دسته‌ها
اخبار

فلفل پر شده وگان جنوب غربی – بر اساس بودجه


من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

این فلفل‌های پر شده گیاهی آسان، پرکننده‌ای با الهام از ج، غربی با برنج گوجه‌فرنگی تند و لوبیا برای یک وعده غذایی مقوی، سالم و فوق‌العاده بدون گوشت دارند!

چند فلفل دلمه ای پر شده روی تابه

فلفل پر شده ج، غربی وگان دل،ب با برنج و لوبیا

فلفل شکم پر وگان یک وعده غذایی بسیار مقرون به صرفه است که می تو،د در هر زم، از سال از آن لذت ببرید – مانند فلفل پر شده با کینوآ، فلفل شیرین پر شده برنج پستو یا این فلفل های پر شده ج، غربی. این فلفل دلمه‌ای مکزیکی با ،یب مواد ساده آشپزی مانند برنج، لوبیا و چاشنی تاکو، سرشار از طعم، فیبر و پروتئین است که شما را ساعت‌ها سیر نگه می‌دارد و در عین حال 100% بدون گوشت باقی می‌ماند.

ساختن آنها نیز بسیار ساده است. فقط فیلینگ را بپزید، فلفل ها را کمی بپزید، جمع کنید و بپزید. آنها در کمتر از یک ساعت آماده می شوند، با طعم و مزه بسته بندی می شوند، به طرز شگفت انگیزی سیر کننده و رضایت بخش هستند و برای سرو به ،وان غذای جانبی یا اصلی در یک شام شب هفته یا در من،ت های خاص عالی هستند. حتی بهتر از آن، ما چندین روش برای طبخ فلفل (از جمله پخته شده و سرخ شده در هوا) و چندین افزودنی اختیاری برای آزمایش در این دستور غذای همه کاره قرار داده ایم.

این فلفل‌های پر شده وگان با برنج همچنین برای آماده‌سازی وعده‌های غذایی هفتگی، آماده برای گرم ، مجدد هستند و در صورت نیاز برای یک ناهار یا شام کم‌هیجان، تمام مواد تاکوی مورد علاقه‌تان را روی آن قرار دهید. ممکن است از این گوجه فرنگی یا قارچ شکم پر نیز لذت ببرید.

مواد تشکیل دهنده و جایگزین ها

این دستور غذای فلفل شکم پر وگان متکی به مواد اولیه ساده و ارزان انبار و محصولات معمولی است.

مواد تشکیل دهنده فلفل های پر شده وگان ج، غربی با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • فلفل دلمه ای: از هر فلفل دلمه ای رنگی استفاده کنید: قرمز، نارنجی، زرد یا سبز (از شیرین ترین تا تلخ ترین). بهتر است اندازه آنها شبیه به هم باشد و قادر به ایستادن باشند.
  • برنج: برای این نسخه از برنج قهوه ای نپخته استفاده کردیم. استفاده از برنج یا کینوا دیگر امکان پذیر است. زمان پخت را بر این اساس تنظیم کنید.

از طرف دیگر، می تو،د از باقی مانده برنج مکزیکی (یا برنج گل کلم اسپ،ایی) همراه با مخلوط لوبیا چاشنی شده و پیاز سرخ شده استفاده کنید.

  • پیاز: ما معمولا از پیاز سفید یا زرد استفاده می کنیم، اما پیاز قرمز هم موثر است.
  • گوجه فرنگیها: برای بهترین طعم، از یک قوطی گوجه فرنگی بو داده استفاده کنید، اگرچه کنسرو گوجه فرنگی های ،د شده معمولی نیز مفید است.
  • اب: برای طعم بیشتر، از آب سبزیجات (سدیم معمولی یا کم شده) استفاده کنید.
  • لوبیا: از هر دو قوطی لوبیا (سدیم معمولی یا کم شده) استفاده کنید. از لوبیا سیاه و لوبیا چشم بلبلی استفاده کردیم.
  • چاشنی: برای اینکه دستور تهیه این فلفل شکم پر تاکو تا حد امکان ساده باشد، از یک بسته چاشنی تاکو از قبل آماده شده با پودر چیلی اضافی استفاده می کنیم.

چه چیز دیگری به فلفل شکم پر اضافه کنیم؟

  • جعفری یا گشنیز: (اختیاری) برای تزئین فلفل های پر شده Tex-Mex. پیاز سبز نیز موثر خواهد بود.
  • سیر: 1-2 حبه سیر را اضافه کنید تا با پیاز بپزد.
  • پنیر گیاهی: مقداری را در فیل برنج مخلوط کنید یا هنگام پخت روی آن بپاشید. برای طعم ملایم “پنیر”، از مخمر تغذیه ای استفاده کنید.
  • ذرت: ما عاشق جفت ، این طعم های ج، غربی با ذرت (¼ تا ½ فنجان) هستیم.
  • سایر سبزیجات: مواد مغذی را در این دستور تهیه فلفل پر شده گیاهی با نخود فرنگی، قارچ سرخ شده، کدو سبز، کلم بروکلی ،د شده یا اسفناج تقویت کنید.
  • من گوشت چرخ کرده هستم: برای تقویت بیشتر پروتئین در این فلفل‌های پر شده گیاهی، حدود یک فنجان برنج را با گوشت چرخ کرده سویا که با چاشنی و لوبیا تفت داده شده است، اضافه کنید یا جایگزین کنید.
  • آجیل / دانه ها: برای اضافه ، کرانچ، پروتئین و چربی های مفید برای قلب به فلفل دلمه ای پر شده وگان. ی،ی اسپند، گردو، تخمه آفتابگردان و غیره.

اگر سبزیجات / سویا را به فیلینگ اضافه کنید، در نهایت مقداری پرکننده باقی مانده خواهید داشت.

طرز تهیه فلفل شکم پر وگان

  • ۱) ابتدا پیاز را پوست گرفته و خلالی کنید و یک قابلمه بزرگ ن،ب را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. بعد از داغ شدن پیاز و برنج قهوه ای را اضافه کنید و 5 دقیقه تفت دهید تا پیازها نرم و شفاف شوند.
مواد لازم برای فلفل پر شده وگان ج، غربی به یک کاسه اضافه شده است
  • 2) کنسرو گوجه فرنگی، 2 فنجان آب (یا آب) و پودر فلفل قرمز را اضافه کنید، سپس با درب بپوش،د. حرارت را کم کنید تا بجوشد و حدود 30 دقیقه یا تا زم، که آب جذب شود و برنج کمی آل دنته شود بپزید.
فرآیند اضافه ، گوجه فرنگی به کاسه مواد
فرآیند افزودن چاشنی به مخلوط
  • 3) در همین حین، فر را با دمای 350 درجه فارنهایت/175 درجه سانتیگراد گرم کنید و ،مت بالایی فلفل دلمه ای را جدا کنید و دانه ها را جدا کنید.
ع، فرآیندی که فلفل دلمه‌ای خلال شده را نشان می‌دهد
  • 4) فلفل ها را در یک قابلمه بزرگ آب جوش بریزید و به مدت 3-4 دقیقه یا تا زم، که شروع به نرم شدن کنند، بجوش،د.

یا فلفل ها را به صورت برش خورده به فر منتقل کنید و روی آنها کمی روغن بپاشید و 10-15 دقیقه بپزید تا نرم شوند. مقدار را بر اساس بافت نهایی مورد نظر خود تنظیم کنید (ی،ی ترد در مقابل لطیف تر).

  • 5) لوبیاها را با چاشنی تاکو و 3 قاشق غذاخوری آب به تابه ن،ب منتقل کنید. خوب مخلوط کنید، سپس مخلوط برنج پخته شده را اضافه کنید، هم بزنید و تفت دهید تا لوبیاها گرم شوند.
فرآیند اضافه ، چاشنی تاکو به لوبیا
فرآیند افزودن آب به مخلوط لوبیا
فرآیند اضافه ، مخلوط برنج و پیاز به مخلوط لوبیا
  • 6) در آ، مخلوط برنج مکزیکی و لوبیا را بین فلفل دلمه ای ت،یم کرده و با رویه هایشان به مدت 10-15 دقیقه در فر بپزید و چند دقیقه بگذارید خنک شوند و با مواد رویه دلخواه سرو کنید.
فرآیند افزودن مخلوط به فلفل دلمه ای
فرآیند اضافه ، فلفل دلمه ای شکم پر به ماهیتابه
شات پختن فلفل دلمه ای پر شده روی تابه

تاپینگ ها

فلفل های پر شده تاکو، بدون تعجب، با تمام تاکوهای مورد علاقه معمولی شما، مانند:

سوالات متداول

آیا فلفل ها قبل از پر ، باید از قبل پخته شوند؟

در حالی که لازم نیست، فلفل ها می توانند بدون انجام این کار بیش از حد ترد باقی بمانند. مقداری که آنها را از قبل طبخ می کنید تعیین می کند که چقدر لطیف شوند. توجه داشته باشید پخت بیش از حد می تواند باعث خیس شدن/جمع شدن آنها شود.

آیا می توانم فلفل پر شده را نصف کنم؟

فلفل ها را قبل از نیم پز و پر ، از وسط نصف کنید، نصف ،مت های خوشمزه ای خواهید داشت.

آیا می توانم فلفل شکم پر در سرخ کن هوا درست کنم؟

دستور العمل را همانطور که نوشته شده دنبال کنید، پخت نهایی را در سرخ کن با دمای 350 درجه فارنهایت/175 درجه سانتیگراد به مدت 6 تا 8 دقیقه انجام دهید. اگر از آن استفاده می کنید، پنیر گیاهی را در 2 تا 3 دقیقه آ، اضافه کنید. همچنین می تو،د فلفل ها را ابتدا در سرخ کن هوا (به جای جوشاندن) به مدت 5 دقیقه بپزید.

چند فلفل دلمه ای پر شده روی سطح سفید و تابه

با فلفل شکم پر چه چیزی سرو کنیم؟

ما به خاطر لذت بردن از یکی از این فلفل دلمه های پر شده وگان به تنهایی شناخته شده ایم. اما وقتی می خواهید یک وعده غذایی حتی دل،ب تر داشته باشید، چرا آن را با:

چگونه می توان جلو و ذخیره کرد؟

ما عاشق این هستیم که این فلفل‌های پرشده بدون گوشت چقدر آماده هستند. می تو،د فقط فیلینگ برنج و لوبیا را آماده کنید 3-4 روز قبل یا فلفل ها را تا زمان پخت جمع کنید. سپس آنها را در یک ظرف در بسته در یخچال قرار دهید یخچال به مدت 2-3 روز یا در فریزر به مدت 3 ماه.

پس از پخته شدن کامل، باقیمانده آن را بگذارید تا خنک شود و در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. 3-4 روز.

تو می تو، دوباره گرم کنید یک ،مت جداگانه در مایکروویو به مدت 2-3 دقیقه یا چند فلفل را در دمای 350F/175C به مدت 15-20 دقیقه بپزید. همچنین می تو،د آنها را از حالت یخ زده بین 50 تا 60 دقیقه بپزید.

بیشتر دستور العمل های وگان ج، غربی

ع، ها توسط آلفونسو رویا

  • در یک قابلمه بزرگ ن،ب روی حرارت متوسط ​​رو به بالا، برنج قهوه ای و پیاز را اضافه کنید. 5 دقیقه بپزید تا پیاز نرم شود و شفاف شود.

  • گوجه فرنگی، 2 فنجان آب و پودر فلفل قرمز را به برنج اضافه کنید. روی آن را بپوش،د و حرارت را کم کنید تا بجوشد و بگذارید بپزد تا آب جذب شود.

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (176 درجه سانتیگراد) گرم کنید.

  • در حالی که برنج در حال پختن است، روی فلفل دلمه ای را جدا کرده و دانه ها را جدا کنید. فلفل ها را در یک قابلمه بزرگ آب جوش بریزید. بگذارید بجوشد تا فلفل ها سبز روشن و نرم شوند. فلفل ها را از آب خارج کرده و در تابه کوچکی بریزید.

  • لوبیاها را در یک تابه ن،ب بریزید، چاشنی تاکو و 3 قاشق غذاخوری آب اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و مخلوط برنج پخته شده را اضافه کنید. تا زم، که حبوبات گرم شوند به پختن ادامه دهید.

  • مخلوط برنج و لوبیا را داخل فلفل دلمه ای بریزید. آنها را به مدت 10 دقیقه در فر قرار دهید. از فر خارج کرده و روی آن را با سس تاکو یا سالسا مورد علاقه خود بریزید.

کا،ی: 449کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 91gپروتئین: 18gچربی: 3gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 1gچربی اشباع شده: 1gسدیم: 1586میلی گرمپتاسیم: 1116میلی گرمفیبر: 21gقند: 12gویتامین A: 2423IUویتامین سی: 144میلی گرمکلسیم: 149میلی گرماهن: 6میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

نویسنده: ترنس پاسکال

دوره: شام

غذا: مکزیکی، ج، غربی

روش: فر اجاق گاز

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: دستور العمل های لوبیا، آماده سازی غذا، دستور العمل های مکزیکی، دستور العمل های ج، غربی، فلفل های شکم پر، دستور العمل های شکم پر، پیش غذای گیاهی، شام وگان، سمت وگان، فلفل های شکم پر وگان


منبع: https://plantbasedonabudget.com/southwest-stuffed-bell-peppers/