دسته‌ها
اخبار

رستوران های تهران لیست کامل بهترین رستوران ها در تهران با تخفیف تخفیفان-غذای رژیمی

غذا های اصلی هم با برنج هستند هم با خوراک.غذا های کبابی که در همه جا پیدا می شوند ولی در رستوران کوهپایه خوشمزه تر هستند و در جایی خاص سرو می شوند. اما غذا های جذابی هم در منوی رستوران کوهپایه هست مانند کباب شیش طاووق که نوعی غذای عربی است و از قضی، جزء معروف ترین آیتم ها در رستوران محسوب می شود. اگر تمام رستوران های دربند نباشد، بسیاری از آن ها غذا های ایرانی و انواع کباب ها را برای مشتریان خود سرو می کنند و رستوران های خیلی کمی در این منطقه هست که غذا های غیر ایرانی و بخصوص فست فودی ارائه دهد. رستوران کوهپایه هم مانند سایر رستوران های دربند است و تمرکز خود را روی غذا های ایرانی داده هرچند در کنار آن برای اینکه متفاوت تر هم باشد کلی غذای فرنگی خوشمزه و خاص هم به منوی خود افزوده. شما تصور کنید که این همه موارد فقط برای پیش غذا بود و در بخش غذا های اصلی، برنج سرخ شده، کلی سوشی، نودل های خاص، ماکی رول، ماهی سالمون و کلی غذای دیگر هم هست که فقط باید امتحانشان کنید تا ببینید چقدر خوشمزه هستند. در ضمن اگر هم با خانواده یا دوستان میخواهید به رستوران کنزو مراجعه کنید و همگی از طرفداران سوشی هستید، سینی های سوشی کنزو را از دست ندهید که 18 یا 35 تکه سوشی دارند و به صرفه تر هستند.

از آنجا که این رستوران دارای متنوع‌ترین منو در این منطقه است، همیشه شلوغ و پرازدحام است. در منوی روف لانژ انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و استیک طبخ می‌شود و با کیفیت بالا و طعم خوب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین وجود پیتزا، پاستا، اسموتی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، روف لانژ را به یکی از شلوغ‌ترین رستوران های تهرانپارس تبدیل کرده است. در این مقاله ما را همراهی نمایید که قصد داریم بهترین رستوران های شرق تهران در سال ۱۴۰۱ که در محله تهرانپارس واقع شده‌اند را معرفی کنیم تا بیشتر با منوی رستوران‌ها، کیفیت غذاها و لوکیشن آن‌ها آشنا شوید. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است.

  • لازم به ذکر است درکنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی شامل انواع استیک و پاستا هم در این رستوران سرو می شوند و امکان سفارش به صورت بیرون بر هم وجود دارد.
  • قهوه خانه سنتی آذری را هم با توجه به علاقه و رأی زیاد مردم به آن، می‌توانیم بین رستوران های خوب تهران قرار دهیم.
  • از غذاهای سنتی و کبابی‌ها که بگذریم، امروزه فست فودها جزو غذاهای محبوب ایرانی‌ها شده و در سبد غذایی اکثر افراد جا خشک کرده‌اند.
  • این رستوران نیز به دلیل محبوبیت تهچین ها و زرشک پلوهایش در میان بهترین رستوران های تهران جا گرفته است.
  • فست فود شبانه‌روزی پلچینو به کل تهران از 12 شب تا 5 صبح با بسته‌بندی مناسب خدمات ارسال هم دارد.

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم، قطعاً رستوران لیدوما یکی از آن ها است. این رستوران هم برای صرف نهار یا شام بسیار عالی است که در محدوده غرب تهران قرار دارد. بهترین و خوشمزه ترین غذاها با بالاترین کیفیت در این رستوران سرو می شوند و می توانید طعم بسیار لذیذ غذاهای مختلف را در آن بچشید. همچنین شما می توانید از این رستوران برای قرارهای کاری خود که قرار است در آن نهار صرف کنید، استفاده کنید.

پربحث ترین مطالب

بهترین غذاهای رستوران ارکیده که می‌توانید در وعده ناهار امتحان کنید باقالی‌پلو با ماهیچه و گردن، کباب ترش، جوجه کباب، شیشلیک و بختیاری‌های لذیذ هستند. رشد و توسعه بازار تهران هرچه بیشتر بر رونق‌گرفتن رستوران شرف الاسلامی اثر گذاشت. این رستوران در مرکز بازار تهران و در کنار مسجد شاه یا مسجد امام امروزی بنا شد. هدف از ساخت این رستوان نیز رفاه حال بازاریانی بود که برای صرف ناهار و استراحت به رستوران شرف الاسلامی می‌آمدند. به‌تدریج آوازه کیفیت غذاهای این رستوران در بین تهرانی‌ها پیچید تا آنجا که امروز نام این رستوران را در میان فهرست بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب پیدا می‌کنید. اگر در تهران زندگی می‌کنید یا قصد سفر به پایتخت ایران را دارید، از طرفی هم دوست‌دار غذاهای متنوع و با کیفیت هستید، می‌توانید در این مطلب، بهترین رستوران های تهران را شناسایی کنید.

رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران‌های تهران در فود کورت خیابان فرشته است. فضا، سرویس‌دهی و کیفیت غذا، همگی موجب قرارگیری این رستوران در لیست رستوران‌های لوکس و درجه یک تهران شده‌اند. نایب رستورانی لوکس‌ و شیک‌ در تهران بوده که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالایی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

غذاکده مائده

رستوران 133 به دلیل امکانات بالایی که دارد در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفت. فضایی این رستوران بسیار لوکس، زیبا و لاکچری بوده به‌طوری که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. سرزمین فست‌ فودها عنوانی است که برای رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ انتخاب شده و طرفداران زیادی نیز دارند. رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ نیز به دلیل شرایط خاص و امکانات ویژه در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای گرفته‌اند.

در نظر داشته باشید رزرو هتل های تهران در نزدیکی رستوران ها و مکان های دیدنی می تواند در کیفیت سفر شما تاثیر بالایی داشته باشد. در ادامه قصد داریم 10 رستوران خوب تهران را با تمام ویژگی های آن ها به شما معرفی کنیم. اگر لوکس ترین رستوران تهران نباشد، قطعاً جزء لوکس ترین رستوران های تهران قرار دارد. رستوران شاندیز جردن جزء رستوران هایی است که باید یکبار تجربه اش کرد چون ترکیبی مثال زدنی از محیط لاکچری و غذای باکیفیت است برخلاف بسیاری از رستوران ها که یا غذایشان حرف ندارد یا محیطشان لوکس است.

همچنین با توجه به این موضوع که انواع نوشیدنی و غذاها در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها قابل تهیه است، بسته به کیفیت مواد غذایی و محیط کافی شاپ یا رستوران، قیمت و هزینه‌ آن هم متغیر است. در این مقاله از مجله هتلیار، لیست رستوران های تهران که شهرت بیشتری دارند و کیفیت غذاهای آنها زبانزد مردم است آورده شده است. شما می توانید با در نظر گرفتن موقعیت رستوران و میل و سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید. قطعا شما در بهترین رستوران های تهران، طعم واقعی غذاهای خوشمزه را با بهترین کیفیت تجربه می کنید و لحظه هایی به‌یادماندنی برای خودتان رقم می زنید.