دسته‌ها
اخبار

لیست معروف ترین و بهترین کبابی تهران خرداد 1400 مزه گردی-غذای رژیمی

سفره‌خان چلچراغ و کافه لئو در نزدیکی هتل جهانگردی شهرکرد قرار گرفته‌اند. سفره‌خانه فردوسی و چلچراغ بهترین سفره‌خانه‌های شهرکرد هستند. ره بال آسمان مشتاق شنیدن تجربه‌ها و نظرات شما درباره شهرکرد و رستوران‌هایش هستیم. کافی شاپ نارین آخرین رستوران از رستوران های شهرکرد نیز یک کافی‌شاپ مدرن است که فضا و دکوراسیونی دل‌نشین دارد. با رفتن به این کافه می‌توانید لذت چشیدن بهترین پاستاها را در فضایی دنج و آرام تجربه کنید.

  • روش پخت این کباب در رستوران های معمولا ترکیبی از گوشت قرمر و گوشت مرغ است، برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کباب بختیاری در ادامه با چی شی همراه باشید.
  • برای تهیه این کباب به هیچ عنوان از روغن زیاد استفاده نکنید و فقط کف ماهیتابه را کمی چرب کنید.
  • این غذا اصالتا یک غذای هندی است ولی زمان بسیار طولانی است که جز غذاهای سنتی خوزستان محسوب می شود.

غذاهای این استان غالبا گرم و تند هستند و مواد غذایی ماهی، گیاهان و سبزی های بومی مانند گشنیز و شنبلیله، تمبر هندی، نخود و رب انار در بیشتر غذاهای این منطقه دیده می شود. نخود، در بسیاری از غذاها استفاده می شود زیرا فیبر دارد و تنظیم سیستم دستگاه گوارش و منظم کردن گردش خون را منجر می شود. هم چنین به دلیل داشتن پروتئین فراوان می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت باشد و گیاه خواران و یا افرادی که می خواهند کمتر از گوشت استفاده کنند، می توانند از آن استفاده کنند.

پیش بینی آب و هوای

سبزی این آش به صورت خودرو رشد می‌کند و فقط در فصل بهار می‌توان آن را پیدا کرد. از دیگر غذاهای چهار محالی ها میتوان به توله اشاره کرده. توله نوعی گیاه با برگهای نسبتا پهن است که در پاییز و زمستان در بیشتر مناطق خوزستان می روید. به همین خاطر گرد هم آمدیم تا به بهترین شکل ایران را به همه معرفی کنیم. نان یوخا توسط زنان روستایی در منازل تهیه می شود شامل نان و شیره ای است که از شیره انگور، گردو، بادام روغن حیوانی تهیه و در اصل این نان از محصولات تهیه شده خود مردم تهیه می شود و در بین تمامی اهالی روستا توزیع می شود.

هر سیخ کباب کوبیده – سیخ 80 گرم

از سمت جنوب با خلیج فارس و از سمت غرب با کشور عراق هم مرز است. مردم خوزستان در تاریخ ایران تاثیر به سزایی داشته اند از زمان پادشاهی هخامنشیان گرفته تا ورود اسلام به ایران و یا جنگ تحمیلی و … از جمله هتل های معروف این استان می توان هتل جهانگردی دزفول وهتل پارس اهواز را نام برد.

کوفته ترکیه ای استانبولی

رستوران ارکیده علاوه برداشتن کباب‌های بی‌نظیر و باکیفیت دارای دکوراسیون بسیار شیک و مدرنی است. مجموعه رستوران‌های ارکیده علاوه بر بخش غذای اصلی در بخش کافه و غذای فرنگی نیز فعالیت می‌کنند. رستوران‌های زنجیره‌ای ارکیده با فضای بزرگ و لوکس همراه کارکنانی مجرب آماده پذیرایی از شما و مهمان‌هایتان هستند.