دسته‌ها
اخبار

سوپ ذرت شیرین – دختر آیووا می خورد


سوپ ذرت شیرین آب گوشتی، کره ای است و بهترین راه برای لذت بردن از تازه ترین ذرت شیرین تابستان است! یا، یخ بزنید تا در ماه های سردتر از آن لذت ببرید.

ع، بالای سر یک کاسه سوپ ذرت شیرین

وقتی صحبت از ذرت شیرین به میان می‌آید، ما آیوایی‌ها عملاً راه می‌رویم و میم‌هایی درباره این موضوع صحبت می‌کنیم. در تابستان از یک فروشگاه مواد غذایی بازدید کنید و می تو،د با هر ،ی که در داخل است در مورد تولید کننده محلی صحبت کنید، حتی بدون اینکه نام آنها را بگویید – از جمله اینکه آنها سه هفته برای برداشت محصول تاخیر داشتند.

من به کوه ذرت شیرین در خواربارفروشی اشاره کردم و سپس رو به مرد محصول کردم: “این است؟”

تولید کننده پسر: «بله، همین الان واردش شدم! او امسال با تأخیر توانست آن را از میدان خارج کند.»

من: «مم، مم-هم. شنیدم. کمک کن، بهتر است دیر از هرگز!»

تولید کننده پسر: “آیا این حقیقت نیست!”

من: 🙂

تولید کننده پسر: 🙂

چی بگم، ذرت تازه تابست، مان را می گیریم به طور جدی و سعی کنید تا چند هفته کوتاه پس از برداشت از آن گوش های شیرین و تند به هر طریق ممکن لذت ببرید. کباب شده. سرخ شده. جوشانده شد. خام همراه با بیکن و بوربون. (برای همه دستور العمل های ذرت شیرین من اینجا را کلیک کنید!)

روش جدید مورد علاقه من برای لذت بردن از ذرت شیرین تابست، تازه؟ سوپ ذرت شیرین! این سوپ آب گوشتی و کره ای فراتر از خوشمزه، تازه و سبک است. با یک سالاد جانبی برای شامی خنک و در اوا، تابستان همراه کنید، یا آن را در یخ بگذارید تا در زمستان با یک تکه نان (بدون گلوتن) لذت ببرید. من عاشق این هستم که ذرت شیرین چقدر تند و ترد است!

سوپ ذرت شیرین با گیاهان تازه در یک کاسه

سوپ ذرت شیرین

سوپ ذرت شیرین، دانه‌های ذرت شیرین تازه است که از بلال ،د شده و سپس در آبگوشتی با طعم سیر، چاشنی ایتالیایی و سبزیجاتی از جمله هویج و تره فرنگی کاراملی شده می‌پزند.

ترجمه: مقاومت ناپذیر است! ،یب ذرت شیرین ترد، سبزیجات لطیف و آبگوشت غنی دو کاسه ارزش دارد. من یک دستور پخت سوپ ذرت شیرین خامه ای در IGE دارم، اما من عاشق این هستم که این دستور سوپ چقدر آبگوشت و مغذی است – بدون خامه یا مخلوط کن نیازی نیست.

این دستور یک پا در تابستان و دیگری در پاییز است. توصیه من این است که هر چند وقت یکبار آن را در چند هفته آینده درست کنید، یا ذرت شیرین تازه را فریز کنید تا در هر زم، که دمای هوا پایین آمد، آن را درست کنید.

مواد لازم سوپ ذرت شیرین

  • ذرت شیرین. ذرت شیرین آیووا، لطفاً اگر می تو،د آن را در منطقه خود پیدا کنید. من ممکن است تعصب داشته باشم، اما واقعاً بهترین در کشور است! در اینجا بهترین راه برای خاموش ، آن است. می تو،د از ذرت شیرین منجمد استفاده کنید اما تازه (یا منجمد شده از تازه) در این سوپ بهترین است اگر بتو،د آن را تاب دهید.
  • کره. در صورت نیاز از کره گیاهی استفاده کنید.
  • تره فرنگی. اگر تا به حال با تره فرنگی آشپزی نکرده اید، بسیار خوشایند هستید. آنها را در این دستور کارامل می کنیم تا قهوه ای طلایی، ،بناک و کمی شیرین شوند.
  • هویج. من از هویج رنده شده برای کاهش زمان آماده‌سازی استفاده می‌کنم، اما استفاده از هویج نازک بچه یا هویج معمولی خوب است.
  • فلفل و نمک چاشنی خانگی. تعویض نمک معمولی با نمک چاشنی خانگی من واقعاً از نظر طعم در محصول نهایی تفاوت ایجاد می کند. تنها چیزی که نیاز دارید 4 ماده غذایی روزانه است.
  • سیر. ذرت شیرین و سیر تازه مانند ذرت شیرین و کره با هم ،یب می شوند – به همین دلیل است که من مقدار زیادی از هر دو را در این دستور قرار دادم!
  • استاک مرغ. از آنجایی که این دستور سوپ آسان خیلی سریع پخته می شود، من دوست دارم از آب مرغ در مقابل آبگوشت برای حدا،ر طعم استفاده کنم. برای درست ، این سوپ گیاهی از آب سبزیجات استفاده کنید (از کره گیاهی استفاده کنید تا کاملا وگان شود.)
  • چاشنی ایتالیایی. مقداری چاشنی ایتالیایی طعم گیاهی زیادی به سوپ ذرت شیرین اضافه می کند.
  • آب لیمو. یک قطره آب لیموی تازه در انتها طعم سوپ را روشن می کند. من از آب لیمو ترش استفاده کردم و خیلی دوست داشتم.
  • تاپرها: من دوست دارم هر کاسه دستور سوپ ذرت شیرین را با سبزیجات تازه ،د شده مانند ریحان یا پیازچه یا حتی پیاز سبز نازک برش داده شده تزئین کنم. آنها لمس نهایی کامل هستند!

بلال های تازه ذرت شیرین در پوسته

دستورالعمل انجماد

اگر شما هم مثل من هستید، فصل سوپ بدون توجه به دمای بیرون، 12 ماه در سال طول می کشد. اگر فکر می‌کنید سوپ را فقط در زمان کاهش دما می‌توان میل کرد، خبر خوب این است که سوپ ذرت شیرین به زیبایی یخ می‌زند. به سادگی سوپ را خنک کنید سپس آن را داخل آن بریزید مکعب های شام یا کیسه های زیپلاک ایمن فریزر، کاملاً در یخچال قرار دهید و سپس به فریزر منتقل کنید.

24 ساعت قبل از غذا در یخچال ذوب کنید و سپس قبل از سرو ، و سرو در قابلمه روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید.

چه ،ی حاضر است در این کوزه ی نوش جان کند؟!

سوپ ذرت شیرین در قابلمه با قاشق سرو

طرز تهیه سوپ ذرت شیرین

مرحله 1: تره فرنگی را آماده کنید

تره فرنگی مانند تلاقی پیاز و سیر است و مانند پیاز کاراملی می شود، اما لطیف تر است که من آن را برای دستور پخت سوپ دوست دارم.

تره فرنگی تازه روی تخته برش

یک جفت تره فرنگی را انتخاب کنید که اندازه متوسطی دارند – در اینجا دست من برای مرجع است!

تره فرنگی تازه روی تخته برش

برای سوپ ذرت شیرین، ما فقط از ،مت های سفید و سبز روشن تره فرنگی استفاده می کنیم، بنابراین ریشه و انتهای سبز تیره را برش دهید.

تره فرنگی ،د شده روی تخته برش

تره فرنگی به گل آلود بودن/ ،یف بودن/شنی بودن بدنام است، بنابراین اگر انبوهی ،یف دیدید، لایه بیرونی آن را جدا کنید. ما آنها را در یک لحظه اینجا تمیز می کنیم، اما من دوست دارم اگر تره فوق العاده گل آلود است، لایه بیرونی آن را پاک کنم.

تره گل آلود روی تخته برش

در مرحله بعد، هر نصف را از طول به دو نیم برش دهید و سپس هر نصف را از طول به چهار ،مت ت،یم کنید.

تره فرنگی ،د شده روی تخته برش

مرحله آ، این است که هر یک چهارم را نازک برش دهید.

برش تره فرنگی تازه روی تخته برش

تره فرنگی های نازک برش شده را به یک کاسه آب اضافه کنید و سپس آنها را بچرخ،د تا هرگونه ،یفی/شنی آزاد شود. اجازه دهید تره فرنگی چند دقیقه در آب بماند تا خاک تا کف کاسه شناور شود سپس با دستان خود تره فرنگی های شناور در بالا را در یک آبکش بریزید.

آماده سازی تره فرنگی = انجام شد!

تره فرنگی ،د شده در یک کاسه آب

مرحله 2: تره فرنگی را کاراملی کنید

کره را در فر هلندی یا قابلمه سوپ روی حرارت متوسط ​​آب کنید سپس تره فرنگی تمیز و آبکش شده را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا آغشته به کره شود. با نمک و فلفل خانگی مزه دار کنید و 5 دقیقه تفت دهید.

تره فرنگی ورقه شده با کره در فر هلندی تفت داده می شود

سپس هویج های رنده شده را اضافه کنید و 10 دقیقه تفت دهید تا هویج ها نرم شوند و تره فرنگی ها کاراملی شوند.

مقدار زیادی سیر تازه ،د شده، به اضافه یک پیمانه فلفل قرمز خشک شده اضافه کنید، سپس تفت دهید تا سیر بسیار معطر شود، 1 دقیقه.

تره فرنگی و هویج خلال شده با کره در فر هلندی تفت داده می شود

مرحله 3: دانه های ذرت را از لپه برش دهید

در حالی که تره فرنگی کاراملی می شود، با استفاده از یک چاقوی تیز، دانه های ذرت شیرین تازه را از لپه ،د کنید.

آن را از من، وبلاگ نویس غذای دوستانه خود در آیووا، بگیرید تا به شما در مورد بهترین، ایمن ترین و بی نظم ترین راه برای برش دادن دانه های ذرت شیرین از کاکل ذرت توصیه کنم. این آموزش آسان را دنبال کنید!

مرحله 4: ذرت شیرین را بجوش،د

آب مرغ و چاشنی ایتالیایی را به قابلمه اضافه کنید و بگذارید بجوشد. سپس دانه های ذرت شیرین را اضافه کنید، حرارت را ملایم کنید و بجوش،د تا ذرت ترد شود – 5-7 دقیقه. من عاشق آن هستم که هنوز یک لقمه تند و ترد داشته باشم.

سوپ ذرت شیرین در اجاق هلندی

مرحله 5: مزه دار کنید و سرو کنید

مرحله آ، این است که سوپ را با قطره ای آب لیموی تازه مزه دار کنید تا هر لقمه روشن شود، سپس بچشید و در صورت ،وم نمک چاشنی شده و فلفل سیاه تازه ،د شده را اضافه کنید. داخل کاسه ها بریزید و سپس با سبزیجات تازه مانند پیازچه یا ریحان یا یک تپه پیاز سبز ترد تزئین کنید. اگر می خواهید پروتئین را افزایش دهید، می تو،د مرغ ،د شده را اضافه کنید، اما من واقعاً هر لقمه را در شکوه ساده و باشکوهش دوست دارم!

هر طور که آن را سرو می کنید، امیدوارم هر لقمه تازه و خوشمزه این سوپ ذرت شیرین را دوست داشته باشید و بچشید. لذت بردن!

سوپ ذرت شیرین با گیاهان تازه در یک کاسه

دستور العمل های بیشتر سوپ تابست،

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند

کاسه سوپ ذرت شیرین با سبزیجات تازه و یک قاشق داخل آن

شرح

سوپ ذرت شیرین آب گوشتی، کره ای است و بهترین راه برای لذت بردن از تازه ترین ذرت شیرین تابستان است! یا، یخ بزنید تا در ماه های سردتر از آن لذت ببرید.

،اصر

  • 4 قاشق غذاخوری کره یا کره گیاهی
  • 1 تره بزرگ یا 2 تره متوسط، فقط ،مت های سفید و سبز روشن، برش های نازک (3 فنجان، به یادداشت ها مراجعه کنید)
  • 1 فنجان هویج رنده شده یا نازک ورقه شده
  • نمک و فلفل چاشنی خانگی (به یادداشت ها مراجعه کنید)
  • 4 حبه سیر، فشرده یا ریز شده
  • تکه های فلفل چیلی قرمز را به صورت اختیاری ،د کنید
  • آب مرغ 4 فنجان
  • ادویه ایتالیایی 1 قاشق چایخوری کم
  • 3 فنجان دانه ذرت شیرین برش خورده از لپه (~4 بلال ذرت شیرین)
  • 1-2 قاشق چایخوری آب لیموی تازه
  • تزیین: پیازچه تازه ،د شده، ریحان تازه ،د شده، پیاز سبز خلال شده

جهت ها

  1. کره را در فر هلندی 4 تا 5 لیتری روی حرارت متوسط ​​ذوب کنید. تره فرنگی را اضافه کنید، با نمک و فلفل مزه دار مزه دار کنید، سپس 5 دقیقه تفت دهید تا نرم شود. هویج را اضافه کنید سپس تفت دهید تا هویج نرم شود و تره فرنگی کاراملی شود، 10 دقیقه دیگر مرتب هم بزنید. سیر و تکه های فلفل چیلی قرمز را اضافه کنید (در صورت استفاده) سپس تفت دهید تا سیر بسیار معطر شود، 1 دقیقه.
  2. یک تکه بزرگ آب مرغ اضافه کنید سپس با استفاده از یک کاردک تکه های قهوه ای ته قابلمه را بتراشید. باقیمانده آب و چاشنی ایتالیایی را اضافه کنید سپس حرارت را زیاد کنید تا سوپ به جوش بیاید. دانه های ذرت شیرین را اضافه کنید سپس حرارت را به حد متوسط ​​برگرد،د و بجوش،د تا ذرت ترد شود، ۵ تا ۷ دقیقه. آب لیموی تازه را به مزه اضافه کنید – سوپ نباید طعم لیمویی داشته باشد، فقط باید روشن شود – به اضافه نمک و فلفل چاشنی بیشتری در صورت تمایل. با قاشق در کاسه ها بریزید و سپس با سبزیجات تازه و/یا پیاز سبز سرو کنید.

یادداشت

  • تره ها می توانند بسیار گل آلود/،یف باشند، بنابراین، پس از برش دادن و دور ریختن ریشه و انتهای سبز تیره، تره فرنگی را از طول به دو نیمه برش دهید و دوباره از وسط نصف کنید تا ربع های بلند و نازکی ایجاد شود. هر ربع را نازک برش دهید سپس تره فرنگی را به یک کاسه بزرگ آب اضافه کنید. تره فرنگی ها را در آب بچرخ،د سپس اجازه دهید به مدت 5 دقیقه بماند تا خاک به کف کاسه برود. تره فرنگی ها را با دست از روی کاسه بیرون بیاورید و سپس در آبکش بریزید و خوب آبکش کنید.
  • برای دستور پخت نمک چاشنی خانگی من اینجا را کلیک کنید >

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

سوپ ذرت شیرین تازه

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/sweet-corn-soup/