دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران ۱۴۰۰ به انتخاب شما مجله پینورست-غذای رژیمی

این رستوران بیشتر به‌خاطر صبحانه‌های بسیار خوبی که دارد سر زبان‌ها افتاد. در این منطقه رستوران های خوب و شیک زیاد است اما از بهترین آن‌ها می‌توان به رستوران شاندیز جردن، رستوران هندی تاج‌محل در خیابان شیخ بهایی، رستوران درسا در محلۀ قلهک و رستوران فرانسوی لوشاتو اشاره کرد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم آن را در بین رستوران‌های غذای فوری طبقه‌بندی کنیم. شعبه‌های این رستوران در بلوار فردوس، یوسف‌آباد، شهرآرا، سهروردی و فرمانیه واقع شده‌اند که همگی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند. در این رستوران‌ها علاوه بر غذاهای ایتالیایی می‌توانید غذاهای رژیمی و گیاهی را هم پیدا کنید.

  • وعده‌های صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان به صورت بوفه آزاد سرو می‌شود.
  • منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین است.
  • شما از لحظه ورود، ابتدا از یک سالن می‌گذرید و سپس با آسانسور به رستوران‌ها می‌رسید.
  • لازم به ذکر است که در منوی این رستوران می‌توان انواع غذای فرنگی، ایرانی، سنتی، دریایی و غیره را دید.

فراموش نکنید سری هم به وب‌سایت و صفحه‌ی اینستای فعال و پر فالوئر آش نیکوصفت بزنید. رستوران چلچراغ شهرکرد یه رستوران سنتی شیک و قشنگ با پرسنل مودب و متشخصه. این مکان در اوایل دوره قاجار با کاربری حمام در راسته غربی (راسته بازار پایین) بازار سنتی زنجان ساخته شده. جاذبه معماری این مجموعه فوق العاده، بیشتر از غذای اونجاس، اما خوردن غذاهای سنتی استان زنجان در همچین مکانی واقعا لذت بخشه. سن مارکو هم از رستوران‌های شناخته‌شده‌ی بوشهر است که سنتی به نظر نمی‌رسه و ظاهری امروزی‌تر داره.

۴ نکته ناگفته در مورد جنگل حرا ، این زیبای خفته میان آب‌ها

امروزه فست‌فودها از محبوبیت بالایی به خصوص میان جوانان برخوردارند، اما چه بهتر که این نوع غذا، از رستوران‌ها و فست‌فودهای باکیفیت تهیه شوند تا برای سلامتی مضر نباشند. در ادامه با معروف ترین رستوران های تهران که در آن‌ها فست‌فودهای مرغوب و خوشمزه تهیه می‌شوند، آشنا خواهید شد. صرف شامی رمانتیک در کاخ رستوران لوکس لیدوما می‌تواند شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. این رستوران برای مناسب‌های خاصی نظیر سالگرد ازدواج می‌تواند میز مخصوصی نیز با تم رمانتیک برای شما تدارک ببیند!

و لبنانی هم وجود دارد؛ حمص، سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله، پلوی افغانی، اسکندر افندی و موسی کای بادمجان برخی از این غذاها هستند. توجه داشته باشید که قیمت غذاها در این رستوران بسیار بالا بوده از همین رو تنها قشر خاصی توانایی غذا خوردن در آن را دارند. گردشگری خوراک، تنها خوردن غذا و نوشیدنی نیست، بلکه پاسخی است به اینکه کجا، چطور، چه زمانی و چرا باید خورد یا نوشید. سالگرد ازدواج یکی از مناسبت‌های خاصی است که معمولاً با صرف شامی دو نفره و رمانتیک در رستورانی مجلل برگزار می‌شود.

اگر در محدوده شرق تهران هستید و به دنبال بهترین رستوران های شبانه روزی تهران در این منطقه می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از آن‌ها را برایتان معرفی کنیم. فست فود برگرلند دارای شعبات زیادی است و به عنوان رستوران زنجیره‌ای از آن یاد می‌شود. سپس به دلیل کیفیت بالای غذاهای آن، در بین مشتریان محبوبیت زیادی پیدا کرد. رستوران‌ها معمولا جاهایی هستند که شما می‌توانید حضوری به آن‌ جا بروید و در مکان رستوران به خوردن غذا مشغول شوید.

در مجموع، تمامی این نکات، نارنجستان را به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل کرده است. سنسو از بهترین رستوران های تهران است که در گروه رستوران‌های ایتالیایی قرار می‌گیرد و شهرت بسیار زیادی را بین رستوران های ایتالیایی تهران با مشتریان فراوانش دارد. اگر دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید که تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی داشته باشد و پاستاهایش هم زبانزد باشد، قطعاًرستوران سنسو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب بیاید.

کافه های پخش کننده فوتبال؛ در کدام کافه‌ها می‌توان فوتبال تماشا کرد؟

با بعضی از رستوران‌های مناسب برای برگزاری سالگرد ازدواج را در ادامه آشنا خواهیم شد. رستوران لوکس زرین برای برگزاری مراسم، رستوران آویشو برای سپری کردن ساعتی با دوستان، کافه‌رستوران عربی همسا و رستوران دنج سه‌گوش گریل را می‌توانید در محدوده شرق و تهران‌پارس پیدا کنید. برگر زغالی نیز از همان رستوران های فست فودی به‌حساب می‌آید که در شعبه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی به شما است. ساعت کار این رستوران همه‌روزه از ۱۲ تا ۲۴ است و می‌توانید در شعب مختلف آن هماهنگی و زیبایی را که یادآور کشور محبوب ایتالیاست، مشاهده کنید. ما تهرانی‌ها تا حدودی به دیدن رستوران‌های بین‌المللی عادت داریم اما شاید حضور در یک رستوران با فضای ترکی‌عربی، از نشستن در یک رستوران ایتالیایی برایمان عجیب‌تر باشد. از جهت نوع متفاوت غذاها و البته کیفیت، می‌توانید مطمئن باشید که ۴ شعبه‌ی رستوران کوبابا شما را غافلگیر می‌کنند.

اکنون که با بهترین رستوران های تهران آشنا شدید، اگر رستوران دیگری می‌شناسید که به این لیست اضافه کنیم، لطفا نام، آدرس و ویژگی‌های آن را با ما و سایر همراهان رادار۳۶۱ در بخش کامنت به اشتراک بگذارید. کافه رستوران گیاهی آناندا با منویی شامل انواع غذاهای گیاهی و وگان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که دوست دارند یک وعده سالم، خوشمزه و گیاهی را در رستوران میل کنند. غذاهای این رستوران بسیار باکیفیت بوده و شامل غذاهایی ایرانی و فرنگی نظیر لوبیاپلو، دلمه، کباب گیاهی، لازانیا و پاستاست. رستوران شرف‌الاسلامی از رستوران‌ های قدیمی در بازار تهران محسوب می‌شود، اما همچنان کیفیت خود را حفظ کرده و از بهترین رستوران های تهران است. محبوب‌ترین غذای این رستوران، کباب‌ها و باقالی‌پلو با ماهیچه آن است که طرفداران زیادی دارد. سفره‌خانه سنتی باربد هم از آن دسته از بهترین رستوران های تهران به شمار می‌آید که در منطقه‌ی ونک واقع شده و با فضا و غذاهای فوق‌العاده، کیفیت بسیار خوبی را به مخاطبانش ارائه می‌دهد.