دسته‌ها
اخبار

غذاهای خارجی > آشپزخونه-غذای رژیمی

گردنبند نقره مردانه به عنوان یکی از بهترین و متفاوت ترین کادو… غذای فوفو یه غذای گیاهی و موقوی در غنا است که میتونی لذت یه غذای دلپسب رو تجربه کنی. نقشه را حرکت داده تا آدرس محل تحویل غذا زیر نشانگر قرمز رنگ وسط نقشه قرار گیرد.

  • این غذا در دنیا به‌عنوان پیتزای ترکی شناخته می‌شود.
  • همانگونه که از نام این سوپ پیداست، مواد اولیه اصلی سوپ پیاز، خلا‌ل‌های نازک پیاز سرخ شده‌ در کره است.
  • نواحی جنوب شرقی به دلیل غذاهای آمریکایی و مکزیکی معروف است و در نواحی شمال غرب می توانید در مورد غذاهای تازه دریایی رد پایی را پیدا کنید.
  • همچنین یک دسر ترکیبی محسوب می شود که این روز ها به آن شکر هم اضافه می کنند.
  • در تاریخ چین، غذا خوردن و امتحان کردن مزه های جدید همواره راهی برای فراموش کردن مشکلات روزمره زندگی بوده است.
  • گرم و آفتابی و دریای آبی؛ این یک تصویر رویایی از کشور مکزیک است.

ترکیبات این غذا شامل نخود پخته، روغن زیتون، ارده، آبلیمو و سیر له‌شده است. حمص، تقریبا یک غذای مشترک بین اکثر کشورهای خاورمیانه است. این غذا بیشتر به عنوان غذای لبنانی در بین مردم جا افتاده است. این خوراک لذیذ را می‌توان به‌عنوان غذای اصلی یا چاشنی، همراه با نان پیتا سرو نمود. شاک‌شوکا یا املت تونسی، نوعی یک غذا پرطرفدار در خاورمیانه و آفریقای شمالی است.

طرز تهیه آکاراجه (برزیل)

سینه مرغ را از وسط به دو نیم کنید و هر دو طرف را با پاپریکا، آویشن، فلفل و نمک آغشته کنید و با پشت کارد یا گوشت کوب مخصوص استیک بکوبید تا صاف شود و و ادویه ها به خورد گوشت بروند. تمام مواد را باهم مخلوط کنید و در آخر تخم مرغ ها را اضافه کرده مخلوط نمایید تا یکدست شود. مواد اولیه تارت بستنی ایتالیایی شامل بیسکویت شکلاتی کرم دار، کره و بستنی وانیلی می باشد. بادام یکی از محبوب ترین آجیل های درختی در جهان است. این آجیل بسیار مغذی بوده و سرشار از چربی های سالم، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی می باشند. بیف خامه‌ ای یک لایه نازک از بیف یا همان گوشت گاو است که در شیر غلیظ خوابانده شده است.

مردم اتریش این خوراکی خوشمزه را با قهوه‌ی بعدازظهر خود میل می‌کنند. سالانه میلیون‌ها پای گوشت در این کشور مصرف می‌شود. شهروندان استرالیایی این غذای خوشمزه را هنگام حرکت یا در کافه‌ها می‌خورند و در هر حالتی از آن لذت می‌برند.

طرز تهیه تخم مرغ اسکاتلندی

این غذا در تکه‌های کوچک سرو میشه و هوردنش هم راحته. شـــرکت فروشگاه‌های زنجیره ای فامیلی متعلق به گروه صنعتی گلرنگ از ســال 1396 فعـالیت خود را در عرصه خرده فروشی کشور در سطح فروشگاه‌های هایپر آغاز نمود. این شرکت با اتکا به پتانسیل بـالای گروه صنعتی گلرنگ، توان و تخصص مدیران جوان و تلاش و تعهد همه همکاران خود تصمیم دارد فروشگاهی کامل و محبوب بـــرای تامین نیازهای مردم عزیز باشد. فروشگاه های فامیلی در حال حاضر در اکثر استان ها و شهر های ایران دارای شعب متعددی می باشد. با اینکه نیم‌پز است تمام اجزای یک اردک کامل اعم از استخوان، پر، منقار و.. را دارد که بعضی از آن‌ها بیشتر یا کمتر رشد کرده‌اند و اکثراً پیشنهاد می‌کنند آن را با پوست و مقداری نمک بخورید، زیرا این بهترین روش برای لذت بردن از بالوت است.

لچان غذایی است که کاملا توسط ذغال های کبابی طبخ می شود . نحوه طبخ آن موجب می شود گوشت لطافت لازم را داشته باشم و طعمی ترد را به ارمغان بیاورد. بنابرین توصیه می شود از فروشگاه های معتبر نسبت به خرید انواع غذای خشک اقدام نمایید. این غذا در دنیا به‌عنوان پیتزای ترکی شناخته می‌شود. طعم شیرین گوشت چرخ‌کرده بره و فلفل‌های چیلی تند و آتشین این پیتزا طرفداران بسیار زیادی دارد. مقداری آب یا آب گوشت به همراه نمک و فلفل اضافه کرده و بگذارید بپزد.

شبیه اسپاگتی و یا نودل تخم مرغ است و دارای قارچ نخود و سس خامه ای می باشد و یک مزه کاملا متفاوت دارد. اصلا هم شباهتی به بشقاب های سبزیجات و سبکی که این روزها مصرف می‌ شوند، ندارد. به عنوان مثال، در نواحی آمریکای شمالی می‌ توانید غذاهایی مثل لابستر یا تو چودر خرچنگ را پیدا کنید. در مناطقی مثل نیوجرسی، پنیسیلوانیا و اطراف چنین ایالاتی می توانید استیک پنیر، ساب ساندویچ یا هوگی را هم ببینید. در تنیسی، تگزاس، لیونیز و شیلی غذا ها تنوع بیشتری دارند. روش پخت غذا در کاجون و کرول معمولاً بیشتر توسط مهاجران کانادایی و فرانسوی نشأت گرفته است.