دسته‌ها
اخبار

رستوران های شبانه روزی تهران مجله گردشگری یول بیر-غذای رژیمی

فضایی که هم برای قرارهای خصوصی مناسب است و هم برای قرارهای کاری و برای همین در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دارد. اینکه رستوران تاج محل به خوبی توانسته خود را بین بهترین رستوران های هندی تهران قرار دهد به سابقه چندین ساله رستوران برمیگردد. سرآشپزان حرفه ای و غذاهای خاص آن هم در محیطی به سبک هندی ارزش امتحان کردن را دارد. اینجا منویی مملو از غذا ها و آیتم های هندی دارد هرچند انگشت شمار غذا هایی هم مشاهده می شود که ایرانی هستند. فضای رستوران باربد بسیار دلنشین بوده و این امر به دلیل طراحی دکوراسیون بسیار خاص در ساختمانی کم‌نظیر و مثال‌زدنی آن است‌.

در کنار داشتن فضایی با دکوراسیون زیبا و کارکنانی آموزش دیده، بیشتر منو متنوع رستوران سبب شهرت و محبوبیت رستوران کوبابا در بین مشتریان شده است. منو این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای لبنانی و افغانی را نیز شامل می‌شود. انواع حمص، سالاد تبوله، فلافل، سمبوسه و سالاد فتوش را می‌توانید به عنوان پیش غذا سفارش دهید.

  • چه از این رستوران کباب ترش و کباب ششلیک و برگ سفارش دهید و چه سراغ غذاهایی مثل خوراک میگو یا استیک بروید ناامید نخواهید شد.
  • یکی از رستوران‌های خوب اهواز رستوران امپراطوره که در طبقه ۸ ساختمان IT قرار داره.
  • محیط دلچسب شکوفه به شکلی است که بیرون رفتن از آن را برای مشتریان خود مشکل کرده‌است.
  • همانطور که حدس زدید شلوغ است و پر از آدم‌های جورواجور و به درد قرار ملاقات نمی‌خورد.
  • لذت طعم غذاهای ایرانی در ارتفاع ۲۷۶ متری غرب تهران می‌تواند تجربه‌ای خاطره‌انگیز باشد به خصوص که این غذاخوری مدرن در بخش متحرک گردش ۳۶۰ درجه‌ای دارد و می‌توانید هنگام میل کردن غذا، تمام شهر تهران را تماشا کنید.

در حقیقت باید گفت که اصالت از رستوران اصیل می‌بارد و این را می‌توان با یک نگاه سطحی نیز احساس کرد! البته برای خدماتی لوکس و اصیل، هزینه‌ای نسبتا بالا نیز باید پرداخت کنید. در ضمن باید بدانید که این رستوران دارای منوی مجزای کافه نیز هست تا بتوانید پس از صرف کردن غذا، دمنوشی خوش عطر نوش جان کنید. رستوران باربدرستوران باربد با فضایی بسیار دلنشین، طراحی دکوراسیون بسیار خاص در ساختمانی کم نظیر و مثال زدنی واقع شده است که شما را به دوران قاجار می‌برد! رستوران باربد یک سفره خانه سنتی محسوب می‌شود که در محدوده ونک واقع شده است و طرفداران پر و پا قرص و منحصر به فرد خود را دارد! فضای این رستوران بسیار آرام و دلنشین است و در زمان‌های تعیین شده، گروه موسیقی سنتی، مشغول به نواختن می‌شوند تا فضا را بیش از پیش، لذت بخش و پر هیاهو کنند.

هات داگ مسعود؛ هات داگ آمریکایی در تهرانپارس

اگر هم دوست داشته باشید تا یک تولد دو نفره‌ی جمع‌وجور برگزار کنید، کافه‌هایی مثل گل رضاییه که در خیابان جمهوری قرار دارد و محل رفت‌وآمد بزرگانی مثل صادق هدایت و فروغ فرخزاد بوده، گزینه‌ی مناسبی است. علاوه بر همه‌ی آنچه که ذکر کردیم، برای آشنایی با بهترین کافه های تهران هم پیشنهاد می‌کنیم به مقاله دیگر مجله جاباما در این زمینه مراجعه کنید. تفاوت این رستوران با دیگر فست‌فودی‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید، این است که روی برگرها تمرکز دارد؛ درحالی‌که بیشتر فست‌فودی‌های دیگر به پیتزا، هات‌داگ و انواع ساندویچ‌ها بیشتر اهمیت می‌دهند. گفتنی است که اولین شعبه از میخوش سال ۱۳۶۸ در بلوار فردوس شرقی تهران تاسیس شده است و پس از آن شعبه‌های دیگر این مجموعه تاسیس شدند. کیفیت غذا هم در این کافه‌رستوران‌ها بالاست و با برخورد خوب کادر این مجموعه، شما کاملا راضی رستوران را ترک خواهید کرد.

فست فود برگ تهران

نکته جالب توجه درباره رستوران درویش این است که در فضای بیرونی آن، از حیوانات اهلی همانند مرغابی و قو نگهداری می‌شود. در این رستوران همان‌طور که انتظار می‌رود، انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود که کیفیت خوبی هم دارند. قیمت غذاهای رستوران درویش متوسط رو به گران است و با این وجود به‌عنوان یکی از شیک ترین و بهترین رستوران های تهران، خدماتی درخور شخصیت مهمانان خود ارائه می‌دهد. رستوران ارکیده آرژانتین یکی از بهترین رستوران های تهران است که می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را در تازه‌ترین انواع آن نوش جان کنید. ارکیده را می‌توان یک رستوران لوکس با دکوری زیبا و جذاب دانست که بهترین مکان برای گذراندن یک شب یا روز خاطره‌انگیز است. در این رستوران پرطرفدار می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و هر نوع کبابی را که باب میلتان است سفارش دهید.

رستوران ورسای1

فست فود گردسوز برخلاف نامش تنها غذاهای فرنگی به مشتریان عرضه می‌کند و حجم غذاهایش چندان بزرگ نبوده و مناسب برای شب است. غذاهای این رستوران از مواد غذایی ایرانی و محبوب تشکیل شده اما طعمی جدید دارند. این رستوران موسیقی زنده دارد و درحال حاضر در کنار رستوران یک پارکینگ برای مشتریان در نظر گرفته شده است. قیمت غذاهای رستوران بخارا نسبتا بالا است اما می توانید مطمئن باشید که یکی از بهترین غذاهای تهران را خورده اید.