دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین کترینگ و تهیه غذا های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد-غذای رژیمی

بنابراین می توانید از طریق سایت های معتبری همچون اسنپ فود علاوه بر آشنایی با بهترین رستوران های تهران با سایر مزیت ها و امکاناتی که در اختیار مشتری قرار می دهند نیز آشنا شوید. اگر اهل رستوران رفتن هستید و دوست دارید انواع رستوران خوب در تهران را بشناسید باید به خوبی جستجو کنید. پیدا کردن بهترین رستوران های تهران این روزها کار سختی شده چون تعداد رستوران ها با ظاهر پر زرق و برق و منوهای اختصاصی زیاد شده است. خوردن غذاهای خوشمزه مازندران در رستوران لذت فراوانی را نصیب آن دسته از مشتریانی می‌‌کند که تمایل دارند غذاهای مورد علاقه خود را از یک رستوران خوب و معتبر سفارش دهند. فضای صمیمی و گرمی که در رستوران خوان باشی شاهد آن هستیم فرصت ارزشمندی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند در کمال آرامش به صرف غذاهای لذیذ و مورد پسند خود بپردازند.

  • پرسنل این رستوران با برخورد خوب خود سبب جذب مسافران زیادی به این رستوران شده‌اند.
  • این رستوران چشم انداز بی نظیری از شهر تهران ارائه می دهد اما پیشنهاد می کنیم برای اینکه کنار میز های نزدیک به پنجره بنشینید، از قبل میز را رزرو کنید چراکه همه مشتریان ابتدا میخواهند در کنار پنجره بنشینند تا از ویو تهران لذت ببرند.
  • رستوران شهربانو یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در غرب پایتخت واقع شده است.
  • یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین که خوشمزه ترین کباب های ممکن رو داره، رستوران نمونه قزوین است.
  • ماست های چکیده، دیزی و نان داغ از دیگر جاذبه های این رستوران ها به شمار می‌روند.
  • توجه داشته باشید که امکان خرید از این فست فود در اسنپ‌فود نیز وجود دارد.

از صبح وارد بازار می شوید و با ساعت ها گشت و گذار در میان فروشگاه های بازار بزرگ تهران، میبینید ساعت 12 یا 1 ظهر شده و موقع ناهار. نیازی نیست نگران رستوران باشید تا برای صرف وعده ناهار به یکی از رستوران های تهران که شاید در فاصله دوری از بازار بزرگ هم قرار دارد مراجعه کنید. در همین بازار بزرگ، تعدادی رستوران همیشه شلوغ وجود دارد که شرف الاسلامی پیش تر به آن اشاره کردیم، یکی از آن ها است.

آدرس رستوران بین المللی 133 تهرانپارس

این رستوران را می‌توان جزء لوکس‌ترین رستوران‌های تهران برشمرد و فضا، سرویس دهی و کیفیت غذا، همگی لوکس و درجه یک هستند. فضای داخلی این رستوران بسیار هنرمندانه طراحی شده است و همه چیز ما را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد! حتی در این رستوران کباب‌های مخصوص بر روی شمشیر‌های تزئینی سرخ شده و به همین شکل سرو می‌شوند!

رستوران مسلم از قدیمی‌ترین رستوران های تهران

بطور کلی، انواع غذا های برپایه کاری مرغ، غذا های تندروی، خورش ها، غذا های دریایی، کاری گوشت گوسفند، کباب ها، گمج ها و کلی پیش غذای متنوع و خاص در اینجا سرو می شود. اما تمامی غذا های رستوران را یکطرف بگذاریم و نان های مخصوصی که اینجا پخت می شوند هم جای دیگر. 8 مدل نان سنتی هندی در رستوران تاج محل ارائه می شود که برخی تنها یک نان سنی ساده هستند و برخی هم چون مخلفاتی هم در کنارش گذاشته می شود خودش یک وعده غذایی است.

در سایت پرپروک قسمتی به نام سرآشپزآنلاین وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی مدل و محتویات و سس‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید و پیتزای اختصاصی خود را درست کرده و سفارش دهید. علاوه بر این قسمت پیتزا پارتی هم وجود دارد که یک پیتزای غول‌پیکر 70 سانتی را برای مهمانی‌های شما سرو می‌کند. قیمت‌های فست فود پرپروک معمولا مناسب است و به کیفیت غذایی و تازگی موادی که استفاده می‌شود می ارزد.