دسته‌ها
اخبار

رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-غذای رژیمی

آشپزخانه مرشد توانست با پشتکار فراوان و اولویت قرار دادن نظر مشتریان خود به رستوران مرشد تبدیل شود. افزایش مساحت رستوران، سبب گردید تا رستوران مرشد به مکانی بزرگتر با گنجایش بیشتر تغییر یابد. افتتاح دو شعبه دیگر این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک نیز حاصل حمایت و استقبال مردم بوده است.

  • باید بگوییم که این رستوران هم برای ناهار گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید، چراکه فعالیت آن از ساعت ۱۱ تا ۱۶ است.
  • بنابراین می توانید از طریق سایت های معتبری همچون اسنپ فود علاوه بر آشنایی با بهترین رستوران های تهران با سایر مزیت ها و امکاناتی که در اختیار مشتری قرار می دهند نیز آشنا شوید.
  • رستوران های شیشه ای تهران می‌توانند از بهترین انتخاب‎ها برای ثبت کردن یک شب متفاوت باشند.
  • کباب بره و چنجه رستوران ارکیده از پرطرفدارترین غذاهایی هستند که می‌توانید در اینجا پیدا کنید، ناگفته نماند که در مجموع، غذاهای این رستوران، سطح استاندارد بالایی دارند.
  • با ورود به این رستوران، سالنی مستطیلی و بزرگ خواهید دید که در کنار یکی از طول‌های مستطیل میزی بلند قرار داده شده است.

بعضی از بهترین رستوران های تهران برای برگزاری تولد را در ادامه معرفی خواهیم کرد. بعضی دیگر از بهترین رستوران‌های سنتی و سفره‌خانه‌های تهران عبارتند از سوگولی (ظفر)، باغ صبا (شریعتی) و دیزی‌بار آتیش (باغ فردوس). رستوران قجری با چیدمانی سنتی و غذاهای ایرانی خوشمزه، یکی از رستوران‌هایی است که در کنار مرغوبیت غذا، قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه هم دارند. حال و هوای این رستوران و سرو غذا در ظرف‌های مسی، یادآور دوران قاجار است. منوی رستوران البرز، بیشتر غذاهای ایرانی دارد و به‌مرور زمان هم توسعه یافته است. رستوران البرز دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تهیه غذای چیا

بهترین کبابی تهران در محدوده نیاوران و تجریش، رستوران کباب شمرون است. کباب لقمه گوسفندی، جوجه کباب، ششلیک، جوجه با استخوان، کباب بره، میکس کباب خانواده و چلو کره‌ای همه کیفیت خیلی خوبی دارند. شاید منو تنوع خاصی نداشته باشد ولی شعار این رستوران این است که تنوع را کم کند و عوضش روی کیفیت تمرکز کند. رستوران دنج است و با وجود این که فقط فضای داخلی دارد و تراس رستوران هم کمی شلوغ است اما دکراسیون جالبی دارد. رفتار کادر رستوران بسیار حرفه‌ای و مودبانه است و در کمک کردن به مشتری‌ها دریغ نمی‌کنند. در ضمن داخل رستوران فروشگاهی هست که می‌توانید از آن مواد غذایی مورد استفاده رستوران را مستقیماً مشاده کنید و بخرید.

آدرس رستوران مس توران

شما با سفارش غذا از بهترین رستوران در بازار بزرگ تهران این امکان را در اختیار خواهید داشت که در فضایی آرام و سنتی به صرف انواع غذاهای مورد علاقه خود پرداخته و از سرویس‌دهی فوق‌العاده بهترین رستوران بازار بزرگ تهران بهره‌مند شوید. رستوران رترو یکی از رستوران های خاص تهران با سبک قدیمی است که در شهرک غرب فعالیت می‌کند. این رستوران مانند رستوران های فرانسوی میز و صندلی خود را در پیاده رو قرار داده است تا مشتریانی که علاقه به نشستن در محیط باز دارند از این فضا لذت ببرند. اگر علاقه خاصی به مکان های دنج و قدیمی دارید، رفتن به این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رستوران رترو دارای ظروف مسی، دکوراسیون قدیمی و در عین حال جذاب و شیک، انواع استیک ها، ساندویچ ها، غذاهای گریل شده، انواع نوشیدنی و سالاد، پاستاها با پرسنل خوش اخلاق و حرفه‌ای در اختیار شما هستند.

منوی غذایی متنوع و محیط جذاب و جوان‌‌پسند آن در بین میهمانانش شهره است. در بخشی از این رستوران فضایی برای رزرو خصوصی مراسم تولد و جشن‌های خانوادگی نیز در نظر گرفته شده است. فضای آرام و دنج کافه رستوران سبوس برای قرارهای دوستانه، رمانتیک و دورهمی‌های خانوادگی مناسب است. اغلب میهمانان این رستوران آن را به خاطر منوی غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرها که برا صرف در وعده صبحانه دل‌چسب است، انتخاب می‌کنند.

اینجا انواع غذاهای اصیل ایرانی و خورشت های متنوع با کیفیت بالایی ارائه میشه و این رستوران برای برگزاری مهمانی ها و مراسم خاص با محیط شیک و خانوادگی که داره مناسبه. یکی از رستوران های مدرن و شیک توی کرمانشاه است که در طبقه آخر یه مرکز خریدی به همون اسم ارگ قرار داره. هم گشتی توی مرکز خرید داشته باشی و هم غذایی با کیفیت در بهترین رستوران کرمانشاه نوش جان کنی.

رستوران یاس با این که یکی از رستوران‌های کمتر شناخته شده تهران است ولی مشخصا به کیفیت غذاهایش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. مسلم رستوران بازار است و همیشه پر از مشتری پس لازم است هم قیمتش را به‌صرفه نگه دارد و هم کیفیتش را ثابت نگه دارد چون رقیب‌های جدی‌ای دارد که هر آن ممکن است ازش جلو بزنند. رستوران مرشد از آن رستوران‌های سنتی ایرانی است که مردم برایش همه‌روزه صف می‌کشند و شاید تا وارد رستوران شوید یک ساعتی هم دم در و توی راه‌پله منتظر بمانید. رستوران کوهپایه در انتهای خیابان دربند و قبل اینکه وارد مسیر پیاده روی دربند شوید قرار دارد. بدیم منظور شما زمانی که در انتهای خیابان دربند به میدان سربند می رسید، کمتر از 300 متر جلوتر و سمت راست خود ورودی رستوران کوهپایه و محیط لوکس و جذابش را مشاهده خواهید کرد.

رضا لقمه نه تنها غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیتی را ارائه می‌دهد، بلکه نوعی ابداع را در این صنعت پایه‌گذاری کرده است. در این کبابی قدیمی، کباب‌های کوچک با نان لواش تازه، پیاز و جعفری و ادویه مخصوص لقمه می‌شوند و دقیقاً دلیل نام‌گذاری «رضا لقمه» هم همین هست! این رستوران برای میل‌کردن وعده‌ای مقرون‌به‌صرفه، اقتصادی و درعینِ‌حال خوشمزه بسیار مناسب است. البته اکثر کسانی که به این رستوران می‌آیند، غذا را سفارش می‌دهند و آن را در منزل یا حتی وسیله نقلیه شخصی خود میل می‌کنند. رستوران ۱۳۳ یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که دو سالن مجزا برای صرف غذای سلف‌سرویس و غذای ملل دارد. غذاهای خوشمزه این رستوران در ظروفی زیبا و با دورچین‌هایی جذاب ارائه می‌شوند و بنابراین علاوه‌ بر خوشمزه بودن، چشم‌نواز نیز هستند.

همچنین در تمام طول روز انواع دسرهای خوشمزه را به مشتریان خود ارائه می دهد. در میان رستوران گردی های خود، خوب است که رستوران های سنتی تهران را نیز بشناسید رستوران سنتی ترمه که در هتل فردوسی قرار دارد و محیطی دنج و دوستانه و خودمانی دارد. پیشنهاد می شود بهترین رستوران شرق تهران و رستوران های خاص تهران را مطالعه نمایید.

در شهر تهران مناطق بسیاری برای رستوران گردی هست از خیابان های سعادت آباد گرفته تا تهرانپارس، از خیابان سی تیر تا اندرزگو. کسی نیست که نداند دربند تهران کجاست و چه جای بی نظیر و دنجی برای آخر هفته ها محسوب می شود البته در روزهای آخر هفته و بخصوص پنج شنبه شب ها خیابان دربند آنقدری ترافیک می شود که بهتر است با خودرو اصلاً مراجعه نکنید. تقریباً همه جور رستورانی در اینجا پیدام می شود هرچند اکثر آن ها باغ رستوران ها و سفره خانه های کنار رودخانه در تهران محسوب می شوند. رستوران البرز تهران در خیابان سهروردی قرار دارد و هنگامی که وارد این خیابان شدید، بعد از تقاطع هویزه، رستوران البرز را نبش کوچه میکو قدم مشاهده خواهید کرد.