور العمل های غذاهای دریایی اضافی برای امتحان

خوراک صدف قرمز در کاسه با کراکر صدفی و رازیانه پراکنده در اطراف با قاشق

از مطالعه شما بسیار متشکریم. اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است بخواهید در آن ثبت نام کنید خبرنامه ایمیل من برای دریافت برنامه رایگان منوی هفتگی و آ،ین دستور العمل ها مستقیماً در صندوق ورودی خود. اگر این دستور را درست می کنید، لطفاً برگردید و رتبه بندی و بررسی ستاره را بگذارید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم!

آشپزی مبارک! ~کتی

چاپ

<،le>ساعت نماد ساعت<،le>کارد و چنگال نماد کارد و چنگال<،le>پرچم نماد پرچم<،le>پوشه نماد پوشه<،le>اینستاگرام آی، اینستاگرام<،le>pinterest نماد pinterest<،le>فیس بوک نماد فیس بوک<،le>چاپ نماد چاپ<،le>مربع ها نماد مربع<،le>قلب نماد قلب<،le>قلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این ماهی صدف قرمز ک،یک منهتن دارای تکه های سیب زمینی لطیف، کرفس و رازیانه است و پر از صدف های تازه ،د شده است.


  • 6 برش های بیکن نپخته، ،د شده
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • 2 فنجان پیاز شیرین ،د شده
  • 4 حبه سیر، ،د شده
  • ¾ قاشق چایخوری نمک، یا به مزه
  • 1 رازیانه پیاز، مکعبی ،د شده، به علاوه برگ های ،د شده برای سرو
  • 1 فنجان کرفس ،د شده
  • 1 قاشق چای خوری آویشن خشک یا 2 قاشق چایخوری تازه
  • 1 قاشق چای خوری فلفل قرمز دودی
  • ¼ قاشق چای خوری دانه کرفس
  • ½ قاشق چای خوری فلفل تازه آسیاب شده
  • ½ فنجان شراب سفید خشک، اختیاری
  • 3 فنجان آب سبزیجات یا مرغ
  • 2 فنجان آب صدف، (16 فلونس) مانند نام تجاری Bar Harbor
  • 2 سیب زمینی سفید بزرگ، پوست کنده و ،د شده ½تکه های اینچی
  • 1 کنسرو گوجه فرنگی 14 اونسی ،د شده* به یادداشت مراجعه کنید
  • 2 فنجان صدف خام ،د شده در آب میوه* به یادداشت مراجعه کنید


  1. بیکن را در کف یک قابلمه سوپ بزرگ با کف سنگین روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. 5 تا 7 دقیقه بپزید و مرتب هم بزنید تا بیکن ترد شود. تکه های بیکن را با قاشق سوراخ دار در یک بشقاب که با یک حوله کاغذی پوشانده شده است بردارید.
  2. روغن را به چربی بیکن اضافه کنید و پیاز، سیر و نمک را اضافه کنید و تفت دهید، هر از گاهی هم بزنید تا پیازها قهوه ای طلایی شوند، 6 تا 8 دقیقه.
  3. حرارت را تا متوسط ​​رو به بالا افزایش دهید، رازیانه، کرفس، آویشن، پاپریکا دودی، دانه کرفس و فلفل را اضافه کنید و بپزید و مرتباً هم بزنید تا سبزیجات شروع به نرم شدن کنند، 2 تا 3 دقیقه.
  4. در صورت استفاده شراب را اضافه کنید و بگذارید بجوشد. حدود 2 دقیقه تا زم، که شراب تبخیر شود بپزید.
  5. آب گوشت، آب صدف و سیب زمینی را به آن اضافه کنید و بگذارید بجوشد. حرارت را تا متوسط ​​به کم یا برای حفظ جوشیدن کم کنید و بپزید تا سیب زمینی ها نرم شوند، 12 تا 14 دقیقه.
  6. گوجه فرنگی و صدف را اضافه کنید و به آرامی بجوش،د و مرتباً هم بزنید. 1 دقیقه بجوش،د. بیکن را هم زده و از روی حرارت بردارید. آبگوشت را در کاسه ها ریخته و روی آن رازیانه ،د شده را روی آن قرار دهید. گرم سرو کنید.

یادداشت

نکته مواد تشکیل دهنده:

کنسرو گوجه‌فرنگی ،د شده: ما عاشق طعم دودی هستیم که گوجه‌فرنگی برشته شده را به چودر اضافه می‌کنیم. اگر کمی ادویه دوست دارید، به دنبال ادویه هایی باشید که چیلی سبز اضافه کرده اند.

صدف‌های ،د شده: این صدف‌های ،د شده با آب نمک در ظروف اغذیه‌فروشی در پیشخوان ماهی در سوپرمارکت‌های بزرگ، بازارهای غذاهای دریایی و بازارهای گوشت فروخته می‌شوند. گاهی اوقات آنها منجمد می شوند. یک شب در یخچال ذوب کنید. اگر هنوز یخ زده است، ظرف اغذیه فروشی را به مدت 30 دقیقه در حمام آب گرم قرار دهید و بلافاصله استفاده کنید. آب نمک بسته بندی را در دستور غذا قرار دهید.

  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • زمان فعال: 30 دقیقه
  • زمان پخت: 40 دقیقه
  • دسته بندی: سوپ
  • روش: صفحه اجاق گاز
  • غذا: غذای دریایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 2 فنجان
  • کا،ی: 362
  • قند: 9 گرم
  • چربی: 15 گرم
  • کربوهیدرات ها: 26 گرم
  • فیبر: 4 گرم
  • پروتئین: 32 گرم

کلید واژه ها: چودر منهتن، چادر صدف قرمز، چاودار به سبک منهتن

درباره نویسنده

کیت وبستر

کیتی وبستر در کالج اسکیدمور هنر و عکاسی خوانده و فارغ التحصیل موسسه آشپزی نیو،ند است. او از سال 2001 که برای اولین بار در آشپزخانه آزمایشی در مجله EatingWell شروع به کار کرد، یک توسعه دهنده حرفه ای دستور العمل بوده است. دستور العمل های او در مجلات متعددی از جمله Shape، Fitness، Parents و چندین نشریه Edible Communities در میان دیگران منتشر شده است. کتاب آشپزی او، Maple {Quirk Books} در سال 2015 منتشر شد. او دستور العمل های فصلی سالم را در سال 2009 راه اندازی کرد. او با همسر، دو دختر نوجوان و دو آزمایشگاه زرد در ورمونت زندگی می کند. در اوقات فراغتش، می‌تو،د او را در باشگاه، آشپزی، چیدن ،م، درست ، شربت افرا و مراقبت از باغ چندساله‌اش پیدا کنید.


منبع: https://www.healthyseasonalrecipes.com/red-clam-c،wder-manhattan-style/