دسته‌ها
اخبار

سیب زمینی هاسلبک – WellPlated.com


وقتی این ها را قرار می دهید، فک ها می افتند سیب زمینی هاسلبک روی میز. نه تنها زرق و برق ترین سیب زمینی های این سرزمین هستند، بلکه طعم آنها نیز باورن،ی است!

تابه ای از بهترین سیب زمینی ها

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

آکاردئونی از سیب‌زمینی‌های ترد در بیرون، خامه‌ای در داخل، با کره‌ای سیری شگفت‌انگیز که بین هر لایه ظریف ویفر قرار گرفته است، این سیب‌زمینی‌های پشته‌دار غذای جانبی هستند که مهمانان شما به یاد خواهند آورد.

بر ،ی پوشیده نیست که همه عاشق سیب زمینی سوخاری خوب هستند، اما هوس‌بک چیز خاصی است.

H،elback چیست؟

  • هاسلبک یک روش برش است که شامل برش نازک در حدود سه چهارم مسیر از طریق اسپاد است در حالی که ،مت پایین آن دست نخورده باقی می ماند.
  • این باعث ایجاد سطح اضافی برای پوشش دادن سیب زمینی ها با طعم داخل و خارج می شود. داخل برش ها ،ی می شود، در حالی که لبه های بیرونی ترد می شوند.
  • خوردن سیب زمینی ها بسیار شیک به نظر می رسد، اما انجام آن به طرز شگفت انگیزی آسان است و راهی سرگرم کننده برای افزودن طعم به غذای خود است.

و اجازه دهید دوباره بگویم: سیب زمینی هاسلب طعم بسیار خوبی دارند.

روش برش هم بافت های ترد و هم ،ی ایجاد می کند که این ظرف را متمایز می کند.

راحتی پوره سیب زمینی را با ترد یک چیپس، همه در یک ظرف به دست می آورید!

چرا آنها را سیب زمینی “هوسبک” می نامند؟

نام “H،elback” از رستور، در استکهلم، سوئد به نام “H،elbacken” گرفته شده است، جایی که سیب زمینی هاسلبک برای اولین بار در دهه 1940 ساخته شد. روش برش در حال حاضر به طور گسترده ای برای بلند ، نه تنها اسپاد، بلکه مرغ، ژامبون، کدو حلوایی، سیب هاسلبک استفاده می شود.

چگونه بهترین سیب زمینی هاسلبک را درست کنیم

برش دادن سبک h،elback کمی زمان بیشتری می برد، اما دشوار نیست. حتی می تو،د این کار را از یک روز قبل انجام دهید.

پس از برش، به سادگی طعم کره را بین برش ها بریزید، بپزید و سپس سرو کنید!


مواد تشکیل دهنده

  • سیب زمینیها. سیب زمینی نشاسته ای مانند روست (که گاهی اوقات به آن سیب زمینی آیداهو می گویند) سیب زمینی انتخابی من برای سیب زمینی های بدون ،اش است زیرا پوست به خوبی ترد می شود و سیب زمینی واقعاً منبسط می شود تا در تمام کره خیس شود. این داخل ،ی می شود و صمغی نمی شود: امتیاز بگیرید!

مبا، بازار

  • می تو،د از سیب زمینی طلای یوکان به جای رست استفاده کنید. آنها به طور طبیعی طعم کره ای بیشتری دارند، اما در سمت متراکم تر در مقابل کرکی تر خواهند بود.
  • از سیب‌زمینی قرمز برای تهیه سیب‌زمینی بی‌،ب استفاده نکنید. آنها به اندازه زنگ زدگی منبسط یا ترد نمی شوند زیرا قوام مومی تری دارند.

نکته!

سیب زمینی هایی با اندازه تقریبا یکنواخت انتخاب کنید تا به طور یکنواخت بپزند، زیرا آنها را با هم می پزید.

  • کره. سیب زمینی + کره = کبریت ساخته شده در بهشت. برای عامل ولع ضروری است.
  • روغن زیتون. مخلوط با کره، به ترد شدن کامل سیب زمینی کمک می کند.
  • سیر. برای داشتن ،یبی از طعم و مزه، به زیبایی با کره هماهنگ می شود.
  • فلفل قرمز دودی. این اختیاری است، اما برای افزودن یک ،صر دودی و خوش طعم که یادآور بیکن است از آن لذت می برم.
  • گیاهان تازه. برای رنگ و سیب زمینی برای زندگی. من پیازچه، جعفری یا ،یبی از هر دو را توصیه می کنم. تازه برو اینجا

جهت

اضافه ، نمک به کره برای بهترین چاشنی دستور العمل سیب زمینی بدون گل
  1. کره سیر آب شده را درست کنید.
بهترین ابزار برای برش سیب زمینی ها
  1. سیب زمینی ها را نازک برش دهید – یک قاشق چوبی در هر طرف قرار دهید تا از برش تا انتها جلوگیری کنید.
مسواک زدن سیب زمینی های ،د شده با کره چاشنی شده
  1. مخلوط کره ذوب شده را بین برش های سیب زمینی و بالای سیب زمینی ها ،ید.

نکته!

وقتی کره و روغن طعم‌دار می‌خورید، مطمئن شوید که واقعاً بین تک تک تکه‌ها قرار می‌گیرید. کمی وقت بگذارید اما ارزشش را دارد.

ماهی تابه سیب زمینی را برش دهید
  1. سیب زمینی ها را در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 45 تا 55 دقیقه بپزید. لذت ببرید!

انواع سیب زمینی هاسلبک

علاوه بر ظاهر، یکی دیگر از چیزهای جالب با سیب زمینی هاسلبک این است که می توان آنها را با طعم های مختلف و رویه های مورد علاقه خود پر کرد و حتی به ،وان یک غذای اصلی درست کرد.

در 5 دقیقه آ، پخت، سیب زمینی ها را از فر خارج کرده و رویه های دلخواه را اضافه کنید. در اینجا چند ،یب خوشمزه وجود دارد:

  • بیکن + چدار. بیکن پخته و ،د شده به اضافه چدار تیز رنده شده، با خامه ترش برای سرو. می تو،د بیکن را با استفاده از سرخ کن (دستورالعمل های ساده در اینجا: بیکن سرخ کن هوا) یا روش مورد علاقه من، بیکن پخته شده در فر تهیه کنید.
  • مزرعه زستی. با قلم مو با سس رنچ، پنیر پارمزان بریزید و سپس پیاز سبز و پنیر بیشتری بپاشید.
  • پیاز کاراملی + گرویر. این یک ،یب غنی است که مطمئناً یک غذای جانبی خاص خواهد بود. شما همچنین می تو،د مقداری بیکن در آنجا بریزید.
  • مقداری پروتئین اضافه کنید. سیب زمینی را از ظرف کناری به غذای اصلی برگرد،د و با کمی مرغ ،د شده (نحوه پخت مرغ ،د شده را بررسی کنید) یا استیک نازک برش خورده (به استیک سرخ کن هوا مراجعه کنید تا استیک را به راحتی هم بزنید).

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. تا 5 روز در یخچال در ظرف در بسته نگهداری شود.
  • برای گرم ،. سیب زمینی های باقیمانده را در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 20 تا 25 دقیقه یا تا زم، که گرم شوند بپزید. می توان از مایکروویو برای گرم ، غذای باقی مانده استفاده کرد، اما سیب زمینی ها ترد نمی شوند.
  • یخ زدن. اگر منجمد شده باشد، سیب زمینی هاسلبک لطیف خواهد بود و همان بافت ترد را نخواهد داشت، بنابراین من آن را توصیه نمی کنم.

نحوه درست ، سیب زمینی هاسلبک از قبل

چند راه برای آماده ، سیب زمینی ها از قبل وجود دارد تا در زمان سرو صرفه جویی کنید.

  • سیب زمینی را از قبل برش دهید. می تو،د سیب زمینی را از روز قبل آماده کنید. با این حال، آنها باید در یک کاسه آب ذخیره شوند و برای جلوگیری از قهوه ای شدن آنها بسته بندی شوند. روز، سیب زمینی ها را تا حد امکان آبکش کرده و خشک کنید و سپس بقیه دستور را دنبال کنید و بپزید.
  • کاملا پخت. روش دیگر این است که می تو،د ظرف را از روز قبل به طور کامل درست کنید، بسته بندی کنید و در یخچال قرار دهید و سپس در فر با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

چه چیزی را با سیب زمینی هاسلبک سرو کنید

این سیب‌زمینی‌ها تقریباً با هر خوراکی یک طرف اصلی هستند. از روز شکرگزاری، کریسمس، عید پاک، تا هر روز بین!

مشاهده همه دستور العمل ها

ابزارهای پیشنهادی برای تهیه این دستور غذا

  • چاقوی سرآشپز. هر آشپزی باید یک خوب چاقو
  • تخته برش. ضروری آشپزخانه یک BIG بگیرید تا بتو،د تمام سبزیجات خود را روی آن ،د کنید.
  • تابه پخت. تابه های امتحان شده و واقعی که من برای همه چیز از مرغ گرفته تا کلوچه استفاده می کنم!

بهترین تخته برش بدون لغزش

من عاشق داشتن یک تخته برش بزرگ و بدون لغزش برای تمام آماده سازی های آشپزی، به خصوص سبزیجات هستم. این دستگاه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و دارای شیارهایی برای گرفتن هر گونه آبمیوه است.

ماهی تابه ای از سیب زمینی بدون ،چنگ با پیازچه
تابه ای از بهترین سیب زمینی ها

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

شما و مهمانانتان طرفداران پر و پا قرص این طرفدار سیب زمینی خواهید بود!

سوالات متداول

ساده ترین راه برای برش سیب زمینی هاسلبک چیست؟

برای اینکه چاقوی شما به طور تصادفی از طریق سیب زمینی برش نخورد، در حین برش دادن لایه ها، چاپستیک ها یا دسته قاشق های چوبی را در دو طرف سیب زمینی قرار دهید. سپس به دقت لایه های یکنواخت را به ضخامت حدود ⅛ اینچ برش دهید. بهترین وسیله برای درست ، سیب زمینی هاسلبک چاقوی تیز و کمی غلظت است!

چگونه می توانم سیب زمینی هاسلبک را ترد کنم؟

برای اطمینان از ترد شدن درست سیب زمینی ها، برش های خود را نازک و یکنواخت کنید – هر کدام حدود ⅛ اینچ، و هنگام پخت، ظرف را بیش از حد شلوغ نکنید.

آیا سیب زمینی هاسلبک باید پوست کنده شود؟

من ترجیح می‌دهم برای سیب‌زمینی‌های بی‌،ب، پوست سیب‌زمینی را پوست نگیرم، زیرا پوست آن‌ها به زیبایی ترد می‌شود و طعم خوب و شوری دارد. به علاوه، پوسته ها اطلاعات تغذیه ای خوبی مانند ویتامین C و فیبر دارند. در صورت تمایل می تو،د سیب زمینی ها را پوست بگیرید اما لازم نیست.

  • 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 3 قاشق غذاخوری کره بدون نمک
  • 4 حبه های بزرگ سیر چرخ کرده
  • 2 قاشق چای خوری نمک به علاوه چند نیشگون
  • 2 قاشق چای خوری فلفل قرمز دودی اختیاری
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه زمینی
  • 6 آیداهو متوسط ​​یا سایر سیب زمینی های سرخ شده هر کدام حدود 10 اونس
  • 3 قاشق غذاخوری پیازچه تازه یا جعفری ریز ،د شده یا ،یبی

  • یک توری را در مرکز فر خود قرار دهید و از قبل با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه فر لبه دار را با کاغذ روغنی یا یک تشت پخت سیلی، بپوش،د. روغن زیتون، کره و سیر را در یک قابلمه کوچک بریزید. روی متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. با ذوب شدن کره، روغن شروع به جوشیدن می کند. تابه را بچرخ،د و وقتی کره تقریباً آب شد آن را مدام هم بزنید. به محض اینکه کره کاملا ذوب شد و بوی سیر بسیار معطر شد، قابلمه را از روی حرارت بردارید و 15 ث،ه دیگر هم بزنید. 2 قاشق چایخوری نمک، پاپریکا دودی و فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید.

  • سیب زمینی ها را روی تخته برش قرار دهید و دسته های قاشق چوبی یا چوب های غذاخوری را در دو طرف آن قرار دهید. سیب زمینی را به ورقه های بسیار نازک (حدود 1/8 اینچ) برش دهید، 1/4 اینچ را برش نخورده در ته آن بگذارید تا سیب زمینی دست نخورده بماند (قاشق به شما کمک می کند تا تمام طول را برش نزنید). به ورقه پخت آماده شده منتقل کنید. این کار را با سیب زمینی های باقیمانده تکرار کنید و بین هر کدام کمی فاصله بگذارید.

  • با یک برس شیرینی پزی، مخلوط کره را بین هر تکه سیب زمینی (ارزش آن را دارد که همه آنها را بگیرید!) و روی سیب زمینی ،ید. مقداری از مخلوط کره روی تابه نفوذ می کند – با استفاده از برس آن را صاف کنید و دوباره روی سیب زمینی بشویید. اگر در انتها مقداری از سیر پخته شده در تابه باقی ماند، آن را به سادگی دور بریزید (کار خود را با طعم دادن به کره و روغن انجام داده است). آنقدر بپزید تا سیب زمینی ها در بیرون ترد شوند و داخل چنگال نرم شوند، حدود 45 تا 55 دقیقه بسته به اندازه آنها، در صورتی که به طور یکنواخت برشته نشدند، تابه را 180 درجه بچرخ،د. به محض اینکه سیب زمینی ها از فر خارج شدند، با کمی نمک اضافی و سبزی های تازه مزه دار کنید. اجازه دهید چند دقیقه خنک شود، سپس لذت ببرید.

  • برای ذخیره ،. تا 5 روز در یخچال در ظرف در بسته نگهداری شود.
  • برای گرم ،. سیب زمینی های باقیمانده را در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 20 تا 25 دقیقه یا تا زم، که گرم شوند بپزید. می توان از مایکروویو برای گرم ، غذای باقی مانده استفاده کرد، اما سیب زمینی ها ترد نمی شوند.
  • یخ زدن. اگر منجمد شده باشد، سیب زمینی هاسلبک لطیف خواهد بود و همان بافت ترد را نخواهد داشت، بنابراین من آن را توصیه نمی کنم.

خدمت: 1سیب زمینیکا،ی: 306کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 40gپروتئین: 5gچربی: 15gچربی های اشباع شده: 5gچربی های چند غیر اشباع: 1gچربی اشباع شده: 8gچربی ترانس: 0.2gکلسترول: 15میلی گرمپتاسیم: 919میلی گرمفیبر: 3gقند: 1gویتامین A: 571IUویتامین سی: 14میلی گرمکلسیم: 37میلی گرماهن: 2میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی پروژه ها و آموزش های مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

ثبت نام

دستور العمل های بیشتر سیب زمینی

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/h،elback-،atoes/