دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین و مجلل ترین رستوران های منطقه 1 تهران-غذای رژیمی

اگر به دنبال یک رستوران مجلل و شیک برای برگزاری مراسم‌های عقد، عروسی و میهمانی‌های خاص خود می‌گردید، رزرو رستوران اسکای لانژ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران که در طبقه 21 برج هتل پالاس واقع شده است، با ویوی ابدی به جاذبه‌‌های شهر تهران، منظره‌ای چشم‌‌نواز به میهمانانتان هدیه می‌دهد. این رستوران دو نوع غذای ایرانی و فرنگی را در منوی پذیرایی خود آماده کرده است. علاوه بر منوی غذا، انوع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و انواع کیک برای پذیرایی در مراسم‌های شما مهیا است.

  • چنانچه تمایل دارید در یک رستوران گرانقیمت در تهران ملاقاتی داشته باشید پیشنهاد ما به شما کافه رستوران ارکیده می باشد که بیشتر از نیم قرن از شروع فعالیت آن می گذرد.
  • سپس به دلیل کیفیت بالای غذاهای آن، در بین مشتریان محبوبیت زیادی پیدا کرد.
  • در رستوران بین المللی نارنجستان که یکی از رستوران های شیک در تهران به شمار میرود، شما ممکن است مشتری هایی از کشور های مختلف جهان را ببینید که در حال میل کردن باکیفیت ترین غذا های رستوران هستند.

شما با هر سلیقه‌ و هر رژیم غذایی‌ای که داشته باشید، می‌توانید غذای باب طبع خود را در رستوران‌های این شهر پیدا کرده و از طعم خوشمزه این غذاها لذت ببرید. با توجه به مطالب ارائه شده، می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را برای انتخاب رستوران مناسب بگیرید و وعده غذایی دلخواهتان را در رستورانی میل کنید که از همه نظر با استانداردهای شما مطابقت دارد. در این لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفته‌اند؛ اما با وجود تعداد بی‌شمار رستوران های تهران، همچنان می‌توانیم به آن، رستوران‌هایی را اضافه کنیم. با این وجود، اگر شما هم پیشنهادی دارید و فکر می‌کنید رستورانی از قلم افتاده که شایسته قرار گرفتن در این متن است، آن را به ما معرفی کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که غالب این رستوران ها در ایام تعطیل رسمی هم باز هستند (غیر از تاسوعا و عاشورا و روزهای خاص)، برای همین بهتر است که پیش از رفتن، با یک تماس به رستوران از باز بودن آن مطمئن شوید.

کافه نان استاپ تهران

رستوران های لوکس مکانی آرام بخش و محیطی لاکچری همراه با موسیقی و غذاهای لذیذ با تزئینات منحصر به فرد برای شما فراهم می کند تا شما یک روز عالی را تجربه نمایید. یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین که خوشمزه ترین کباب های ممکن رو داره، رستوران نمونه قزوین است. راستی تو این رستوران می تونی غذاهای خوشمزه مخصوص شهر قزوین مثل فسنجون و قیمه نثار هم با کیفیت عالی نوش جان کنی. رستوران حاج محسن آمل یک رستوران مدرن ترکیبیه که حتی منوی کافی شاپ هم در اون سرو میشه و توی منوی غذاهاش میتونی انواع استیک , پیتزا و پاستا هم سفارش بدی . قیمت غذاهای این رستوران خوبه ولی هزینه موسیقی و سرویس و … بهش اضافه میشه . اگه به آمل رفتی و خواستی رستوران حاج محسن رو امتحان کنی حتما فیله ترش و اکبر جوجه , کباب کوبیده و کوبیده زعفرونی و بورانی بادمجانش رو امتحان کنی که طعم بسیار عالی داره و تا چند روز مزه این غذاها زیر زبونت می مونه .

اجرای موسیقی سنتی آن هم به صورت زنده از دیگر ویژگی‌های است که محبوبیت آن را دوچندان کرده است. مسلما تعداد رستوران‌ها و کافه‌ها در شهر بزرگی مانند تهران بسیار بیشتر از موارد ذکر شده خواهد بود. اگر شما نیز رستورانی را در شهر تهران می‌شناسید که تمایل دارید به دیگران معرفی کنید، حتما در بخش نظرات کاربران و توصیه‌های سفر با رادار۳۶۱ به اشتراک بگذارید.

آدرس رستوران کوهپایه دربند تهران

از نام این رستوران کاملاً مشخص است که باید انتظار معماری اروپایی را داشته باشید. این رستوران هر آنچه برای یک وعده غذایی لوکس نیاز است، فراهم می‌کند. با ورود به این رستوران، تصور می‌کنید که از خاک ایران خارج شده و پا به خاک کشور فرانسه گذاشته‌اید. دکوراسیون این رستوران بی‌نظیر است و تصور شما را از خدمات لوکس یک رستوران به‌صورت کلی تغییر می‌دهد. در رستوران لوشاتو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع دمنوش و نوشیدنی سرو می‌شود. همچنین در فضای رستوران صدای نواختن زنده پیانو به گوش می‌رسد تا شما را به آرامش محض برساند و خاطره خوشی از صرف غذا در یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران های تهران داشته باشید.

رستوران های خاص تهران

البته رفتار پرسنل ممکن است کمی قدیمی باشد و شما را یاد رفتار پرسنل کافه نادری بیندازد. اما بهترین غذاهایی که می‌توانید اینجا بخورید غذاهای خانگی‌اش هستند. مثلاً آلبالو پلو با مرغ سفارش بدهید، کوفته تبریزی بخورید یا کله‌جوش را امتحان کنید. البته هر چیزی سفارش بدهید خوب است چون توی ظرف‌های چدنی جالب برایتان سرو می‌کنند.