دسته‌ها
اخبار

لیست طرز تهیه انواع غذاهای خارجی و بین المللی ایران کوک-غذای رژیمی

زرشک پلو با مرغ تو همه شهرهای ایران به شیوه‌ها و طعم‌های مختلفی پخته میشه و بهترین مزیتش اینه که میتونید این هردفعه این وعده غذایی رو با یه طعم جدید درست کنید. این پیتزا با طعمی فوق العاده در سراسر دنیا طرفدار دارد. مواد تشکیل دهنده این پیتزا شامل خمیر پیتزا، روغن زیتون، سینه مرغ، سوسیس، پیاز، قارچ، سیر، آرد ذرت، پنیر پیتزا، فلفل دلمه، فلفل قرمز، آویشن و سبزی جعفری می باشد.

  • استیک گاو ژاپن(غذایی کهن به قدمت 400 سال)، فجی تاس مکزیک.
  • اکنون کباب با تنوع زیادی در اغلب رستوران ها سرو می شود.
  • خوراک کلم و سیب‌زمینی جزو غذاهای معروف و صبحانه سنتی انگلستان است.
  • نه، این چیزی نیست که شما بتوانید ساعت ۴ صبح در خانه خود سفارش دهید.

بعضی از آشپزان در این غذا از سس پنیر هم بهره می برند و در زمان سرو، آن را روی خمیر و سایر مواد می ریزند؛ حتی دیده شده که داخل نوکی گوشت هم ریخته شود. واقعا میتونم بگم این ها جزء بهترین غذا های ایران هستند که هر خارجی با خوردن یکی از این غذا های ایرانی اصیل به وجد میاد. آمریکا هم تاریخچه بسیار کهنی از استقبال از مهاجران در سراسر جهان دارد و غذاهای آن شامل مواد مختلف است که هر کدام بازتاب دهنده تعطیلات و فضای فرهنگ مربوط به غذا می باشد. این غذاها ممکن است اصالتا آمریکایی نباشند اما قطعاً اکنون بخش مهمی از آمریکا هستند.

آفریقای جنوبی و غذای معروفش ( Bunny chow)

ماکارون پرفروش‌ترین شیرینی فرانسوی است که در طعم‌های متنوعی تهیه می‌شود. طرز تهیه‌ی درست این خوراکی خوشمزه بسیار دشوار است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما از شیرینی‌‌فروشی‌های خوب فرانسه خرید کنید. این اسنک از گوشت خوک، میگو، گیاهان، ورمیشل برنج و دیگر مواد تهیه میشه و داخل کاغذ پیچیده میشه. این غذا در سس کمی شیرین و بادام زمینی غلت داده تهیه میشه که غذایی خوشمزه و دلچسب است. کبابهای ترکیه در همه جا شهرت داره بخصوص کباب اسکندر، شیش کباب، کباب اورمان و غیره. اگه کمی از این کباب ها رو نوش جان کنی، متوجه میشی که چه طعم خاص و بی نظیری داره.این کباب ها از خوشمزه ترین غذاهای ترکیه ای هستند.

نودل خوشمزه ترین و متنوع ترین غذایی است که طرفداران زیادی در دنیا دارد همچنین نودل مرغ و سبزیجات که از محبوبت ترین نوع نودل است مراحل پخت بسیار ساده ای دارد. غذا یکی از برجسته‌ترین جنبه‌های فرهنگ ویتنامی است. در گوشه‌گوشه‌ی این کشور، فروشگاه‌هایی می‌بینید که انواع مختلفی از خوراکی‌های خانگی خوشمزه را عرضه می‌کنند.

به طور کلی غذاهای ایرلندی ریشه در تاریخ و سنت‌های دیرینه این کشور که ترکیبی از آشپزی انگلیسی و اسکاتلندی است، دارد. ترکیبات خوراک دوبلین کادل شامل سوسیس، کالباس بیکن و سیب‌زمینی است. اما ترکیب این مواد اولیه در نهایت به خوراکی بی‌نظیر منجر خواهند شد. یه غذای کاملا متفاوت که خاستگاهش از شیراز میاد و همینطور تو افغانستان هم تهیه میشه و در کل طرفدارهای زیادی داره. بنا به رسوم ایرانی انار پلو معمولا واسه شام شب یلدا تهیه میشه، و با ظاهر زیبا و رنگی خودش به تنهایی میتونه سفره رو تزیین کنه.

دستور تهیه 5 مدل ترشی کیوی خوشمزه ؛ چاشنی غذاهای شما

خورشت آلو مسما یه غذای محلی و سنتی خیلی خوشمزه‌اس که خواستگاهش به استان گیلان برمیگرده و به اسم شیرین قاتق هم شناخته میشه. یه پیشنهاد ویژه واسه کسایی که به غذاهایی با طعم ترش و ملس علاقه دارن، چون این خورشت شمالی با استفاده از برنج، مرغ و قیسی و آلو سیاه تهیه میشه. یک قاشق از این غذا که از تیکه‌های مرغ، برنج و آلو پر شده رو هیچوقت فراموش نمکنید. در ادامه با بخش آشپزی مجله قرمز همراه باشید، تا شما همراهان گرامی رو با انواع غذای ایرانی و خارجی درست شده با مرغ و برنج آشنا کنیم. لیست انواع غذا با مرغ و برنج قراره شما رو با غذاهای متنوعی آشنا کنه که هرکدوم عطر و طعم متفاوتی دارن و به راحتی میتونن ذائقه‌های مختلف رو راضی نگه دارن.

محلی برای ارتباط مشتریان با بهترین کسب‌وکار های هر منطقه

تهیه شده از گوشت چرخ کرده ، پیاز ، سالسا و ادویه های مختلف محلی که طعمی فوق العاده را به این غذای مکزیکی بخشیده است . اگر از طرفداران غذاهای حاوی گوشت هستید فجی تاس غذایی لذیذ و خوش طعم برای شما خواهد بود . چیپس سیب زمینی نیز مانند پاپ کورن از جمله خوراکی هایی به حساب می آید که در سرتاسر جهان طرفداران بسیار زیادی را دارد . جالب است بدانید که چیپس برای اولین بار در کشور انگلستان دستور پختش نوشته شد ، به نوعی می توان کشور انگلستان را کاشف چیپس سیب زمینی دانست .