دسته‌ها
اخبار

رازقی بهترین رستوران رشت از دید مردم رشت-غذای رژیمی

غذایی بسیار خوشمزه که دو عضو اصلی آن، رب انار و سبزی های معطر هستند. این غذا که از گوشت اردک، پیاز سرخ شده، آب، شکر، رب انار، گردو و انار پخته می‌شود بسیار لذیذ است. خورشت جا افتاده و خوشمزه آغوز مسما را در کنار برنج میل می‌کنند. می رسیم به بررسی رستوران توسط مشتریان و نظراتی که مشتریان پیتزا سولی ارائه داده اند. بطور کلی از نظر مشتریان، فست فود پیتزا سولی غذا های فوق العاده خوشمزه سرو می کند که هم از مواد اولیه مرغوب تهیه شده اند و هم توسط سرآشپزان مجرب طبخ می شوند. همچنین غذا ها شاید در نگاه اول قیمت های کمی بالاتری داشته باشند اما آنقدری خوشمزه و بی نظیر هستند که تا به حال هیچ مشتری ناراضی پیتزا سولی نداشته است.

رستوران گیلانی آویشو اما در شرق است و آنقدر کیفیت و طعم خوبی دارد که اگر ساکنان غرب تهران یک بار به اینجا بیایند احتمالا دیگر رستوران‌ها را فراموش خواهند کرد. آویشو یک رستوران تازه تاسیس در خیابان گلبرگ است اما منو کامل و پر از آیتمی دارد که احتمالا برای انتخاب از میان آن به دردسر خواهید افتاد. برای نوش جان کردن غذاهای گیلانی در رستورانی لوکس و با ظاهری جدید رستوران گیلانی ماهی سفید می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. رستورانی که در محله زعفرانیه قرار دارد و با نحوه خاص سرو غذاها و دیزاین آن‌ها برای مشتری‌ها جالب توجه شده است. مثلا سرو کباب‌ها در دیگچه‌های کوچک سفالی و گارنیش بشقاب‌ها به سبک جدید از ویژگی ‌های این رستوران لوکس است.

  • این غذای محلی گیلان طعم خاص و بی‌نظیر خود را مدیون یک سبزی محلی و معطر به نام چوچاق است که در شمال کشورمان می‌روید.
  • میرزا قاسمی هم مثل باقلاقاتق یکی از مشهور ترین غذاهای شمالی است که به علت مزه ی عالی آن به تمام ایران صادر شده است و امروز در تمام شهرهای ایران بخشی از سفره ی ما ایرانی هاست.
  • واویشکا در لیست غذاهای شمالی با گوشت چرخ کرده قرار می گیرد و جهت آماده سازی آن به گوشت چرخ کرده، پیاز، سیر، سیب زمینی، گوجه و آبغوره نیاز دارید.
  • میرزا قاسمی هم که از بهترین های شمال محسوب می شود و نیازی به معرفی خاصی ندارد، این غذای خوشمزه را در دستور اصلی با بادمجان کبابی یا دودی درست می شود.

اگر در رستوران اردشیر چند هنرپیشه و خواننده و انواع سلبریتی را دیدید، تعجب نکنید. این رستوران به دلیل قدمت و کیفیت عالی، پاتوق سلبریتی‌ها محسوب می‌شود. را سرو می‌کند به کباب‌هایش معروف است اما ماهی‌هایش، پیش‌غذاهای خوشمزه‌اش و پلو محلی‌اش زبانزد مشتری‌هاست. برای غذا خوردن در رستوران محرم که یکی از بهترین رستوران های گیلان است به بلوار امام، جنب هتل پردیس بروید.

طرز تهیه گمج کباب رشتی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

در لیست پیش رو به شما بهترین و معروف ترین غذاهای رشت را معرفی خواهیم کرد، چرا که تنوع غذایی در این شهر موجب شد تا در سال 94 به عنوان شهر خلاق غذا در یونسکو به ثبت برسد. غذاهای رشت بسیار متنوع هستند و شما هر سلیقه ای که داشته باشید در دنیای خوشمزه های رشتی حتما با وعده ای لذیذ پذیرایی خواهید شد. در ادامه با کارناوال همراه شوید تا به بررسی لیست غذاهای رشتی بپردازیم و گشتی در میان خوشمزه های آن بزنیم. «واویشکا» غذایی با ریشه روسی است که بعد از جنگ جهانی دوم به آشپزخانه گیلانی راه پیدا کرد. برای درست کردن واویشکا می‌توانید هم از گوشت قرمز استفاده کنید و هم از گوشت مرغ یا دل و جگر مرغ، گوسفند و گوساله.

بهترین غذاهای هندی که باید امتحان کنید!

از بین پیش‌غذاها ماست و دلار و ماهی دودی و هفت بیجار هم در منو دیده می‌شود و حتی دسرهایی مثل رشته خوشکار و شیرینی کاکا که هر دو را فقط در گیلان می‌توان پیدا کرد هم در گمج سرو می‌شود. بنابراین می‌توان گفت گمج کامل ترین منو غذاها و خوراکی‌های گیلانی را دارد و از این نظر از رقبا جلوتر است. چوچاق در بسیاری از خوراکی‌های سنتی گیلان نظیر زیتون پرورده و چاشنی‌هایی مانند دلال و ترشی هفت بیجار استفاده می‌شود. برای تهیه گمج کباب به جز سبزی چوچاق به گوشت گوسفندی، گردو و رب انار نیز نیاز است.

جالب اینجاست که غذاهای فرنگی از جمله سینه مرغ گریل شده تا چیکس استراگانوف و بیف نیز در منوی رستوران بزرگ گیلانه به چشم می‌خورد. در ضمن اگر پایه دیزی سنتی باشید هم می‌توانید دیزی سنتی رستوران بزرگ گیلانه را سافرش دهید و از آن لذت ببرید. رستوران شیلات کیانشهردر بین رستوران های گیلان و به طور کلی شمال کشور، رستوران‌های شیلات که متعلق به اداره شیلات است می‌تواند بهترین و خوشمزه‌ترین ماهی‌ها را به شما ارائه دهد.

آدرس کافه دا تنکابن

البته میزان ترشی و شیرینی آن‌را می‌توان با اضافه کردن شکر به خورشت متعادل‌تر کرد. این غذا یکی از محبوب‌ترین غذاهای مازندران است و به دلیل طعم خاصی که دارد، گردشگران زیادی در سفر به این منطقه آنرا امتحان می‌کنند. خوشبختانه مانند بسیاری از کافه ها و کافه رستوران ها، کافه دا در سرو وعده های غذایی بخصوص صبحانه، خساست به خرج نداده و همه چی مقدار مناسب و گاه زیاد خود را دارند. مثل هر کافه ای، اینجا کلی صبحانه ایرانی دارد یعنی اگر نان و پنیر بخواهید، برای شما دیسی آورده می شود که نان تازه، پنیر، عسل، خامه، کره، مربا و حتی میوه های فصل در کنار سبزیجات قرار داده می شود تا حسابی به شکم خود برسید. رستوران تهران یکی از بهترین رستوران هایی است که در غرب تنکابن پیدا خواهید کرد. رستوران تهران رستورانی نسبتاً کوچک با ظرفیت 30 نفر است که در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه به قدری شلوغ می شود که گاهی اوقات، مشتریان باید زمانی را منتظر بمانند تا میزی در رستوران خالی شود.