دسته‌ها
اخبار

رستوران های شبانه روزی تهران مجله گردشگری یول بیر-غذای رژیمی

این رستوران نیز مثل رستوران مسلم در ساعات سرو نهار بسیار شلوغ است و ممکن اسست کمی در صف بمانید تا غذای خوشمزه تان آماده شود و روی میزتان قرار بگیرد. این رستوران را دیگر غیر تهرانی‌ها هم به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران می‌شناسند. بهترین راه برای رسیدن به این رستوران، ایستگاه متروی ۱۵ خرداد است که تا رستوران بین ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. صف طولانی سر ظهر رستوران گواهی بر محبوبیت و کیفیت غذای رستوران مسلم است.

  • دلیل این امر این است که در کبابخانه دوزلی، از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند و با رعایت اصول بهداشتی آن‌ها را طبخ می‌نمایند.
  • انتخاب چنین رستورانی باعث می‌شود در کنار چشیدن طعم یک غذای باکیفیت و خوشمزه، کمی هم گردش کنید و طعم غذا را با تجربه یک گردش درست و حسابی ماندگار کنید.
  • فضای بیرونی این رستوران در حقیقت یک تراس بزرگ است که به شما امکان می‌دهد حین میل‌کردن غذای خود، از مناظر اطراف نیز لذت ببرید.
  • شاید کافه نان در میان رستوران های شبانه روزی تهران کمی ناجور به نظر بیاید؛ ولی کافه‌ای است که می‌توان در آن دلی از عزا درآورد.
  • منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، بین‌المللی، و دریاییه.

معروف‌ترین غذای رستوران مسلم، ته‌چین ویژه مرغ آن است که رضایت بیشتر مشتریان رستوران مسلم را به‌دست آورده است. روی نام این رستوران نیز عبارت «ته‌چین ویژه مسلم» آورده شده که خود گویای تخصص رستوران در آن چیزی است که طبخ می‌کند. بدون شک انتخاب بهترین رستوران تهران می‌تواند بر اساس نظر هر کس متفاوت باشد و به‌صورت کلی، امکان تهیه لیستی از بهترین رستوران های تهران که همه در آن توافق نظر داشته باشند، تقریباً کاری غیرممکن است. غذاهای رستوران مسلم از کباب های متنوع گرفته تا انواع ته چین و انواع غذاهای سنتی ایرانی از همان غذاهایی است که شما را به سفری به گذشته خواهد برد. اگر دوست دارید، در محیطی لوکس یک وعده غذای خوشمزه نوش جان کنید، بهترین مکان برای شما، رستوران نارنجستان است.

بهترین باغ رستوران تهران

همچنین در این رستوران می توانید میزهای تا ۱۲ نفر هم پیدا کنید و مشکلی از این بابت وجود ندارد. از جمله فرصت‌هایی که برای لذت بردن از حضور در بهترین رستوران بازار تهران پیش روی متقاضیان قرار دارد مراجعه به رستوران سنگلج است که انواع غذاهای سنتی ایرانی را با کیفیتی بالا به مشتریان عرضه می‌کند. اجرای موسیقی زنده حین پذیرایی از مهمانان موقعیت مطلوبی را فراهم می‌کند تا بتوان لحظات خاطره‌انگیزی را در یکی از بهترین رستوران ‌های بازار تهران تجربه کرد.

اما از سایرن که پرسیدم ، اکثرا میگفتند که غذای رستورانش هم ، از همون غذای تالاره . سوال یکی از گردش‌گرانی که برای بار اول به این رستوران آمده بود این بود که مردم به بازار می‌روند به قصد این‌که در رستوران مسلم غذا بخورند یا در کنار بازار‌گردی، سری هم به رستوران مسلم می‌زنند؟ پر بیراه هم نپرسیده! چون سر ظهر که می‌شود تقریبا تمام شلوغی اول بازار مربوط به این رستوران است و سال‌هاست علی‌رغم گسترش سالن‌های رستوران، تغییری نکرده است. یکی از جاذبه های ارزشمند و دیدنی دزفول، مجموعه رستورانی و گردشگری موزه آب دزفول است که یه مکان رویایی برای سرو غذا هم محسوب میشه. این رستوران و سفره خانه سنتی و تاریخی عباسی کاشان توی خانه تاریخی عباسیان است.

ساعات کار رستوران ایتالیایی سنسو

تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. در برخی رستوران های تهران که تم سنتی دارند، سرویس سفره خانه ای هم دیده می‌شود که می‌توان آن را جزیی از فرهنگ قدیمی کشور به حساب آورد معمولا این بخش از رستوران در فضای باز قرار می‌گیرد تا دود حاصل از آن باعث رنجش خاطر دیگران نشود. ماست های چکیده، دیزی و نان داغ از دیگر جاذبه های این رستوران ها به شمار می‌روند.

رستوران کوچه باغ

به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم که در لیست رستوران های شیشه ای تهران مجموعه رستوران‌های بام لند را نیز قرار دهیم. این رستوران به نسبت تازه تاسیس، به حق جزو بهترین رستوران های شیشه ای تهران است. منظره تهران از پشت دیوارهای بزرگ شیشه‌ای این رستوران که قابی بی‌انتها از شهر را جلوی چشمان شما می‌گذارند، غذا خوردن و قرار ملاقات گذاشتن در آن را بسیار جذاب‌تر می‌کند. تنوع منو، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این رستوران، از دیگر نکات مثبت آن برشمرده می‌شود.