دسته‌ها
اخبار

فاج فریزر نعناع – Fit Foodie Finds


فاج فریزر انباشته.

این فاج فریزر ن،اع فلفلی درمان تعطیلات کامل است. با روغن نارگیل، کره بادام، آب نبات ن،اع و سایر مواد ساده درست می شود. این دسر عالی برای تعطیلات است.

تکه های فاج روی هم چیده شده.

فاج فریزر ن،اع فلفلی آسان

وقتی در روحیه تعطیلات هستید، تمام طعم های تعطیلات را میل می کنید. این فاج فریزر ن،اع یک دسر آسان است که می تو،د آن را هم بزنید و در فریزر خود نگهداری کنید. می تو،د آن را در فریزر خود به ،وان یک دسر سریع یا برای یک مهم، تعطیلات نگهداری کنید.

چرا شما آن را دوست دارم!

دلایلی که چرا آن را دوست خواهید داشت.

این یک دسر ساده برای تعطیلات است.

می تو،د در کمترین زمان آن را با هم مخلوط کنید.

ن،اع و شکلات ،یبی خوشمزه هستند.

مواد در یک کاسه.

مواد تشکیل دهنده ویژه

  • روغن نارگیل- روغن نارگیل ماده ای است که به این فاج فریزر اجازه می دهد تا به سرعت یخ بزند. این طعم نارگیل را به فاج می دهد. سعی نکنید این ماده را جایگزین کنید.
  • کره بادام– کره بادام به بدن فاج می دهد و یک تن پروتئین اضافه می کند! شما حتی نمی تو،د بگویید که فاج دارای کره بادام است. حتما کره بادام چکه ای ب،ید، اگر کره بادام خیلی سفت باشد خوب مخلوط نمی شود.
  • عصاره ن،اع– مقدار کمی برای عصاره ن،اع بسیار مفید است.
  • آب نبات های چوبی– نیشکر یا ن،اع فلفلی بالای این فاج فریزر ن،اع، ​​آن را جشن می گیرد و به فاج فریزر ترد خوبی می بخشد.

فاج فریزر خمیر شیرینی.

تعویض آسان مواد

هر یک از مواد زیر را در فریزر ن،اع خود به میزان 1:1 عوض کنید. کره بادام دم دست ندارید؟ ما تو را گرفتیم آیا می خواهید از شیرین کننده دیگری استفاده کنید؟ به دنبال آن برو!

  • کره بادام کاملا طبیعی و چکه ای -> هر نوع کره آجیل چکه ای مانند کره بادام زمینی یا کره بادام هندی
  • شربت افرا –> عزیزم
  • شکلات چیپسی -> تکه های شکلات

چه چیزی را نمی تو،د عوض کنید؟

  • کره آجیل کاملا طبیعی و چکه ای: در حالی که می تو،د از هر کره آجیل چکه ای به جای هم استفاده کنید، ما استفاده از کره آجیل قابل پخش را که چکه نمی کند توصیه نمی کنیم.
  • روغن نارگیل: ما توصیه نمی کنیم روغن نارگیل را با روغن دیگری مانند روغن زیتون یا روغن کانولا جایگزین کنید. این نه تنها طعم این فاج فریزر را به طور قابل توجهی تغییر می دهد، بلکه سایر روغن ها نیز مانند روغن نارگیل در هنگام یخ زدن جامد نمی شوند.
فاج فریزر ذوب شده در یک کاسه.

دستورالعمل های ساده

مطمئن شوید که تمام راه را به سمت کارت دستور غذا رفته تا لیست کامل مواد و دستور پخت نوشته شده را دریافت کنید.

  1. قالب کیک را آماده کنید. ابتدا یک قالب کیک مربعی را با کاغذ روغنی بپوش،د.
  2. مواد را مخلوط کنید. همه مواد را به جز شکلات و ن،اع در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. مطمئن شوید که مخلوط یکدست و ،ی است.
  3. شکلات را آب کنید. می تو،د شکلات را در مایکروویو یا روی اجاق گاز آب کنید. فقط حواستان به شکلات باشد تا نسوزد. شکلات را به مواد دیگر اضافه کنید و مخلوط کنید.
  4. ن،اع را اضافه کنید. مخلوط را در یک تابه مربعی خط‌دار ریخته و مخلوط را صاف کنید. ن،اع های ،د شده را به بالای فاج اضافه کنید.
  5. فاج را منجمد کنید. روی فاج را بپوش،د و آن را به مدت 2 تا 4 ساعت یا تا زم، که منجمد شود، فریز کنید.

از کاغذ پوستی غافل نشوید

کاغذ پوست را از دست ندهید: به دلیل کاغذ روغنی، می تو،د به راحتی فاج یخ زده را از قالب کیک مربعی خود بیرون بیاورید! اگر از کاغذ پوست بگذرید، خارج ، فاج یخ زده از تابه مشکل خواهد بود.

فاج فریزر با ن،اع فلفلی در بالا.
قطعات فاج فریزر.

نکات برتر

از کره بادام خامه ای و چکه ای استفاده کنید. حتما کره بادام چکه ای ب،ید. ما دوست داریم خوب و کره بادام را جمع کنید یا کره بادام از Trader Joes.

هر بار کمی عصاره اضافه کنید. اگر دوست دارید فاج فریزر شما طعم ن،اع بیشتری داشته باشد، حتماً هر بار فقط کمی عصاره اضافه کنید. عصاره ها می توانند بسیار قوی باشند.

مطمئن شوید که در یک ظرف در بسته نگهداری می شود. اگر فاج فریزر خود را بدون آب بندی در فریزر قرار دهید یا آن را در یک ظرف دربسته نگهداری کنید، ممکن است فریزر بسوزد و طعم آن را شبیه آنچه در فریزر شما است ایجاد کند یا بافت عجیبی داشته باشد.

ذخیره سازی

از آنجا که این فاج فریزر ن،اع دارای روغن نارگیل و کره آجیل قطره‌ای در آن است، در دمای اتاق ذوب می‌شود. به همین دلیل، توصیه می کنیم فاج فریزر خود را در فریزر (حدس زدید!) نگهداری کنید.

نکته حرفه ای: هنگامی که ظرف ن،اع فریزر شما کاملاً یخ زد، آن را به صورت ورقه ای برش دهید یا آن را به تکه تکه کنید و در یک ظرف در بسته در فریزر نگهداری کنید.

تکه های فاج فریزر با شکلات سفید و ن،اع فلفلی روی آن.

موارد بیشتر مورد علاقه ما…

دسر ن،اع فلفلی

،اصر

  • 1 فنجان قطره چکان کره بادام کاملا طبیعی*
  • فنجان پودر کاکائو شیرین نشده
  • فنجان روغن نارگیل آب شده + 1 قاشق چایخوری ت،یم شده
  • 3 قاشق غذاخوری شربت افرا
  • فنجان شکلات چیپسی
  • ½ قاشق چایخوری عصاره ن،اع فلفلی
  • ¼ فنجان ن،اع ،د شده یا نبات

نکات و نکات

  • کره بادام قطره ای بسیار مهم است! اگر از کره بادام قطره‌ای استفاده نمی‌کنید، ممکن است لازم باشد روغن نارگیل اضافی را به فاج فریزر اضافه کنید.

ارزش غذایی

کا،ی: 223کیلو کا،ی کربوهیدرات ها: 12g پروتئین: 5g چربی: 19g فیبر: 3g قند: 7g

با ما هشتگ کنید

فراموش نکنید که پست های خود را در شبکه های اجتماعی با هشتگ تگ کنید، ما دوست داریم ببینیم شما در حال انجام چه کاری هستید!

#fitfoodiefinds




منبع: https://fitfoodiefinds.com/peppermint-freezer-fudge/