دسته‌ها
اخبار

سواحل نگریل- استراحتگاه خانوادگی جامع جامائیکا


سواحل نگریل که در ساحل هفت مایلی نگریل واقع شده است، یک نقطه تعطیلات کامل، همه جانبه و یک مرحله ای برای خانواده ها در هر سنی است.

است، نگریل

در حالی که ما در اینجا در میشیگان به اواسط زمستان نزدیک می‌شویم، بسیار سپاسگزار بودم که از سرما و برف برای کمی بهشت ​​گرمسیری در استراحتگاه ساحلی نگریل جامائیکا فرار کردم. سفر چیزی است که من همیشه از آن لذت می بردم و هر زمان که بتوانم دوست دارم بچه هایم را به مکان های جدید و سرگرم کننده ببرم. سواحل نگریل مکان من،ی برای تعطیلات برای کل خانواده است، زیرا استراحتگاهی همه جانبه است که به اندازه بزرگسالان به کودکان نیز پاسخ می دهد.

درباره سواحل نگریل

اتاق در سواحل نگریل ویرایش شده است

در حالی که استراحتگاه حدود 90 دقیقه با فرودگاه مونتگو بی فاصله دارد، آنها ترانسفر فرودگاهی رایگان به فرودگاه و از فرودگاه شامل هزینه های شما ارائه می دهند! اتاق‌های این ریزورت بزرگ و مجلل هستند که بیشتر آنها منظره‌ای از ساحل دارند. و اگر با استراحتگاه‌های جامع آشنا نیستید، اجازه دهید پیش‌نمایش مختصری از مواردی را که شامل می‌شود به شما ارائه دهم: همه وعده‌های غذایی و تنقلات، نوشیدنی‌ها و بارها، تفریحات و فعالیت‌های خانوادگی، وای‌فای، نمایش‌های رایگان، و مرکز تن، اندام.

برای بچهها

کودکان در حال قدم زدن در سواحل نگریل ویرایش شده است

خانواده من در سواحل خوشحال بودند، و این تا حد زیادی به این دلیل بود که فرزندانم گزینه های بی پای، برای سرگرمی و کارهایی برای انجام دادن داشتند.

نمای بیرونی در سواحل نگریل ویرایش شده است

اگر بچه‌های شما در زندگی قبلی مثل من ماهی بودند، در است،ها و سواحل متعددی که از استراحتگاه به آنها دسترسی پیدا می‌کنید لذت خواهند برد.

زمین بازی در سواحل نگریل ویرایش شده است

اگر نمی‌خواهید تمام وقت خود را در آب بگذر،د، آن‌ها همچنین دارای زمین‌های بازی، سالن ای،‌با،، و یک کمپ کودکان با پرستاران معتبر هستند که می‌تو،د بچه‌ها را برای مدتی بزرگسالان رها کنید.

پارک آبی در سواحل نگریل ویرایش شده است

بزرگترین نقطه برجسته پارک آبی جزیره دزدان دریایی بود که اگر پسرانم به آنها اجازه می دادم می توانستند در آن زندگی کنند. و صادقانه بگویم، در حالی که این یک نقطه فروش عالی برای بچه ها است، سرسره های آبی و رودخانه تنبل برای همه ما یک انفجار بود!

برای بزرگسالان

است، روباز در سواحل نگریل ویرایش شده است

است،های سواحل شامل 15 بار شنای مختلف با تمام نوشیدنی‌ها در اقامت شما هستند، اما در کنار راه‌های استراحت، راه‌های بیشتری برای مهم، وجود دارد. سرگرمی‌ها در نگریل با برنامه‌های زنده، شب‌های موضوعی، آتش‌سوزی، مهم،‌های کوکتل و رژه‌های خیاب، عالی بود. همیشه چیزی برای انجام دادن وجود دارد! ما واقعا از پارتی دی جی بی صدا و موسیقی زنده لذت بردیم.

ساحل در سواحل نگریل ویرایش شده است

سواحل ماسه سفید فضای زیادی را برای استراحت و غوطه ور شدن در آفتاب ارائه می دهد، یا می تو،د با تمام تج،ات خود به غواصی یا حتی غواصی بروید! آنها آموزش های زیادی را برای ورزش های آبی، کایاک سواری، موج سواری ارائه می دهند. اساساً اگر شما علاقه مند به امتحان آن هستید، احتمالاً آن را دارند!

غذا

بشقاب میوه در سواحل نگریل.

می د، که من نمی توانم به جایی سفر کنم بدون اینکه همه غذاها را امتحان کنم! در اقامت شما غذاخوری لذیذ در 21 رستوران مختلف، از جمله بوفه ها و رستوران های رسمی تر، گنجانده شده است. در حالی که قطعاً میوه های محلی خوشمزه و غذاهای جامائیکا را خواهید یافت، آنها به میزب، غذاهای سراسر جهان افتخار می کنند.

غذاهای جامائیکایی در سواحل نگریل.

ما طیف گسترده ای از گزینه ها را در بوفه دوست داشتیم، از جمله غذاهای محلی جامائیکا، مانند گوشت خوک و غذاهای دریایی زیادی. شام زیر ستاره ها فقط برای من و ریچ لذت خاصی داشت، جایی که می توانستیم مدتی را بدون بچه ها تنها بگذر،م. اما هیباچی یک شام عالی با نمایش برای کل خانواده بود!

پارک آبی بزرگ نگریل

اگر قبلاً یک استراحتگاه جامع را برای تعطیلات خانوادگی خود امتحان نکرده اید، به شدت توصیه می کنم آن را امتحان کنید. حذف بار عظیمی از برنامه ریزی و استرس مالی از بشقاب خود به شما این امکان را می دهد که واقعاً از خود و زمان با ارزشی که با خانواده خود دارید لذت ببرید. همانطور که برای تعطیلات استوایی بعدی خود برنامه ریزی می کنید، سواحل نگریل باید در صدر فهرست قرار گیرد.

افشاگری: سواحل نگریل در طول اقامتم میزبان اقامتگاه ها و وعده های غذایی من بود، اما همه نظرات مربوط به من است.


منبع: https://thelemonbowl.com/beaches-negril-jamaicas-all-inclusive-family-resort/