دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران ۱۴۰۰ به انتخاب شما مجله پینورست-غذای رژیمی

اگر هم شکم‌گردی و امتحان کردن رستوران‌های مختلف جزو تفریحاتتان است، حتماً رستوران های خوب تهران در این لیست را امتحان کنید. رستوران‌هایی که علاوه بر غذاهای با کیفیت، محیط پذیرایی مناسبی هم دارند و در مجموع جزو بهترین‌ها هستند. البته در این میان، گاهی مؤلفه قدمت، از زیبایی پیشی می‌گیرد و ارزش بیشتری پیدا می‌کند که این کاملاً بستگی به اهمیت دادن شما دارد.

  • شاید منو تنوع خاصی نداشته باشد ولی شعار این رستوران این است که تنوع را کم کند و عوضش روی کیفیت تمرکز کند.
  • فعالیت این رستوران فقط به صورت بیرون‌بر است و شما می‌توانید انواع غذاهای خوش‌طعم همانند جوجه کباب، چلو کباب، چنجه، میرزا قاسمی، قرمه سبزی و غیره را سفارش دهید.
  • برخی رستوران‌ها سنتی، برخی دیگر مدرن، یک رستوران لوکس و دیگری اقتصادی است.
  • از همان روزهای اول تاسیسش تا به امروز، بازار بزرگ بهترین جای تهران برای خرید به شمار می رود.
  • این رستوران فعالیتش را از سال 1346 شروع کرده و همچنان سعی بر آن دارد که خدماتش را مطابق با استانداردهای روز و کیفیت مناسب ارائه کند.

آش نیکو‌صفت معروف‌ترین آش‌فروشی تهران است که از سال 1352 تا به‌حال هر روز و شب از صبح زود بدون وقفه باز است و منوی مخصوص خودش را که محدود به آش رشته، آش شله‌قلمکار، آش دوغ، عدسی، حلیم و شله‌زرد است می‌پزد. این شعار حس‌توران است، از لاکچری‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران که هم فضا و دکوراسیون داخلی‌اش شما را یاد گیلان می اندازد و هم نحوه‌ی متفاوت و شیک سرو غذا در این کافه رستوران لوکس هر سلیقه‌ای را عاشق خود می‌کند. با اینکه حس‌توران از رستوران‌های گران‌قیمت و رده بالای تهران است اما کیفیت غذا و احساس نابی که در فضای بی‌نظیر آن وجود دارد هر انسان با ذوقی را جذب خود می‌کند. یک مورد جالب از نحوه‌ی سرو غذا در حس‌توران این است که کباب‌های این رستوران بر شمشیر سرو می شود و د‌ر‌واقع شما به‌جای یک سیخ کباب، شمشیری زیبا را روی میز خود خواهید دید. منوی رستوران ایرانی حس‌توران به سه دسته‌ی کباب‌های شمشیری، کته‌ها و خورش‌ها تقسیم می‌شود که البته حجم غذاها زیاد است و حدود قیمت برای هر نفر معمولا بیشتر از صد تومان می‌شود. اگر می خواهید رستورانی را انتخاب کنید که در آن بتوانید طعم واقعی و خوشمزه کباب ایرانی را بچشید، این رستوران را پیشنهاد می کنیم.

رستوران مسلم از قدیمی‌ترین رستوران های تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های تهران که اتفاقاً عنوان جذاب‌ترین مکان برای شکم‌گردی و گذراندن یک روز یا شب به یاد ماندنی از آن خود نموده، رستوران لیدوما است. بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها با سطح کیفی بالا در رستوران لیدوما طبخ و سرو می‌شوند. ناخدای یک کشتی، بدون وقفه به دنبال شکار موبی دیک این نهنگ سفید رنگ بوده است.

غذا های ژاپنی اصولاً از غذا های گران قیمت محسوب می شود برای همین، رستوران کنزو جزء رستوران های گران تهران به شمار میرود اما ارزشش را دارد تجربه غذای ژاپنی بخصوص سوشی را در بهترین رستوران سوشی تهران یعنی کنزو داشته باشید. کاخ رستوران لیدوما به عنوان یکی از رستوران های شیک در تهران و منطقه شهرک غرب، در طبقه آخر مرکز خرید لیدوما واقع شده و این مرکز خرید هم در شهرک غرب تهران قرار دارد. وقتی که به میدان صنعت می رسید، وارد بلوار فرحزادی شوید و نزدیک به مرکز خرید میلاد نور، پاساژ لیدوما را مشاهده خواهید کرد. در خیابان اگر جای پارک پیدا شود می توانید پارک کنید اما از آنجایی که همیشه شلوغ است پیشنهاد می شود به پارکینگ مرکز خرید مراجعه کنید. در شعبه بام لند رستوران رفتاری هم چشم انداز بسیار زیبایی از دریاچه و مناطق اطراف وجود دارد. رستوران میخوش منویی با تنوع بالا از انواع پیتزاها، ساندویچ ها، پیش غذاها و نوشیدنی های مختلف می باشد.

رستوران رست

اگر دوست دارید تا با سر زدن به یک رستوران حال و هوای تهران قدیم را تجربه کنید، بهتر است نام رستوران شرف الاسلامی را حتما به خاطر داشته باشید. سرخ شده به مشتری نمیده چونکه جوجه و کباب را از قبل سرخ کرده و در یک دیگ گذاشته و و دیگ را در داخل اب جوش گذاشته تا جوجه و کباب همیشه داغ بمونه البتّه آبجوش باید روی گاز باشه و بجوشه تا کباب و جوجه های سرخ شده و اماده سرد نشه . به نظر شما رستورانی که حدودأ روزی بین ۱/۵ تا دومیلیون غذا که البتّه بعضی مواقع به سه میلیون هم میرسه بفروشه کیفیتش میتونه بالا باشه مطمنأ نه . اگر آش دوست دارید اقسام اش های و سوپ های متنوع سری به آشکده خیابان دولت جنب مسجد یزدی ها بزنید در کنار آن از غذا های دیگرش انواع کباب و خورش و …..لذت ببرید. شیشلیک و ماهیچه‌های رستوران شاندیز جردن همتا ندارد و اگر یک بار امتحان کنید، مزه آن برای همیشه زیر زبانتان خواهد ماند.

روغن زیتون‌های روی میز که با تکه‌های سیر و فلفل طعم‌دار شده‌اند را هم فراموش نکنید. فست فود هام هام تهرانفست فود هام هام از بهترین رستوران های 24 ساعته تهران است که در محدوده مرکز شهر قرار گرفته و غذاهایی باکیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. فضای این فست فود چندان بزرگ نیست؛ اما منویی بسیار متنوع با غذاهای خوشمزه ارائه می‌دهد. نکته مورد توجه این است که فست فود هام هام در اسنپ فود هم قرار دارد و می‌توانید بدون مراجعه حضوری و تنها با اپلیکیشن غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستوران تراس پارک

خیلی ها هنوز هم معتقدند که بهترین چلوکباب‌ تهران را رستوران نایب دارد. نایب غلامحسین، موسس اولین رستوران چلوکبابی نایب را مبدع ترکیب برنج با کره و کباب (یا همان چلو کباب ایرانی) می‌دانند. این رستوران با چند شعبه در تهران و داشتن استانداردهای کیفی برای غذاهایش، از محبوب‌ترین رستوران‌های غذای ایرانی در تهران محسوب می‌شود. شما برای پیدا کردن یکی از شعب رستوران‌های نایب مشکل چندانی نخواهید داشت، چرا که این رستوران لوکس با کیفیت در تهران چند شعبه داره که دسترسی به آنها بسیار راحت است.

اگر از خیابان 15 خرداد واقع در غرب خیابان خیام وارد بازار شدید، خیابان را ادامه دهید تا در نهایت به خیابان بازار زرگرها برسید. چند متر جلوتر از خیابان بازار زرگرها، کوچه ای با نام جلوخان غربی را مشاهده می کنید که رستوران شرف الاسلامی در آنجا قرار دارد. نام رستوران اصیل بسیار هوشمندانه انتخاب شده و شباهت زیادی به محیط آن دارد. فضای داخلی رستوران بسیار اصیل و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی گردید. بازسازی‌ها در سال‌های اخیر و اضافه کردن تراس و محیط‌های جدید به رستوران لوکس طلایی باعث شده تا جوان‌ترها نیز به سمت این رستوران جذب شوند.