دسته‌ها
اخبار

طرز تهیه و دستور پخت انواع غذاهای خارجی مامی فود-غذای رژیمی

مارزیپان یا خمیر بادام یه نوع ماده غذاییه که از مخلوط کردن پودر بادام با شکر یا عسل درست میشه. مارزیپان خوشمزه در آلمان یکی از سوغات های معروف است. در این مقاله که در وبلاگ فروشگاه های زنجیره ای فامیلی تهیه شده بود به بررسی 50 غذای برتر جهان پرداختیم . در صورت تمایل می توانید سایر مقالات را در بخش وبلاگ بخوانید و اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید.

  • یک کاسه تمیز بردارید و کمی با روغن چرب نمایید سپس خمیر را داخل کاسه قرار دهید و روی آن را بپوشانید.
  • مواد اولیه پاستا گوجه فرنگی و شابانک عبارتند از ماکارونی لینگوئینی، روغن زیتون، سیر، گوجه فرنگی گیلاسی، فلفل سیاه، شابانک و پنیر پارمزان.
  • می‌توان این غذا را با مواد اولیه تازه یا باقی‌مانده کیمچی در یخچال، درست کرد.

قارچ را که به صورت ورقه ای یا تکه ای خرد کرده اید به مواد اضافه کرده و تا کشیده شدن آب قارچ حرارت را تغییر ندهید. این بالاترین کوچک قرار است جایی برای علاقه‌مندان به غذا و آشپزی باشد. رو واسه مهمونی‌ها و در کنار غذاهای دیگه درست کنید تا مهمونها رو به خوبی راضی نگه دارید.

چا کا (Cha Ca) در ویتنام از غذاهای معروف دنیا

کیمچی چاشنی محبوب کشور کره و دارای طعمی مشابه ترشی است. کیمچی از ترکیب طعم سبزیجات تخمیر شده مختلف و ادویه‌های متنوع تهیه می شود. اما نباید کیمچی را با خوراک کیمچی در این دستور پخت، اشتباه بگیرید. می‌توان این غذا را با مواد اولیه تازه یا باقی‌مانده کیمچی در یخچال، درست کرد.

پاستا:

خرچنگ چیلی سنگاپور، آنکیمو (غذای دریایی مانند سوشی) ژاپن. استیک گاو ژاپن(غذایی کهن به قدمت 400 سال)، فجی تاس مکزیک. خرچنگ هندی، پوک ایالات متحده آمریکا (غذای دریایی تهیه شده از ماهی)، بانی چو آفریقای جنوبی(غذای مخصوص آفریقای جنوبی). خرچنگ (غذای جهانی در بیشتر کشور ها)، مرغ پیر پیری(غذای اصلی کشور موزامبیک).

این غذا یک شاهکار تایلندی محسوب می شود که از قارچ ، میگو ، گوجه فرنگی ، لیمو ترش و … تهیه می شود. مزه ای تند دارد که معمولا آنرا به همراه سوپی دلچسب سرو می کنند. ادویه های موجود در غذا نیز طعم خوشی را به همراه اورده است . مگر می شود به کانادا سفر کرد و با شربت افرا مواجه نشد ؟! ششربت افرا از جمله نوشیدنی های خوشمزه کانادایی محسوب می شود که باید آنرا امتحان کنید .

پنیر سوئیسی و همبرگر داخل سینه مرغ در این غذا به کار رفته است که آن را به طور کامل سرخ می کنند . کوردن بلو یک وعده غذایی یخ زده هم محسوب می‌ شود که در سال ۱۹۹۰ معرفی شده است. راه های سالم تری هم برای آماده کردن و سرو آن وجود دارد اما در منوی اندکی از رستوران های امریکا می توانید این غذا را پیدا کنید . در ایران هم می توانید این غذا را به وفور از فست فودها تهیه کنید.