دسته‌ها
اخبار

سوپ عدس و هویج – بر اساس یک بودجه گیاهی


به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.

این سوپ عدس و هویج آسان و یک دیگ یک غذای دل،ب و خوش طعم است پروتئین، فیبر و آنتی ا،یدان ها. سوپ سبزیجات سرشار از طعم های گرم، شور و اومامی از سس اومامی سبزیجات یوندو که می تو،د به تنهایی یا با یک تکه نان ،د شده نوش جان کنید. شما این را خواهید داشت فقط در 40 دقیقه با تنها 10 دقیقه کار عملی آماده است.

سوپ عدس و هویج را در یک کاسه در مقابل یک سطح سبک کامل کنید

یک سوپ آسان، مغذی و خوشمزه

شکم پر کننده، سالم و فوق العاده خوشمزه! این دستور پخت سوپ به دلایل زیر دستور پخت پاییز تا بهار شما خواهد بود:

  • سالم. عدس یکی از سالم‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین پروتئین‌های گیاهی موجود است. آنها همچنین سرشار از فیبر و آهن هستند. این سوپ همچنین دارای هویج است که دوز خوبی از بتاکاروتن و آنتی ا،یدان های قوی را فراهم می کند و همچنین سیب زمینی که منبع عالی کربوهیدرات های انرژی زا و مواد معدنی زیادی است.
  • خوشمزه – لذیذ. من استفاده کردم سس اومامی گیاهی یوندو تا به این سوپ طعم و مزه فوری بدهد! این یک چاشنی همه کاره است که با دانه های ،ر شده سویای ارگ،ک مخلوط شده با آبگوشت غلیظ هشت نوع سبزیجات برای طعم طبیعی و متعادل طعم مرزه و اومامی تهیه می شود. این 100٪ وگان، بدون گلوتن، غیر GMO و کاملاً عاری از MSG و مواد نگهدارنده است. می تو،د آن را در آمازون دریافت کنید و کد من PLATNYOND 10٪ تخفیف اضافی به شما می دهد.
  • آسان. درست ،ش هم فوق العاده راحته فقط 10 دقیقه برای آماده ، مواد و 5 دقیقه دیگر طول می کشد تا همه چیز در قابلمه را تهیه کنید. سوپ ظرف 30 تا 40 دقیقه بدون نیاز به ایستادن جلوی اجاق گاز پخته می شود.
  • ساده. سبزیجات سالم، ادویه جات ترشی جات و چاشنی تمام چیزی است که نیاز دارید. لیست مواد تشکیل دهنده کوتاه و شیرین است! از وقتی استفاده کردم سس یوندو، من برای رسیدن به آن عمق طعم که ساعت ها دم کرده است، به چیزهای زیادی نیاز ندارم. می‌تو،د از آن هنگام درست ، بسیاری از غذاهای گیاهی استفاده کنید و بدون افزودن نمک، روغن یا کره گیاهی، طعم آن‌ها را فوراً شگفت‌انگیز کنید.

مواد لازم

در اینجا لیستی از مواد لازم برای تهیه این سوپ عدس و هویج آمده است:

مواد تشکیل دهنده سوپ عدس و هویج با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • عدس – من برای درست ، این سوپ از عدس قهوه ای استفاده کردم چون به راحتی پیدا می شود، در هنگام پخت به خوبی فرم خود را حفظ می کند و طعم خاکی خوبی دارد. شما همچنین می تو،د از عدس زرد یا قرمز استفاده کنید، اگرچه آنها تمایل دارند به سرعت پخته شوند، بنابراین مطمئن شوید که زمان پخت را کاهش داده اید.
  • سبزیجات – به هویج، سیب زمینی سرخ شده، پیاز و سیر نیاز دارید. در صورت تمایل می تو،د سبزیجات بیشتری اضافه کنید. کرفس، پیاز سبز، زنجبیل، نخود، سیب زمینی شیرین و گل کلم گزینه های خوبی هستند.
  • سس اومامی سبزیجات یوندو – من از 6 قاشق چایخوری برای 6 فنجان آب استفاده کردم. می تو،د آن را مستقیماً از آمازون ،یداری کنید اینجا و از کد من PLANTYOND برای 10٪ تخفیف اضافی در آمازون استفاده کنید!
  • ادویه ها – زیره آسیاب شده و پودر زردچوبه را اضافه کردم تا طعم گرمتر، عطر مطبوع و رنگ خوبی به سوپ بدهد.
  • روغن زیتون – یا روغن دیگری با طعم خنثی.
  • آب لیمو – این اختیاری است، اما ظاهری تلخ و روشن به سوپ اضافه می کند.
  • اب

این تغییرات را نیز امتحان کنید!

  1. آن را ،ی کنید. اگر دوست دارید نسخه خامه‌تری و غنی‌تری از این سوپ درست کنید، می‌تو،د یک قطره شیر نارگیل پرچرب به مخلوط اضافه کنید یا قبل از سرو یک ماست وگان اضافه کنید.
  2. آن را ضخیم تر کنید. سیب زمینی و عدس به سوپ قوام غلیظی می دهند، اما اگر می خواهید حجم بیشتری به سوپ بدهید، می تو،د نیمی از مخلوط سوپ را در مخلوط کن بریزید و پوره کنید و دوباره به قابلمه اضافه کنید. همچنین می تو،د از مخلوط کن دستی غوطه ور استفاده کنید و مخلوط کنید تا همه چیز یکدست و غلیظ شود.
  3. یک ضربه تند به آن بزنید. اگر دوست دارید سوپتان تند باشد، می‌تو،د فلفل قرمز، کاین یا پودر فلفل قرمز را به مخلوط اضافه کنید.

طرز تهیه سوپ عدس و هویج

تنها چیزی که برای درست ، آن نیاز دارید یک گلدان و چند دقیقه است!

  • 1) آروماتیک ها را تفت دهید. پیاز و هویج را در روغن زیتون حدود 5 دقیقه تفت دهید. سپس سیر را اضافه کرده و 1 دقیقه دیگر تفت دهید. مخلوط را در یک کاسه کوچک کنار بگذارید.
مواد تشکیل دهنده سوپ عدس و هویج با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
شات هویج و پیاز اضافه شده به ماهیتابه را پردازش کنید
فرآیند اضافه ، سیر به ماهیتابه
  • 2) باقی مواد را اضافه کنید. در همان قابلمه 6 پیمانه آب اضافه کنید و بگذارید بجوشد. 6 قاشق چایخوری اضافه کنید سس یوندو و خوب مخلوط کنید. سپس پیاز، هویج و سیر را دوباره اضافه کنید. زیره، زردچوبه، عدس و سیب زمینی را اضافه کنید. بگذارید کمی به جوش بیاید.
بسته بندی ادویه اومامی سبزیجات yondu نزدیک
شات هویج و پیاز اضافه شده به ماهیتابه را پردازش کنید
فرآیند اضافه شدن چاشنی ها به گلدان
فرآیند اضافه شدن عدس به قابلمه
فرآیند اضافه ، سیب زمینی به قابلمه
  • 3) بجوش،د. وقتی مخلوط به جوش آمد، حرارت را ملایم کرده و به مدت 20 تا 30 دقیقه یا تا زم، که عدس ها به دلخواه شما نرم شوند، بپزید.
  • 4) مزه دار کنید و سرو کنید. پس از اتمام پخت، در صورت نیاز نمک را به مزه اضافه کنید. اگر دوست دارید می تو،د آب نصف لیمو را در قابلمه ،ید یا برش های لیمو را به کاسه خود اضافه کنید. لذت ببرید!

سوالات متداول

چرا سوپ من خیلی غلیظ است؟

اگر این اتفاق افتاد، فقط آب بیشتری اضافه کنید تا غلظت مورد نظر خود را بدست آورید. توجه داشته باشید که با سرد شدن غلیظ تر می شود زیرا عدس و سیب زمینی مقداری از مایع را جذب می کنند.

آیا اول عدس را خیس کنم؟

نیازی به این مرحله اضافی نیست. با دم کشیدن سوپ، عدس نرم و لطیف می شود.

آیا می توانم از ادویه های دیگر استفاده کنم؟

بله حتما. من آن را ساده نگه داشتم زیرا چاشنی یوندو برای دادن طعم عالی به سوپ کافی است، اما اگر می خواهید ادویه های بیشتری اضافه کنید، این کار را انجام دهید.

چرا عدس های من لطیف است؟

این می تواند به این دلیل باشد که آنها را با حرارت بالا پخته اید. آنها باید به آرامی بجوشد تا نرم شوند اما همچنان دست نخورده شوند.

سوپ عدس و هویج را در یک کاسه در مقابل یک سطح سبک کامل کنید

یادداشت های پیش رو و ذخیره سازی بنویسید

این سوپ عدس و هویج افزودنی عالی برای آماده سازی وعده های غذایی هفتگی شماست! می تو،د یک دسته بزرگ تهیه کنید و ،مت های آن را تا 4 روز در یخچال و تا سه ماه در فریزر نگهداری کنید. اطمینان حاصل کنید که یک شب در یخچال ذوب شده و دوباره روی اجاق گاز گرم کنید. فقط اگر خیلی غلیظ شد مایع بیشتری اضافه کنید.

پیشنهادات خدمت

آن را با یک تکه نان خانگی دل،ب برای پاک ، کاسه، یک تکه نان فوکاچیا برای غوطه ور ،، یا یک سالاد تازه در کنار آن برای یک وعده ناهار یا شام سبک سرو کنید.

ع، ها توسط آلفونسو رویا

سوپ عدس و هویج را در یک کاسه در مقابل یک سطح سبک کامل کنید
  • پیاز و هویج را در روغن زیتون حدود 5 دقیقه تفت دهید. سپس سیر را اضافه کرده و 1 دقیقه دیگر تفت دهید. مخلوط را در یک کاسه کوچک کنار بگذارید.

  • در همان قابلمه 6 پیمانه آب اضافه کنید و بگذارید بجوشد. 6 قاشق چایخوری یوندو را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. سپس پیاز، هویج و سیر را دوباره اضافه کنید. زیره، زردچوبه، عدس و سیب زمینی را اضافه کنید. اجازه دهید تا کمی بجوشد و سپس آن را کم کنید و به مدت 20 تا 30 دقیقه بپزید (تا زم، که عدس ها به سلیقه شما نرم شوند).

  • نمک به مزه، در صورت نیاز، پس از اتمام پخت و پز. اگر مایل بودید می تو،د آب نصف لیمو را در قابلمه بریزید یا برش های لیمو را به کاسه خود اضافه کنید. لذت ببرید!

  • آن را ،ی کنید. اگر دوست دارید نسخه خامه‌تری و غنی‌تری از این سوپ درست کنید، می‌تو،د یک قطره شیر نارگیل پرچرب به مخلوط اضافه کنید یا قبل از سرو یک ماست وگان اضافه کنید.
  • آن را ضخیم تر کنید. سیب زمینی و عدس به سوپ قوام غلیظی می دهند، اما اگر می خواهید حجم بیشتری به سوپ بدهید، می تو،د نیمی از مخلوط سوپ را در مخلوط کن بریزید و پوره کنید و دوباره به قابلمه اضافه کنید. همچنین می تو،د از مخلوط کن دستی غوطه ور استفاده کنید و مخلوط کنید تا همه چیز یکدست و غلیظ شود.
  • یک ضربه تند به آن بزنید. اگر دوست دارید سوپتان تند باشد، می‌تو،د فلفل قرمز، کاین یا پودر فلفل قرمز را به مخلوط اضافه کنید.

کا،ی: 1228کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 185gپروتئین: 58gچربی: 31gچربی های اشباع شده: 4gچربی های چند غیر اشباع: 4gچربی اشباع شده: 21gسدیم: 121میلی گرمپتاسیم: 3429میلی گرمفیبر: 68gقند: 18gویتامین A: 21478IUویتامین سی: 43میلی گرمکلسیم: 239میلی گرماهن: 18میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

دوره: سوپ

غذا: آمریکایی

روش: اجاق گاز

رژیم غذایی: وگان

کلید واژه ها: سوپ سبزیجات چینی، سوپ آرامش بخش، سوپ سالم، سوپ عدس و هویج، سوپ هویج عدس، سوپ عدس، دستور العمل های خوشمزه، شام وگان، ناهار گیاهی، سوپ گیاهی، سوپ سبزیجات، سبزیجات



منبع: https://plantbasedonabudget.com/lentil-and-carrot-soup/