دسته‌ها
اخبار

جو با پروتئین بالا در طول شب – بدون نیاز به پودر پروتئین


روز خود را با یولاف شبانه با پروتئین بالا شروع کنید! این دستور صبحانه تازه و سیر کننده تقریباً 30 گرم پروتئین دارد و نیازی به پودر پروتئین ندارد!

2 شیشه پر پروتئین یک شبه با انواع توت ها

وقتی صبحانه شبیه دسر به نظر می رسد و طعم آن را می دهد، آماده است و تقریباً دارد 30 گرم از پروتئین تا بوت – از غذایی که برای من آسان است از آن صرف نظر کنم (مقصر!) به غذایی می رسد که نمی توانم صبر کنم تا آن را بخورم.

من احتمالا نباید باشم این هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن دستور پخت یولاف شبانه با پروتئین بالا، اما طعم هر لقمه ای مانند خوراکی است که در پاسیو یک نانوایی کوچک عجیب و غریب از آن لذت می برید.

بهترین ،مت؟ این با مواد روزمره ساخته شده است و به پودر پروتئین صفر نیاز دارد!

شیشه جو دوسر یک شبه با پروتئین بالا با یک قاشق داخل آن

جو با پروتئین بالا در طول شب – یک جایگزین صبحانه بدون تخم مرغ

اغلب از من خواسته می شود که دستور العمل های صبحانه با پروتئین بالا که با تخم مرغ تهیه نشده باشند (و موز – بسیاری از آ،ژی ها، بیزاری به موز را کاهش می دهند!) که من کاملاً درک می کنم. دختر من به تخم مرغ آ،ژی دارد، بنابراین می دانم که یافتن گزینه های صبحانه سیر کننده و بدون تخم مرغ چقدر دشوار است. کره بادام زمینی معمولاً مورد مصرف ماست، اما این برای همه من، نیست.

وارد یولاف شبانه با پروتئین بالا. بلغور جو دوسر یک گزینه صبحانه با طراوت و آماده با بافت خامه ای و کمی جویدنی است. جو دوسر شبانه از سال 2010 مورد مصرف من بوده است، اما من ظرف سالها برای پمپاژ پروتئین آن را تغییر داده ام. ،یب اصلی فعلی من حاوی 29 گرم پروتئین است که بدون نیاز به استفاده از پودر پروتئین به آن می رسم!

هیچ چیزی در برابر پودر پروتئین نیست – این فقط یک ماده ویژه است که می دانم بعد از چند بار استفاده شروع به جمع آوری گرد و غبار در انبار من می کند. این همان چیزی است که من گهگاه خودم را فریب می دهم و فکر می کنم شب ها جرعه جرعه می نوشم اما هرگز انجام نمی دهم.

به هر حال، قهرمان واقعی جو دوسر پر پروتئین من یک شبه است ماست یون،.

جو دوسر شبانه با ماست یون،

بله خانم! جو دوسر یک شبه با پایه ماست یون، 15 گرم پروتئین به تنهایی از ماست دریافت می کند. Oikos سه گانه صفر مورد علاقه من است که به صورت عمده از Costco ،یداری می کنم، اگرچه در فروشگاه های مواد غذایی معمولی در ظروف جداگانه و به اندازه کوارت فروخته می شود.

ماست یون، روی پیشخوان چیده شده است

چه چیز دیگری باعث می شود این جو دوسر یک شبه پروتئین بالایی داشته باشد؟

در اینجا لیست کامل مواد تشکیل دهنده به علاوه گرم پروتئینی که به هر وعده اضافه می کنند آمده است:

  • 15 گرم – ماست یون،: ماست یون، ماستی است که آب پنیر آن صاف شده و در نتیجه ماست غلیظ و پر پروتئین به دست می آید. ماست یون، Oikos Triple Zero بدون چربی، کم قند (بدون قندهای مصنوعی یا الکل قند) است و طعم و،ل باعث می‌شود که جو دوسر یک شبه پروتئین طعم یک دسر تابست، را با توت‌های تازه یا یخ‌زده می‌دهد – YUM! اگر این ماست را پیدا نکردید، می تو،د از ماست یون، مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • 5 گرم – جو دوسر بدون گلوتن: اگر به بیماری سلیاک یا حساسیت به گلوتن غیر سلیاک مبتلا هستید، مهم است که به دنبال “جو دوسر پروتکل خلوص” باشید. این نشان می‌دهد که یولاف در مزارع، کامیون‌ها و گیاهان اختصاصی رشد، حمل و پردازش شده است تا خطر کلی آلودگی متقاطع ناشی از غلات حاوی گلوتن مانند گندم، جو و چاودار را کاهش یا از بین ببرد. جو دوسر نه رشد یافته با روش پروتکل خلوص بر روی پردازش مک،کی برای جدا ، دانه های حاوی گلوتن از جو دوسر است که 100٪ قابل اعتماد نیست. (این کاری است که ژنرال می، برای درست ، چیریوس انجام می دهد و به همین دلیل است که بسیاری از سلیاک ها با خوردن آنها بیمار می شوند! من پرت می شوم…)
  • 3 گرم – دانه چیا: دانه های چیا نیروگاه های پروتئینی و تغذیه ای هستند. آنها نه تنها در این جو دوسر یک شبه پروتئین را تقویت می کنند، بلکه فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 را نیز تامین می کنند.
  • 2 گرم – شیر: هر نوع شیری که در دست داشته باشید برای این دستور غذا جواب می دهد، اگرچه بسته به اینکه شیر ،ی یا گیاهی باشد می تواند بر میزان پروتئینی که تهیه می کند تأثیر بگذارد. برای مثال شیر بادام و شیر نارگیل پروتئین بسیار کمی دارند.
  • 2 گرم – انواع توت ها و میوه ها: از هر میوه یا انواع توت هایی که دوست دارید استفاده کنید. تازه یا منجمد!
  • 2 گرم – خلال بادام: پاشیدن بادام ورقه شده روی هر وعده جو دوسر با پروتئین بالا در طول شب، نه تنها یک ترد رضایت بخش به آن اضافه می کند، بلکه چند گرم پروتئین اضافی نیز به آن اضافه می کند. می تو،د از هر نوع آجیل که دوست دارید استفاده کنید.

جو و دانه چیا روی پیشخوان

نحوه سرو و نگهداری جو دوسر شبانه

یکی از ،مت های مورد علاقه من در مورد دستور العمل های جو دوسر این است که جو و دانه های چیا باید در طول شب یا حداقل برای چند ساعت در ماست و شیر غلیظ شوند. بنابراین، هر یکشنبه حداقل دو وعده برای صبحانه فوری در طول هفته درست می کنم.

در اینجا چند گزینه ارائه شده است:

  • جو یک شبه در یک شیشه: مخلوط جو دوسر و چیا را با میوه یا انواع توت ها در شیشه های 16 اونسی دهان ، بچینید تا ظاهری زیبا به نظر برسد. کاملا اختیاری است، اما باعث می شود صبحانه کمی فانتزی به نظر برسد.
  • جو یک شبه در یک کاسه: مخلوط جو و چیا را داخل آن بریزید ظروف نگهداری پیر، 2 فنجان سپس توت ها و میوه ها را روی آن قرار دهید. یک درب را روی آن قرار دهید سپس در یخچال بگذارید. آسان!

من دوست دارم از میوه ها و انواع توت های تازه در مقابل یخ زده استفاده کنم، و بالع،، به دلایل مختلف. توت‌های یخ‌زده با آب شدن در یخچال در طی چند روز شربت خوشمزه‌ای ایجاد می‌کنند، در حالی که میوه‌ها و انواع توت‌های تازه فوق‌العاده با طراوت هستند. در هر دو صورت نمی تو،د اشتباه کنید.

درب ظروف حاوی پروتئین بالا در طول شب

آن را روشن کنید

سفارشی ، این دستور بسیار آسان است – هر روز یک ،یب طعم متفاوت را امتحان کنید! در اینجا برخی از این اطلاعات وجود دارد:

  • نان موز: موز + گردو + دارچین
  • پینا کولادا: انبه + آناناس + تکه های نارگیل
  • سیب دارچین: سیب + دارچین + گردو + شربت افرا
  • بلوبری شکلاتی تیره: چیپس شکلات تلخ + زغال اخته + گردو
  • میمون چاق: کره بادام زمینی + موز + توت فرنگی + چیپس شکلات

برای وگان ، پروتئین جو دوسر شبانه، از ماست و شیر بدون لبنیات مورد نظر خود استفاده کنید. بیشتر ماست های گیاهی پروتئین کمتر و قند بیشتری دارند، بنابراین قبل از ،ید بر،ب ها را به دقت بخو،د. به طور معمول شیر سویا و شیر پروتئین نخودی (مانند ریپل) سرشار از پروتئین هستند، بنابراین این دو شیر بدون لبنیات گزینه‌های خوبی برای این جو دوسر هستند!

واقعاً هر نسخه ای از این دستور العمل جو دوسر با پروتئین بالا یک راه فوق العاده برای شروع روز است. کمی شیرین شده، آماده شده و آماده تکان دادن – به علاوه هر وعده من را برای HOURS سیر نگه می دارد. من فقط می دانم که شما آنها را دوست خواهید داشت!

پروتئین جو دوسر شبانه با ماست یون،

طرز تهیه جو دو سر شبانه با پروتئین بالا

با اضافه ، ماست یون،، دانه‌های چیا و جو دوسر (که به آن «جوی‌های قدیمی» نیز گفته می‌شود) در یک کاسه همزن شروع کنید.

مخلوط جو دو سر یک شب در یک کاسه همزن

شیر را اضافه کنید سپس هم بزنید تا ،یب شود.

شیر به مخلوط جو دو سر اضافه شده است

اگر می‌خواهید مخلوط جو دو سر را با میوه‌های تازه و انواع توت‌ها در یک شیشه مزون بچینید تا ظاهری پارفی داشته باشد، 1/2 فنجان را در کف 2 شیشه مزون دهان ، 16 اونس بریزید. 1/2 فنجان میوه را روی آن قرار دهید سپس لایه ها را تکرار کنید. با گل بادام خلال شده به پایان برس،د.

جو دو سر یک شبه با انواع توت ها در یک شیشه

یا نیمی از مخلوط جو دو سر را در یک ظرف نگهداری پیر، 2 فنج، بریزید، سپس 1 فنجان میوه/توت تازه یا یخ زده را روی آن قرار دهید. با درب ببندید و حداقل یک ساعت و حدا،ر 4 روز در یخچال قرار دهید.

جو دو سر یک شبه با توت های یخ زده روی آن

وویلا! پروتئین، غلات کامل، فیبر، به علاوه یک میوه تازه کامل لوتا – پروتئین جو دوسر یک شبه یکی از بهترین راه ها برای شروع روز است. امیدوارم هر لقمه ای را دوست داشته باشید – لذت ببرید!

جو دو سر شبانه با پروتئین بالا با انواع توت ها و بادام

دستور العمل های بیشتر برای صبحانه با پروتئین بالا

جایزه ایمیل رایگان

شام آسان ساخته شده است

5 روز دستور العمل های ساده و در عین حال خوش طعم که استرس را از زمان شام دور می کند!

2 شیشه پر پروتئین یک شبه با انواع توت ها

یولاف شبانه با پروتئین بالا

شرح

روز خود را با یولاف شبانه با پروتئین بالا شروع کنید! این دستور صبحانه تازه و سیر کننده تقریباً 30 گرم پروتئین دارد و نیازی به پودر پروتئین ندارد!

،اصر

  • 10-12 اونس ماست، به یادداشت ها مراجعه کنید
  • 2/3 فنجان جو از مد افتاده بدون گلوتن، جو دو سر با پروتکل خلوص توصیه می شود
  • 1/2 فنجان شیر، هر نوع
  • 2 قاشق غذاخوری دانه چیا
  • 2 فنجان میوه یا توت مخلوط، تازه یا منجمد
  • 1/4 فنجان بادام خلال شده
  • 2، 16 اونس شیشه دهان ، مزون یا ظروف نگهداری 16 اونس با درب

جهت ها

  1. در یک کاسه کوچک ماست، جو، شیر و دانه های چیا را اضافه کنید سپس هم بزنید تا مخلوط شوند.
  2. برای لایه برداری جو دوسر یک شبه در شیشه های مزون: اجازه دهید مخلوط جو دو سر به مدت 5 دقیقه بماند و غلیظ شود سپس 1/2 فنجان را در کف هر شیشه مزون بریزید. روی آن را با 1/2 فنجان میوه/توت بریزید سپس لایه ها را تکرار کنید. بادام های خلال شده را روی آن قرار دهید سپس درب آن را بپیچید.
  3. در روش دیگر، مخلوط جو دو سر را بین دو ظرف نگهداری ت،یم کنید، روی هر کدام نیمی از میوه/توت ها و خلال بادام را بریزید و سپس بپوش،د.
  4. جو دو سر پر پروتئین را در طول شب حداقل 1 ساعت قبل از مصرف در یخچال نگهداری کنید. می توان 3-4 روز در یخچال نگهداری کرد.

یادداشت

  • من دوست دارم ماست یون، کم قند و پروتئین بالا ماست تریپل صفر Oikos. مارک های مختلف فنجان های ماست با اندازه های مختلف را ارائه می دهند – هر جایی بین 10 تا 12 اونس کل ماست در این دستور غذا خوب است.
  • لازم نیست مخلوط جو و میوه را لایه لایه بچینید، اما فکر می‌کنم این یک نمایش زیبا است.

این دستور غذا توسط Iowa Girl Eats تهیه شده است،

کلاژ ع، جو دوسر پر پروتئین در طول شب

ع، های اشلی مک لافلین


منبع: https://iowagirleats.com/high-protein-overnight-oats/