دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-غذای رژیمی

در نظر داشته باشید رستوران البرز دارای پارکینگ اختصاصی برای میزهای رزرو شده وی آی پی دارد و از طرفی، جای پارک به راحتی در اطراف رستوران پیدا می شود. واقع شده و به همین دلیل چشم اندازی تماشایی را در اختیار مشتریان می گذارد. میل کردن غذاهای سنتی در پشت بام این رستوران، که دارای تخت های سنتی می باشد، خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. 160 میهمان می توانند به طور همزمان در این مکان غذا میل کنند؛ طبقه اول 60 نفر ظرفیت دارد.

  • رستوران اسفندیارقطعا تمامی ساکنین پایتخت، حداقل یک بار نام رستوران اسفندیار را شنیده‌اند.
  • سلام وقت به خیر، خانه کباب شمرون کیفیت خیلی پایینی داره، من یکبارازش خریدم هم قیمتش بالاستهم نسبت به قیمت کیفیت افتضاح، حتی جایی برای شستن دست نداره.
  • پس از مدتی این رستوران شهرت زیادی پیدا کرد و پس از مدتی مساحت رستوران بزرگ تر شد و به محل جدیدی منتقل شد.
  • خانم شما به جای دغدغه رستوران وخوردنی و…دنبال کار وتولید در رشته تخصصی خودتون باشید..

همچنین امکان رزرو کامل رستوران برای مراسم شما وجود دارد تا بتوانید دورهمی خانوادگی و دوستانه خود را در یکی از بهترین رستوران های تهران داشته باشید. اگر در ساعات منتهی به ظهر از حوالی خیابان سعدی تهران عبور کردید و هوس یک ناهار خوش‌قیمت و لذیذ به سرتان زد، سراغ رستوران خوش بین را از رهگذران بگیرید. رستوران خوشبین از قدیمی‌ترین رستوران های تهران است که آن را به غذاهای گیلکی خوش‌طعمش می‌شناسند. غذاهای شمالی از جمله ماهی دودی، کباب ترش و باقلاقاتق، دست برتر را در منوی این رستوران دارند. رستوران خوشبین در ساعات ناهار باز است و از ساعت 16 به بعد بسته می‌شود.

رستوران سنتی کندیمیز(آزادی)

یکی از نکات جالب در مورد رستوران موبی‌دیک محلی است که در آن قرار گرفته و بخشی از تهران معاصر را شامل می‌شود؛ خیابان کریمخان که برای بسیاری از تهرانی‌ها یک محلۀ مهم و نوستالژیک، سرشار از احساسات خوب به‌حساب می‌آید. باید بگوییم که این رستوران هم برای ناهار گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید، چراکه فعالیت آن از ساعت ۱۱ تا ۱۶ است. رستوران نارنجستان هم از رستوران‌هایی است که از چندین سال تجربه دارد و از سال ۱۳۸۵ فعال است. آن‌ها را می‌توان در جای‌جای شهر پیدا کرد و در ساعات مختلف روز به آن‌ها سر زد اما رفتن به این نوع رستوران‌ها در طول شب‌ و برای صرف وعده‌ی شام رایج‌تر است.

رستوران البرز، هنوز از بهترین رستوران های تهران است

این رستوران غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را به بهترین شکل ممکن طبخ می کند و به همین دلیل است که در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دارد. فضای این رستوران بسیار شیک و دلنشین است و چشم انداز آن رو به دریاچه چیتگر می تواند زیبایی آن را دو چندان کند. علاوه بر هر نوع غذای سنتی، شما می توانید هر نوع سالادی را هم سفارش دهید.

روف لانژ؛ یکی از بهترین رستوران ‌های تهرانپارس

باغ راز از چند قسمت تشکیل شده فضای داخلی، فضای باز توی باغ و پشت بام که منظره ای بی نظیر رو بهت نشون میده. بام لند دیگر نیازی به تعریف ندارد، تعدد رستوران‌های این مجموعه به قدری بالاست و کیفیت غذاهای آن نیز آن‌قدر خوب است که شما چندین گزینه برای انتخاب دارید. اکثر رستوران‌های بام لند، زاویه‌ای روبه‌روی دریاچه چیتگر دارند که میل کردن غذا در این منظره بسیار دلپذیرتر می‌شود؛ زیبایی این منظره شب‌ها چند برابر می‌شود.