دسته‌ها
اخبار

رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-غذای رژیمی

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سنتی و همچنین چای و قلیان سرو می‌شود. شما همانطور که در رستوران قدم برمی‌دارید، انواع غذاها را مشاهده می‌کنید. کیفیت غذاهای این رستوران از سال 91 تا به امروز ثابت بوده و به همین خاطر رستوران سلف سرویس دیس هنوز هم مشتریان ثابت خود را دارد و جزء بهترين رستوران هاي سلف سرويس تهران محسوب ميشود. فقط به یاد داشته باشید که رستوران مسلم فقط در وعده نهار غذا سرو می‌کند؛ پس باید گوش‌ به‌ زنگ باشید و در اولین مناسبت خانوادگی، خودتان را به ساده‌ترین و بهترین رستوران تهران دعوت کنید.

تجریش به جهت قدیمی بودن در تهران و تاریخچه ی زیادی که دارد یکی از محله های گردشگری در تهران محسوب می شود به همین جهت می توان بسیاری از رستوران های لوکس را دراین منطقه پیدا کرد. منطقه یک تهران به خاطر ارتفاع خود نسبت به مناطق پایین تر تهران، سال هاست که بعنوان محله ای خوش آب و هوا شناخته می شود. وجود مراکز تفریحی و تجاری معروف و رفت و آمد در آن ها، باعث باز شدن و تاسیس انواع رستوران در منطقه 1 شده است. به هر صورت افرادی که جهت تفریح و خوش گذرانی به این محله می آیند، با شکم گرسنه به خانه های خود باز نخواهند گشت؛ مخصوصا اگر شما غذایی لذیذ را با سرویسی عالی و در محیطی مطبوع برای ایشان سرو کنید.

زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، خواهید دید که واقعاً برازنده این نام است. رستوران برازنده محیطی بسیار شیک و زیبا دارد و با طراحی کلاسیک و محیطی با رنگ‌آمیزی روشن، شما را به یاد کاخ‌های باستانی می‌اندازد. رستوران برازنده خدمات VIP ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است. همه این مسائل باعث شد تا ما رستوران برازنده را در لیست بهترین رستوران های تهران برای ناهار قرار دهیم. جالب است بدانید که با توجه به کیفیت منوی غذا و خدمات رستوران، قیمت آن بسیار معقول و مناسب است.

  • روی نام این رستوران نیز عبارت «ته‌چین ویژه مسلم» آورده شده که خود گویای تخصص رستوران در آن چیزی است که طبخ می‌کند.
  • البته همانند مسلم، رستوران تیلیت نیز فقط در وعده نهار میزبان شما عزیزان خواهد بود؛ اما مطمئن باشید در همین زمان کوتاه باصفاترین رستوران تهران را خواهید دید.
  • اگر طرفدار غذاهای بدون روغن و یا رژیمی هستید، این رستوران می‌تواند بهترین گزینه برایتان باشد.
  • عمارت والا که در منطقه باغ فردوس تهران قرار دارد، هر دو فضای روباز و بسته را برای میهمانان خود تدارک دیده است.

در این قسمت از مقاله به معرفی رستوران های 24 ساعته با غذاهای سنتی و کیفیت عالی می‌پردازیم. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد.

کافه رستوران سالوینو

برخی از این غذا کلی تعریف و به به چه چه می کنند و عاشقش هستند و برخی هم از سوشی متنفرند و حس می کنند بدمزه ترین غذای روی زمین است. با اینکه سوشی یکی از غذا های لاکچری و نسبتاً گران قیمت محسوب می شود اما عاشقانش به قدری این غذا را دوست دارند که حداقل هفته ای یک بار به یکی از بهترین رستوران های سوشی در تهران مراجعه می کنند تا یک وعده میل کنند. بعضی از رستوران های لاکچری تهران در بین غذا هاشان سوشی هم دارند اما بهترین سوشی ها را فقط در رستوران های ژاپنی تهران و آن هایی که تخصصشان روی انواع سوشی می باشد پیدا می کنید. یکی از بهترین کافه رستوران های تهران که باید تجربه کنید کافه رستوران رزمیلو است اما در صورتیکه تصمیم دارید به رستوران مراجعه کنید، ابتدا در شمال شرق تهران وارد اتوبان ارتش شوید. در بخش شمالی اتوبان ارتش مرکز خرید بزرگ پرنیان را میبینید و می توانید از پارکینگ مرکز خرید هم استفاده نمایید.

یکی از بهترین و معرف‌ترین رستوران های شیشه ای تهران، رستوران گردون برج میلاد است که مخاطبان بسیاری هم دارد. این رستوران در ارتفاع ۲۶۷ متری از سطح زمین قرار گرفته و دور تا دور آن هم شیشه است. یکی از ویژگی‌های این رستوران، گردون بودن آن است که ترکیب آن با ارتفاع برج و کیفیت خوب غذای رستوران، پکیجی جذاب را برای مشتریان و کسانی که به این رستوران شیشه ای می‌آیند، ایجاد کرده است.

قیمت رستوران های تهران

این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و خوشمزه را ارائه می‌دهد و بر اساس نظرات مشتریان، کیفیت غذای خوبی نیز دارد. مگر کسی وجود دارد که عاشق دیزی، این غذای سنتی ایرانی نباشد؟ این غذای خوشمزه، چرب و لذیذ به صورت تیلیت سرو می‌شود و البته که بیشتر در وعده نهار آن را میل می‌کنند. به همین خاطر دیزی سرای ایرانشهر یکی از بهترین رستوران های تهران برای ناهار محسوب می‌شود. این رستوران در مرکز شهر تهران قرار دارد و به‌صورت کاملاً خلاقانه‌ای دیزاین شده است. پس اگر دلتان هوس دیزی چرب و خوشمزه کرده، بهتر است دیزی سرای ایرانشهر را برای نهار خود انتخاب کنید. رستوران شبستان معماری خود را با ترکیب چوب و کاه‌گل، محیطی با معماری بی‌نظیر ایرانی ساخته است.

همچنین دسترسی به اینترنت رایگان در فست فود باگت و امکان رفت و آمد ویلچر در آن، باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. سالاد سزار سنسو از غذاهایی است که مشتریان را از دیگر مناطق تهران به تهرانپارس می‌کشاند تا بتوانند بار دیگر طعم بی‌نظیر آن را تجربه کنند. رفتار حرفه‌ای پرسنل، دیزاین لوکس و مبلمان زیبا و راحت در سالن، به همراه کیفیت بالای غذا در سنسومی، آن را به گزینه‌ای هیجان‌انگیز برای مشتریان تبدیل کرده است که گاها برای سفارش غذا در صف می‌ایستند. دکوراسیون و فضای زیبای رستوران ۱۳۳ در کنار طبخ غذاهای خوشمزه و صدای دلنواز نواختن پیانو، موجب شده که مردم آن را به عنوان یک رستوران خوب تهرانپارس بشناسند. که می‌توانند اوقات فراغت شما را به خوبی پر کنند، رفتن به رستوران‌های سطح شهر و تست غذاهای جدید می‌تواند بهترین پیشنهاد برای آخر هفته‌ها باشد.

جذاب ترین بخش رستوران روحی که باعث محبوبیت شده، ظرف های رویی هستند. غذا خوردن در این ظرف های فلزی بسیار لذت بخش است و در این رستوران هنگام سرو غذاها، درب فلزی بر روی ظرف قرار داده می شود تا از سرد شدن غذا جلوگیری شود. به عنوان دسر بعد از غذا، رستوران روحی برای مشتریانش چای به همراه تافی و بیسکوئیت مادر سرو می کند که بسیار خاطره انگیز است. جوجه کباب و چلوکباب تنها بخشی از منوی غذایی رستوران هستند و غذاهای خانگی از جمله دمپختک، عدس پلو، قیمه، کوفته، چلوکباب تاوا، قیمه نثار و غیره هم در منوی رستوران مشاهده می شود. رستوران ارکیده را تمام رستوران گردها و افرادی که به دنبال کیفیت غذا هستند و میخواهند در کنار کیفیت، رستوران از محیط لوکس و دوست داشتنی هم برخوردار باشد میشناسند.