دسته‌ها
اخبار

غذاهای خارجی،غذاهای خارجی با مرغ،طرز تهیه غذای خارجی،غذاهای بین المللی فرانسوی-غذای رژیمی

ایتالیایی ها این بستنی را اختراع نکرده اند، اما آنها این فرآیند را در طول قرن ها تکمیل کرده اند. تاریخچه جلاتو ایتالیایی به دوران رنسانس باز می گردد، اما کسی دقیقا نمی داند که این دسر خامه یخ زده را چه کسی اختراع کرده است. در ژاپن برای غذا خوردن باید صبر کنید تا میزبان سه بار صدایتان بزند. در چین هرگز نباید چوب غذاخوری را مستقیم سمت کسی بگیرید چون توهین بزرگی محسوب می‌شود.

  • اگر به دنبال یک غذا سالم و مقوی هستید رول تابستانی میان وعده ویتنامی می تواند گزینه مناسبی باشد .
  • تا به این جای لیست غذای ایتالیایی شیرین به شما معرفی نکرده بودیم.
  • سالتیمبوکا غذایی دلنشین است و هم به عنوان پیش غذا و هم اسنک سرو می‌شود.
  • شاورما عربی یکی از غذاهایی است که به شدت توصیه میشود تهیه و سرو کنید.
  • غذایی ساده و بدون آلایش که طعم فوق العاده نیز همراه خود دارد.

غذاهای خانگی ایالات متحده را نیز نباید نادیده گرفت. از غذاهای خوشمزه آمریکایی می توان به آبگوشت صدف، کیک لیمو و سالاد کوب اشاره کرد. همچنین نباید پویش تولید غذاهای سازگار با محیط زیست که اکنون توسط میشل اوباما هدایت می شود را نیز نادیده گرفت. چیزبرگر یکی از نمونه هایی است که می توان گفت مردم ایالات متحده از یک غذای خوب، غذایی بهتر ساخته اند. کیک شکلاتی نیز از غذاهای کلاسیک ایالات متحده به شمار می آید که در سراسر جهان شناخته شده است. مثلا در شمال کشور کباب‌ترش و کباب اردک سرو می‌شود.

شیر بادام درست کنیم

اگر به یک غذای ایتالیایی گوشتی علاقه‌ بیشتری دارید، پس حتماً باید Bistecca alla Fiorentina را تجربه کنید. این صبحانه سنتی فلورانسی را تقریباً در منوی تمامی رستوران های فلورنس می‌توانید پیدا کنید. طعم اصیل و اصلی این غذا وقتی است که گوشت کمی را روی زغال سنگ داغ بپزند ولی همچنان کمی خام باشد. این دسر یکی دیگر از معروف‌ترین غذاهای سیلیسی و یکی دیگر از غذاهایی است که حتماً‌ باید آن را امتحان کنید. معنای تحت الفظی آن «لوله های کوچک» است و این پوسته های ترد پر از ریکوتا (نوعی پنیر بی نمک ایتالیایی) می‌شوند.

طرز تهیه شاورمای اصل عربی با سس مخصوص

پدتای تایلندی مشهورترین و جزو غذاهای معروف تایلند است. پدتای در واقع یک غذای گیاهی است که سس ماهی و میگو به آن اضافه شده است. لذا این غذای خوشمزه حتی برای افراد گیاهخوار مناسب است. جوجه کباب یکی از معروف‌ترین کباب‌های ایرانیه که نیاز به معرفی نداره و یکی از پرفروش‌ترین غذاهای رستورانی و اما یکی از پایه ثابت‌های پیکنیک واسه اکثر خانواده های ایرانیه. لیست انواع غذاهای ایتالیاییایتالیا جز کشور های بینظیر در آشپزی محسوب می شود و واقعا در زمینه هنر آشپزی صاحب سبک هستند.

ماکارون محبوب‌ترین و شناخته شده ترین سوغات فرانسه است. ظاهر رنگارنگ ماکارون هرکسی را وسوسه به خوردن می کند. اما این شیرینی خوشمزه طعم‌‌های دیگری مانند قهوه، کاپوچینو و توت‌فرنگی نیز دارد. این شیرینی در اصل با سفیده تخم‌مرغ، شکر، پودر بادام یا بادام‌زمینی و رنگ‌های خوراکی مجاز تهیه می‌شود. شاید بتوان گفت خوشمزه ترین غذا با قارچ و مرغ همین پاستا با سس قارچ و مرغ است، البته برای دوستانی که از طعم سس بر پایه شیر به همراه پاستا لذت میبرند. غذاهایی که با قارچ درست میشود طرفداران زیادی دارد به خصوص ببن گیاهخواران.

طرز تهیه خورش قیمه نجفی

پخت قارچ زمان بسیار کمی می خواهد ولی طعم بسیار لذیذی دارد. مهم ترین نکته برای پخت قارچ این است که حتما باید آبش به خوبی هنگام پخت گرفته شود وگرنه ایجاد نفخ می کند به خصوص برای افرادی که روده و معده حساسی دارند. در ادامه 12 نوع طرز تهیه غذا با قارچ را با شما در میان میگذاریم.