دسته‌ها
اخبار

دستور العمل ادویه ال پاسو تاکو قدیمی


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. به ،وان یک همکار آمازون، من از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. لطفا افشای من را بخو،د.

سه شنبه تاکو خود را با این تند و خوشمزه ارتقا دهید دستور العمل ادویه ال پاسو تاکو قدیمی درست ،ش فقط 3 دقیقه طول میکشه این چاشنی تاکوی DIY بسیار سالم تر از گزینه های ،یداری شده در فروشگاه است، مقرون به صرفه است و از نظر طعم عالی است. وقتی شروع به ساختن مخلوط چاشنی تاکوی خانگی خود کردید، دیگر هرگز به فروشگاه‌های ،یداری‌شده باز نخواهید گشت!

دستور العمل ادویه ال پاسو تاکو قدیمی در یک کاسه چوبی با قاشق.

این دستور العمل چاشنی ال پاسو تاکو خانگی بسیار آسان برای تهیه و نگه داشتن آن بسیار آسان است. من عاشق استفاده از آن برای سوپ تاکوی خوشمزه گیاهی، و دیگر دستور العمل های الهام گرفته از مکزیک هستم، مانند این کاسرول تاکوی لایه بردار و کرانچورپ وگان.

درست ، چاشنی تاکو از ابتدا بسیار ساده است، دیگر هرگز بسته های چاشنی برای شب تاکو نخواهید ،ید!

طعم اصیل مکزیکی این ،یبات چاشنی ال پاسو قدیمی یک افزودنی ک،یک به تاکو، گوشت چرخ کرده، و گوشت تاکوی وگان مانند این سوفریتاس یا چوریزو وگان است، اما تقریباً در هر غذایی که بخواهید آنها را اضافه کنید طعم عالی دارند.

یک سالاد تاکوی بوقلمون آسیاب شده، یک تاکو پخت قدیمی ال پاسو، سیب زمینی ترد، مرغ پخته شده، لوبیا سیاه، هر نوع غذای مکزیکی یا هر نوع دستور پختی که فکرش را بکنید درست کنید.

👩🏽‍🍳 چرا این دستور غذا جواب می دهد

  • بسته بندی شده با طعمی جسورانه
  • بودجه پسند
  • آسان برای ساخت
  • وگان، بدون گلوتن، کتو پسند
  • بدون رنگ مصنوعی یا مواد نگهدارنده اضافه شده در مقایسه با یک بسته چاشنی معمولی تاکو
  • فوق العاده همه کاره، دستور العمل اصلی تاکو خود را با این مخلوط ادویه ارتقا دهید!
  • بهترین دستور العمل کپی ادویه چیلی قدیمی ال پاسو!

آ،ین ویدیوی دستور غذا!

🥘 مواد لازم

مواد اولیه چاشنی ال پاسو تاکو بسیار ساده هستند و در هر فروشگاه مواد غذایی در راهروی ادویه جات یافت می شوند! در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

مواد لازم برای دستور العمل چاشنی ال پاسو تاکو قدیمی در زمینه سفید.

این مخلوط ادویه تاکوی ساده و ساده فقط ،یبی از ادویه های معمولی است!

این ،یب ساده ادویه از پاپریکا دودی، زیره آسیاب شده، پودر پیاز، پونه کوهی خشک، پودر سیر، نمک، پودر چیلی آسیاب شده و فلفل سیاه ،یب می شود تا طعم آشنای چاشنی تاکو را که همه ما می شناسیم و دوست داریم، به شما بدهد. با خیال راحت به آن پاپریکا شیرین اضافه کنید تا تندتر نشود.

🔪 دستورالعمل

مواد را جمع کنید: تمام مواد چاشنی کپی تاکو را به یک کاسه کوچک اضافه کنید.

ادویه جات برای چاشنی تاکو به یک کاسه همزن اضافه می شود.

،یب مواد: خوب با هم مخلوط کنید.

مخلوط ادویه تاکو خانگی در یک کاسه همزن.

فروشگاه: به یک ظرف شیشه ای منتقل کنید، با درب ببندید، تکان دهید تا ،یب شود.

چاشنی قدیمی ال پاسو تاکو را در یک ظرف شیشه ای با قاشق کپی کنید.

در صورت نیاز استفاده کنید: در جای خشک و خنک تا 3 ماه و تا 6 ماه در انواع دستور العمل های مکزیکی استفاده کنید. اگر گوشت می خورید، می تو،د به ازای هر 1 پوند گوشت ، یا یک پوند دیگر گوشت، حدود 2 قاشق غذاخوری چاشنی ال پاسو استفاده کنید. توجه: در صورت نگهداری صحیح، مخلوط ادویه های خانگی برای مدت طول،، حدود 6 ماه دوام می آورند. اگر هنوز بوی تند دارد و قوام کیکی ایجاد نکرده است، مخلوط ادویه ها هنوز خوب است.

چاشنی ملایم تاکو را روی یک بشقاب سفید با قاشق تهیه کنید.

💭 نکات تخصصی

  • برای ماندگاری طول، این چاشنی ملایم تاکو: مخلوط چاشنی های خانگی خود را در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. با قرار دادن یک جاذب ا،یژن در ظرف حاوی مخلوط ادویه، مخلوط ادویه خود را مدت بیشتری تازه نگه دارید.
  • برای نگهداری از ظروف شیشه ای استفاده کنید زیرا ظروف متخلخل مانند پ،تیک بو و رنگ ادویه ها را جذب کرده و ظرف شما را لکه دار می کند.
  • هنگام چاشنی گوشت چرخ کرده یا گوشت وگان برای تاکو، صبر کنید تا بعد از تخلیه چربی اضافی برای طعم دادن. پس از آبکش ،، گوشت را دوباره به ماهیتابه ن،ب بریزید و سپس به مخلوط قدیمی ال پاسو چیلی اضافه کنید. اجازه دهید چند دقیقه بجوشد تا ادویه ها گرفته شود.

📖 تغییرات

  • ادویه فلفلی ال پاسو کم سدیم: اگر رژیم غذایی کم سدیم یا بدون سدیم دارید، می تو،د نمک را در این دستور العمل کپی چاشنی OId El Paso تاکو کاهش دهید یا حتی حذف کنید. اگر نمک دریا را به نمک خوراکی ترجیح می دهید، می تو،د آن را جایگزین کنید.
  • گرمای بیشتر را اضافه کنید: این تنوع فقط پودر فلفل چیلی را با فلفل کاین با چاشنی تاکو تند ال پاسو قدیمی عوض می کند. حتی می تو،د مقداری فلفل قرمز ،د شده به آن اضافه کنید. برای طعم بیشتر، چند قاشق چایخوری ادویه ادوبو نیز اضافه کنید.

❓سوالات متداول دستور پخت

چگونه از چاشنی تاکو استفاده کنیم؟

مخلوط ادویه تاکو را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد. این مخلوط ادویه قدیمی ال پاسو را به فلفل چیلی اضافه کنید، فاهیتا، تاکیتو، کوزادیلا، ناچو، انچیلادا، لاز،ا ایده های خوبی هستند، فقط به نام چند مورد.

امکانات بی پایان هستند و لازم نیست استفاده خود را از این ،یب ادویه قدیمی ال پاسو به غذاهای سنتی مکزیکی محدود کنید.

با این مخلوط ادویه تاکو خانگی می تو،د به بسیاری از دستور العمل های دیگر کمک کنید. سوپ ها، کاسرول ها و غذاهای کبابی تنها برخی از چیزهایی هستند که می تو،د با این دستور العمل عالی آرایش کنید!

چگونه چاشنی تاکو را ذخیره کنیم؟

این چاشنی تاکوی کپی اولد ال پاسو باید در یک ظرف دربسته، در مک، خشک و خنک که دور از نور مستقیم خورشید (در دمای اتاق) باشد، نگهداری شود. انباری یا کابینت آشپزخانه شما مکان من،ی برای نگهداری ادویه است. شیشه مزون یا سایر ظروف شیشه ای بهترین کار را دارد.

آیا چاشنی تاکو بدون گلوتن است؟

بستگی داره! برخی از مخلوط‌های ادویه تاکو که از فروشگاه ،یداری می‌شوند می‌توانند حاوی گلوتن باشند، بنابراین اگر بسته‌ای را از فروشگاه می‌،ید، بر،ب مواد را به دقت بررسی کنید. این مخلوط چاشنی قدیمی ال پاسو خانگی بدون گلوتن است، که دلیل دیگری برای بهتر بودن آن از نسخه ،یداری شده از فروشگاه است!

آیا چاشنی تاکو سالم است؟

آره! به طور کلی، چاشنی تاکو برای شما مفید است. از آنجایی که فقط ،یبی از ادویه های فوق العاده خوش طعم است، معمولاً کا،ی کمی دارد، چربی کمی دارد، قند کمی دارد، اما طعم زیادی دارد. این ،یب تاکو ال پاسو حاوی مقدار من،ی نمک است، بنابراین اگر به دلایل سلامتی نیاز به محدود ، این ماده در رژیم غذایی خود دارید، به سادگی مقدار مصرفی را در این مخلوط ادویه ال پاسو قدیمی کاهش دهید.

کپی‌کت دستور تهیه چاشنی ال پاسو تاکو قدیمی خانگی در یک ظرف شیشه‌ای با قاشق.

🍲 دستور العمل های خوشمزه تر!

آیا این دستور غذای مکزیکی مبتنی بر گیاه را دوست دارید؟ لطفا یک را بگذارید امتیاز 5 ستاره 🌟 در دستور پخت زیر و/یا بررسی در بخش نظرات در پایین صفحه!

شما همچنین می تو،د من را دنبال کنید فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، و پینترست برای دیدن غذاهای خوشمزه، سالم و من، برای خانواده، و اگر سوالی دارید، من اینجا هستم تا کمک کنم!

📋 کارت دستور غذا

دستور العمل ادویه ال پاسو تاکو قدیمی

سه شنبه تاکو خود را با این دستور العمل چاشنی ال پاسو تاکو تند و خوشمزه که فقط 3 دقیقه طول می کشد، ارتقا دهید! این چاشنی تاکوی DIY بسیار سالم تر از گزینه های ،یداری شده در فروشگاه است، مقرون به صرفه است و از نظر طعم عالی است. وقتی شروع به ساختن چاشنی تاکوی خانگی خود کردید، دیگر هرگز به فروشگاه‌های ،یداری‌شده باز نخواهید گشت!

زمان آماده سازی3 دقیقه

زمان کل3 دقیقه

دوره: چاشنی

غذا: مکزیکی، وگان

رژیم غذایی: دیابتی، بدون گلوتن، کم کا،ی، کم چرب، کم لاکتوز، گیاهخواری، گیاهخواری

خدمات: 8 قاشق غذاخوری

کا،ی: 22کیلو کا،ی

  • این مخلوط چاشنی دارای حرارت ملایم تا متوسط ​​است، شما می تو،د مقدار قدرت فلفل را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید. اگر ترجیح می‌دهید چاشنی ملایم‌تر باشد، آن را به ¼ قاشق چایخوری کاهش دهید یا پودر فلفل قرمز را با هم حذف کنید.
  • اگر چاشنی تندتر را ترجیح می دهید، پودر فلفل چیلی یا فلفل کاین را برای مطابقت با ذائقه خود اضافه کنید.
  • چاشنی تاکو در دستور غذای مکزیکی مورد علاقه شما بسیار استفاده می شود.
  • این دستور را می توان دو یا حتی سه برابر کرد و در یک شیشه دربسته و آماده برای استفاده در آینده تا 4 ماه نگهداری کرد.

خدمت: 1قاشق سوپخوری | کا،ی: 22کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 4g | پروتئین: 1g | چربی: 1g | چربی های اشباع شده: 0.1g | چربی های چند غیر اشباع: 0.3g | چربی اشباع شده: 0.3g | سدیم: 591میلی گرم | پتاسیم: 123میلی گرم | فیبر: 2g | قند: 0.4g




منبع: https://pickyeaterblog.com/old-el-paso-taco-seasoning-recipe/