دسته‌ها
اخبار

سس آلفردو بدون خامه سنگین


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

این ک،یک سس آلفردو بدون خامه غلیظ با ماکارونی مورد علاقه شما خوشمزه است! تهیه شده با پنیر پارمزان، فلفل سیاه، شیر بدون چربی و پودر سیر، دفعه بعد که فتوچین آلفردو درست می کنید، می خواهید این سس خامه ای را تهیه کنید. من قول می دهم، این بهترین دستور العمل سس آلفردوی خانگی است که تا به حال امتحان کرده اید – این غذای کاملاً راحتی است، بدون گلوتن است و به راحتی می توان آن را نیز گیاهخوار کرد!

سس آلفردو بدون خامه غلیظ همراه با فتوچین در یک کاسه

تهیه شده بدون آرد گندم، بدون کره یا رو،، این دستور العمل آسان سس آلفردو بدون خامه، نسخه سبک تری از سس آلفردو ایتالیایی اصیل است زیرا با شیر کم چرب تهیه می شود.

درست مانند چیز واقعی، شما نمی تو،د از این سس سیر شوید. این سس طعم‌دار و کاملاً چاشنی‌شده، بافتی خامه‌ای دارد که با نودل‌های فتوچینی ابریشمی دوست خواهید داشت – همه اینها به لطف پنیر خامه‌ای و شیر است.

یکی از دستور العمل های مورد علاقه ما برای شام گیاهی ایتالیایی، ما دوست داریم این دستور العمل سس آلفردو سالم را به صورت چرخشی نگه داریم، زیرا بسیار خوشایندتر است و تهیه آن بسیار ساده است. تنها با چند مرحله، یک سس ساده آماده خواهید داشت تا روی غذای ماکارونی مورد علاقه خود بپاشید!

این یک دستور العمل عالی برای هر ،ی است که به دنبال تغییر در آشپزخانه یا آزمایش چیز جدیدی است. این سس آلفردو پنیر خامه ای در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود و برای شب های شلوغ هفته عالی است. بهترین بخش در مورد این دستور العمل این است که چقدر همه کاره و آسان است!

اگر عاشق سس ماکارونی سفید خامه ای با رشته های مورد علاقه خود هستید، پس این بهترین سس آلفردو برای درخشندگی هر ظرف پاستا است! این سس آلفردو بدون خامه بسیار بهتر از آن چیزی است که در باغ زیتون یا هر رستوران ایتالیایی پیدا می کنید، خوشمزه تر و سالم تر است!

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • دستور العمل عالی برای کل خانواده
  • طعم سس آلفردو خانگی بدون کره و خامه درست مانند سس آلفردو سنتی است
  • دستور فوق العاده آسان
  • بسته بندی شده با طعم
  • سس خامه ای غنی و غلیظ
  • مواد ساده
  • کربوهیدرات کم، کا،ی کمتر و چربی کمتری نسبت به سس های پنیر ،یداری شده در فروشگاه ها
  • بهترین سس آلفردو بدون خامه تا کنون!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

برای این سس آلفردو خانگی آسان با شیر به جای خامه به مواد زیادی نیاز ندارید! فقط با چند مورد انباری و چند مورد از یخچال، یک سس خوش طعم را در کمترین زمان آماده خواهید کرد. اگر این مواد را ندارید، به راحتی آنها را در فروشگاه مواد غذایی محلی خود پیدا خواهید کرد.

مواد لازم برای سس آلفردو بدون خامه غلیظ
  • نشاسته ذرت: نشاسته ذرت که به نام آرد ذرت نیز شناخته می شود، یک جایگزین عالی بدون گلوتن برای آرد گندم است. آرد ذرت مخلوط شده با آب به این سس اجازه می دهد تا سس غلیظ تری شود. همچنین به شما امکان می دهد سس آلفردو را با شیر و بدون آرد درست کنید و آن را بدون گلوتن نگه دارید.
  • پودر سیر، نمک و فلفل سیاه: فقط کمی از این سه ادویه تمام چیزی است که برای طعم دادن به این دستور سس خامه ای آلفردو لازم است. اگر پودر سیر ندارید، می تو،د از سیر تازه استفاده کنید، اما پودر سیر بهتر از سیر تازه با این سس سفید خامه ای ،یب می شود (در نهایت با تکه های کوچک سیر در سس خواهید رسید).
  • شیر: این سس سبک آلفردو را به جای خامه با شیر معمولی درست کردیم و برای این دستور شیر ارگ،ک کم چرب را انتخاب کردیم اما می تو،د از هر نوع شیری استفاده کنید!
  • اب: برای مخلوط شدن با نشاسته ذرت به آب سرد نیاز است. برای استفاده از آب تصفیه شده استفاده شود.
  • جعفری تازه ،د شده: طعم های تازه و روشنی را به این غذا می آورد.
  • پنیر: برای اینکه این سس غلیظ و غلیظ شود، هم پنیر خامه ای و هم پنیر پارمزان لازم است.

🔪 دستورالعمل

برای طرز تهیه سس ک،یک آلفردو بدون خامه، لیست کامل مواد و دستورالعمل های دقیق را در کارت دستور زیر مشاهده کنید.

شیر را روی اجاق گاز گرم کنید: ابتدا شیر را در یک قابلمه متوسط ​​یا قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید تا بجوشد.

پختن سس آلفردو خانگی در قابلمه

نشاسته ذرت و آب را با هم ،یب کنید: در همین حین آب سرد و آرد ذرت را در ظرفی با هم مخلوط کنید تا مخلوط شوند.

نشاسته ذرت و آب را در یک کاسه مخلوط کنید

سس غلیظ: هنگامی که شیر تازه شروع به دم کشیدن کرد، مخلوط آرد ذرت را در حین هم زدن داخل شیر بریزید تا مطمئن شوید که گلوله ایجاد نشود. حرارت را کم کرده و به هم زدن ادامه دهید تا سس یکدست و غلیظ شود.

سس آلفردو خانگی بدون خامه غلیظ در قابلمه

پنیر و چاشنی را اضافه کنید: بعد پنیر خامه ای، پنیر پارمزان، پودر سیر، نمک و فلفل را اضافه کنید. آنقدر هم بزنید تا یکدست شود و به غلظت دلخواه شما برسد.

مواد مرطوب و خشک به قابلمه اضافه می شود

فصل و سرو کنید: ادویه را مطابق با طعم تنظیم کنید، سپس جعفری ،د شده را هم بزنید و بلافاصله با پاستا مورد علاقه خود سرو کنید.

سس آلفردو بدون خامه پختن در قابلمه با جعفری تازه اضافه شده است

ما پاستا فتوچینی را برای درست ، غذای ک،یک انتخاب کردیم: فتوچین آلفردو بدون خامه غلیظ!

💭 نکات تخصصی

  • برای اینکه سس کمی غلیظ تر شود، مقدار بیشتری از مخلوط نشاسته ذرت را اضافه کنید.
  • نذار شیرت بجوشه! اطمینان حاصل کنید که شیر به جوش نمی آید در غیر این صورت مخلوط نشاسته ذرت، زم، که اضافه می شود، خیلی سریع توده های بزرگ تشکیل می دهد.
  • برای اطمینان از جدا نشدن سس، در مقابل قاشق یا کفگیر چوبی، هنگام هم زدن از یک لیسک استفاده کنید.
  • برای بهترین نتایج، همیشه قبل از افزودن به شیر گرم شده از آب سرد برای مخلوط ، با نشاسته ذرت استفاده کنید.

📖 تغییرات

  • وگان دستور العمل سس آلفردو بدون خامه سنگین: به جای شیر لبنیات از شیر سویا یا شیر بادام شیرین نشده استفاده کنید. پنیر را با ½ فنجان پنیر پارمزان گیاهی و شش قاشق غذاخوری مخمر مغذی جایگزین کنید. ممکن است لازم باشد نشاسته ذرت بیشتری اضافه کنید تا مطمئن شوید سس به اندازه کافی غلیظ و بهترین کیفیت است.
  • گیاهان و ادویه جات را اضافه کنید: برای اینکه کمی طعم بیشتری به این دستور غذا بدهید، فلفل سفید، کمی پاپریکا، گشنیز تازه، پونه کوهی، رزماری یا چاشنی ایتالیایی اضافه کنید.
  • قوام خامه ای فوق العاده: خامه ترش یا پنیر موزارلا را اضافه کنید تا این دستور پخت بیشتر شود.
  • غلیظ کننده: به جای استفاده از نشاسته ذرت، به راحتی از پودر پیکان، آرد گندم معمولی یا آرد تاپیوکا استفاده کنید. به خاطر داشته باشید، روشی که این دستور نوشته شده است، نیازی به کره یا رو، ندارد. اگر از آرد گندم استفاده می کنید، باید کره را اضافه کنید و رو، درست کنید، و این دستور دیگر بدون گلوتن نخواهد بود.
  • شیرهای جایگزین: از هر نوع شیری که دوست دارید مانند کتان شیرین نشده، بادام هندی، نارگیل یا جو دوسر استفاده کنید.
  • چیکن آلفردو: اگر از گوشت خواران سرو می کنید، می تو،د کمی سینه مرغ ،د شده را به پاستا و سس اضافه کنید. همچنین می تو،د آلفردو مرغ وگان را با استفاده از توفو یا مرغ بدون گوشت با پاستا درست کنید.

❓سوالات متداول دستور پخت

چه چیزی را می توانم جایگزین خامه ی سنگین در سس آلفردو کنم؟

می تو،د کاملاً سس خامه ای بدون خامه غلیظ درست کنید! یکی از ساده ترین راه ها برای جایگزینی خامه غلیظ در سس آلفردو استفاده از قوام دهنده + شیر است.

ما نشاسته ذرت + شیر را انتخاب کردیم زیرا همان بافت خامه ای را بدون چربی که خامه سنگین به ارمغان می آورد می دهد. نشاسته ذرت همچنین به شما این امکان را می دهد که سس پاستا خود را بدون خامه غلیظ غلیظ کنید. برای جفت شدن با نشاسته ذرت می تو،د به جای خامه غلیظ از هر نوع شیری استفاده کنید. شیر کامل، شیر بدون چربی، شیر کم چرب و انواع مختلف شیر بدون لبنیات شیرین نشده، همگی موثر خواهند بود.

سایر جایگزین های خامه سنگین عبارتند از: توفوی ابریشمی و شیر سویا، پنیر و شیر، یا آرد و شیر.

آیا می تو،د به جای خامه غلیظ در سس پاستا از شیر تبخیر شده استفاده کنید؟

نه، شیر تبخیر شده همان بافت نیست و نتایج ی،، را به همراه نخواهد داشت. می تو،د به جای خامه غلیظ از هر نوع شیر شیرین نشده دیگری استفاده کنید. اگر از شیر گیاهی در مقابل شیر معمولی استفاده می کنید، ممکن است نیاز به تنظیم مقدار نشاسته ذرت داشته باشید.

آیا خامه غلیظ و خامه فرم گرفته ی،ان است؟

چربی خامه سنگین کمی بیشتر از خامه فرم گرفته است، اما هر دو لبنیات مشابه هستند. هر دو به طور سنتی هنگام تهیه سس آلفردو استفاده می شوند و به سس آن بافت خامه ای غلیظ می دهند.

چگونه سس آلفردو را ذخیره، منجمد و دوباره گرم می کنید؟

برای نگهداری در یخچال: اجازه دهید سس کاملا خنک شود قبل از نگهداری در ظرف دربسته. پس از سرد شدن سس، آن را به ظرف در بسته منتقل کرده و تا چهار روز در یخچال قرار دهید. می تو،د آن را دوباره در مایکروویو یا روی اجاق گاز گرم کنید.

برای فریز ، سس آلفردوآن را به کیسه یا ظرف مخصوص فریزر منتقل کنید و تا شش ماه در فریزر قرار دهید. برای گرم ، مجدد، آن را در یخچال ذوب کنید، سپس روی اجاق گاز گرم کنید، هم بزنید تا کاملا داغ شود.

چگونه متوجه می شوید که سس آلفردو مضر است؟

ساده ترین راه برای تشخیص بد بودن سس خامه ای این است که آن را بو کنید. اگر باز هم خوب باشد، بوی تمیز و تازه ای خواهد داشت – شبیه بویی که شیر در هنگام خوشبو شدن دارد. اگر بد باشد بوی بسیار ترش، اسیدی و تند خواهد داشت.

👨‍👩‍👧 نحوه خدمت رس،

  • این سس آلفردو خانگی را بدون خامه غلیظ با نوع ماکارونی مورد علاقه خود سرو کنید یا پاستای وگان خانگی خود را درست کنید! برای ایجاد یک دستور العمل فتوچینی آلفردو، فقط این سس خوشمزه را در پاستا فتوچینی پخته شده بریزید!
  • از آن به جای سس پاستا در غذاهایی مانند این ماکارونی قارچ گیاهی یا به جای سس پیتزا در این دستور پیتزای روستایی یا پیتزای فلورانسی استفاده کنید!
  • برای گزینه ای کم کربوهیدرات، می تو،د این سس آلفردو بدون خامه را با رشته فرنگی پالمینی، نودل پالم، نودل شیراتاکی، زودل و غیره جفت کنید.
  • با این سرو کنید نان سیر سرخ کن با هوای گیاهی، فوکاچیای بدون گلوتن یا این بیسکویت ها بدون بکینگ پودر. برای پخش بیشتر، مقداری لوبیا سبز و سیب زمینی تفت داده شده و این سالاد خیار آووکادوی گوجه فرنگی یا این سالاد گل کلم بوداده اضافه کنید.
سس آلفردو بدون خامه غلیظ روی پاستا فتوچینی ریخته شده است

🥕 دستور العمل های محبوب تر!

این دستور غذای گیاهی ایتالیایی را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

سس آلفردو بدون خامه سنگین

این دستور سس آلفردو بدون خامه غلیظ با ماکارونی مورد علاقه شما خوشمزه است! تهیه شده با پنیر پارمزان، فلفل سیاه، شیر بدون چربی و پودر سیر، می خواهید این سس خامه ای را برای دستور العمل فتوچینی آلفردو بعدی خود تهیه کنید. این دستور غذای راحت بهترین و من، خانواده است!

زمان آماده سازی10 دقیقه

زمان پخت15 دقیقه

زمان کل25 دقیقه

دوره: غذای اصلی

غذا: آمریکایی، ایتالیایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن، گیاهخوار

خدمات: 4 مردم

کا،ی: 137کیلو کا،ی

  • اگر می خواهید سس کمی غلیظ تر شود، مقدار بیشتری از مخلوط نشاسته ذرت را اضافه کنید.
  • این سس خوشمزه را در پاستا فتوچینی پخته شده بریزید تا گزینه من،ی برای شام ایجاد شود.
  • اطمینان حاصل کنید که شیر به جوش نمی آید در غیر این صورت مخلوط نشاسته ذرت، زم، که اضافه می شود، خیلی سریع توده های بزرگ تشکیل می دهد.
  • همیشه قبل از اضافه ، به شیر گرم شده از آب سرد برای مخلوط ، با آرد ذرت استفاده کنید.
  • با ماکارونی مورد علاقه خود سرو کنید.
  • برای نسخه گیاهی: از شیر سویا یا شیر بادام شیرین نشده به جای شیر کم چرب استفاده کنید و پنیر موجود در این دستور را با ½ فنجان پنیر پارمزان وگان و 6 قاشق غذاخوری مخمر تغذیه ای جایگزین کنید. ممکن است لازم باشد مقداری نشاسته ذرت اضافی اضافه کنید تا مطمئن شوید سس به ضخامت دلخواه است.

کا،ی: 137کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 11g | پروتئین: 9g | چربی: 6g | چربی های اشباع شده: 4g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی اشباع شده: 2g | کلسترول: 20میلی گرم | سدیم: 306میلی گرم | پتاسیم: 219میلی گرم | فیبر: 1g | قند: 7g




منبع: https://pickyeaterblog.com/cl،ic-alfredo-sauce-wit،ut-heavy-cream/