دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون-غذای رژیمی

پرپروک از معدود برندهای غذایی ایران است که از همان سال‌های اول تاسیس تا الان جایگاه خود را بین بهترین رستوران‌های تهران و مدرن‌ترین و خلاق‌ترین برندها حفظ کرده است. منوی جذاب پرپروک شامل پنج قسمت اصلی پیتزا، ساندویچ، سوخاری، پیش‌غذا، نوشیدنی و انواع دسر تقسیم‌بندی می‌شود. پیتزا آرستو و پیتزا پلاس از بهترین‌های پرپروک هستند و پیتزا پنجره‌ای همان پیتزای همیشگی خودمان است که اولین بار پرپروک آن را به صورت مربع ارائه داد.

البته در نظر داشته باشید که منظور از رستوران‌های شیشه ای تهران لزوما رستوران‌هایی نیست که دورتا دور آن‌ها را با شیشه درست کرده باشند. بلکه منظور از این‌گونه رستوران‌ها، زاویه دیدی است که به مشتریان خود می‌دهند و می‌توان از آن جا به بخش قابل توجه و وسیعی از شهر احاطه داشت و منظره‌ای زیبا را از آنجا نظاره‌گر بود. انواع مختلفی از رستوران‌های سنتی و بین‌المللی در شهر تهران فعالیت می‌کنند.

تهران، بازار تهران، داخل مسجد شاه، راه سمت راست، رستوران شرف‌الاسلامی. پارک جنگلی کوهسار – یکی از پارک های جنگلی قدیمی و وسیع تهران می باشد که در قسمت شمال غربی این شهر، درمحله شهرانواقع شده است. فضای رستوران بسیار شیک و مدرن بوده و به علاقه‌مندان به معماری امروزی به شدت توصیه می‌شود. مراکز خرید تهران – اغلب مراکز خرید و پاساژهای موجود در تهران، در بخش شمال و شمال غرب شهر واقع شده اند برای آشنایی کلیک کنید.

  • اما رستوران دیگری هم با نام رستوران مسلم در بازار بزرگ تهران هست که دست کمی از شرف الاسلامی نداشته و در میان شلوغ ترین رستوران های تهران و بازار بزرگ تهران قرار دارد.
  • اینقدر غذا خوشمزه است که همه اینجا مشغول غذا خوردن هستند و حواسشان به اطرافشان نیست.
  • رستوران وکیل یکی از بهترین رستوران‌های سنتی کرمان است که توی دل حمام قدیم بازار وکیل قرار داره.
  • 8 مدل نان سنتی هندی در رستوران تاج محل ارائه می شود که برخی تنها یک نان سنی ساده هستند و برخی هم چون مخلفاتی هم در کنارش گذاشته می شود خودش یک وعده غذایی است.
  • اگر هم از سمت شرق میخواهید به رستوران بروید، بعد از خیابان گلشنی 117، رستوران را مشاهده خواهید کرد.
  • این رستوران که دارای دو طبقه مجزا از یکدیگر است همه‌روزه برای بسیاری از خانواده‌های تهرانی تدارکات برنامه ناهار و شام را تهیه می‌کند.

طعم و بوی دلچسب غذاهای متنوع و یک جمع دوستانه یا خانوادگی پر از مهر و صمیمیت در رستوران های تهران. این دقیقا همان چیزیست که مشاورین روانشناسی به مراجعینشان برای پیدا کردن آرامش پیشنهاد می‌کنند، اینکه ساعاتی را در کنار دوستان یا خانوادشان در یک رستوران سپری کنند. صنعت غذایی در سرتاسر جهان به قدری پیشرفت کرده است که حالا رستوران رفتن یک فعالیت تفریحی دلنشین تلقی می شود و میلیون ها نفر هر شب و روز در رستوران های لاکچری تهران وقت می‌گذرانند.

۷. رستوران فوق العاده باغ راز شیراز از بهترین رستوران های ایران

تیم یول بیر متشکل از علاقمندان به محیط زیست و سفر مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز است. مجله آنلاین آشپزی و غذا فودیسم؛ جدیدترین و جالب ترین اطلاعات و آموزش های خوشمزه را برای شما فراهم می‌کند. از مزیت های رستوران عالی قاپو برگزاری مهمانی، تولد، جشن های خانوادگی و غیره است که با هماهنگی های لازم با مدیریت، به بهترین شکل انجام می شود. رستوران ایرانشهر در خیابان ایرانشهر،‌ خیابان کلانتری، ‌پلاک 52 واقع شده است.

بهترین کافه های تهران؛ دنج‌ترین و خاص‌ترین کافه‌هایی که تابه‌حال دیده‌اید!

به خصوص ته‌چین مرغ یا ترکیب تهچین و ماهیچه این رستوران را امتحان کنید. منتها هر غذای دیگری هم که سفارش بدهید باز هم از مزه خوبش غافلگیر می‌شوید. بیشتر رستوران های ژاپنی برای اینکه حس و حال جذابی را هنگام سرو غذا های ژاپنی ارائه دهند، سعی می کنند محیط رستوران را به سبک رستوران های ژاپنی تزئین کنند.

در مرحله اول باید خیال شما را از این بابت راحت کنیم که در این مقاله هیچ اسپانسری وجود ندارد و تنها معیار انتخاب بهترین رستوران های تهران، رأی و نظر مشتریان عزیزی است که در این رستوران‌ها حضور داشته‌اند. هنگامی که برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت کامل از آنجا خارج شویم. خیابان 30 تیر تهرانخیابان 30 تیر در طول شب به پاتوق غذاهای خیابانی تهران تبدیل شده و از دکه‌هایی پر می‌شود که انواع غذاهای خیابانی و خوشمزه را با قیمت منصفانه به مشتریان ارائه می‌دهند. شما اگر گرسنه هم نباشید، با دیدن این غرفه‌ها و غذاهای رنگارنگ حتما اشتهایتان گل می‌کند.

رستوران شیان با چند طبقه مختلف در مرتفع‌ترین بخش پارک جنگلی شیان واقع شده است. بام شیان نمایی جذاب و دیدنی به ارتفاعات اطراف و طبیعت پارک جنگلی شیان دارد. در پشت‌بام رستوران شیان، تخت‌های سنتی را خواهید دید که در کنار یکدیگر چیده شده‌اند که از بلندای آن می‌توانید به طبیعت چشن‌نواز این پارک چشم بدوزید و در کنار صرف وعده شام از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. شما می‌توانید بدون محدودیت زمانی در رستوران شیان حضور داشته باشید و از پذیرایی چای زغالی و قلیان بعد از شام لذت ببرید. اگر کارمند هستید و نمی‌دانید وعده صبحانه چه غذایی میل کنید، سری به رستوران لانچین تهران در خیابان گاندی بزنید.