دسته‌ها
اخبار

سوپ مرغ و برنج وحشی قابلمه


سوپ مرغ و برنج وحشی یک دستور پخت سریع و سالم قابلمه است که برای شب های شلوغ عالی است. تمام مواد را در قابلمه اضافه کنید سپس فشار دهید!

ع، بالای سر یک کاسه دیگ سوپ مرغ برنج وحشی

اخیراً از کنار TikTok رد شدم که POV مردی را از رسیدن به خانه از محل کار به اشتراک می‌گذاشت تا ببینم همسرش شام آماده است و در دیگ منتظر می‌ماند. او بلافاصله روی زمین افتاد و سعی کرد از در خارج شود.

من از روی صندلی پایین افتادم (بسیاری از نظر دهندگان این کار را ،د نه، که من می‌دانم!) به‌،وان یک خالق دستور غذا، من از آن لذت بردم، زیرا دستور العمل‌های قابلمه می‌توانند تا حدی مبهم، ،ل‌کننده، و بدون بافت یا رنگ باشند.

خوشبختانه سوپ مرغ و برنج وحشی یکی از این دستورها نیست!

این دستور پخت سوپ مغذی، آبگوشت و آهسته طعمی شبیه چیزی است که در یک اغذیه فروشی یا کافه محلی میل کنید. این پر از سبزیجات رنگارنگ و سالم، گیاهان و ادویه های پررنگ، مرغ لطیف، و برنج وحشی چاق است. این غذا به همان راحتی که 3 کاسه است!

کاسه سوپ مرغ و برنج وحشی با قاشق

نحوه ساخت آن را تماشا کنید!

غذای راحت و راحت ساده

این سوپ برنج وحشی مرغ نه تنها یکی از دستور العمل های مورد علاقه من در هوای خنک است، بلکه یکی از دستور العمل های مورد علاقه من برای بردن به افرادی است که نیاز به یک وعده غذایی آرام بخش دارند. خواه مریض باشند، تازه بچه دار شده باشند یا هر دلیل دیگری در این بین – درست است که می گویند: سوپ مرغ روح را تغذیه می کند!

با این حال، من معمولاً از گیرنده می‌پرسم که آیا می‌خواهد سوپ را به آرامی پخته و گرم تحویل داده شود، یا به ،وان یک کیت غذا تا بتواند آن را در قابلمه خود بریزد، یا به ،وان یک بسته فریزر تا بتواند سوپ را درست کند. برای آنها من، تر است. این دستور غذا فوق العاده همه کاره است و مورد علاقه مردم است. طعم و تجربه غذا خوردن بسیار راحت است!

مواد لازم

من دوست دارم که من همیشه مواد لازم برای سوپ مرغ و برنج وحشی را در دسترس داشته باشید. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • سینه مرغ: وقتی به شما می گویم سینه های مرغ فقط باید به مدت 4 ساعت کم پخته شوند، به من اعتماد کنید تا آبدار و لطیف شوند. دیگر و در نهایت با مرغ سفت، خشک و خشک مواجه خواهید شد.
  • سبزیجات: پیاز یا موسیر، هویج و کرفس تغذیه را تقویت می کنند.
  • سیر: بدون آن نمی توان سوپ مرغ خورد!
  • گیاهان و ادویه های خشک شده: نمک، فلفل، آویشن خشک، مریم گلی خشک شده، رزماری خشک و برگ بو طعم دلپذیری به این سوپ می دهد.
  • کره: این سوپ کم چرب است، بنابراین چند تکه کره به آن طعم و مزه و کمی غلیظی می بخشد.
  • آب یا آب مرغ: در این دستور می تو،د از آب مرغ یا آب مرغ به جای هم استفاده کنید. استاک مرغ قابلمه فوری خانگی عالی خواهد بود!!
  • ،یب برنج وحشی-برنج قهوه ای: این دستور غذا از ،یب برنج قهوه ای برنج وحشی در مقابل برنج قهوه ای مستقیم یا برنج مستقیم وحشی استفاده می کند. مارکی را که استفاده از آن را توصیه می کنم در زیر به اشتراک می گذارم.

آیا می تو،د سوپ مرغ و برنج وحشی را منجمد کنید؟

سوپ مرغ و برنج وحشی یکی از دستور العمل های مورد علاقه من برای فریز ، است قبل از پخت و پز تمام مواد به جز آب گوشت را داخل کیسه فریزر Ziplock بریزید سپس صاف کنید. 24 ساعت قبل از پخت آهسته، کیسه را در یخچال ذوب کرده و در قابلمه بریزید. آبگوشت را اضافه کنید و “روشن” را فشار دهید – آسان است!

FYI: USDA توصیه می کند که مرغ منجمد را در اجاق های آهسته نپزید، به همین دلیل است که من بسته فریزر را قبل از اضافه ، به قابلمه آب می کنم.

نکته دیگر: من از خوانندگان خواسته ام که کیت غذا را با شمش مرغ منجمد کنند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهند این است که وقتی مواد را در آرام پز می ریزند آب اضافه کنند، که به نظر من بسیار عالی است!

زنی که کاسه ای از سوپ برنج وحشی مرغ را در دست دارد

طرز تهیه این دستور غذا

مرحله 1: مواد را به قابلمه اضافه کنید. به شما گفتم که این آسان است! ؛) همه مواد را به یک اضافه کنید دیگ سفالی 6 لیتری سپس هم بزنید، روی آن را بپوش،د و به مدت 4 ساعت با دمای کم بپزید.

مواد لازم برای سوپ مرغ دیگ و برنج وحشی در قابلمه

مرحله 2: مرغ را ،د کنید. مرغ پخته شده را با انبر از قابلمه خارج کرده و سپس آن را ،د کرده و دوباره داخل سوپ بریزید.

همانطور که اشاره کردم، فکر می‌کنم یک تصور غلط رایج این است که سینه‌های مرغ باید ساعت‌ها آهسته بپزند، اما اینطور نیست. فقط بعد از 4 ساعت در آهسته پز باید با یک ضربه چنگال ،د شود!

2 چنگال سینه مرغ ،د شده روی تخته برش

برنج مورد علاقه من برای استفاده

،یب برنج قهوه‌ای و برنج وحشی را برای کاسه عالی سوپ مرغ و برنج وحشی توصیه می‌کنم. برنج وحشی لوندبرگ. به آرامی در همان زمان مرغ پخته می شود، بنابراین همه چیز کاملاً پخته و در همان زمان انجام می شود.

گفته می‌شود، اگر از برند دیگری از برنج استفاده می‌کنید، پختن آن ممکن است بیشتر طول بکشد. اگر اینطور است، مرغ ،د شده را در یخچال نگهداری کنید تا برنج آماده شود، سپس آن را درست قبل از سرو هم بزنید.

کیسه برنج وحشی جلوی دیگ

نحوه نگهداری سوپ مرغ و برنج وحشی

این سوپ دوباره گرم می شود. بگذارید خنک شود تا سوپ تقریباً به دمای اتاق برسد سپس در ظرف های دربسته بریزید و به مدت 3 تا 4 روز در یخچال نگهداری کنید. دوباره در مایکروویو یا در قابلمه ای روی اجاق گاز گرم کنید. ممکن است لازم باشد هنگام گرم ، مجدد مقداری آب یا آب مرغ اضافه کنید.

به نظر من برنج پخته > یخ زده > آب شده > گرم شده خوب نمی ماند، بنابراین توصیه نمی کنم این دستور سوپ را بعد از پختن فریز کنید.

ع، بالای سر یک کاسه دیگ سوپ مرغ برنج وحشی

سوپ مرغ و برنج وحشی واقعاً یکی از غذاهای مورد علاقه خانواده ما است. بچه‌ها و شوهرم آن را سیرکننده و آرامش‌بخش می‌دانند، و من دوست دارم که خیلی راحت کنار هم قرار می‌گیرد و (آهسته) پخته می‌شود. من معمولا با سالاد جانبی یا نان کره سیر سرو می کنم و به مسابقات می رویم. امیدوارم شما و شما هم مثل ما این دستور پخت ساده و ساده را دوست داشته باشید – لذت ببرید!

زن در حال گذاشتن کاسه ای از مرغ و سوپ برنج وحشی روی پیشخوان

دستور العمل های بیشتر سوپ مرغ دنج

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند

ع، بالای سر یک کاسه دیگ سوپ مرغ برنج وحشی

سوپ مرغ و برنج وحشی قابلمه

شرح

سوپ مرغ و برنج وحشی یک دستور پخت سریع و سالم قابلمه است که برای شب های شلوغ عالی است. تمام مواد را در قابلمه اضافه کنید سپس فشار دهید!

،اصر

  • سینه مرغ 1 پوند
  • 1 پیاز کوچک یا موسیر بزرگ، ،د شده
  • 2 هویج، ورقه ای نازک (~1 فنجان)
  • 2 ساقه کرفس، نازک برش خورده
  • 2 حبه سیر، فشرده یا ریز شده
  • 1-1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 قاشق چایخوری فلفل
  • 1/2 قاشق چایخوری آویشن خشک
  • 1/4 قاشق چایخوری مریم گلی خشک شده
  • رزماری خشک شده کوچک، بین انگشتانتان له شده است
  • 1 برگ بو بزرگ یا 2 عدد کوچک
  • 2 قاشق غذاخوری کره
  • 6 فنجان آب مرغ
  • 3/4 فنجان مخلوط برنج وحشی-برنج قهوه ای (من مزارع Lundberg را توصیه می کنم)

جهت ها

  1. همه مواد را در یک قابلمه 6 لیتری بریزید و سپس به مدت 4 ساعت یا تا زم، که سینه های مرغ پخته شوند، با حرارت کم بپزید. برنج باید در همان زمان انجام شود. مرغ را ریز ،د کنید سپس دوباره داخل سوپ بریزید و سرو کنید (سوپ با سرد شدن کمی غلیظ می شود).

یادداشت

  • بسته به نوع برنجی که استفاده می کنید، ممکن است تا 4 ساعت پخته نشود. اگر اینطور است، مرغ را رنده کنید، سپس در یخچال بگذارید تا برنج نرم شود، سپس در سوپ بریزید و اجازه دهید 5 دقیقه قبل از سرو گرم شود.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، بالای سر ع، یک کاسه دیگ سوپ مرغ برنج وحشی


منبع: https://iowagirleats.com/crock-،-chicken-and-wild-rice-soup/