دسته‌ها
اخبار

بهترین غذاهای شمال ایران بهترین غذای ایرانی استان‌های شمالی کایت-غذای رژیمی

کته‌های ته دیگی رستوران خاور خانم که در دیس بر روی میز‌ها سرو می‌شود، ماست کوزه‌ای، ترشی‌های خانگی و مرغ شکم‌پر اعلای رستوران خاور خانم، متفاوت است و حتما باید امتحانش کنید. اگر قصد دارید غذا های رشت و گیلان را امتحان کنید بهتر است به یک رستوران با کیفیت و مناسب بروید. با کیفیت ترین رستوران در گیلان و رشت، شامل مجموعه رستوران های رزاقی است.

  • ترکیب این غذا از بادمجان، تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی و شوید درست شده است که طعم بی‌نظیری دارد.
  • نوشیدنی های سرد هم بیشتر آبمیوه های طبیعی و انواع شیک هستند.
  • در کنار محیط داخلی، در صورت تمایل می توانید در محیط روباز رستوران که در مقابل رستوران قرار دارد هم بنشینید.
  • خورش سیر قلیه گیلکی با مرغ را می توانید با برنج، ترب سفید، انواع ترشی، سالاد و زیتون سرو کنید.
  • قلعه گردن یکی از معروف ترین جاهای دیدنی تنکابن به شمار میرود.

در شهر تنکابن بی شک قدم زدن در ساحل بکر، گشت و گذار در جنگل و بازدید از جاهای دیدنی بسیار لذت بخش است. از طرفی، غذاهای شمالی و تنوعی از رستوران های لوکس و باکیفیت در سراسر مازندران باعث شده رستوران گردی در مازندران به یکی از محبوب ترین تفریحات در میان مردم باشد. از آنجایی که تنکابن شهری توریستی به حساب می آید، خوب است با برخی از بهترین رستوران های تنکابن بیشتر آشنا شوید. در منوی رستوران گلسار می‌توانید انواع کباب از کباب کوبید تا جوجه کباب زعفرانی و چنجه گوسفندی تا کباب ترش و خوراک کتف و بال را سفارش دهید. همچنین امکان سفارش انواع غذاهای دریایی از جمله ماهی سالمون، ماهی قزل‌آلا، ماهی کولی سفید و … نیز وجود دارد. اگر دلتان هوس غذاهای سنتی گیلکی از جمله دوش کباب یا باقلاقاتوق کرده نیز می‌توانید روی رستوران گلسار حساب باز کنید.

ایده‌هایی برای افزایش فروش در رستوران‌های آنلاین

شما تمامی این غذا ها و پیش غذا های فست فود پیتزا سولی را به صورت آنلاین هم می توانید سفارش دهید یا اگر به رستوران مراجعه کردید به صورت بیرون برهم می توانید سفارش دهید. رستوران گلسار یکی دیگر از بهترین رستوران های گیلان است که در شهر رشت قرار دارد. این رستوران فضایی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی دارد و در بین مردم محلی نیز مشهور است. رستوران گلسار جزو رستوران‌های معروفی است که در بلوار گلسار قرار دارد. بلوار گلسار یکی از بلوارهای معروف رشت به حساب می‌آید که معمولاً آن را برای شکم‌گردی انتخاب می‌کنند. این رستوران جزو رستوران های سنتی رشت به حساب می‌آید و تنوع منوی بسیار عالی دارد.

مواد غذایی این آش مازندرانی را کدو، عدس، برنج، پیاز داغ، آب لیمو، شکر و نمک تشکیل می‌دهند. برای سرو آش کدو مازندرانی معمولا از نعنا داغ و کوفته ریزه استفاده می‌شود. پیشنهاد ما به شما این است که حتما آش کدو مازندران را میل کنید. کدو سبز، سیب‌زمینی، پیاز، گوجه‌فرنگی، سیر، تخم مرغ و ادویه مواد به کار رفته در این غذای مازندرانی هستند. همانطور که از مواد اصلی کدو بره مشخص است، این غذا در لیست غذاهای مقرون به صرفه مازندران قرار دارد و تمامی مواد غذایی آن به راحتی در دسترس قرار دارند.

تماس با مزه گردی

پیشنهاد ما این است که حتماً حداقل یکبار شفتلیا را میل کنید تا متوجه طعم خوش آن شوید. همچنین همچنین در تهیه هالومی از انواع سس‌ها و سبزیجات استفاده می‌شود که ترکیب این دو کنار یکدیگر مسیر بسیار خوشمزه‌ای را ارائه خواهد کرد. این ترکیب واقعاً یک مزه به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد که هیچ وقت فراموش نمی‌کنید. در ماه‌های گرم سال که به کشور قبرس شمالی سفر می‌کنید، خوردن هالومی بسیار دلچسب خواهد بود چرا که حالت خنک‌کنندگی دارد و دمای بدن شما را پایین می‌آورد.

آدرس کافه دا تنکابن

بیج بیج یکی از سریع‌ترین غذاهای شمال ایران است که با گوشت چرخ‌شده تهیه می‌شود. برای درست کردن این غذا، پیاز را کمی تفت داده و گوشت را به همراه ادویه‌جات به آن اضافه می‌کنند. پس از سرخ شدن گوشت، مقداری گوجه‌فرنگی خردشده به خورشت اضافه می‌شود.