دسته‌ها
اخبار

تخم‌مرغ‌های آب‌پز کامل – یافت‌های غذایی مناسب


تخم مرغ آب پز.

به دنبال بهترین تخم مرغ آب پز دستور آشپزی؟ این روش ساده سفیده تخم مرغ کاملا سفت و زرده طلایی رنگی را که آرزویش را داشتید به شما می دهد، حتی اگر مبتدی باشید!

با چند نکته و کمی تمرین، در کمترین زمان یک تخم مرغ آب پز و خوشمزه خواهید داشت.

تخم مرغ آب پز در بشقاب با چنگال.

تخم مرغ آب پز کامل

تخم‌مرغ‌های غیرقانونی برای برخی می‌تواند بسیار ترسناک به نظر برسد. چه مقدار من،ی از سرکه را در آب خود دریافت کنید یا این حرکت بی عیب و نقص گردابی را از بین ببرید، ممکن است چند تلاش طول بکشد تا ظاهر و طعم من،ی به تخم مرغ های آب خوری شما داشته باشید.

خوشبختانه، ما تمام آزمون و خطاها را برای شما انجام داده‌ایم، بنابراین می‌تو،د به بخش خوب آن بروید: آشپزی و خوردن غذا. بدون زحمت تخم مرغ آب پز خوشمزه

چرا شما آن را دوست دارم

دستورالعمل های گام به گام ما به این م،ی است که شما هر بار تخم مرغ آب پز کاملاً پخته خواهید داشت 😀

ما در مورد زرده های مربا و سفیده تخم مرغ سفت صحبت می کنیم.

ما در حال به اشتراک گذاشتن دستور العمل های عالی برای کامل ، صبحانه خوشمزه شما هستیم.

تخم مرغ آب پز با نان تست آووکادو در بشقاب.
تخم مرغ آب پز چیست؟

تخم‌مرغ آب‌پز تخم‌مرغی است که از پوسته‌اش انداخته و سفیده آن را صاف کرده تا حدود 5 دقیقه در آب در حال جوشیدن بپزد. این بهترین روش برای پختن تخم مرغ است، بدون از دست دادن رطوبت یا مواد مغذی!

تخم مرغ آب پز چه فایده ای دارد؟

در مورد تخم‌مرغ‌های آب‌پز علاوه بر رضایت کامل از تخم‌مرغی که در سفیده‌های تخم‌مرغ پوشیده شده است، چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. در واقع، یکی از بزرگترین مزایای شکار ، تخم مرغ این است که نیازی به چربی اضافه ندارد.

سرخ ، تخم مرغ در تابه به کره یا روغن نیاز دارد، اما نه با تخم مرغ آب پز! آنها به طور مستقیم در آب پخته می شوند تا یک جایگزین خوشمزه و کم کا،ی ایجاد کنند.

تخم مرغ خام در یک صافی توری.

آنچه برای تخم مرغ آب پز نیاز دارید

بسیاری تصور می کنند که چیزی به ظاهر لذیذ مانند تخم مرغ آب پز نیاز به تج،ات زیادی دارد. با این حال، تمام چیزی که برای درست ، تخم مرغ آب پز کامل نیاز دارید این است:

  • 1 قابلمه آب
  • 1 صافی توری ریز
  • 1 کاسه
  • 1 قاشق

اگر یک فنجان شکار تخم مرغ دارید، حتی بهتر است! اما شما بدون آن به همان اندازه خوب خواهید بود.

طرز تهیه تخم مرغ آب پز

آب جوش

ابتدا یک قابلمه بزرگ آب نمک را به جوش بیاورید. پس از به جوش آمدن، حرارت را تا کمترین میزان تنظیم کنید.

سفیده تخم مرغ را صاف کنید

در مرحله بعد، صافی مشبک خود را بگیرید و آن را روی یک کاسه کوچک قرار دهید. روی توری را با کمی روغن زیتون بپوش،د و تخم مرغ را در صافی بشکنید تا تمام سفیده اضافی آن داخل کاسه شود.

تخم مرغ خام در یک صافی در یک قابلمه آب جوش قرار می گیرد.

تخم مرغ را اضافه کنید و بپزید

با دقت تمام صافی توری را همراه با تخم مرغ در آب در حال جوش قرار دهید. قبل از اینکه صافی را به آرامی داخل آب قرار دهید تا روی زرده تخم مرغ جمع شود، اجازه دهید سفیده تخم مرغ کمی بپزد.

آب را هم بزنید

آ،ین اما نه کم اهمیت، زمان گرداب است!

آب را به آرامی با قاشق هم بزنید تا تخم مرغ با آب در حال چرخش حرکت کند. بعد از چند لحظه هم زدن را متوقف کنید. وقتی تخم‌مرغ شروع به کند شدن کرد، آن را کمی هم بزنید و اجازه دهید تخم‌مرغ حدود 3 تا 4 دقیقه بماند. اگر می‌خواهید زرده سفت‌تری داشته باشید، می‌تو،د بیشتر صبر کنید.

این کار را با بقیه تخم مرغ ها تکرار کنید و سرو کنید. تبریک میگم شما رسما استاد شکار تخم مرغ هستید.

تخم مرغ آب پز را آماده کنید

تهیه یک دسته بزرگ از تخم مرغ آب پز بسیار ساده است. چه آن‌ها را برای جمعی سرو کنید یا حتی به‌،وان آماده‌سازی یک وعده غذایی برای خودتان، این روش آسان تخم‌مرغ‌های شما را مانند روزی که آن‌ها را درست کردید تازه و سالم نگه می‌دارد.

  1. بعد از اینکه تخم مرغ های آب خوری خود را درست کردید، *بلافاصله. مستقیما* آنها را به یک کاسه آب سرد برای حمام آب یخ منتقل کنید. در صورت نیاز می تو،د روی کاسه را با آب سرد بیشتری پر کنید تا زم، که تخم مرغ ها خنک شوند.
  2. پس از سرد شدن، تخم مرغ های خود را با احتیاط به ظرف دربسته منتقل کنید و قبل از سرو تا 5 روز در یخچال قرار دهید.
  3. برای گرم ، مجدد تخم مرغ ها، آنها را به مدت 2 تا 3 دقیقه در یک کاسه آب داغ قرار دهید. آنها را در آب در حال جوش قرار ندهید، زیرا ممکن است تخم مرغ ها بیش از حد بپزند. اطمینان حاصل کنید که آب کافی در بالای آن وجود دارد تا تخم مرغ ها کاملا گرم شوند.
  4. وقتی زمان سرو رسید، به آرامی با قاشق سوراخ دار آنها را از آب خارج کنید. آنها را با دستمال کاغذی خشک کنید و سرو کنید!
تخم مرغ خام را در یک صافی توری در یک قابلمه آب جوش قرار دهید.

نکات برتر

از تخم مرغ تازه استفاده کنید: تخم‌مرغ‌ها همیشه تازه هستند، حتماً تاریخ روی تخم‌مرغ‌هایتان را قبل از شکار ، آن‌ها بررسی کنید.

از صافی غافل نشوید: این دستور غذا با و بدون صافی مشبک خوب آزمایش شد و صافی تفاوت را ایجاد کرد.

زمان پخت متفاوت خواهد بود: ما این دستور را با تخم مرغ های متوسط ​​و تخم مرغ های بزرگ تست کردیم. زمان پخت بسته به اندازه تخم مرغ متفاوت بود.

سوالات متداول

چه مدت تخم مرغ را آب پز می کنید؟

مدت زم، که تخم‌مرغ‌های خود را غیرقانونی می‌پزید واقعاً به سختی یا نرمی آن‌ها بستگی دارد.
به ،وان مثال، یک تخم مرغ آب پز واقعا نرم و آبکی باید حدود 2 دقیقه طول بکشد، در حالی که تخم مرغی که کمی سفت تر است (اما کمی آبدار است) باید حدود 4 دقیقه طول بکشد. اگر می خواهید تخم مرغ سفت تری با زرده تخم مرغ سفت تر داشته باشید، چند دقیقه بیشتر صبر کنید.
بهترین راه برای بررسی کامل بودن تخم مرغ این است که آن را با احتیاط از تابه با استفاده از یک قاشق شکافی خارج کرده و با قاشق چای خوری به آن بریزید.

آیا برای پختن تخم مرغ به سرکه نیاز دارید؟

سرکه برای شکار ، تخم مرغ ضروری نیست، اما بسیاری ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. اگر سرکه ندارید، جایگزین ، آن با آب لیمو به همان اندازه موثر است! اسیدیته لیمو در هنگام شکار تخم‌مرغ‌ها به همان هدف سرکه عمل می‌کند.

چرا برای تخم مرغ آب پز در آب سرکه می ریزند؟

افزودن کمی سرکه به آب در حال جوش به افزایش سرعت دناتوره شدن کمک می کند و به تخم مرغ آب پز شما اجازه می دهد شکل خود را بهتر حفظ کند. سرکه دارای اسیدیته بالایی است که یک ،صر کلیدی برای سفیدهای سفت تر است.

آیا می تو،د 2 تخم مرغ را به طور همزمان بپزید؟

آره! برای پختن دو تخم مرغ در یک زمان، تخم مرغ های خود را در همان صافی مشبک بشکنید. سپس آنها را به آرامی در آب فرو کنید و بدون هم زدن، اجازه دهید تخم مرغ ها به مدت 3 تا 4 دقیقه یا تا زم، که سفت شوند، بپزند.

چرا تخم مرغ های آب خوری من از هم می پاشد؟

دمای آب شما هنگام درست ، تخم مرغ آب پز همه تفاوت را ایجاد می کند!
اگر آب به اندازه کافی داغ نباشد، تخم مرغ ها قبل از اینکه ببندند در آب حل می شوند و یک قابلمه آب شیری به شما می دهند. اگر آب به دلیل جوشش خیلی سریع خیلی داغ باشد، تخم‌مرغ‌ها به اطراف تکان می‌خورند و باعث می‌شوند سفیده‌ها مت، شوند و آن صدای سفید کوچک آزاردهنده ایجاد شود.

تخم مرغ آب پز در بشقاب.

چه چیزی را با تخم مرغ آب پز سرو کنید

ذخیره سازی

تخم‌مرغ‌های آب‌پز خود را با برداشتن احتیاط هر تخم‌مرغ از آب با قاشق سوراخ‌دار نگهداری کنید. آنها را به سرعت و با احتیاط در یک کاسه آب یخ قرار دهید تا از پختن، ش،تن یا ،بیدن آنها جلوگیری شود. سپس به سادگی کاسه تخم مرغ خود را در یخچال قرار دهید تا آماده خوردن شود!

برای گرم ، مجدد: تخم‌مرغ‌ها را دوباره در مایکروویو گرم کنید تا مطمئن شوید که آنها را زیاد نپزید.

تخم مرغ آب پز روی نان تست آووکادو در بشقاب با میکروگرین.

عکاسی: ع، های گرفته شده در این پست توسط اشلی مک گلاگلین از چشم انداز خوراکی است.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/،w-to-make-poached-eggs/