دسته‌ها
اخبار

بیکن کلم بروکسل – WellPlated.com


از بیرون به طرز مقاومت ناپذیری کاراملی شده و از داخل لطیف است، اینها آسان هستند بیکن کلم برو،ل با تکه‌های بیکن ترد نگین‌دار شده و با شربت افرا خالص لعاب داده می‌شود.

یک کاسه بیکن برشته شده در فر با شربت افرا

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

سعی می‌کنم این‌طرف را با چه خشونتی بوق خودم را بزنم، اما باید به شما بگویم که نه یکی بلکه دو کودکان نوپا کل وعده بیکن خود را از کلم برو،ل خوردند و درخواست کمک دوم کرد.

معلوم شد راز غیرقابل مقاومت ، کلم برو،ل اضافه ، بیکن و شربت افرا است.

من تعجب نمی کنم اما هر بار که گاز می گیرم، خوشحال می شوم. تو هم خواهی بود!

نکته!

برای تفت دادن مخلوطی از سبزیجات، و برای نکات بیشتر و پیشنهادات چاشنی، به من مراجعه کنید راهنمای نهایی سبزیجات سرخ شده در فر.

بیکن ترد جوانه برو،ل روی یک ورقه پخت

نقد و بررسی 5 ستاره

شوهرم گفت که این نسخه را بیشتر از نسخه‌ای که در رستوران مورد علاقه‌مان داشتیم دوست دارد. دستور غذا ساده بود و نتایج عالی بود!”

– لیزا –

هر آنچه که باید در مورد بیکن کلم برو،ل بد،د

اگر به دنبال بالا بردن کلم برو،ل بریان شده در فر ک،یک هستید، که برای سلامتی روزمره عالی است، به چند نوار بیکن ساده با یک بوسه شربت افرا نگاه نکنید.

این دوتایی پویا راز ساختن کلم برو،ل سطح بعدی است که برای مردم بسیار خوشایند است (مانند سرکه با،امیک با این کلم برو،ل با،امیک).

بیکن کلم برو،ل عبارتند از:

  • کمی نمک– با تشکر از بیکن غنی از اومامی.
  • کمی شیرین (اما نه هم شیرین)– به لطف خواص طبیعی شربت افرا خالص و قندهای موجود در سبزیجات بوداده.
  • کاملا ترد– رندرهای بیکن همراه با شکر طبیعی موجود در شربت افرا به آنها کمک می کند تا در فر کاراملی شوند.

آنها کلم برو،ل را با بیکن پیچیده با فاکتور لعاب کلم برو،ل با،امیک در یک ظرف جانبی برجسته ،یب می کنند.

به طور خلاصه، وقتی چیزی خاص می‌خواهید که حتی خاص‌ترین اعضای خانواده‌تان را به جوش بیاورد، این کلم‌های بیکن برو،ل هستند!

بیکن آسان افرا جوانه های برو،ل روی یک ورقه پخت

طرز تهیه بیکن کلم برو،ل

مهمان‌های مهم، یا شب‌های هفته سطح بعدی در خانه – هر من،تی من، برای غذاهای جانبی سریع و آسان مانند دستور پخت بیکن کلم برو،ل است.

برای تمیز ، راحت تر، حتماً ظرف پخت خود را با فویل آلومینیومی یا کاغذ روغنی بپوش،د. آن شربت افرا می ،بد!


مواد تشکیل دهنده

  • کلم برو،ل. پس از برشته شدن، کلم های برو،ل از بیرون به طرز لذت بخشی ترد می شوند و از داخل در دهان ذوب می شوند. کلم برو،ل نیز برای شما فوق العاده مفید است. آنها مملو از فیبر، آنتی ا،یدان، ویتامین K و ویتامین C هستند.
  • بیکن. هر چیزی را بهتر می کند (سلام، مارچوبه پیچیده شده بیکن). همانطور که تکه های بیکن پخته می شوند، تیره و ترد می شوند و طعم لذیذی به کلم های برو،ل می دهند. این چالش برانگیز است که فوراً هر تکه بیکن را درست از روی تابه نخورید!
  • شربت افرا. جوانه برو،ل را با رنگی شیرین، ،بناک و کاراملی پوشانده است و باعث جذابیت جه، (حتی برای کودکان نوپا) می شود.
  • روغن زیتون. به کاراملی شدن کلم برو،ل کمک می کند و از سوختن آنها جلوگیری می کند.
  • نمک + فلفل. برای طعم دادن از هر کدام یک لقمه دفعه بعد می‌خواهم فلفل سیاه بیشتری اضافه کنم (در اولین باری که دستور غذا را امتحان کردید، این کار را انجام دهید).
مواد لازم برای تهیه بیکن افرا ترد کلم برو،ل

جهت

  1. ورقه پخت خود را با فویل بپوش،د تا به راحتی تمیز شود، سپس کلم برو،ل را در مرکز قرار دهید.
برش های کلم برو،ل و برش های بیکن روی یک تابه برای تفت دادن
  1. نوارهای بیکن را برش داده و روی کلم برو،ل قرار دهید.
یک تابه با کلم برو،ل و تکه های بیکن
  1. روغن، شربت و چاشنی را اضافه کنید. روی آن را بپوش،د، سپس کلم برو،ل را در یک لایه یکنواخت پخش کنید، بیکن را تا حدودی به طور یکنواخت پخش کنید.

نکته!

برای ترد شدن بهتر، کلم برو،ل را برگرد،د تا همه آنها از طرف پایین در تابه شما بریده شوند.

  1. بیکن کلم برو،ل را به مدت 20 تا 30 دقیقه در دمای 400 درجه فارنهایت بپزید (حرارت بالا کلید اصلی است) تا زم، که جوانه ها و بیکن ترد شوند. لذت ببرید!

اجاق گاز بیکن کلم برو،ل

اگر فر شما شلوغ است، یادداشتی از کلم برو،ل سرخ شده من بردارید و این دستور را به ،وان بیکن افرا کلم برو،ل در یک تابه بپزید.

  • صد توپ جهت ها. تکه های بیکن را با مقدار کم تفت دهید. پس از ترد شدن آنها را از ماهیتابه خارج کرده و خشک کنید. جوانه‌های برو،ل را که نصف شده‌اند، بدون مزاحم در چکه‌های بیکن با نمک و فلفل به مدت ۵ تا ۸ دقیقه تفت دهید تا کاراملی شوند. سپس هم بزنید و به تفت دادن ادامه دهید تا زم، که همه جا قهوه ای و ترد شوند، حدود 6 تا 8 دقیقه دیگر. در آ، شربت افرا و تکه های بیکن پخته شده را هم بزنید.
یک کاسه بیکن کاراملی خوشمزه کلم برو،ل با شربت افرا

نکات پیش رو و ذخیره سازی را بنویسید

  • برای ذخیره ،. باقیمانده غذا را در ظرف در بسته در یخچال به مدت 4 روز قرار دهید.
  • برای گرم ،. باقیمانده کلم برو،ل پخته شده را به یک ورقه پخت با روغن کمی اضافه کنید. دوباره در فر با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 5 دقیقه یا تا زم، که گرم شود گرم کنید. همچنین می تو،د آنها را در بشقاب در مایکروویو به مدت 30 ث،ه تا 1 دقیقه دوباره گرم کنید. (مایکروویو کمتر توصیه می شود، زیرا بیکن و کلم برو،ل خیس می شوند و بسیاری از خواص ترد خود را از دست می دهند).
  • یخ زدن. چون ممکن است خیس شوند، منجمد ، کلم برو،ل بوداده را توصیه نمی کنم. با این حال، اگر در نهایت با مقدار زیادی باقیمانده مواجه شوید، مطمئناً می توان آنها را منجمد کنید و با نتیجه نرمتر زندگی کنید. کلم برو،ل پخته شده را در یک ظرف دربسته در فریزر قرار دهید و آنها را تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید. اجازه دهید کلم برو،ل یخ زده بوداده یک شب در یخچال ذوب شود، سپس طبق دستور بالا گرم کنید.

نکته آماده سازی غذا

کلم برو،ل را 1 روز زودتر ،د کرده و ،د کنید و در یخچال نگهداری کنید. پس از آماده شدن برای طبخ، طبق دستور العمل آماده کنید.

سبزیجات برشته ترد روی یک ورقه پخت

چه چیزی را با بیکن کلم برو،ل سرو کنید

به اندازه کافی آسان برای شب های شلوغ هفته و در عین حال به اندازه کافی شیک برای سرو شام بعدی خود در کنار خانواده یا جشن تعطیلات، بیکن کلم برو،ل را می توان با مجموعه ای از غذاهای اصلی جفت کرد.

راه های بیشتر برای افزایش کلم برو،ل

یک کاسه با بیکن افرا بوداده جوانه های برو،ل با تکه های بیکن در بالا

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

جوانه های برو،ل در فر آسان بو داده شده با بیکن در یک کاسه

اگر این دستور غذا را امتحان کردید، لطفاً نظر خود را بنویسید تا نظر شما (و گزنده ترین خورندگانتان) را بدانم. چه اولین بار باشد که کلم برو،ل می خورید چه 500هفتم، امیدوارم اینها در خانه شما هم 5 ستاره باشند!

سوالات متداول

آیا می توانم بیکن کلم برو،ل را بدون شربت افرا درست کنم؟

مطمئن! توجه داشته باشید که مقداری از شیرینی طبیعی، نت های کاراملی شده شربت و لعاب بیرونی آن را از دست خواهید داد. در صورت تمایل می تو،د از یک قاشق روغن زیتون اضافی استفاده کنید. یا اگر شیرینی می‌خواهید اما از طعم افرا لذت نمی‌برید، می‌تو،د آن را با مقدار مساوی عسل به ،وان جایگزین جایگزین کنید.

آیا می توانم این دستور غذا را با شربت پنکیک درست کنم؟

شربت پنکیک (یا شربت تقلیدی) جایگزین من،ی برای شربت افرای خالص در این دستور پخت کلم برو،ل نیست. رفتار این دو در پخت بسیار متفاوت است. برای بهترین نتیجه، از شربت افرا خالص استفاده کنید.

آیا بیکن کلم برو،ل سالم است؟

در حالی که دستور العمل کلم برو،ل بدون بیکن یا شیرین کننده های اضافه شده (مانند کلم برو،ل Air Fryer) حاوی چربی، شکر و کا،ی کمتری است، رضایت شما مهم است، و این بیکن افرا برو،ل یک راه خوشمزه برای تهیه سبزیجات شماست!

آیا قبل از پختن باید کلم برو،ل را خیس کنید؟

خیر، لازم نیست کلم برو،ل را قبل از پختن خیس کنید. برخی از دستور العمل ها دم کرده برو،ل را قبل از پختن خیس می کنند تا آنها را تمیز کرده و هر گونه ،یفی را که زیر برگ های بیرونی پنهان شده است پاک کنند. تا زم، که آنها را خوب بشویید، انتهای ساقه را جدا کرده و مقداری از برگ های بیرونی آن را جدا کنید تا هر گونه ،یفی از بین برود، خوب است که کلم برو،ل را بدون خیس ، آنها بپزید.

چه چیزی تلخی را از کلم برو،ل می گیرد؟

برای متعادل ، تلخی کلم برو،ل، اسیدی مانند آب لیمو یا سرکه سیب یا یک ،صر شیرین مانند شربت افرا اضافه کنید. یکی دیگر از روش‌ها این است که کلم برو،ل را قبل از اینکه در فر یا روی اجاق گاز تمام کنید، در آب نمک در حال جوش به مدت کوتاهی بلانچ کنید. مقداری از تلخی آنها به نظر من کار این روش بیشتر از ارزش آن است. علاوه بر این، اگر جوانه های برو،ل هنوز مرطوب باشند، بر توانایی آنها برای ترد شدن تأثیر می گذارد.


  • برای ذخیره ،: کلم برو،ل پخته شده را در ظرف دربسته در یخچال به مدت حدا،ر 4 روز قرار دهید.
  • برای گرم ،: باقیمانده کلم برو،ل پخته شده را به یک ورقه پخت با روغن کمی اضافه کنید. دوباره در فر با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 5 دقیقه یا بیشتر گرم کنید تا کاملا گرم شود. همچنین می تو،د آنها را در بشقاب در مایکروویو به مدت 30 ث،ه تا 1 دقیقه دوباره گرم کنید.
  • یخ زدن: چون ممکن است خیس شوند، منجمد ، کلم برو،ل بوداده را توصیه نمی کنم. با این حال، اگر در نهایت با مقدار زیادی باقیمانده مواجه شدید، مطمئناً می تو،د آنها را فریز کنید. کلم برو،ل پخته شده را در یک ظرف دربسته و ایمن در فریزر قرار دهید و آنها را تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید. اجازه دهید کلم برو،ل یخ زده بوداده یک شب در یخچال ذوب شود، سپس طبق دستور بالا گرم کنید.

خدمت: 1(از 4)کا،ی: 343کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 19gپروتئین: 13gچربی: 25gچربی های اشباع شده: 8gکلسترول: 36میلی گرمپتاسیم: 780میلی گرمفیبر: 7gقند: 7gویتامین A: 1303IUویتامین سی: 145میلی گرمکلسیم: 80میلی گرماهن: 3میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

دستور العمل های مرتبط

اگر شما هم مثل من عاشق کلم برو،ل هستید، این دستور العمل های دیگر کلم برو،ل را که آبکاری شده اند نیز دوست خواهید داشت:

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/maple-bacon-brussels-sprouts/?adt_ei=%7B%7B%20subscriber.email_address%20%7D%7D