دسته‌ها
اخبار

رولت شام کدو تنبل | نیبلز سالم اثر لیزا لین


با یک چشم به هم زدن، فصل تعطیلات در راه است. وقتی داشتم فکر می کردم برای مجالس تعطیلاتم چه درست کنم، به من الهام شد که یک نوع نان کدو تنبل درست کنم. با گذشت زمان، این ایده در دستور پخت رول شام کدو حلوایی شکوفا شد. من عاشق این رول ها هستم زیرا آنها عشق من به نان شیری به سبک آسیایی را با طعم ادویه کدو تنبل ،یب می کنند.

رول های شام کدو تنبل به آرامی شیرین هستند و با ادویه های گرم مانند دارچین، زنجبیل، جوز هندی و میخک می چرخند. چیزی که بیشتر از همه در مورد این رول ها دوست دارم بافت آنهاست. این خمیر سبک و پر است زیرا خمیر حاوی تانگ ژونگ، آرد و خمیر آب است (در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد). برای غنای بیشتر، توصیه می کنم یک لایه کره عسل نمکی روی رول ها ،ید.

این رول ها را گرم با کره نمک نرم شده یا کره عسل نمک زده سرو کنید. آنها خشنود کننده جمعیت خواهند بود!

رول شام کدو تنبل پخته شده

نکات آشپزی برای رول های شام کدو حلوایی

استفاده از تانگژونگ برای خمیر

برای بدست آوردن این ،ده هوای فوق العاده، تانگ ژونگ (湯種) را به خمیر اضافه می کنم. Tangz،ng یک تکنیک آسیایی برای گرم ، آرد و آب با هم برای تشکیل خمیر است که سپس به خمیر اضافه می شود. خمیر اجازه می دهد تا آب بیشتری به آرد جذب شود و نان با بافت نرم تری به دست آید.

تانگزونگ

من یک نسخه از اینها درست کردم رول شام کدو تنبل بدون تانگزونگ. رول ها وقتی تازه از اجاق بیرون آمده بودند نرم بودند، اما به اندازه رول های ساخته شده با تانگ ژونگ پف نداشتند. علاوه بر این، این رول های بدون تانگ ژونگ پس از سرد شدن شروع به متراکم شدن ،د.

نسخه ترجیحی من رول کدو تنبل است که با تانگ ژونگ درست شده است. با این حال، اگر فکر می کنید ساخت تانگ ژونگ دردسرساز است، به راحتی به آن مراجعه کنید نسخه بدون tangz،ng دستور.

تنظیم سطوح شیرینی

این رول های شام کدو تنبل کمی شیرین هستند و من فکر کردم که شیرینی طعم ادویه ها را نشان می دهد. اگر رول‌هایی با حداقل شیرینی ترجیح می‌دهید، می‌تو،د مقدار شکر قهوه‌ای مصرفی را 2 قاشق غذاخوری کاهش دهید.

شستن تخم مرغ روی نان ها

تخم مرغ شستشو

قبل از پختن رول ها، پیشنهاد می کنم یک لایه نازک از تخم مرغ را روی رول ها بشویید. به این ترتیب، رول های شام کدو تنبل با کره عسل روی آن بسیار براق به نظر می رسند. حتی اگر تصمیم به حذف رویه کره عسلی داشته باشید، رول ها همچنان بسیار زیبا به نظر می رسند. با این حال، اگر فکر می‌کنید که شست‌وشوی تخم‌مرغ بیش از حد دردسر دارد، می‌تو،د آن را کنار بگذارید. باقی مانده شستشوی تخم مرغ را خواهید داشت که می تو،د از آن برای درست ، تخم مرغ استفاده کنید.

آیا می تو،د رول های شام کدو تنبل را از قبل درست کنید؟

آره! می تو،د خمیر را بلافاصله پس از ورز دادن (قبل از ور آمدن اول) و یا بعد از فرم دادن به رول ها (قبل از ور آمدن دوم) در یخچال قرار دهید.

اگر خمیر را قبل از اولین ور آمدن در یخچال قرار می دهید، خمیر را به کاسه چرب شده منتقل کنید، روی کاسه را با درب یا پ،تیک بپوش،د و در یخچال قرار دهید. وقتی آماده فرم دادن به رول ها شدید، خمیر را از یخچال خارج کرده و بلافاصله کار را با آن شروع کنید. لازم نیست صبر کنید تا خمیر به دمای محیط برسد.

اگر قصد دارید رول های شکل گرفته را یک شبه در یخچال قرار دهید، رول ها را در قالبی به ابعاد 9×13 اینچ قرار دهید. سپس، ظرف فر را با پ،تیک بپوش،د و یک شب در یخچال قرار دهید. هنگامی که آماده پختن رول ها شدید، فر را از قبل گرم کنید، پوشش پ،تیکی آن را بردارید و رول ها را بررسی کنید تا ببینید آیا حباب های هوای بزرگی وجود دارد یا خیر. از خلال دندان یا تستر کیک استفاده کنید تا حباب های بزرگ هوا را از بین ببرید تا اطمینان حاصل کنید که رول ها پس از پخته شدن سطحی صاف و یکدست دارند. یک لایه نازک از تخم مرغ را روی رول ها بشویید و بپزید. باز هم لازم نیست قبل از پخت صبر کنید تا رول ها به دمای محیط برسند. با این حال، ممکن است لازم باشد 1 تا 2 دقیقه به زمان پخت اضافه کنید.

رول های یخ زده

آیا می تو،د خمیر را منجمد کنید؟

آره! بعد از اینکه خمیر را به شکل رول های کوچک درآورید، رول ها را به مدت ۱ تا ۲ ساعت در بشقاب فریز کنید تا سفت شوند. سپس رول ها را به کیسه فریزر منتقل کنید. هنگامی که برای پخت رول ها آماده شدید، آنها را در قالبی که خط کشی کرده اید قرار دهید. اجازه دهید رول ها ذوب شده و ور بیایند تا حجمشان دو برابر شود. ممکن است حدود 4 ساعت طول بکشد تا آنها آماده پخت شوند. در نهایت، رول ها را مانند دستور پخت بپزید. یک نکته مهم: وقتی رول ها را از خمیر یخ زده پختم سفت تر و نرم تر به نظر می رسید.

رول شام کدو تنبل

چه چیزی را با رولت شام کدو تنبل سرو کنید

رول شام کدو تنبل

PIN EMAIL PIN

خدمات: 15 رول ها

نویسنده: لیزا لین

رول شام کدو تنبل

این رول های شامی کدو حلوایی کرکی کمی شیرین و پر از ادویه کدو تنبل معطر هستند. رویه کره عسل نمکی این رول ها را کاملا غیر قابل مقاومت می کند. من از یک ترازو برای اندازه‌گیری بیشتر موادم استفاده می‌کنم، و اگر ترازو دارید توصیه می‌کنم همین کار را انجام دهید. اگر می خواهید از مخلوط ادویه کدو تنبل به جای ادویه های جداگانه برای دستور غذا استفاده کنید، از 1 1/2 قاشق غذاخوری ادویه کدو تنبل استفاده کنید. در دستور العمل، من دستورالعمل هایی را در مورد طرز تهیه 15 رول ارائه می دهم، اما می تو،د به راحتی 20 رول کوچکتر نیز درست کنید.

زمان آماده سازی1 ساعت

زمان پخت25 دقیقه

زمان استراحت3 ساعت

،اصر

تانگزونگ

  • 2 قاشق غذاخوری (20 گرم) آرد همه منظوره
  • 1/3 فنجان (75 گرم / 78 میلی لیتر) آب

خمیر

  • 1/2 فنجان (115 گرم) شیر کامل
  • 1 قاشق سوپخوری (13 گرم) شکر دانه ریز
  • 2 1/4 قاشق چایخوری (7 گرم) مخمر خشک فعال
  • 4 1/4 فنجان ها (510 گرم) آرد همه منظوره، (نگاه کنید به یادداشت 1)
  • 2 قاشق چای خوری دارچین آسیاب شده
  • 1 1/4 قاشق چای خوری زنجبیل زمینی
  • 1/2 قاشق چایخوری جوز هندی تازه رنده شده، یا 1/4 قاشق چایخوری جوز هندی آسیاب شده
  • 1/4 قاشق چایخوری میخک زمین
  • 1 قاشق چایخوری نمک کوشر کریستال الماس، یا 1/2 قاشق چایخوری نمک دریا یا سفره
  • 6 قاشق غذاخوری (75 گرم) شکر قهوه ای تیره، (نگاه کنید به یادداشت 2)
  • 3/4 فنجان (195 گرم) پوره کدو تنبل
  • 4 قاشق غذاخوری (55 گرم) کره بدون نمک، ذوب شده و کمی خنک شده است
  • 1 تخم مرغ بزرگ

شستشوی تخم مرغ

  • 1 تخم مرغ بزرگ
  • 1 قاشق سوپخوری شیر یا آب

تاپینگ کره عسلی

  • 2 قاشق غذاخوری کره بدون نمک، (در مورد استفاده از کره شور به یادداشت 3 مراجعه کنید)
  • 2 قاشق غذاخوری عسل
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک کوشر کریستال الماس، یا 1/8 قاشق چایخوری نمک دریا یا سفره

دستورالعمل ها

Tangz،ng را بسازید

  • در یک قابلمه، مواد تانگ جونگ را با همزن بزنید تا آرد حل شود. قابلمه را روی حرارت متوسط ​​رو به پایین قرار دهید و مخلوط را مرتباً هم بزنید. در حدود 30 ث،ه تا 1 دقیقه آرد شروع به غلیظ شدن می کند. مدام هم بزنید تا مایع آبکی جذب خمیر غلیظ‌تری شود. حرارت را خاموش کنید و تانگ ژونگ را در ظرفی بریزید تا خنک شود.

ساخت خمیر را تمام کنید

  • شیر را به مدت 30 ث،ه در مایکروویو گرم کنید تا به دمای 110 درجه فارنهایت تا 120 درجه فارنهایت برسد. شکر گرانول را با مخمر مخلوط کنید و بگذارید 5 دقیقه بماند. مخمر باید در ،مت بالایی کف کند، که نشانه فعال بودن مخمر است. (در مورد استفاده از مخمر فوری به یادداشت 4 مراجعه کنید)

  • یک کاسه همزن را با روغن (هر روغنی) چرب کنید و کنار بگذارید.

  • در کاسه می،ر، آرد (برای خمیر)، دارچین، زنجبیل، جوز هندی، میخک، نمک و شکر قهوه ای را با هم مخلوط کنید. سپس تانگ ژونگ، مخلوط شیر و مخمر، پوره کدو تنبل، کره آب شده و تخم مرغ را اضافه کنید.

  • می،ر را با قلاب خمیر قرار دهید. خمیر را روی کم مخلوط کنید تا جایی که در کناره های کاسه آرد شلی مشاهده نشود. این باید 30 ث،ه تا 1 دقیقه طول بکشد.

  • سپس سرعت را تا متوسط ​​به پایین افزایش دهید و خمیر را به مدت 7 دقیقه کار کنید. خمیر کمی ،بناک به نظر می رسد.

  • دست ها و سطح کار را کمی آرد پاشی کنید. سپس خمیر را به سطح کار منتقل کرده و چند بار ورز دهید. اگر خمیر هنوز حالت ،بندگی داشت، با چند قاشق چایخوری آرد کار کنید. خمیر را به شکل توپ در آورید و خمیر را داخل کاسه همزن چرب شده قرار دهید. روی کاسه را بپوش،د و خمیر را به مدت یک ساعت در جای گرم بگذارید.

رول های شکل

  • یک تابه 9×13 اینچی را با روغن چرب کنید و با کاغذ روغنی در ،مت بلند تابه بپوش،د.

  • هوای اضافی خمیر را ،د کنید و به 15 تکه تقریباً 72 تا 76 گرمی ت،یم کنید. هر تکه از خمیر را به شکل توپ در آورید. از انگشتان خود برای ورز دادن یک تکه خمیر چند بار برای فشار دادن هر کیسه هوا استفاده کنید. سپس خمیر را کف یک دست فنجان کرده و با دست دیگر درزها را به هم ب،ب،د. رول را، سمت درز را به سمت پایین روی ظرف پخت قرار دهید. این روند را برای تکه های باقی مانده خمیر تکرار کنید.

  • روی ظرف را با پارچه ای (کمی مرطوب یا خشک) بپوش،د و اجازه دهید تا رول ها به مدت 90 دقیقه تا 2 ساعت در جای گرمی ور بیایند تا اندازه رول ها تقریباً دو برابر شود. (به یادداشت 5 مراجعه کنید)

پخت رول

  • هنگامی که حدود 15 دقیقه از فرآیند پخت باقی مانده است، فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک توری فر را در موقعیت وسط قرار دهید.

  • مواد شستشوی تخم مرغ را با همزن بزنید. سپس، یک لایه نازک از تخم مرغ را روی رول ها بشویید. رول ها را به مدت 23 تا 25 دقیقه بپزید تا زم، که روی آن کاملا طلایی شود.

  • چند دقیقه قبل از پخت رول ها، رویه کره عسلی را آماده کنید. همه مواد را در یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو اضافه کنید. به مدت 15 تا 20 ث،ه در مایکروفر قرار دهید و هم بزنید تا تمام کره ذوب شود و عسل جا بیفتد. همچنین می تو،د این کار را در قابلمه با حرارت ملایم انجام دهید. مخلوط را در قابلمه بیش از حد گرم نکنید زیرا عسل می تواند سفت شود.

  • تابه را از فر خارج کنید. در حالی که رول ها هنوز داغ هستند، رویه کره عسل را با قلم مو روی رول ها ،ید. احتمالاً کره عسل اضافی خواهید داشت.

  • اجازه دهید رول ها به مدت 5 دقیقه در تابه خنک شوند. کاغذ روغنی را بلند کنید تا رول ها به قفسه خنک کننده منتقل شوند. قبل از سرو، اجازه دهید رول ها به مدت 10 دقیقه خنک شوند.

  • نان رول ها را گرم با کره نمک یا هر کره عسل باقی مانده سرو کنید. رول ها را در یک ظرف دربسته به مدت یک شب یا در یخچال نگهداری کنید، اگر قصد ندارید آنها را برای چند روز تمام کنید. رول ها را دوباره در فر با دمای 325 درجه فارنهایت (160 درجه سانتیگراد) به مدت 10 دقیقه گرم کنید.

یادداشت

  1. آرد رو با استفاده از روش جارو ، با قاشق. از یک چنگال برای شل ، آرد در کیسه آرد خود استفاده کنید. سپس با یک قاشق آرد را در یک پیمانه اندازه گیری کنید. پیمانه را پر کنید تا پر از آرد شود. سپس با چاقو پیمانه را صاف کنید.
  2. این رول های شام کدو حلوایی کمی شیرین هستند، اما نباید طعم آن ها شبیه رول دسر باشد. اگر رول های ملایم شیرین را ترجیح می دهید، از 4 قاشق غذاخوری (50 گرم) شکر قهوه ای استفاده کنید.
  3. اگر تو داری کره شور، به سادگی 2 قاشق غذاخوری کره شور و 2 قاشق غذاخوری عسل را با هم ذوب کنید. شما نباید به نمک اضافی نیاز داشته باشید، مگر اینکه هوس کنید.
  4. از آنجایی که این خمیر با چربی، لبنیات، شکر و تخم مرغ غنی شده است، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا ور بیاید. من این دستور غذا را در اواسط پاییز که هوا بسیار خنک است تست کردم. بنابراین صعود دوم برای من نزدیک به 2 ساعت طول کشید. اگر به شما فشار داده شد، می تو،د این رول ها را بعد از 1 ساعت و 15 دقیقه صاف ، بپزید. با این حال، رول ها در امتداد کناره ها پارگی زیادی خواهند داشت و نان سفت تر می شود، زیرا رول ها عایق نبودند.
  5. مخمر فوری: اگر از مخمر فوری استفاده می کنید، نیازی به گرم ، شیر و فعال ، مخمر نیست. فقط شیر، شکر و مخمر را مستقیماً داخل کاسه اضافه کنید.
  6. درست ، خمیر یک شبه: می‌تو،د خمیر را بلافاصله بعد از ورز دادن (قبل از ور آمدن اول) یا بعد از فرم دادن به رول‌ها (قبل از ور آمدن دوم) در یخچال بگذارید. اگر خمیر را قبل از اولین ور آمدن در یخچال قرار می دهید، خمیر را به کاسه چرب شده منتقل کنید، روی کاسه را با درب یا پ،تیک بپوش،د و در یخچال قرار دهید. وقتی آماده فرم دادن به رول ها شدید، خمیر را از یخچال خارج کرده و بلافاصله کار را با آن شروع کنید. اگر قصد دارید رول‌ها را قبل از بلند شدن دوم در یخچال نگهداری کنید، ظرف پخت را با پ،تیک بپوش،د و یک شب در یخچال قرار دهید. وقتی آماده پختن رول ها شدید، فر را از قبل گرم کنید، پ،تیک را بردارید و رول ها را بررسی کنید. قبل از شستن تخم مرغ روی رول ها، حباب های بزرگ هوا را که ممکن است ایجاد شده باشد، خالی کنید. سپس رول ها را بپزید (نیازی نیست ابتدا به دمای اتاق برسند). رول ها ممکن است به یک یا دو دقیقه اضافی در فر نیاز داشته باشند.
  7. خمیر انجماد: پس از شکل دادن به خمیر به شکل رول های کوچک، رول ها را به مدت ۱ تا ۲ ساعت در بشقاب فریز کنید تا سفت شوند. سپس رول ها را به کیسه فریزر منتقل کنید. هنگامی که برای پخت رول ها آماده شدید، آنها را در قالبی که خط کشی کرده اید قرار دهید. اجازه دهید رول ها ذوب شده و ور بیایند تا حجمشان دو برابر شود. ممکن است حدود 4 ساعت طول بکشد تا آنها آماده پخت شوند. در نهایت، رول ها را مانند دستور پخت بپزید. یک نکته مهم: وقتی رول ها را از خمیر یخ زده پختم سفت تر و نرم تر به نظر می رسید.

تغذیه

خدمت: 1رول | کا،ی: 202کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 36g | پروتئین: 4.8g | چربی: 4.5g | چربی های اشباع شده: 2.5g | کلسترول: 23میلی گرم | سدیم: 97میلی گرم | فیبر: 1.7g | قند: 7.9g

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟بر،ب بزنید @،olisalin یا یک امتیاز ستاره بگذارید و در وبلاگ نظر دهید!




منبع: https://healthynibblesandbits.com/pumpkin-dinner-rolls/