دسته‌ها
اخبار

شراب مولد {بهترین شراب ادویه دار} – WellPlated.com


شراب مولد در لیست دستور العمل های کوکتل تعطیلات ضروری است. من برای اولین بار با این نوشیدنی جشن در بازار کریسمس در فرانسه آشنا شدم و این دستور العملی است که هر سال مشتاقانه منتظر تهیه آن هستم.

لیوان های اجاق گاز ادویه دار شراب با دارچین

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

شراب مولد در سراسر اروپا محبوب است، به خصوص در کریسمس، و من از اولین جرعه قلاب شدم.

در حالی که نمی‌توانم با قاطعیت بگویم که این سنتی‌ترین دستور تهیه شراب مولد است (به نظر می‌رسد به تعداد کافه‌های اروپایی که می‌توان آن‌ها را در آن می‌نوشید، انواع مختلفی از شراب مولد وجود دارد)، من در طول سال‌ها به اندازه کافی دسته‌هایی درست کرده‌ام که بگویم. با اطمینان که این بهترین دستور العمل شراب مولد است.

  • این شراب ادویه دار داغ است.
  • بوی ادویه های گرم تعطیلات مانند دارچین و میخک می دهد.
  • مزه شب‌های کودکی من و خواهرانم با خواندن سرودهای کریسمس ناخواسته برای همسایه‌ها و متقاعد ، پدرم برای روشن ، شومینه ،می‌مان است: دنج، خوش آمدید و به نوعی آشنا. ).
شراب مولد با براندی و سیب

شراب مولد چیست؟

  • دستور العمل سنتی شراب مولد شامل شراب (معمولا قرمز) است که با ،یبی از ادویه های گرم کننده کامل و سایر مواد اختیاری مانند سیب، مرکبات و براندی گرم می شود.
  • طعم شراب ادویه‌ای مانند یک شراب قرمز میوه‌ای بزرگ است که با یک دسته تند سیب سیب ،یب شده است، همراه با ضربه‌ای از روح و پاشیدن جادوی تعطیلات. فوق العاده است.

نام های دیگر برای شراب مولد

شراب مولد نام های زیادی دارد – شراب ادویه دار، شراب داغ، گلوگ، گلوین و شراب داغ چند موردی هستند که شنیدم به جای هم استفاده می شوند. تا آنجا که من می دانم، همه آنها اساساً به یک نوشیدنی اشاره می کنند، اگرچه ادویه ها و ، های انتخابی ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

بررسی 5 ستاره

«این شراب داغ مورد علاقه من است. من در پایان کمی سیب و کمی براندی اضافه می کنم. من هم از مرلو استفاده میکنم و مثل ع، تزیینش میکنم. همیشه در خانه من ضربه بزرگی است.»

– ج،س –

چگونه شراب مولد درست کنیم

من هر فصل یک دسته شراب ادویه دار خانگی درست می کنم و در طول سال ها دستور غذا را تغییر داده ام تا تعادل من،ی از ادویه، شیرینی و گرما داشته باشم.

این دستور غذا نسخه مورد علاقه من است.

اگر میزبان یک گردهمایی تعطیلات هستید، این دستور شراب آب‌پز را می‌تو،د در دسته‌های بزرگ در اجاق گاز آهسته برای جمعیت درست کنید، یا می‌تو،د به سرعت دسته‌ای را روی اجاق گاز خود بچینید.


مواد تشکیل دهنده

  • شراب قرمز. یک شراب قرمز خشک و با طعم غنی برای این دستور غذا من، است (برای این ترافل شراب قرمز نیز مقداری از آن را ذخیره کنید).

بهترین شراب برای شراب مولد کدام است؟

  • بهترین شراب برای شراب مولد خشک و پر بدن استمانند Cabernet Sauvignon، Grenache، Zinfandel یا Syrah. اینها در مقابل طعم های دیگر ایستادگی می کنند و تضمین می کنند که شراب تند خیلی شیرین نخواهد بود.
  • با شراب ادویه دار می تو،د کاملا مقرون به صرفه باشید. به دلیل طعم های اضافه، اینجا مکان خوبی برای استفاده از یک بطری مقرون به صرفه است. قفسه پایینی را انتخاب نکنید، اما می‌تو،د چیزهای فوق‌العاده خوب را برای لذت بردن خود ذخیره کنید.
  • اگر طرفدار شراب قرمز نیستید، می تو،د از شراب سفید نیز استفاده کنید (دستور العمل من برای شراب ادویه دار سفید را ببینید).

در این زمان از سال، بسیاری از مارک های شراب ادویه دار را خواهید دید که شراب ادویه دار از قبل مخلوط شده را در بطری می فروشند.. انجامش نده

  • شراب ادویه دار بطری تمایل به شیرینی بیش از حد دارد و طعم آن به طور مصنوعی تند و صاف است.
  • تهیه شراب مولد خانگی بسیار آسان است. نیازی به ،ید آن از پیش ساخته نیست.
  • آب سیب. جایی که بیشتر دستور العمل های شراب ادویه دار از شکر استفاده می کنند، من عاشق استفاده از سیب سیب به جای آن هستم. این به شراب داغ طعمی فصلی می دهد که طعم من،ی برای این فصل از سال دارد. (اگر عاشق سیب هستید، این کوکتل سیب سیب را هم امتحان کنید!)

نکته تعویض!

اگر به آب سیب دسترسی ندارید، می توان از آب سیب نیز در این دستور تهیه کرد.

توجه: سیب سیب با سرکه سیب ی،ان نیست. این دو ماده را اشتباه نگیرید، زیرا نتایج بسیار ناامید کننده خواهد بود.

  • عسل. لمس شیرینی.
  • نارنجی. نکته کلیدی برای تهیه بهترین شراب ادویه دار (و براندی قدیمی) ایجاد تعادل در نت های مختلف طعم های مکمل است و آب پرتقال و برش های پرتقال به انجام این کار کمک می کنند.

یادداشت مواد تشکیل دهنده

در حالی که ما ترجیح می‌دهیم در خانه‌مان فقط به پرتقال ب،بیم، برای مقدار بیشتری مرکبات، می‌تو،د تکه‌های لیمو یا پوست لیمو را نیز به شراب مولد اضافه کنید.

  • ادویه ها. من از غلاف هل، چوب دارچین و بادیان ستاره ای برای ادویه های شراب مولد ک،یک خود استفاده می کنم. حتی اگر ،سون را دوست ندارید (من خودم معمولاً طرفدار آن نیستم)، طعم در اینجا ملایم است و به این شراب ادویه دار طعمی اضافه می دهد که نمی خواهید از دست بدهید.

نکته تعویض

من ادویه های آسیاب شده را توصیه نمی کنم، زیرا آنها در بالای شراب شناور می شوند و به درستی ،یب نمی شوند. گزینه های دیگر ادویه شامل توت فلفل دلمه ای یا جوز هندی کامل است.

  • براندی. لبه نهایی این شراب تند برای رسیدن به اوج خود نیاز دارد.

جهت

یک دیگ دستور شراب مولد در حال جوشیدن
  1. شراب را در یک قابلمه بزرگ بریزید یا آرام پز.
پخت شراب در قابلمه با ادویه جات ترشی جات
  1. ادویه های کامل، سیب و مرکبات پرتقال را اضافه کنید. بجوش،د تا ادویه ها با گرمای خود شراب را القا کنند و سایر مواد را به یک نوشیدنی مجرد و خوشمزه تبدیل کنید. براندی را اضافه کنید. لذت ببرید!

شراب مولد دیگ

در حالی که این دستور غذا را می توان به راحتی روی اجاق گاز درست کرد، من دوست دارم آن را برای مهم، ها به ،وان یک قوطی شراب پخته درست کنم. اجاق آهسته اجاق گاز را آزاد نگه می دارد و شراب ادویه دار را گرم نگه می دارد و دسترسی مهمانان برای پر ، مجدد آن آسان است.

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. از شراب مولد بهتر است از روزی که تهیه می شود لذت ببرید، اما می تو،د آن را تا 1 روز در یخچال نگهداری کنید. بگذارید کاملا خنک شود، آن را در ظرف در بسته بریزید و در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ،. شراب آب شده را به آرامی در یک قابلمه بزرگ روی اجاق گاز روی حرارت ملایم دوباره گرم کنید، یا باقیمانده آن را در اجاق گاز آهسته خود بریزید و روی LOW دوباره گرم کنید تا گرم شود. اگر می‌خواهید باقیمانده‌ی شراب سرد یخچال‌شده‌تان را دوباره گرم کنید، توجه داشته باشید که طعم‌های آن ممکن است به‌اندازه زم، که تازه درست می‌شود، زنده نباشد.
  • یخ زدن. می تو،د شراب آب شده را فریز کنید، سپس آن را مخلوط کنید تا به شربت تبدیل شود. ابتدا باید تمام الکل را بپزید. شراب مولد خود را به جوش بیاورید و آن را به مدت 5 تا 6 دقیقه روی جوش قرار دهید تا مخلوط شربتی شود و الکل بسوزد. اجازه دهید شراب کاملا خنک شود، سپس با احتیاط باقی مانده را در حفره های یک قالب یخ بریزید و در فریزر قرار دهید. مکعب ها را با ماست پرچرب داخل غذاساز بریزید، سپس مخلوط کنید. شما همچنین می تو،د شراب را بدون پختن الکل منجمد کنید. به سختی یخ نمی زند اما می توان از آن برای ساخت ، استفاده کرد.
لیوان های شراب داغ با پرتقال و بادیان

چه چیزی را با شراب مولد سرو کنید

مشاهده همه دستور العمل ها

ابزارهای پیشنهادی برای تهیه این دستور غذا

  • فر هلندی. یک اجاق هلندی با لبه‌های پهن، ظرف من،ی برای گرم ، شراب داغ روی اجاق گاز است.
  • آهسته پز قابل برنامه ریزی. این یکی پس از اتمام زمان پخت به “گرم نگه داشتن” تغییر می کند. برای شراب پخته شده، بسته به دمای شراب، آن را روی کم یا گرم نگه می دارم.
  • ملاقه. ساده ترین راه برای سرو شراب مولد شما.
لیوان های اجاق گاز ادویه دار شراب با دارچین

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

لیوان شراب مولد آسان با ادویه جات

هر جرعه شراب مولد (و شکلات داغ فرانسوی) مرا وادار می کند که در یک شب پر ستاره سورتمه سواری کنم و سپس خودم را در کنار آتش در یک کافه اروپایی عجیب گرم کنم.

در شب‌هایی که سرما گردنم را می‌،باند و تهدید می‌کند که در استخوان‌هایم جا بیفتد، هیچ چیز مثل این نوشیدنی پر ادویه و معطر مرا گرم نمی‌کند.

امیدوارم این دستور پخت آسان شراب مولد همان میزان شادی را برای سنت تعطیلات شما به ارمغان آورد که برای سنت ما ایجاد می کند.

سوالات متداول

آیا باید شراب مولد را روی حرارت کم گرم کنید یا روی حرارت زیاد؟

از پخت و پز روی حرارت زیاد خودداری کنید، زیرا باعث می شود الکل پخته شود و طعم شراب از بین برود.

آیا شراب مولد گلوتن ندارد؟

آره. شراب یک نوشیدنی طبیعی بدون گلوتن است، همانطور که سایر مواد در این دستور غذا وجود دارد.

آیا شراب مولد گرم سرو می شود؟

آره. به طور سنتی، شراب مولد مانند سیب سیب گرم سرو می شود. با این حال، اگر ترجیح می دهید از شراب مولد خود در دمای اتاق یا سرد لذت ببرید، می تو،د از آن نیز لذت ببرید.

ویدیو شراب مولد

اگر از این ویدیو لذت می برید لطفا در کانال یوتیوب ما مش، شوید. حتماً روی نماد BELL کلیک کنید تا بتو،د اولین ،ی باشید که از ارسال یک ویدیوی جدید مطلع می شوید (و از شما برای اشتراک متشکریم!).

ویدیوی یوتیوب

  • 750 میلی لیتر شراب قرمز (1 بطری) – میوه ای را انتخاب کنید اما نه خیلی شیرین – مرلو، زینفاندل یا کابرنه سووینیون همه خوب کار می کنند
  • 2 فنجان ها آب سیب
  • 1/4 فنجان عسل
  • 1 نارنجی پوست گرفته و آب گرفته
  • 5 میخک کامل
  • 4 غلاف هل سبز
  • 2 چوب دارچین
  • 1 بادیان ستاره ای کامل
  • 1/4 فنجان براندی
  • برش های پرتقال برای چاشنی
  • چوب دارچین برای چاشنی

  • دسته دوبل: این دستور پخت به راحتی قابل اندازه گیری است. به راحتی می تو،د اندازه دسته را به اندازه ای که گلدان خود نگه دارید افزایش دهید.
  • برای ساختن در ظرف غذا: شراب، سیب، عسل، پوست پرتقال و آب پرتقال را به 3 لیتر یا بیشتر اضافه کنید. آرام پز. هم بزنید تا ،یب شوند. میخک، هل، دارچین و بادیان را اضافه کنید. بسته به آرام پز شما بین 30 دقیقه تا 1 ساعت روی حرارت ملایم بپزید تا گرم شود. براندی را هم زده و سرو کنید. برای گرم نگه داشتن شراب، اجاق گاز آهسته را روی تنظیم «گرم نگه دارید» بگذارید. اگر آرام پز شما تنظیم گرم ندارد، به طور متناوب بین «کم» و «خاموش» تغییر دهید.
  • برای ذخیره ،: اجازه دهید شراب مولد شما کاملا خنک شود، سپس آن را در ظرف نگهداری در بسته بریزید و تا 3 روز در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ، مجدد: شراب مولد را به آرامی در یک قابلمه بزرگ روی اجاق گاز روی حرارت ملایم گرم کنید یا باقیمانده آن را در اجاق گاز آهسته خود بریزید و روی LOW دوباره گرم کنید تا گرم شود.

خدمت: 1(از 6)، حدود 8 اونس مایعکا،ی: 228کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 28gپروتئین: 1gچربی: 0.3gچربی های اشباع شده: 0.04gچربی های چند غیر اشباع: 0.1gچربی اشباع شده: 0.04gپتاسیم: 312میلی گرمفیبر: 2gقند: 22gویتامین A: 57IUویتامین سی: 13میلی گرمکلسیم: 45میلی گرماهن: 1میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی پروژه ها و آموزش های مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

ثبت نام

دستور العمل های مرتبط

کوکتل های جشن بیشتر برای فصل تعطیلات:

پانچ کریسمس درخشان، با طراوت و خوشمزه برای جمعیت!  با شامپاین، رام، زغال اخته و سیب.  نه به شیرینی، میخ دار، و خیلی قرمز و جشن!  دستور غذا شامل گزینه غیر الکلی است.

کوکتل

پانچ کریسمس

10 دقیقه

یک کاسه شیشه ای شامپاین پانچ با میوه

کوکتل

پانچ شامپاین

1 ساعت 10 دقیقه

رام پانچ در یک لیوان

کوکتل

رام پانچ

1 ساعت 10 دقیقه

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/،ed-wine/