دسته‌ها
اخبار

سیر تفت داده شده و پنیر خامه ای پروسوتو


سیر کباب شده و خامه پنیر پروسوتو با عسل داغ لذت بخش است! این دیپ خوش طعم و خامه ای با عسل داغ خانگی پر می شود و سپس گرم سرو می شود.

ع، بالای یک ظرف پخت با سیر تفت داده شده و پنیر خامه ای پروسوتو با عسل داغ

من با این فکر بزرگ شدم که چیزی به نام پیتزای بد وجود ندارد (ی،ی حتی پیتزای ساب پر هم پیتزای خوبی است، درست است؟ این پیتزا است!) تا زم، که تشخیص داده شد به بیماری سلیاک مبتلا شده ام. پوسته پیتزای بدون گلوتن اغلب در بخش طعم و بافت، چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می‌گذارد، همانطور که در پیتزای بدون گلوتن که اخیراً در ناهار با دوستانم خوردم، مشهود است.

پوسته نازک بود، اما در همان زمان غیر ممکن بود. یه جورایی شبیه مقوا؟ با این حال، تاپینگ روی آن پسر بد بود فراموش نشدنی

توصیف سس سفید، سیر برشته، پروشوتو، پنیر پارمزان، پونه کوهی و عسل داغ در منو، مقاومت در برابر سفارش را غیرممکن کرد، و پس از یک لقمه، مواد لازم برای ملاقات مجدد – به شکل دیپ – را دانستم.

دیپرهای مورد علاقه خود را حذف کنید زیرا سیر سوخاری و پنیر خامه ای پروسوتو با عسل داغ رسماً وضعیت ارتقاء را دریافت می کند – بدون نیاز به پوسته پیتزای بدون گلوتن خام!

نحوه ساخت آن را تماشا کنید!

اگر تا به حال آغشته به انجیر گرم و پنیر بز پروشوتوی من را خورده اید، می د،د که ،یب یک پایه خامه ای مانند پنیر خامه ای با چیزی خوش طعم مانند پروشوتو، به علاوه یک ،صر شیرین، ایجاد می کند. براستی شیب فوق العاده اوه و سروش گرم من یک دیپ سرد چیپسی را به اندازه دختر بعدی دوست دارم، اما چیزی بسیار زیبا و جذاب در مورد یک دستور غذای گرم وجود دارد که همیشه مورد توجه قرار می گیرد.

نم نم نم نم عسل داغ در بالا چیزی است که واقعا این غوطه ور را منحصر به فرد می کند. اگر آن را از دست دادید، عسل داغ در حال حاضر لحظاتی را در دنیا می گذراند. این ،یبی ساده از عسل، فلفل قرمز تند و سرکه سیب است، اما تاثیر زیادی دارد. خیلی خوب و خیلی آسان!

این پیش غذای پر طعم را در گردهمایی تعطیلات بعدی، باشگاه کتاب، غذاخوری اداری یا مهم، شام سرو کنید. این قول می دهد که جوراب مردم را از بین می برد!

ع، بالای سر از پنیر خامه ای پخته شده با عسل داغ

مواد لازم

اگرچه نام دستور پخت – سیر برشته و پنیر خامه ای پروسکوتو با عسل داغ – یک لقمه است، لیست مواد اولیه کوتاه و معمولی است. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید…

برای شیب:

  • سیر: کل سر سیر در فر تفت داده می شود تا حبه ها طلایی و کاراملی شوند. برشته ، سیر به آن طعمی عمیق / ملایم شیرین می دهد که در غوطه ور شدن آن نفوذ می کند.
  • پنیر خامه ای: بدون آن نمی تو،د دستور پخت پنیر خامه ای داشته باشید! من دوست دارم از پنیر خامه ای پرچرب استفاده کنم، اما 1/3 پنیر خامه ای کم چرب هم خوب است. قبل از شروع دستور پخت، مطمئن شوید که در دمای اتاق نرم شده است.
  • خامه ترش: خامه ای به دستور غذا می دهد.
  • گوشت خوک به روش ایتالیایی که سرد سرو میشود: برای هر لقمه طعم دلپذیری ارائه می دهد و به خوبی با عسل داغ جفت می شود.
  • پنیر پارمزان رنده شده: طعمی عمیق و آجیلی به دیپ می دهد، بعلاوه وقتی پنیر را گرم می خورید، کشش های خیس کننده ای ایجاد می کند. یام
  • پونه کوهی خشک: پونه کوهی به طور ک،یک با پیتزا ،یب می شود و طعم آن را شبیه پیتزای سفید می کند که من از آن عصب، نیستم!

برای عسل داغ:

  • عسل: هر چه در دست دارید عالی است
  • فلفل قرمز چیلی فلفل قرمز: مقداری که در این دستور غذا گنجانده ام عسل گرم نسبتا ملایمی ایجاد می کند. به این ترتیب، فلفل قرمز را کم و بیش اضافه کنید تا مزه دار شود.
  • سرکه سیب: یک پاشش کوچک ،اصر شیرین و گرما را برای ایجاد یک نم نم نم نم آب گرم عسل به خوبی تحسین می کند.

دستور غذای پیش غذا را درست کنید

چیزی که من به خصوص در مورد این دستور غذا دوست دارم این است که آماده است. در واقع، من به شما دستور می دهم که پس از مخلوط شدن حداقل چهار ساعت، اجازه دهید مخلوط دیپ در یخچال بماند، اما می توان آن را یک روز کامل قبل از زمان درست کرد. همان چیزی که در مورد عسل داغ وجود دارد – هر چه بنشیند بهتر می شود.

بعد از استراحت و اجازه دادن به مواد مخلوط شوند، طعم واقعاً شب و روز متفاوت است، بنابراین این مرحله را نادیده نگیرید!

با دست یک کراکر را در پنیر خامه ای گرم فرو کنید

چه دیپر برای سرو آن را با

وقتی می‌گویم می‌خواهید این دستور غذا را با قاشق بخورید، شوخی نمی‌کنم، اما اگر می‌خواهید کمی خویشتن‌داری نشان دهید (شخصاً فکر می‌کنم بیش از حد ارزش‌گذاری شده است)، در اینجا دانکرهای بدون گلوتن هستند که من دوست دارم دیپ را با آنها سرو کنم:

بسیار خوب – چه ،ی آماده است ابتدا با چهره در این بشقاب خوش طعم شیرجه بزند؟

کراکر در بشقاب با سیر تفت داده شده و پنیر خامه ای پروسکوتو

طرز تهیه این دستور غذا

مرحله 1: سیر تفت داده شده را درست کنید. ،مت بیرونی کاغذی 2 سر بزرگ یا 3 سر کوچکتر سیر را جدا کنید و فقط کاغذ را در اطراف هر حبه باقی بگذارید.

سرهای سیر روی یک ورقه پخت

1/3 بالای سر سیر را برش دهید تا حبه ها در معرض دید قرار گیرند، سپس روی یک تکه کوچک فویل قرار دهید و روغن زیتون بکر را به مقدار زیاد بپاشید.

فویل را در اطراف دو طرف سیر بالا بیاورید، سپس در ،مت بالایی آن را فشرده کنید تا بسته شود و یک بسته ایجاد شود. من دوست دارم دسته ها را کمی تکان دهم تا مطمئن شوم کل سر با روغن پوشانده شده است. داخل فر 400 درجه قرار دهید سپس به مدت 35-45 دقیقه (بسته به اندازه سر سیرتان) یا تا زم، که حبه ها قهوه ای طلایی و نرم شوند تفت دهید.

سر سیر در یک تکه فویل

3 نکته برای سیر تفت داده شده عالی

درست مانند تفت دادن حبه های سیر ،د شده، ممکن است در حین تفت دادن، کل سر سیر بسوزد که طعم تلخ سیر را در پی خواهد داشت. دوست نداشتن! در اینجا نکات مهم من برای تهیه سیر تفت داده شده کامل آمده است:

  1. اگر هنگام برش دادن ،مت بالای سر، یک دسته از جوانه های سبز را در داخل میخک مشاهده کردید، یک سر جدید سیر انتخاب کنید. در حالی که خود جوانه ها طعم ملایمی دارند، اما وجود آنها نشان می دهد که میخک واقعی طعم تلخی دارد.
  2. روغن را کم نکنید وگرنه سیرتان می سوزد. من دوست دارم از تقریباً 2 قاشق غذاخوری روغن در هر سر استفاده کنم تا اطمینان حاصل کنم که هم رویه ها و هم طرفین حبه های سیر با روغن پوشانده شده اند.
  3. اگر چند حبه سیر در ،مت بیرونی آن بسوزد یا سفت و سفت شد، آن ها را در مقابل اضافه ، به غذا دور بریزید زیرا طعم تلخی خواهند داشت.

سیر تفت داده شده در یک تکه فویل

بگذارید سیر تفت داده شده کمی خنک شود سپس ،مت بیرونی سرها را فشار دهید تا حبه های برشته شده در یک کاسه بزرگ همزن آزاد شوند. از استفاده از انگشتان خود برای است،اج آنها نترسید. این یک روند کمی ،یف است، اما ارزش آن را خواهد داشت!

حبه های سیر تفت داده شده در یک کاسه

مرحله 2: دیپ را انجام دهید. به حبه های سیر تفت داده شده، پنیر خامه ای نرم شده و خامه ترش را اضافه کنید.

پنیر خامه ای نرم شده و خامه ترش در یک کاسه

با همزن دستی یا یک همزن برقی مجهز به ضمیمه همزن هم بزنید تا حبه های سیر صاف و پنیر خامه ای و خامه ترش سبک و هم زده شوند، حدود 1 دقیقه.

مخلوط پنیر خامه ای را در یک کاسه فرو کنید

بعد پروشوتو ،د شده، پنیر پارمزان رنده شده، پونه کوهی خشک و نمک و فلفل را به دلخواه اضافه کنید، سپس روی یک کفگیر قرار دهید و تا بزنید تا مخلوط شوند.

مخلوط دیپ را حداقل به مدت 4 ساعت یا یک شب در یخچال بگذارید، سپس در یک قالب پای 9 اینچی یا ظرف پخت متوسط ​​پهن کنید و در دمای 400 درجه به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید. ما در واقع نمی‌خواهیم این شیب داغ باشد – فقط گرم. شما می تو،د طعم مواد و طعم آن را زم، که گرم نسبت به گرم است بسیار بهتر بچشید.

مواد تشکیل دهنده سیر برشته و پنیر خامه ای پروشوتو را در یک کاسه مخلوط کنید

مرحله 3: عسل داغ را درست کنید. در حالی که دیپ در فر است، عسل، تکه های فلفل قرمز و سرکه سیب را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید و سپس به مدت 15 ث،ه در مایکروویو قرار دهید تا آب ریز شود و به راحتی بریزد.

مواد لازم برای عسل داغ در یک کاسه

عسل داغ را در بالای دیپ گرم بریزید و سپس آن را بخورید!!!! همانطور که گفتم، ما وقتی گرم است نسبت به گرم و حتی دمای اتاق الهی (یا مستقیماً از یخچال به ،وان باقیمانده غذا بیرون بیاید – از من بپرسید که از کجا می‌دانم، ما این غوطه را بیشتر دوست داریم.)

امیدوارم به زودی دلیلی برای درست ، این پنیر خامه ای با الهام از پیتزا پیدا کنید. لذت بردن!

با دست یک کراکر را در پنیر خامه ای گرم فرو کنید

دستور العمل های بیشتر شیطون

جایزه ایمیل رایگان

راهنمای غذا خوردن تمیز 5 روزه

5 روز دستور العمل های هوس انگیز، تازه و نکات تغذیه سالم برای تغییر رژیم غذایی شما.

ع، بالای سر از پنیر خامه ای پخته شده با عسل داغ

سیر تفت داده شده و پنیر خامه ای پروسوتو با عسل داغ

شرح

سیر کباب شده و خامه پنیر پروسوتو با عسل داغ لذت بخش است! این دیپ خوش طعم و خامه ای با عسل داغ خانگی پر می شود و سپس گرم سرو می شود.

،اصر

  • سیر 2 سر بزرگ یا 3 سر کوچک
  • روغن زیتون اضافی
  • 8 اونس پنیر خامه ای، نرم شده تا دمای اتاق
  • 1/2 فنجان خامه ترش
  • 4 اونس پروشوتو، ،د شده
  • 1/2 فنجان پنیر پارمزان رنده شده
  • 1 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
  • نمک و فلفل
  • برای غوطه وری: کراستینی بدون گلوتن، چوب شور، کراکر یا چیپس پیتا
  • برای عسل داغ:
    • 1/4 فنجان عسل
    • 1/2 قاشق چایخوری فلفل قرمز فلفل قرمز (یا بیشتر یا کمتر)
    • 1/2 قاشق چایخوری سرکه سیب

جهت ها

  1. فر را با دمای 400 درجه گرم کنید. لایه های کاغذی بیرونی را از سر سیر جدا کنید و فقط کاغذ را در اطراف حبه های واقعی باقی بگذارید. از یک چاقوی تیز برای برش دادن 1/3 بالای هر سر سیر استفاده کنید تا حبه های داخل آن نمایان شود. توجه داشته باشید: اگر در مرکز حبه‌های سیر جوانه‌های سبز را هنگام برش دادن روی آن مشاهده کردید – یک سر متفاوت سیر انتخاب کنید. جوانه‌های سبز رنگ میخک می‌تواند طعم تلخ میخک را ایجاد کند. سرهای سیر را روی یک تکه فویل قرار دهید سپس روی آن را با روغن زیتون خالص ،ید.
  2. فویل را از کناره های سر سیر بالا بیاورید و روی آن را فشرده کنید تا بخار از آن خارج نشود. بسته‌ها را به آرامی تکان دهید تا مطمئن شوید که کل سر آغشته به روغن است، سپس روی یک ورقه پخت قرار دهید و به مدت 35 تا 45 دقیقه تفت دهید، یا تا زم، که حبه‌های سیر طلایی و نرم شوند. اجازه دهید سیر برشته شده کمی خنک شود سپس با انگشتان خود حبه ها را در یک کاسه مخلوط بزرگ فشار دهید – این بهم ریخته است – خوب است! تکه‌های سیر را که بیش از حد قهوه‌ای و سفت هستند دور بریزید زیرا طعم تلخی خواهند داشت.
  3. پنیر خامه ای نرم شده و خامه ترش را به کاسه همزن اضافه کنید سپس با همزن دستی هم بزنید تا مخلوط یکدست و یکدست شود، حدود 1 دقیقه. پروشوتو ،د شده، پنیر پارمزان رنده شده، پونه کوهی خشک، نمک و فلفل را اضافه کنید تا مزه دار شود، سپس روی یک کفگیر قرار دهید و هم بزنید تا مخلوط شوند. روی کاسه همزن را بپوش،د، سپس حداقل 4 ساعت و تا یک شب در یخچال قرار دهید.
  4. فر را از قبل با دمای 400 درجه گرم کنید، سپس مخلوط را در یک صفحه پای 9 اینچی یا ظرف پخت متوسط ​​بریزید و در یک لایه یکنواخت پخش کنید. به مدت 8-10 دقیقه یا تا زم، که کاملا گرم شود بپزید.
  5. در حالی که دیپ در فر است، مواد عسل داغ را در یک کاسه کوچک اضافه کنید، سپس به مدت 15 ث،ه در مایکروویو قرار دهید و هم بزنید تا مخلوط شوند. عسل داغ را روی دیپ بپاشید، سپس آن را گرم یا در دمای اتاق سرو کنید – من دوست ندارم این لوله کشی را داغ سرو کنم، زیرا وقتی به سادگی گرم است، می تو،د طعم همه طعم ها را بهتر بچشید!

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کولاژ ع، سیر برشته و پنیر خامه ای پروسوتو با عسل داغ

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/roasted-garlic-and-prosciutto-cream-cheese-dip-with-،t-،ney/