دسته‌ها
اخبار

غذاهای خارجی > آشپزخونه-غذای رژیمی

در اوایل دوران پیدایش آمریکا، روش پخت غذاهای آمریکایی تحت تأثیر اروپایی‌ ها و آمریکایی‌ های بومی بود. کم کم با گسترش فرهنگ ها در آمریکا، سبک پخت غذا به روش مکزیکی و اسپانیایی به فرهنگ معرفی شد. با رشد و پیشرفت کشور و فرصت های بیشتر که در دسترس بودند، مهاجران از نواحی شرقی جهان، طعم ها، مزه ها و سنت های پخت غذا را به شکل های متفاوت وارد آمریکا کردند. آمریکایی‌ ها معمولاً از غذاهای خود اطلاع دارند و می‌ دانند که ریشه در کجا دارند، چگونه درست شده اند و فرهنگ کمپانی هایی که چنین مواد غذایی را تولید می‌ کنند را هم می‌ شناسند. همچنین تئوری آنها این است که میانگین آمریکایی‌ ها می‌ خواهند که غذاهایشان خیلی سریع و آسان درست شود. با این که غذا های زیادی را از مغازه خریداری می‌ کنند یا اکثر اوقات به فست فود می روند.

  • این غذا شامل ماهی خال مخالی آب پز، آلوچه، فلفل قرمز، نعناع، سنبل هندی، پیاز، آناناس و … است که یکی از محبوب ترین غذاهای مالزی است و طعمی تند و شور دارد.
  • پتارمیگان یک پرنده زیبای سفید است که از گیاه بید و توس تغذیه می‌کند.
  • اما دنونر کباب خوشمزه ترین غذای ترکیه و همچنین از پرطرفدارترین غذاهای دنیا است.
  • بعد از پخته شدن آنها را برش زده، داخل دیس چیده و سرو می‌کنیم.
  • جهت تعیین حجم غذایی مورد نیاز حیوانات از جمله سگ یا گربه باید میزان فعالیت آن ها نیز مورد نظر قرار گیرد.

این پاستا اولین بار در دهه 1920 در یک رستوران در شهر رم سرو شده است. وقتی در سایت آموزش آشپزی واژه ایتالیایی رو در قسمت بخش آموزش رایگان جستجو کنید متوجه می شوید که چقدر غذاهای ایتالیایی زیبا هستند. وقتی از آشپزی ایتالیایی صحبت به میان می آید یکی از اصلی ترین آنها پیتزا و انواع شیرینی جات است. بوراتا که زادگاهش پولیا می باشد از کره ی پنیر با کیفیت عالی موزارلا و خامه تازه درست می شود. آن با هر چیزی از سالاد گرفته تا پاستا و ساندویچ ها به خوبی مزه می دهد و اما محبوب ترین نوع آن زمانی می باشد که بر روی یک تکه نان خشک کشیده شده باشد.

غالبا از این غذا برای پذیرایی در جشن سال (عید پاک) استفاده می شود. می توان گفت خوراک قارچ با تخم مرغ و فلفل دلمه ساده ترین و سریع ترین غذا با قارچ است. طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی اصل برای 6 نفرامیدواریم مقاله غذاهای ایتالیایی برای شما مفید و جذاب بوده باشد. اگر به دنبال یک میان وعده جذاب هستید ما به شما بیسکویت فندق ایتالیایی را پیشنهاد می دهیم. مواد لازم برای تهیه این کوکی خوشمزه شامل آرد، شکر، بیکینگ پودر، تخم مرغ، ماءالشعیر، عصاره وانیل، عصاره مغز بادام و فندق می باشد. پیتزا ناپولی یا پیتزا ناپل یکی از پیتزا های معروف و مشهور ایتالیاست.

انواع غذاها

یکی دیگر از غذاهای جذاب ایتالیایی پیتزا سبزیجات است. این پیتزا انتخاب مناسبی برای کسانی است که رژیم گیاه خواری دارند و علاقه چندانی به مصرف گوشت ندارند. مواد اصلی پیتزا سبزیجات عبارتند از خمیر پیتزا ، پنیر خامه ای ، فلفل دلمه و انواع سبزی. پاستا فارفاله یا پاستای ماکارونی یکی از غذاهای ایتالیایی است. تاریخچه فارفاله به قرن 16 میلادی و مصرف آن در شهرهای شمالی ایتالیا برمی گردد.

کره‌ی جنوبی: بولگوگی

کله‌پاچه معمولاً به‌صورت دست‌نخورده و گاهی با مغز سرو می‌شود (به خاطر ضرر مصرفش کمتر خورده می‌شود). البته این غذا یکی از پرطرفدارترین غذاها و صبحانه‌ها در میان ما ایرانیان هم هست که در کوچه و بازار یافت می‌شود. پتارمیگان یک پرنده زیبای سفید است که از گیاه بید و توس تغذیه می‌کند.

بیسکویت فندق ایتالیایی

اهمیت نان خاچاپوری به عنوان یک غذای ملی بسیار بالا است. به طوری که هزینه تهیه این غذا با عنوان «شاخص خاچاپوری»، معیار تعیین تورم در شهرهای مختلف گرجستان است. حمص، یک غذای پرطرفدار خاورمیانه ای و مدیترانه‌ای عربی است.

سوشی ژاپنی یک غذا در دسته‌ی غذاهای خام است و هشت‌پای خام زنده هم غذایی بسیار رایج است که اکثراً بچه‌ی آن‌ را سرو می‌کنند. تکه‌های در حال تکان خوردن اجزای بدن هشت‌پا، پاهای مکنده و بادکش مانند آن و … اجزای بدن این جانور نرم، جویدنی و بی‌مزه است و بسیاری از ماجراجویان غذایی گزارش داده‌اند که پاهای مکنده‌اش در گلو گیر می‌کند. این غذا قسمتی از غذاهای باارزش کره‌ای‌ها در طی قرون مختلف بوده است و یک ماده‌ی انرژی‌زا و مفید نیز به شمار می‌رود. آوگولمونو در زبان یونانی به‌معنای “تخم‌مرغ-لیمو” است. این سوپ جایگاهی ویژه در میان غذاهای عید پاک یونانیان دارد.